Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

seeeeeejt at du giver dig i kast med de her cirkusøvelser Cat :bigsmile:

Og hyggeligt at træne med dig i morges. Det må vi gøre noget mere af. Du og Kauf skal jo næsten med til HardCore på tirsdag kl. 19-20 :superman:

//Jacob

Hehe :yo: .... NU må vi se hvor langt jeg når :superman: - men det ska squ prøves :cheer: ....

Jeg ville vanvittig gerne med til en omgang hardcore - men tidspunktet er bare noget rigtig gøgl - spiller jo bold tirsdag fra 19 til 21 - så det ku næppe passe dårligere :nonono::dry: .... Men hviv vi en dag aflyser træningen er jeg freeeeeeeeeeeeeesh :superman: ....

Og jeps... Skal nok dukke op engang imellem til morgentræningerne - og spolere det hele med :blahblah:

:tongue:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hola :firebounce:

Den kære Kauf har fået lokket mig med til salsa onsdag aften her i forsommeren :bigsmile: - så vi startede i aftes... Rent træningsmæssigt er det jo ikke så voldsomt, især ikke her i starten hvor tempoet nok lige er en smule langsommere end ellers - men jeg skal jo lige ha' en chance for at lære trinnene og ikke mindst at spinne :blush: ...

Følte mig ikke ligefrem som frøken let på tå - men håber da det stille og roligt kommer hen af vejen :superman::slut::cheer::boobs:...

Men det var super sjovt - og selskabet var jo som altid godt :flowers:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey frk.. Du spolerer skam ikke noget :bigsmile:

Ses dér :cooldance: :4thumbup:

Hehe thx :bigsmile: - men mente nu bare at jeg til tider har en tendens til at snakke lidt :blahblah::blush:...

Og du ka' tro at vi ses :yo:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lige fået opdateret de sidste dage :blush: .. Men er ikke blevet til det store udover en løbetur og en gåtur og sådan...

Sku' ha' været ude og lege med KB i går, men ham der skulle agere chauffør kom senere end planlagt hvilket resulterede i at vi ikke ku' nå det - kombineret med at jeg havde været til 30års fødselsdag aftenen i forvejen (så var ikke ligefrem frisk på at stå tidligt op selv :innocent: )

I dag stod der morgentræning på programmet, men det blev aflyst ....

Ellers er planen for ugen

Mandag: Capoeira

Tirsdag: Basket

Onsdag: morgentræning + salsa

Torsdag: styrke

Fredag: løb + PW

Lørdag: styrke (+ 1 times transportcykling)

Søndag: PW

Skal til eksamen onsdag i den efterfølgende uge, så læsningen bliver lidt prioriteret i de her dage...

Og efter et chok da jeg hoppede på vægten i lørdags (havde egentlig ikke tænkt mig at veje mig, for selvtilliden er ikke verdens største i øjeblikket - men pludselig sku jeg lige lave sundhedstjek på en klient og sku i den forbindelse afprøve udstyret inden hun kom)...

Nå men resultatet var fandme ikke sjovt, så nu er jeg på diæt igen :wink: ... Vidste godt at jeg havde taget lidt på og at jeg havde noget væske i kroppen, men ikke at det var så galt :mad: ....

Så jeg har været halvtudefjæs hele weekenden, men det fører jo ikke til noget positivt - så nu er der ikke andet for end at ta mig sammen :4whip: ....

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Thx Zoa :bigsmile: ....

