Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

1½Times basketball med ok intensitet :devil: ... Ku' nu godt ha' spillet en extra kamp, men en spiller blev skadet og en anden sku hjem så vi besluttede at holde... Lækkert :yahoo::cheer: ....

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens kost:

Samlet kcal: 1800

Prots: 27% (123g)

Carbs: 48%

Fedt: 24%

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgentræningen blev aflyst i dag :nonono: .... Det passede mig ikke så godt, men endte med at få en super hyggelig formiddag med kæresten som havde fødselsdag :wub: ...

Jeg hoppede ned og handlede ind til en omgang sund brunch - så prøvede at holde kcal til trods for fødselsdag :bigsmile: - og tror det lykkedes nogenlunde :superman: ....

Brunch:

2 æg

kalkunbacon

Grøn salat af blandede salatblade, tomater, champignon, asparges, peberfrugt og feta

Asparges med laks

Honningmelon med parmaskinke

Vindruer

Regnede det sammen til 700 kcal i alt (og havde rundet op alle steder jeg var i tvivl, så reelt var tallet nok en smule lavere) :4mewantfood: ... Lækkert... :cheer: ...

Til eftermiddag/aften var jeg vi ude og spise, men havde ikke indtaget andet resten af dagen så havde kcal nok at gi' af - så det var nice :yahoo: ... Fik 2 retter og de var meget meget beskedne, men super super lækre... Kcal endte nok i den lave ende, men har alligevel droppet aftenshaken for at være på den sikre side :wink: .... (Forret: salat, asparges og kammuslinger. Hovedret: perlehøne med kartofler, løg, ærter, og lidt stads...)

Så til trods for fødselsdag har diæten været tilfredsstillende - har dog spist lidt läkerol'er da kæresten sku' ha' fødselsdagschokolade (som han fik lov at holde for sig selv :tongue: )

Træning har været 1 time og 45 min'ers salsa... Denne gang gik det lidt bedre end sidst, men serien vi lavede var også en smule nemmere :wink: .... Men lidt sved på panden kom der da :slut::boobs::tease::cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Morgentræningen blev aflyst i dag :nonono: .... Det passede mig ikke så godt, men endte med at få en super hyggelig formiddag med kæresten som havde fødselsdag :wub: ...

Jeg hoppede ned og handlede ind til en omgang sund brunch - så prøvede at holde kcal til trods for fødselsdag :bigsmile: - og tror det lykkedes nogenlunde :superman: ....

Brunch:

2 æg

kalkunbacon

Grøn salat af blandede salatblade, tomater, champignon, asparges, peberfrugt og feta

Asparges med laks

Honningmelon med parmaskinke

Vindruer

Regnede det sammen til 700 kcal i alt (og havde rundet op alle steder jeg var i tvivl, så reelt var tallet nok en smule lavere) :4mewantfood: ... Lækkert... :cheer: ...

Til eftermiddag/aften var jeg vi ude og spise, men havde ikke indtaget andet resten af dagen så havde kcal nok at gi' af - så det var nice :yahoo: ... Fik 2 retter og de var meget meget beskedne, men super super lækre... Kcal endte nok i den lave ende, men har alligevel droppet aftenshaken for at være på den sikre side :wink: .... (Forret: salat, asparges og kammuslinger. Hovedret: perlehøne med kartofler, løg, ærter, og lidt stads...)

Så til trods for fødselsdag har diæten været tilfredsstillende - har dog spist lidt läkerol'er da kæresten sku' ha' fødselsdagschokolade (som han fik lov at holde for sig selv :tongue: )

Træning har været 2 timers salsa... Denne gang gik det lidt bedre end sidst, men serien vi lavede var også en smule nemmere :wink: .... Men lidt sved på panden kom der da :slut::boobs::tease::cheer:

FAaantastisk dag :wub: :wub: Damn.. jeg var jo nødt til at æde den chokolade for at få nok carbs :innocent: - uh.. I especially enjoy this part

:slut::boobs:
:shades: Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

FAaantastisk dag :wub: :wub: Damn.. jeg var jo nødt til at æde den chokolade for at få nok carbs :innocent: - uh..

Ja det var en super dag :cheer::flowers: ....

Jamen du skal jo også gaine :4flex: - så ikke noget at sige til at du havde brug for det :tongue: ... Var jo også din fødselsdag :hehe: og hvis man ikke får lov der, så ved jeg ikke hvornår man gør :bigsmile: ....

