Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Ohh, tak for det fyldestgørende svar :bigsmile:

Jeg skal i løbet af foråret have fundet mig en eller anden kværn udover min MTB, selvom du siger folk kører almindelige duathlons på MTB, så jah.. :tongue:

Men eftersom dyttens udbetaling har tømt mine konti lige p.t., så må det vente et par mdr eller 3 :wink:

En blomstret cykel... Cute :wub:

Men Cuben ser også fee' ud - jeg er i hvertfald godt tilfreds med min Cube MTB, som stoisk har modstået alle de tæv og den ringe vedligeholdelse, jeg har budt den :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

19-02-07

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb - feat. løbeguru & maratonmanden

Puls max: 154

Puls avg.: 148

Distance:

1 km gå - 9 min/k

1 km løb - 7,30 min/k

1,2 km løb - 7 min/k (edit: og så mangler jeg 100 meter af ugens distanceøgning - napper vi på onsdag :bigsmile:)

1 km gå - 9 min/k

I could go on and on and on.... :hippy: sikke en flowfyldt løbetur for en gangs skyld!! smil (iflg de 2 øjenvidner) fra øre til øre på hele turen fra start til slut, men der var også "spinningmusik" i ørerne... "high on you", Praise cats, "Stronger", "Another World", og "Stripped" (Rammstein-version)

For første gang i det her projekt, var det mig, der tog kontrollen over en løbetur.. træningen var mit! ansvar ! Hvor jeg i sidste uge alle 3 gange følte mig som betonklods med 10 kg vægte på hvert ben, var dagens tur "let på tå"

Og jeg gentager lige en lille sang jeg har lært her til morgen:

max øge 5% om ugen, max øge 5% om ugen, max øge 5% om ugen

:blush:

Mer' af det her :please:

edit2: pulskurve viser noget af første gåtur + løbetur

post-3751-1171902746_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Ohh, tak for det fyldestgørende svar :bigsmile:

Jeg skal i løbet af foråret have fundet mig en eller anden kværn udover min MTB, selvom du siger folk kører almindelige duathlons på MTB, så jah.. :tongue:

Men eftersom dyttens udbetaling har tømt mine konti lige p.t., så må det vente et par mdr eller 3 :wink:

En blomstret cykel... Cute :wub:

Men Cuben ser også fee' ud - jeg er i hvertfald godt tilfreds med min Cube MTB, som stoisk har modstået alle de tæv og den ringe vedligeholdelse, jeg har budt den :innocent:

Ja, det er ærgeligt at penge ikke altid hænger på træerne :innocent::tongue: Der er rigtig mange muligheder for at få en asfaltræser for gode penge ! har efterhånden en håndfuld links, hvor man kan købe brugte cykler, og så kan jeg kun varmt anbefale Bikebuster, hvis man skal have råd og vejledning....til at købe en ny af slagsen :smile:

Mht at køre alm. duathlons på mbt - så kan jeg kun forholde mig til hvad jeg har set de gange jeg har været afsted - men jeg foretrækker også en ræser til formålet.. :bigsmile:

/V

Link to comment
Share on other sites

21-02-07

Sted: fit dk - Falkoner

Træning: x-træning

Del 1 - gang/løb på bånd

1 k gå

2,1 k løb

0,4 k gå

Puls max: 159

Puls avg: 147

(for 1. gå og løbetur)

Del 2 - spinning øvet med Mads

Puls max 171

Puls avg 161 :devil::devil:

Det holdt superhårdt at komme ud af røret, men der er flere i min omgangskreds der kender mig for godt, og som ved hvad der skal "insinueres" for at få mig afsted på de dage hvor alting ramler omkring én - på "dagen derpå" efter en større fyringsrunde på arbejdspladsen :unhappy:

Men jeg valgte altså at trodse snestorm (desværre skulle det senere vise sig) - og tog afsted....en :hippy: løbetur der var overstået før jeg så mig om, og en spinningtime, hvor selv instruktøren bemærkede at nogen fik tæv (eller undertegnede fik afreageret) i de 50 min, vi kørte....... under de 8 minutters enkeltstart var jeg ved at falde af cyklen......og præsterede i det pulsinterval 171 max og 167 i snit ! :devil: så der blev trampet godt igennem........ Ville ønske KG's temperaturmåler havde været der - lige der !