Eksamen er noget bæ - vi har al for mange timer i øjebikket, så bliver faktisk nødt til at skippe nogle timer her og der for at ha' tid til at læse... Det er mega dårligt planlagt :nonono: ... Men sådan er det... (Vi har fx undervisningstimer på selv eksamensdagen ?!? - det er dårlig stil :mad: )... Men ok, det skal nok gå det hele alligevel :cheer: .... Og arbejdsbyrden på det her studie er jo ikke ligefrem overvældende sammenlignet med så meget andet, det er kun fordi man er vant til ikke at lave det store :tongue: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

QFT

Jeg havde nok formuleret mig anderledes, men jeg er ikke desto mindre enig :tongue:

QFT??? Jeg er lidt langsom her til morgen? :unsure:

Tak til dig også Mr. MaxP :bigsmile::cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

QFT??? Jeg er lidt langsom her til morgen? :unsure:

Tak til dig også Mr. MaxP :bigsmile::cheer:

Quoted For Truth :cool:

Troede den blev tilføjet MOLs fælles ordforråd her for nogle måneder siden, da det pludselig stod i hveranden tråd :laugh:

Noget værre forum-nørderi med den slags forkortelser, men det er vel det de unge vil ha'... eller noget? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Quoted For Truth :cool:

Troede den blev tilføjet MOLs fælles ordforråd her for nogle måneder siden, da det pludselig stod i hveranden tråd :laugh:

Noget værre forum-nørderi med den slags forkortelser, men det er vel det de unge vil ha'... eller noget? :unsure:

:hehe: Takker.... Det viser jo bare at jeg ikke har været super aktiv herinde på det sidste :blush: .... Men altid godt at vide... Man bliver jo så klååååååååååv så klåååååååååååv på alt det her nørdesprog :bigsmile: ...

Unge? Det ved jeg squ ikke - tror ikke længere jeg befinder mig i den kategori :tongue: ... Jeg har i hvert fald ikke trang til at tænde bål i gaderne og kaste ting efter andre folk??... Men det er nok bare mig der er gammeldags :wink: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Nå, men for at se på det hele fra en anden side - så kan man da sige at der er kommet en positiv ting ud af det her monster gain; min FFM er nu på 62,7kg :innocent::devil::laugh:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:hehe: Takker.... Det viser jo bare at jeg ikke har været super aktiv herinde på det sidste :blush: .... Men altid godt at vide... Man bliver jo så klååååååååååv så klåååååååååååv på alt det her nørdesprog :bigsmile: ...

Unge? Det ved jeg squ ikke - tror ikke længere jeg befinder mig i den kategori :tongue: ... Jeg har i hvert fald ikke trang til at tænde bål i gaderne og kaste ting efter andre folk??... Men det er nok bare mig der er gammeldags :wink: ....

Hehe - så må jeg i hvert fald også konstatere at jeg ikke er ung mere, og det kan da ikke passe :innocent:

Du er i hvert fald ikke den eneste, der ikke forstod MaxP's nørdesprog... eller ikke finder trang til bål, brand og kasterier :wink:

Og øv med vægten, men på 'en igen.. så skal du sikkert nok snart se resultater. Held og lykke med det i hvert fald.

Link to comment
Share on other sites

:hehe: Takker.... Det viser jo bare at jeg ikke har været super aktiv herinde på det sidste :blush: .... Men altid godt at vide... Man bliver jo så klååååååååååv så klåååååååååååv på alt det her nørdesprog :bigsmile: ...

Unge? Det ved jeg squ ikke - tror ikke længere jeg befinder mig i den kategori :tongue: ... Jeg har i hvert fald ikke trang til at tænde bål i gaderne og kaste ting efter andre folk??... Men det er nok bare mig der er gammeldags :wink: ....

Hmm, nu er jeg lidt forvirret...

Hvad hvis man som mig er ung af sind og trods alt stadig mener man er ung i en bred definition, finder ild svært fascinerende, men højst kaster med lidt kugler engang imellem og ikke efter andre. :unsure:

Jeg passer bare ikke ned i nogen kasser overhovedet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - så må jeg i hvert fald også konstatere at jeg ikke er ung mere, og det kan da ikke passe :innocent:

Du er i hvert fald ikke den eneste, der ikke forstod MaxP's nørdesprog... eller ikke finder trang til bål, brand og kasterier :wink:

Og øv med vægten, men på 'en igen.. så skal du sikkert nok snart se resultater. Held og lykke med det i hvert fald.