I especially enjoy this part :shades:

Jeg hentydede til salsa hvor det er godt at lege tøs :tonguew:

:tongue: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hello :cheer:

Jeg har været godt brugt i dag :unsure::wink: ...

Nåede en super hutig omgang træning på jobbet - lidt styrke skal der jo også være plads tiol når nu man får penge for det :tongue: ...

Blev til:

DL

1x10x30

3x10x50

-supersættet med-

Mave på bold

3x15

DB Press

1x10x14

3x8x16

-supersættet med-

Latt pull down

3x8x40

Pullover

3x8x18

-supersættet med-

Hypers

3x15

Lunges m. seesaw press

3x6x8

Alt sammen overstået på 20min :yo: .... Meget hurtig træning - og uden pauser, så kg var lette med pulsen kom op.. og jeg var godt brugt bagefter :wub: ...

Herudover 2x30mins transportcykling :smile: ... (sidste umiddelbart efter træningen :wink: ) ...

/Cat :firebounce:

I morgen tror jeg kroppen satser på en pausedag, men mon ikke det i det mindste kan blive til en gåtur :walking: ....

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Dagens kost....

Samlet kcal: 1766

Prots 29%

Carbs 45%

Fedt 26%

:4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood::4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Vi havde om stabilitetstræning i de første timer i dag... Så lidt core på guld og på bold blev det til... selvom det var ret så beskedent :innocent: ... Og niveaut var ikke verdens højeste :tongue: ....

Senere ku' jeg rigtig godt tænke mig at komme et smut i fitnessDK og danse lidt salsa og øve mig på vejrmøller mm.... (Hint hint :flowers:) - Hvis det da ku' la' sig gøre :cheer::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Aarrrrrrrrrrgh... har lige slettet mit indlæg... Bliver den korte version :wink:

Nå, men har været på vægten igen i dag:

- 4,7 kg siden i lørdags

Satser på det meste er væske og at vejningen i sidste uge var meget høj pga fødselsdag dagen forinden (hvor jeg måske spiste en del mere end jeg plejer :blush:) ....

Fortsætter på 1800kcal noget endnu og ser hvordan den næste uge ser ud... Skal jo helst ikke smide så meget, så hvis det fortsætter (som jeg er ret sikker på at det ikke gør) må jeg opregulere mig indtag...

Men alt andet lige er det da lækkert at vægten er noget mere menneskelig nu :cheer::superman::devil::firebounce::yahoo: ...

Noget helt andet er at jeg har droppet p-pillerne og er gået over til mini'er i stedet... Regnede sammen at jeg har taget dem i 10åt og bryder mig egentlig ikke om hormonpåvirkningen... Samtidig har jeg hørt en fugl synge om at de også kan påvirken mængden af vand man binder og da jeg har tendens til at binde rigtig meget væske må vi se om det ændrer på noget :bigsmile: ....

Eneste ulempe er nok at mens'erne bliver uregelmæssige her i starten.. og at jeg ikke vil ku' styre hvornår de kommer (her tænker jeg især på vandreture - det kan jeg godt forestilel mig bliver en udfordring :tongue:; )

:yo: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

I går blev træning ikke til det store da læsningen blev prioriteret... Fik 2 x 30mins transportcykling og en gåtur på ca 30min.. Men ikke noget der rigtig batter :wink:...

Kosten var lige i skabet :4mewantfood: ... Så det er perfekt :yahoo::cheer:

I dag står den på læsning og læsegruppe... Regner med at læse et par timer og så nå en lille joggetur inden læsegruppen kommer kl 12.00.... Håber så også på at ku' smide dem hjem så jeg kan nå at lege lidt i fitnessdk inden de lukker - men nu må vi se hvor langt vi kommer :smile: (skal helst ku' stoffet, for har undervisning fra 8 til 16.00 både mandag og tirsdag og skal til eksamen onsdag :crazy: - så ikke så meget tid de andre dage hvis jeg også vil til træning :banana: ...

Ugens træningsplan :yo:

I dag: Lille joggetur + leg i FitnessDK

Mandag: Capoeira

Tirsdag: Basket (hvis der er styr på lektierne)

Onsdag: (eksamen) Salsa

Torsdag: Styrke + PW

Fredag: Joggetur

Lørdag: Lang gåtur + evt brændehugning hvis vejret er til det

Søndag: Styrke

Rigtig god søndag til molfolket...