Well......S-togstrafikken brød så mere eller mindre sammen da jeg skulle transportere mig hjemover, og så stod jeg dér med håret i postkassen. Det var lidt småkoldt og sneen haglede ned, men Peak Performance laver godt kram - så snørre de nye vinterstøvler med goretex ordentlig og så bare afsted.... walk-walk-walk-walk ... knapt 7 km

Dagen derpå...................

22-02-07

Egentlig plejer jeg jo ikke at tælle transportbevægelser med i træningen, men idag er en undtagelse.. for iført Peak'en og Goretex fra top til tå gik jeg i raskt tempo mellem hjem og job !! Jeg tænkte mange gange under vejs at det dælme er en god ting at man 1. er vant til at gå, 2. er i så god form .........

Gå - outdoor - i snedriver

Distance: 10,1 k

Tid: 1 time 35 min

Ingen pulsdata, men skyder på omkring 135 i snit....og 147-148 max...

:bigsmile:

Heldigvis var det uden mit "sædvanlige skab" som jeg nærmest har på nakken dagligt (træningstasken)

Det må så også være gåtur nok for idag...kører der ingen busser den anden vej, stiller jeg mig i kø til en taxa :devil:

Go' daw til mine læsere :smile:

/V

post-3751-1172173973_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

He he Gregers- ja, den gode Hermann var dog vist ikke særlig presset ....det var vist mest mig......:tongue: men sjovt var det !!!

5 dages maveforgiftning med alt!!! hvad dertil hører (incl vægttab) og 1 dag med meget sølle energi er overstået på en 2 ugers skiferie i Østrig......... :nonono: +5-15 grader nærmest dagligt. Silende regn, snestorm - og så et par dage med tæt tåge .............og 3 dage med Kaiserwetter (heraf var jeg grounded den bedste dag) ..mjah.....ikke fordi man har fået stået særlig meget på ski - hvilket vist kom til udtryk i dagens træning........

11.03.07

Sted: fit.dk - Royal

Træning: brick-training

del 1

Spinning øvet m/KG - feat :wub:

Puls max 177 :devil:

Puls avg 166 :devil::devil::devil:

Har absolutely no idea hva' der skete i denne time............. :innocent: men der kom vist lidt ukvemsord ud af halsen på et tidspunkt, siden naboen følte trang til at brokke sig efter timen................ :nonono: well, til dig..vi er nogen, der træner når vi træner !!

del 2

løb/gang på bånd - delvist gåtempo pga puls og "elefantfødder" :wink: men gode løbeperioder, dog ødelagt af for høj puls.... :cool:

Puls max 168 :blush:

Puls avg 156 ... :wink:

/V

post-3751-1173641115_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

13-03-07

Sted: fit.dk - Østerbro - slankeafdeling :blink:

Træning: løb - m.m.

Del 1 - løbebånd

- 1 k gå (9 min/k)

- 4 k løb (6,05 min/k)

- ½ k gå (8 min/k)

Mega-svært at holde mig i tilladt pulsområde i løbedelen..tror min puls er 'lettere' forhøjet i disse dage ?? (se pulskurve!) - og nej, jeg holdt ingen gåpauser...og forstår derfor heller ikke udsving..

Del 2 - crosstrainer :blink:

20 min - level 13

Røg ud af ørene..........og meget meget høj musik......

Del 3 - styrk

Squat med bodybar: 2x10

Biceps med håndvægt på swiss: 3x8 á 5 kg :chicken: (sorry Gregers !! men det er sq da ynkeligt!!)

Legpress: 3x8 á 100 kg

Glute: 3x8 á 25 kg (auuuuuuuuuwwh)

Triceps med håndvægt: 3x8 á 5 kg :dry:

Megamange mennesker i centret denne eftermiddag :crazy: så umuligt at finde en plads, end ikke på sofacyklerne i cardioafd. var der en mulighed... så har jeg fundet ud af at nytårsfortsætterne stadig holder fast i tirsdag eftermiddag........ergo: back to morning-training !! :devil: passer bare ikke godt sammen med "dagen efter styregruppemøde" på Bundby stadion...... :nonono:.. der er man træt træt træt ! Note to self... tag højde for træning i forb. med de møder, Vivs !!

/Vivs

post-3751-1173853266_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

14-03-07

Sted: strandvejen

Træning: luftning af ræserlillen

Først gik jeg hjem 4 k fra Svanemøllen station - så skifteskiftezone - og så ræserlillen....