Hey Candy :cheer: og mange gange velkommen i loggen :yo:

Jeg er glad for at der er andre som er i samme båd angående forstand på nørdesprog - men egentlig må det jo være et godt tegn? :unsure: ... Det beviser jo netop at vi beskæftiger os med andet end computeren og Mol :wink::cheer: (og der fik jeg vist lige samtidig svinet alle dem som kender samtlige forkortelser :blush:)... Men jeg tror egentlig godt at man kan være ung uden trang til brand og stenkasteriet - det håber jeg i hvert fald :innocent::tongue: .... Ellers er jeg ældre end jeg tror... hmmm.... :unsure: ....

Bål kan jeg nu godt li :wub: ... Det er så hyggeligt - så længe det ikke er midt på en vej i KBH :wink: ...

Hmm, nu er jeg lidt forvirret...

Hvad hvis man som mig er ung af sind og trods alt stadig mener man er ung i en bred definition, finder ild svært fascinerende, men højst kaster med lidt kugler engang imellem og ikke efter andre. :unsure:

Jeg passer bare ikke ned i nogen kasser overhovedet. :tongue:

Forvirring i en vis grad er skam ganske godt :smile: ... Det er i hvert fald mit motto i øjeblikket :tongue::hehe: ...

Tjae - hvis man er i sin situation, så er man ikke ung... - i hvert fald ikke med henblik på oprør og demonstration, men så er spørgsmplet hvad der er at foretrække???

og til det med ikke at passe ind; life's a bitch :tongue: ... (Eller måske det faktisk er en fordel ikke at ku' blive proppet i en kasse) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer:

Jeg fik lige en besked om at vi havde en time som var aflyst i dag, så besluttede at ta' mig en lille joggetur i stedet... Så det blev til en 25mins stille og rolig jog :smile: ... Kan nu se at jeg havde valgt et helt ok tidspunkt, for da jeg trådte ind af døren begyndte det at vælte ned med regn...

Vil starte stille og roligt ud og ikke løbe hverken for lang eller for hurtigt, er nemlig træt af diverse overbelastningsskader - så dem vil jeg forsøge at undgå (her vil et vægttab sikkert også hjælpe :innocent: )...

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey Candy :cheer: og mange gange velkommen i loggen :yo:

Nøjjj, 1000 tak for den fine velkomst :blush:

Jeg er glad for at der er andre som er i samme båd angående forstand på nørdesprog - men egentlig må det jo være et godt tegn? :unsure: ... Det beviser jo netop at vi beskæftiger os med andet end computeren og Mol :wink::cheer: (og der fik jeg vist lige samtidig svinet alle dem som kender samtlige forkortelser :blush:)... Men jeg tror egentlig godt at man kan være ung uden trang til brand og stenkasteriet - det håber jeg i hvert fald :innocent::tongue: .... Ellers er jeg ældre end jeg tror... hmmm.... :unsure: ....

Meeen lidt nørd er der vel heller ikke noget i vejen med at være c050.gif

:tongue:

...tænker på, at det er alle vel lidt indenfor "deres felt".

Bål kan jeg nu godt li :wub: ... Det er så hyggeligt - så længe det ikke er midt på en vej i KBH :wink: ...

Jaaah, det er hyggeligt, især på en strand en midsommeraften :wub:

Bortset fra at ens tøj og hår luuugter dagen efter

:cheer:

Jeg fik lige en besked om at vi havde en time som var aflyst i dag, så besluttede at ta' mig en lille joggetur i stedet... Så det blev til en 25mins stille og rolig jog :smile: ... Kan nu se at jeg havde valgt et helt ok tidspunkt, for da jeg trådte ind af døren begyndte det at vælte ned med regn...

Vil starte stille og roligt ud og ikke løbe hverken for lang eller for hurtigt, er nemlig træt af diverse overbelastningsskader - så dem vil jeg forsøge at undgå (her vil et vægttab sikkert også hjælpe :innocent: )...

/Cat

Nice - det har så lige haglet her :crazy:

Du siger bare til, hvis du mangler lidt selskab i løberiet, jeg er også ved at starte stille op ..og bor vist ikke såååå langt væk.