:firebounce: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

Netop hjemvendt fra lille joggetur... Havde tænkt mig bare lige at løbe ned i parken, gennem den ene og så tilbage af samme vej, men da jeg skulle til at dreje fra synes jeg ikke rigtig at det var nok - så fortsatte og tog næste park med også :superman: ... Det var en super lækker tur i dejligt vejr :sun: ...

Tiden blev til ca 40min - hvilket faktisk er ret lang tid for mig :innocent: , men har aldrig løbet ruten før, så ved ikke om det er fordi tempoet var langsomt (sidste km af turen var langsom) eller om ruten er længere end hvad jeg har løbet før :unsure: ... Men i hvert fald er jeg meget mere glad for at løbe denne ruten end at løbe i nørrebroparken som jeg ellers har gjort (tjae, bare ikke lige i år :blush: ....

Men alt i alt en lækker tur, og en positiv overraskelse at jeg allerede kan jogge 40min uden de store probs... Er jo alligevel kun 4 joggetur i år :superman::yahoo: ....

Nu et hurtigt bad inde læsegruppen kommer (blev rykket til kl 13 :4winkkiss: )

/Cat :shades:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Det blive til en times leg i fitnessDK i aftes... træningsværdien var ikke den største, men det var super sjovt og hyggeligt :bigsmile: ... Dansede lidt salsa og fik også til til at øve mig en lille smule på vejrmøller... Det er lidt sjovt at man er ok til den ene side og så konplet klovn til den anden :innocent: .... Men det må der arbejdes på....

Fik desuden et par meget kiksede, men sjove, forsøg på handstand :laugh: ... Det kommer til at blive et projekt :superman::devil::cheer: ....

Kosten endte på 1799kcal, men fordelingen ca 35/40/25... Så det var helt fint :4mewantfood: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

I aftes stod den på capoeira :yo: .... Var effektive i ca 1½ time... Det er lidt ærgeligt at vi næsten er for mange i hallen så der ikke rigtig er plads nok :innocent: ... Men ellers super.... Sidst lærte vi kun et par enkelte spark, mens de i dag blev sat lidt mere sammen :cheer: ... Det var skægt - især balancen og placeringen af fødder når man drejer skal der lige arbejdes med :hehe: .... Så er planen også at jeg skal til at øve mig noget mere (læs, bare prøve) på at stå på hænder, slå vejrmøller og lave sådan nogle statisk sidetricks :superman: ... Men synes squ det er svært - og synes måske godt jeg ku' bruge lidt extra styrke til mit relativt tunge korpus (man er vel ikke densitten for ingenting :tongue: )... hehe... men mon ikke at lidt tekniktræning i det mindste vil hjælpe på det :bigsmile: ....

Kosten endte på 1802kcal med fordelingen 30/40/30 :4mewantfood: ... Stadig ingen problemer med at holde diæten :cheer::firebounce: ... Nu må vi se hvornår de kommer :innocent:

Jeg ved endnu ikke helt hvad målet med diæten er, udover at jeg selvfølgelig skal være sådan nogenlunde tilfreds (spørgsmålet er bare hvornår jeg er det, for det kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har været :laugh: )... Men tror jeg i første omgang satser på at se hvordan det ser ud ved 73kg :smile: - og så tager jeg den derfra - Babysteps er vejen frem hos mig :cheer: .... Et andet mål jeg tror jeg bliver nødt til at sætte for mig selv er at jeg så når jeg engang afslutter diæten skal forsøge mig med at holde vægten :blush: - det er her mit største problem nok kommer :dry: ... Har jeg nemlig ikke haft speciel gode erfaringer med :wink: ... Men de vaner skal brydes :superman::devil:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

I aftes blev det til en omgang basket... Fik løbet godt igennem, men ku' godt ha' brugt et par extra kampe :superman::devil::cheer: ....

Kosten var igen som den sku' være :4mewantfood: .... Ca 1800kcal med en 30/40/30 fordeling - som også ca er det jeg stræber efter :bigsmile:

God dag til alle

/Cat :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hey molfolk :bigsmile:

Så kan jeg sige 1 down 3 to go .... Lækkert... :cheer::firebounce::yahoo::superman: ...

Har besluttet at holde resten af dagen fri med god samvittighed :bigsmile: ... Og det er deeeeeeeejligt... Er altid et tryk der bliver lettet fra ens skuldre når en eksamen er overstået :wink: ...