Distance: ca 20 k

Puls og hastighed: adstadigt tempo -og mega kold til sidst - men uden forpustning eller sved :innocent: BLÅ zone :superman:

Trængte til at lufte hjerne og krop efter another day in the office.............ting bliver ikke mindre hektisk i dagligdagen -tværtimod - EM i tri i Kbh rykker nærmere og her spiller jeg en ret væsentlig rolle.... derudover ekstremt pres på job - og egen forbedelse til A-konkurrece - men "trænet" bliver der......... :smile: - uanset om jeg er "religiøs" eller ej.......... :nonono: Slog en ordentlig bøvs igår, og det hjalp betydeligt på et problem, som jeg ikke selv havde set komme....... :heartpump: for en go' chef! Optimalt er det ikke at skulle træne selv til A-konkurrence samtidig med at man skal forbedere og planlægge DK's største afholdte tri-stævne............. :nonono: - men som en f.s.k. og med det, jeg har lært og erfaret de sidste 13 mdr kan jeg vel overskue det..........

Missede foreløbig sidste ?? spin med en vordende far - der herfra holder barselsorlov :nonono: men der kommer nok andre gange! Orkede simpelthen ikke sidde i en sur spinningsal på Frederiksberg ....

Kan da sige at jeg har meldt mig til et par c-konkurrencer der finder sted i april-start maj på korte distancer for at få "gode træningspas" - og øve mentaliteten........ :blink: may is getting closer.............. :crazy: og nu er planen at forberede mig optimalt..i denne uge stille og roligt efter lyst - men fra på mandag...... :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm - den smilie må vi jo ikke bruge. Tsk tsk :tongue:

Du var ikke den eneste der have fundet cyklen frem i dag. Da jeg kørte hjem fra Skodsborg ad Strandvejen - det var fuldstændigt surrealistisk så mange cyklister i cykeltøj der var - og senere ude på de små veje ved Karlebo var det samme billede. Totalt cyklist-forårskuller.

Plagsomt at se på :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm - den smilie må vi jo ikke bruge. Tsk tsk :tongue:

Du var ikke den eneste der have fundet cyklen frem i dag. Da jeg kørte hjem fra Skodsborg ad Strandvejen - det var fuldstændigt surrealistisk så mange cyklister i cykeltøj der var - og senere ude på de små veje ved Karlebo var det samme billede. Totalt cyklist-forårskuller.

Plagsomt at se på :crybaby:

I know, Gregers..jeg vidste du ville komme op af æsken som en trold :tongue:

Lad os lige høre lidt mere om hvordan det gik til MR-scanningen igår :poking: Vi er et par stykker der håber at få et par gode cykelture med dig i nær fremtid :bigsmile:

... og ja, der var mange på ruten igår - meeeen helt varmt er det altså ikke endnu, så jeg venter vist lige et par dage med at lægge en fast ugentlig cykeltur udendørs...

Link to comment
Share on other sites

15-03-07

Sted: fit.dk - Østerbro

Træning: løb - m.m.

Distancer

1 k gå - puls max 137, avg. 131

4 k løb - puls max 156, avg 153 (det er vist en ret jævn kurve, glæder mig til at se den :bigsmile: ) 6,50 min/k

:hippy: - løbetur !!

Jeg valgte at lægge stille og roligt ud i modsætning til alle andre løbeture hvor jeg starter på 11 km/t, og skruer farten ned og op og ned og op for at kunne holde mig i tilladt pulsområde. Her startede jeg langsomt, og gik så efterhånden til mindre langsomt :tongue: Een af den slags løbeture jeg gerne vil have HVER gang, og det ved jeg godt ikke er muligt ! Men fedt er det, når det lykkes :superman: Igen alle 4 k uden pauser, og øvede sågar i at drikke undervejs (jaja, jeg er jo våd og svedig i forvejen, så ingen kan jo se at jeg ramte ved siden af et par gange :laugh: )

Løbetur blev efterfulgt af:

15 min crosstrainer, level 13 - puls max 171, avg 165 (og det var planen at snit skulle ligge på min antagede syregrænse) ... Som så mange gange før - gaaaabende kedeligt på den crosstrainer, på trods af hyggeligt selskab på både højre og venstre side :smile:

Cross blev efterfulgt af:

Mave på swissball 3x8 lige + 3x8 skrå

Ryg på swissball 3x8

Planke 1x60 sek, 1x50 sek, 1x55 sek (og så var jeg heeeelt færdig)

Gruuuuuundig udstræk

Nice and easy træning - just the way I like it !