Link to comment
Share on other sites

Nøjjj, 1000 tak for den fine velkomst :blush:

Jamen det var da så lidt :superman: og det er altid dejligt med besøg fra nye i loggen :cheer:

Meeen lidt nørd er der vel heller ikke noget i vejen med at være c050.gif

:tongue:

...tænker på, at det er alle vel lidt indenfor "deres felt".

Ingen tvivl om at det er helt ok at være lidt nørd, nemlig fordi vi alle er det på en eller anden måde :innocent:... Jeg forbinder bare ofte ordet med computer :blush: .... Og dem skal der alligevel også være plads til :bigsmile: ... Så længe de ikke begynder på sådan noget ungdoms sms-snak med en masse zzzzzzzzzzzzzzzz'er :nonono: ...

Jaaah, det er hyggeligt, især på en strand en midsommeraften :wub:

Bortset fra at ens tøj og hår luuugter dagen efter

Ja :yahoo: ... Eller på toppen af en bjerg i dejligt selskab efter en lang dags vandring :sun::wub: (har jeg sagt jeg lige er kommet hjem fra vandretur :innocent: )...

Det stinker langt væk, men røglugten er alligevel en hel del bedre og at foretrække end den der sidder i håret og tøjet efter en bytur... Jeg ville vælge bållugten til hver en tid :wink::firebounce:

Nice - det har så lige haglet her :crazy:

Du siger bare til, hvis du mangler lidt selskab i løberiet, jeg er også ved at starte stille op ..og bor vist ikke såååå langt væk.

Hvor bor du da henne? Tænker bydel? (du behøver ikke sende hele adressen :tongue:)... Men hvis du lover at være i ligeså dårlig form som mig kan vi da nok sagtens finde ud af noget engang imellem :superman::slut::cheer: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens tal:

Samlet kcal: 1724

Prots:29% (125g)

Carbs:50%

Fedt:21%

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Netop hjemvendt for den første capoeiratræning :cheer: .... Det var fandme sjovt :firebounce: .... og super træning... og har fået en masse ting jeg skal arbejde med :yahoo: ... Så nu har jeg rigtig meget at ta mig til - også til morgentræningerne når jeg ikke er stærk nok til at klatre i reb :innocent: .....

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet træning :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hvor bor du da henne? Tænker bydel? (du behøver ikke sende hele adressen :tongue:)... Men hvis du lover at være i ligeså dårlig form som mig kan vi da nok sagtens finde ud af noget engang imellem :superman::slut::cheer: ....

/Cat

Bor i nord-læder-vest, sådan mågevej-agtigt. Og jeg er da i super form :innocent:

Ej, løber sådan 10-10½ km/t.

ser ellers rigtig godt ud med maden :4thumbup: ..og træning, du får dig da kastet over lidt nyt for tiden :superman:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Bor i nord-læder-vest, sådan mågevej-agtigt. Og jeg er da i super form :innocent:

Ej, løber sådan 10-10½ km/t.

ser ellers rigtig godt ud med maden :4thumbup: ..og træning, du får dig da kastet over lidt nyt for tiden :superman:

Ja det var godt nok tæt på... Bor selv lige ved pipkvarteret :wink::bigsmile: ...

Kan godt være du ikke synes at du er i form, men 10km er allllllllllllllllllllllllllllllt for langt til mig :blush: ... Især her i starten - skal squ lige ha' gang i det hele igen :cheer: .... Men når jeg engang er kommet i superform og kan klare 10km (hvis det da sker, er jo ikke ligefrem løb jeg prioriterer) så skal jeg nok sige til :superman::devil::yahoo::firebounce: ...

Jeps, jeg er også sådan en type der ikke har specielt svært ved at holde en diæt når jeg først får taget mig sammen og kommer rigtigt igang - og det er sådan set både en styrke og en svaghed (jeg har en alt eller intet mentalitet når det kommer til vægttab mm)... Så når jeg først starter gør jeg det 100%, og det samme gør jeg så når jeg slutter - hvilket nok ikke er det smarteste :tongue: ....