Det skulle selvfølgelig fejres med et cafebesøg sammen med resten af klassen - så kosten bliver lidt et skøn i dag... Jeg skyder frokosten til at være på 800kcal, så forsøger at få max 1000 ellers... Så mon ikke det går alligevel :bigsmile: ... Skal jo gerne være plads til det hele :firebounce::cheer: ...

I aften står den på et par timers Salsa med Kauf :superman: .... Det skal nok blive hyggeligt :flowers::wub: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey molfolk :bigsmile:

Så kan jeg sige 1 down 3 to go .... Lækkert... :cheer::firebounce::yahoo::superman: ...

Har besluttet at holde resten af dagen fri med god samvittighed :bigsmile: ... Og det er deeeeeeeejligt... Er altid et tryk der bliver lettet fra ens skuldre når en eksamen er overstået :wink: ...

Det skulle selvfølgelig fejres med et cafebesøg sammen med resten af klassen - så kosten bliver lidt et skøn i dag... Jeg skyder frokosten til at være på 800kcal, så forsøger at få max 1000 ellers... Så mon ikke det går alligevel :bigsmile: ... Skal jo gerne være plads til det hele :firebounce::cheer: ...

I aften står den på et par timers Salsa med Kauf :superman: .... Det skal nok blive hyggeligt :flowers::wub: ...

/Cat

Tillykke med det :superman: - det gik garanteret godt? Var det manuel vævseksamen og hvad trak du og hvad lavede du?

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det :superman: - det gik garanteret godt? Var det manuel vævseksamen og hvad trak du og hvad lavede du?

Mange tak... Det var ikke manuel væv endnu :bigsmile: ... Der går lige et par uger :tongue: ... Og inden da skal der skrives TB-opgave :innocent: .... Det var skam bare reumatologi - så ikke noget vildt i det... Men jo tak - synes det gik ganske udmærket :bigsmile: ... Men man ved jo aldrig før man har fået svaret :wink: ...

Men jeg skal nok gi' en update på hvordan manuel væv går og hvad jeg trækker :superman::cheer: ....

seeeeejt Cat. Kæmpe tillykke med at den er klart. :bigsmile: :bigsmile:

Taaaaaaaaaaaark Guard :devil: (men som jeg også svare ovenfor skal jeg lige ha' svar da den var skriftlig før jeg jubler :unsure::cheer: ... Men mon ikke den sku' være klaret :yahoo::blush: ...

Forresten har du da aldrig fortalt at du også har HardCore om lørdagen :superman: ... Der spiller jeg jo ikke basket i øjeblikket - så hvis det er ok vil jeg da rigtig gerne kigge forbi :cheer: .... Måske endda allerede på tirsdag, for vi havde vist et par afbud til baskettræningen :innocent:, så kan være at det bliver aflyst....

/Cat :shades:

Link to comment
Share on other sites

Supercool Mrs. Cat :shades::wub:

Og TAK for en meeega lækker salsa time i aftes - damn those dancefloors are gonna buuuuurn!!!! :yo::firebounce::strat::cooldance::slut::boobs::4jumpy::banana: :banana3: :wootdance::superman::yahoo::shades:

Takker Mr Kauf :bigsmile::cheer::wub:

Ja - det var en super fed Salsa i aftes :boobs::firebounce::banana::wootdance::cheer::tease: ... Det var squ sjovt :superman::laugh: .... NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!! :cheer::superman::slut:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Goddag :cheer:

Så er dagens træning overstået... Stod på en gang styrke - stille og roligt... Er lidt en bangebuks, for efter et stunt i weekenden har min ene balde drillet lidt (og jeg er i tvivl om det er lænden med lidt udstråling, eller bare slaget) og så er skulderen jo heller ikke hetl på toppen i de her dage... Så en meget moderat styrketræning hvor jeg overhvedet ikke var i nærheden af at være presset :innocent: ... Men alligevel rart at få løftet lidt vægte :superman: ...

Squat

2x15x20

5x12x40

-supersættet med -

Serratus ant. øvelser x mange

Rumænsk DL

4x12x40

BO BB Rows

3x10x30 (tog også 1x10 Yates Rows for at se om jeg ku' mærke forskel :smile: ... Synes umiddelbart BO sad bedst, så dem kørte jeg - selvom det stadig er punyvægt pga lænden (har lidt stabiliseringsvanskeligheder))..