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

16-03-07

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: spinning øvet m/KG :devil:

Puls max: 172

Puls avg: 154

:hippy: :devil:hold da #¤%& en time! - Hjernen kortsluttede umiddelbart efter opvarmning og på trods af advarsler om at 3. serie ville trække tænder, valgte jeg at køre igennem i både 1. og 2. serie og endte i hegnet en håndfuld gange.... Well, når jeg ikke må gi gazzz på løbeturene, så må jeg jo gøre det andre steder, og det er intentionerne i denne uges spinningtimer......fyr den AF! :tongue: Skal spare mine læsere for gengivelse af hvad der skete, men det var noget med Eskild Ebbesen, og at han har papir på at være DK's sureste mand :laugh: i 3. serie (= syretræning!)

Jeg har konstateret at "nogen" skal til Lanzarote ironman og forstår nu meget bedre den form for spinning vi kører i disse mdr. ! Der må være rigtig mange bjerge på den cykelrute på Lanzarote...:unsure:

Solen skinner, f.s.k. afd. Århus fylder år, det er fredag, hjerne og krop fyldt op til over-dose med endorfiner - ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hvor er livet dog dejligt !!! :blush:

Nu restituere på kontoret, så jeg (forhåbentlig) er klar til del 2 senere idag......

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

edit: pulskurve- og jeg er ikke klar til en ny gang spinning idag..tomorrow is a new day ...

post-3751-1174062286_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

17-03-07

Sted: fit.dk - ABC

Træningsduathlon

del 1: 1,5 k løb - 6,46 min/k - puls max 156, avg 150

del 2: spinning elite v/KG - puls max 164, avg 153 feat. :wub:

del 3: 1,6 k løb - 7,04 min/k - puls max 157, avg 147

Planen var 2 k løb + spin +1,5 k løb, men del 1 blev afbrudt af monster krampe i højre læg, og del 3..der glemte jeg åbenbart tiden :blink:

Ikke de bedste løbepas jeg har præsteret i min tid men de tæller vel med på kontoen...... Tror jeg havde drukket for lidt væske før træningen, og det måtte jeg lige bruge lidt tid at råde bod på inden spinning gik i gang...

Spinning var ... :devil: - har ikke ord for den ondskabsfulde KG, vi mødte i dag... :tongue: godtnok var vi informeret på forhånd om at timen indeholdt 30 minutter i helvede. Inden 3. og sidste serie á 10 runder (13 min) kørte jeg flad, kørte på frihjul en enkelt runde og måtte bruge temmelig meget energi på at kæmpe mig tilbage i kampen igen......(ses meget tydeligt på pulskurven.....)..

Efter spinning lå tanken om at skulle løbe igen meget fjern.......men..somebody's gotta do the dirty work..:laugh:....... At det så blev i nedsat tempo, er for så vidt ligegyldigt, men det blev en anderledes god tur end del 1....

Træning efterfulgt af :4mewantfood: på Bardutski :bigsmile: ..det skulle gå rimeligt kvikt, for jeg decideret rystede pga mangel på input..energibar i tasken igen, vivs !!! :poking: du har et kæmpe lager ....

Cykelindkøb måtte udgå pga træthed, men der starter snart en helt frisk uge :w00t:

Nu: restitution på højtryk.. jeg er ret hårdt medtaget i områderne syd for hofterne og har ovenikøbet sovet til middag (må man godt når man er i min alder :tongue: ) - i morgen venter vel endnu en omgang tørre tæsk......men vi ka' jo li' det..ellers ville vi nok ikke komme rendende i tide og utide..... :cool:

post-3751-1174146028_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

18-03-07

Sted: fit.dk - Royal

Træning: brick-training

Del 1 - spinning øvet m/KG

feat. :wub: samt lidt KG-supportcrew :bigsmile:

Puls max 163

Puls avg 151

Del 2 - løb på bånd

Distance: 1,6 k

Hastighed: 6,41 min/k

Puls max 159 :blush:

Puls avg 151 :w00t:

Trusler om 30 min i helvede blev mødt af protester fra et par af os, som deltog i løjerne på ABC igår... :devil: så ka' du lære det, Grumme- gørlpawer :w00t::tongue:

God time - igenigenigen (træt af at gentage mig selv, men altså....) - de sidste 12 min stod den på :wub: dragons - staying power, denne gang dog ikke kun "et par stykker" som vi plejer, men hele 12 - 4 stående, 4 siddende og 4 stående... Tror der var andre end mig i hegnet på denne time :cool: Jeg måtte lige ha' en klud op i munden på de sidste dragons, for jeg var ved at komme i tvivl....