Og ja - det er super sjovt at prøve nye ting :devil: ... Jeg kan godt nok også mærke at mine ben er brugte i dag - er squ ikke vant til at lave den slags bevægelser (Capoeira) :innocent: ...

Rigtig god dag...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var godt nok tæt på... Bor selv lige ved pipkvarteret :wink::bigsmile: ...

Kan godt være du ikke synes at du er i form, men 10km er allllllllllllllllllllllllllllllt for langt til mig :blush: ... Især her i starten - skal squ lige ha' gang i det hele igen :cheer: .... Men når jeg engang er kommet i superform og kan klare 10km (hvis det da sker, er jo ikke ligefrem løb jeg prioriterer) så skal jeg nok sige til :superman::devil::yahoo::firebounce: ...

Du er vist ikke helt vågen.. skrev altså 10 km/t og ikke 10 km... så langt kan jeg heller ikke løbe endnu. Eller jo, på en uge ca. *G*

Jeps, jeg er også sådan en type der ikke har specielt svært ved at holde en diæt når jeg først får taget mig sammen og kommer rigtigt igang - og det er sådan set både en styrke og en svaghed (jeg har en alt eller intet mentalitet når det kommer til vægttab mm)... Så når jeg først starter gør jeg det 100%, og det samme gør jeg så når jeg slutter - hvilket nok ikke er det smarteste :tongue: ....

Og ja - det er super sjovt at prøve nye ting :devil: ... Jeg kan godt nok også mærke at mine ben er brugte i dag - er squ ikke vant til at lave den slags bevægelser (Capoeira) :innocent: ...

Rigtig god dag...

/Cat :yo:

Det lyder da ikke helt skidt at kunne være så engageret med vægttab... selvom det selvfølgelig ikke så godt hvis man er i "intet"-mode i for lang tid, men at du bare hoppe i "alt"-mode er da dejligt. Vil gerne smittes lidt med det *G*

Også rigtig god dag til dig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du er vist ikke helt vågen.. skrev altså 10 km/t og ikke 10 km... så langt kan jeg heller ikke løbe endnu. Eller jo, på en uge ca. *G*

Hehe... My bad :blush::innocent: ... Men ja B-menneske som jeg er har du sikkert ret i at jeg ikke var helt vågen på det tidspunkt :bigsmile: ... Jeg aner ikke hvor hurtigt jeg løber, men jogger stille og roligt så kan ikke forestille mig at det er 10km/t... Men jeg løber også altid lidt langsommere ude end når jeg er på løbebånd (for der passer ca 10km/t nogenlunde)...

Og ja - det er da sådan man skal gøre... Sige at man sagtens kan løbe 100km :superman::yahoo::devil:(og så bare lige undlade at nævne tidshorisonten :tongue: )

Det lyder da ikke helt skidt at kunne være så engageret med vægttab... selvom det selvfølgelig ikke så godt hvis man er i "intet"-mode i for lang tid, men at du bare hoppe i "alt"-mode er da dejligt. Vil gerne smittes lidt med det *G*

Også rigtig god dag til dig :bigsmile:

Hehe - Det handler bare om at være kreativ og lave lækker mad... Jeg spiser squ altid mere lækkert når jeg er på diæt, for så tænker jeg lidt mere over hvordan man kan gøre tingene spændende :4mewantfood: ... Ellers kører jeg træt i det, for jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker mad :wub: .... Især god mad :bigsmile: ...

Og ja det er præcs intet-mode-situationerne der er et problem :innocent: .... Som jeg lige har sagt elsker jeg jo at fylde i hovedet :wink: ....

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:crazy: Har de ondeste DOMS i mine lægge i dag :crazy: ...

og så er mine trædepuder meeeeega ømme :innocent: ... Sådan to timer på bare tæer når man er vant til at ha' sko på sætter sine spor...

Indtil videre: 2 x 30mins transportcykling...

Senere: 1½ times basketball hvor vi forhåbentlig bare skal spille :yo: ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share