Træk til bryst

4x8-10x40

- supersættet med -

Mave

3x12

DB Press

4x12x11 (kørte dem langsomt og strikt, ville ikke ta' mere vægt på da skulderen rumsterede (gjorde ikke ondt, men knækkede og "poppede" )

Turde ikke rigtig udfordre bryst / skulder mere, men tog allivel også

Stående Flyers

2x10x5

Kragelaterals

2x10x8

Mave - Bold - Skrå

3x8 til hver side...

+ lidt udspændingsøvelser for nakkemuskulaturen...

Fik som sagt ikke lavet det store eller løftet specielt meget, men alligevel ok træning :wink: ... I det mindste gjorde skulderen ikke ondt :cheer: ...

I aften står den på lækker middag :4mewantfood: og hygge :bigsmile: ... Det skal nok blive godt :firebounce:..

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :cheer:

I fredags fik jeg pludseligt travlt, så træningen blev rykket :wink: (blev kun til lidt smågåture og sådan)...

Lørdag stod den på en lille løbetur (havde DOMS of doom :crazy::blush: - så ville ta den med ro) med svigerfamiliens ene hund... Super hyggeligt - og dejligt når den luft man indånder faktisk er ren :wub: ...

Tilbage på gården huggede jeg lidt brænde, en slags supersæt med Kauf - Når han huggede legede jeg med hunde og når han legede med kettlebells huggede jeg :yo::cheer::yahoo: ... Det er squ sjovt :laugh: ... I hvert fald engang imellem :tongue: ....

Søndag var det tidligt op og tilbage til KBH da jeg sku' starte på nyt arbejde :bigsmile: ... Efter arbejdet blev jeg i SATS og trænede lidt:

DL

1x15x11

2x12x31

3x10x61

Lunges

4x8xmig

- supersættet med -

Pull-ups (assisted)

1x10xmig minus 40

4x8xmig minus 30 (yes yes, man skal jo starte et sted :blush:)

BO DB Rows

2x10x18

2x8x20 eeeeeeeeeeeeeaaaaaaasy... men er længe side jeg har kørt øvelsen

- supersættet med -

Mave - lige

3x15

Pullover

2x10x18

Incline DB Press

3x8x14

-supersættet med-

Sidelæns planke

2xtil hver side

Flyers - Liggende

2x8x9

Dips (assisted)

2x8x mig minus 40 (skulderen ku' ikke rigtig li' den så stoppede)

Seesaw Press

2x8x9

Kragelaterals

2x8x8

Hyperekstensioner

2x12

- supersættet med -

Mave på bold

2x15

Og efterfølgende gad jeg simpelthen ikke lave cardio indendørs i det absolut lækre vejr :sun: ... Så jeg gik hjem :walking: ... Det tog ca 1 time :cheer: og var super lækkert :yahoo: .....

Morgentræningen var aflyst i morges, så jeg må nøjedes med Capoeira i aften :firebounce: ...

Rigtig god dag :bigsmile:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Du river altså også nogle gode træningspas af Supertøsen! :4thumbup: :superman: :4thumbup:

Damn.. dine ben får jo aldrig ro, har du aldrig hørt om restitution???? :tongue::laugh::tease:

Takker.. Synes bare det er en smule demotiverende at kaste rundt med fluevægte :wink: ... Men når jeg ikke træner styrke mere regelmæssigt end jeg gør må jeg ta' den med ro for ikke at få onde DOMS hver eneste gang :blush: ... Kroppen skal jo lige være med på ideen :tongue:

Jeg har da indlagt en ugentlig hviledag til mine kære ben :tease: .... Så de skal nok klare den :cheer::banana::firebounce::yahoo: ... Håber jeg... I hvert fald så længe basketsæsonen er overstået :bigsmile: ... Det er jo som regel im season at jeg har probs med overbelastninger....

og ja - er helt med på at jeg selv bad om den :tongue:

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Forresten kører kosten stadig :4mewantfood: .... Har ikke lige været på vægten, for plejer at veje mig når jeg er på job :bigsmile: .... og det har jeg ike været siden sidste lørdag... men næste gang jeg skal derud hopper jeg på igen... hvis jeg da kan vente så længe :bigsmile: ....

Rammer stadig ca 1800kcal om dagen :cheer: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share