Well, løbeturen.......easy peacy :blink: godtnok ikke "super hurtigt" til gengæld ingen elefantfødder eller krampe eller træthed, men følte mig som lille-vivs-let-på-tå! :w00t: Blev så også lidt overmodig til sidst, efter at pulsen dykkede ned til omkring 150 - og skruede en anelse op for hastigheden........ og der var at betale ved kasse et - kontant afrening i form af puls i forbudt område....:nonono:

Well well... endnu en super træningsdag er overstået, og generelt en super dag :wink: med oprydning og udsmid af bankudskrifter, pbs-udskrifter, lønsedler fra metusalems tid... 1 sort sæk fuld ... dejligt at få orden og system i pensionspapirer igen... :cool: Vasketøjet har også taget sin tid .. det fylder meget i tønderne, når 2 voksne træner en 5-7 gange hver om ugen.... :crazy:

Næste uge er hårdeste uge - og planen er tæt på at gå op, afventer lige lidt omkring især fredagsmuligheder.... ? Ugeplan bliver genindført senere idag ...

Foreløbig hææææjh herfra :tongue:

post-3751-1174238753_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ugeplan - uge 12 - hårdeste uge

mandag: træningsfri

tirsdag morgen: løbetur + styrk, eftermiddag/aften: spin + KG-decatriforedrag :w00t:

onsdag morgen: cross + spin, aften: dobbeltspin med Spock :w00t:

torsdag: træningsfri

fredag eftermiddag: brick-training

lørdag: træningsfri

søndag formiddag: lang (udendørs?) løbetur, eftermiddag: (dobbelt ?)spin

Ugens samlede løbedistance: 15 k. Opvarmnings"gåtur" skæres ned til ½ k før løb og nedvarmningsgåtur ændret til grundig udstræk. Stadig puls i korrekt område !! (dvs. ingen intervaller eller tempoture..ergo skal jeg også i denne uge fyre den godt og grundigt AF til spinningtimerne og på crossen :dry: )

god :sun:-dag til alle :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey Louise

Brick training er det udenlandske ord for kryds-træning :wink: .........googlede det for at kunne gengive det eksakt - her er en, syns jeg, fornuftig forklaring..

Da jeg -endnu - ikke har kastet mig over triathlon, træner jeg ikke brick/x-træning med svøm-cykel.. men det kommer.. De siger, dem, der har erfaring med denne træningsform, at man skal starte en 2-3 mdr. før den vigtige konkurrence man træner til. Jeg skal jo i distance 10-40-5 duathlon, og med tiden kommer der brick med løb før cykel, men lige nu er mit "problem" elefantfødderne EFTER spinning /cykeltur - og derfor er fokus på det nu.. En skønne dag vil DM-distancen føles som peace of cake :tongue: men der er jeg ikke endnu, men der er osse stadig et par måneder til kampen blir fløjtet igang.... :bigsmile:

Brick Training Tips

Bricks are the cornerstone of triathlon training. They are strongly advised as part of training, as most triathletes find that the transition from one event to another is the greatest challenge posed by the sport, since it imposes disorientation, disruption in concentration, and calls on your muscles to adapt to an entirely different type of motion.

Bricks are workouts that involve 2 of the 3 events in triathlon. They are called "bricks" because 1) they usually consist of a bike workout followed immediately by a run ("bike"+"run"="brick"), and 2) your legs will feel like a ton of bricks. Bricks are sometimes composed of a swim workout with a bike ride immediately following. Usually, however, triathletes train with bricks involving a bike and a run, since this often poses the greatest source of difficulty between the 2 transitions.

The bike-to-run transition provides supreme discomfort, as you will leave the bike portion of a triathlon with legs accustomed to the circular motion of pedaling and quadriceps heavy from cycling, only to enter the run with legs having to adjust to the linear motion of running, the pounding of pavement, and hamstrings being placed into emphasis. In comparison, the swim-to-bike transition is relatively easier, as the swim portion relies mostly on upper body movement, leaving your legs fresh for the bike, where your upper body is largely allowed to rest.

An effective brick typically involves a run of 20-30 minutes commencing immediately after the end of a bike ride. Resist the temptation to rest. You'll want to. But remember, in a race you won't be able to. You might as well get used to it in training. Some triathletes run farther than 20-30 minutes. How far you run is a matter of personal preference, training schedule, and target race distance. But remember that running is a high-impact activity that calls for a longer recovery time, meaning that the longer the run in your brick the longer the recovery time you'll need. The purpose of a brick is not necessarily to build endurance, but more to help your body learn to accept the transition from bike to run.

For swim to bike bricks, the distances again are a matter of personal preference, training schedule, and your target race distance. Since swimming and biking are low-impact activities and involve less recovery time than running, many triathletes will do a full swim session with a full bike session.

For further information regarding brick workouts, you can consult the following websites:

Active.com The Brick

BeginnerTriathlete.com Introduction to Bricks

Triathlete.com Effective Brick Workouts

Trifuel.com Bricks for Your Legs

Link to comment
Share on other sites

en overfantastisk start efter at have genindført ugeplan..... :sneaky2:

Ugeplan - uge 12 - hårdeste uge

mandag: træningsfri - check

tirsdag morgen: løbetur + styrk, eftermiddag/aften: spin + KG-decatriforedrag :w00t: morgen uncheck aften -del 1 uncheck, aften del 2 check

onsdag morgen: cross + spin, aften: dobbeltspin med Spock :w00t:uncheck

Vågnede op tidligt tirsdag morgen med en hals så tyk som en gammel egetræsstamme - og det udviklede sig til adskillige hosteanfald hen over dagen ...og nu :cold: :4ranting: :ill::unhappy: under dynen.....åh ja.... Nå, men jeg har jo erkendt heldigvis for længe siden at årets a-konkurrence skal prøves ! uanset hvordan det går mig - så er der altid grund til at kræve revance senere hen.... :tongue:

Mødte flere mollere igår til deca-foredrag - Arne, cyklingspinner, og så Gregers ! samt selvfølgelig lidt supportcrew (altid rart at møde jer to gørlz !! :bigsmile: ) At jeg ikke!! burde være dér og overvære foredrag, men under dynen er så en anden sag... men jeg havde besluttet at om jeg så havde høj feber, så ville jeg ikke misse den chance !!!

Nå, for at komme tilbage til ugeplanen, så.. hvis der skal trænes - så blir det ikke!! spinning, prioriteterne er stadig på løbeturene......men ligenu kan jeg ikke få vejrtrækning til at fungere i liggende tilstand, så jeg kan nok heller ikke når jeg bevæger mig........

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

en overfantastisk start efter at have genindført ugeplan..... :sneaky2:

Ugeplan - uge 12 - hårdeste uge

mandag: træningsfri - check

tirsdag morgen: løbetur + styrk, eftermiddag/aften: spin + KG-decatriforedrag :w00t: morgen uncheck aften -del 1 uncheck, aften del 2 check

onsdag morgen: cross + spin, aften: dobbeltspin med Spock :w00t:uncheck

Vågnede op tidligt tirsdag morgen med en hals så tyk som en gammel egetræsstamme - og det udviklede sig til adskillige hosteanfald hen over dagen ...og nu :cold: :4ranting: :ill::unhappy: under dynen.....åh ja.... Nå, men jeg har jo erkendt heldigvis for længe siden at årets a-konkurrence skal prøves ! uanset hvordan det går mig - så er der altid grund til at kræve revance senere hen.... :tongue:

Mødte flere mollere igår til deca-foredrag - Arne, cyklingspinner, og så Gregers ! samt selvfølgelig lidt supportcrew (altid rart at møde jer to gørlz !! :bigsmile: ) At jeg ikke!! burde være dér og overvære foredrag, men under dynen er så en anden sag... men jeg havde besluttet at om jeg så havde høj feber, så ville jeg ikke misse den chance !!!

Nå, for at komme tilbage til ugeplanen, så.. hvis der skal trænes - så blir det ikke!! spinning, prioriteterne er stadig på løbeturene......men ligenu kan jeg ikke få vejrtrækning til at fungere i liggende tilstand, så jeg kan nok heller ikke når jeg bevæger mig........

/Vivs

God bedring kære Vivsen - og det fordrag var da heldigvis super!

Link to comment
Share on other sites

Tak, kære Arne :bigsmile: og ja, det var virkelig et godt foredrag, på alle fronter ! jeg er glad for at jeg trodsede hosterierne, og overværede det (og at jeg kunne holde hosterierne i ro i de knap 2 timer)...

:tongue: Agurketider!!!!!

EXTRAEXTRA READ ALL 'BOUT IT !!!!

Her til morgen fik jeg endelig !! mit licensnr. hos triforbundet, så nu :superman: :

The holder of this license is entitled to compete in Triathlons and other Multisports events sanctioned by national governing bodies under the ITU and ETU, including international championships.

Gi' den gaz, Vivs :devil:

:tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share