Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Søde venner, fortsæt I endelig med at skrive jeres transportcykling ned - det pynter jo altsammen :laugh:

Lyder iøvrigt som en god spinningtime du havde - wish to elaborate??

Hej Spock ... nu er det vist også tid til at jeg får hilst på ... så jeg må hellere finde en dag snart, hvor jeg kan komme og prøve en af dine timer ... jeg har jo efterhånden en del gange fået anbefalet dig ... og det skader jo heller ikke at hente ny inspiration ; )

Jeg skal nok hilse på, så du ved at jeg har været der.

Mht. til den time som Vivsen talte om, så vil jeg lade hende selv forklare hvad det var der virkede for hende ... men jeg vil da gerne smide programmet op her, det ser man nemlig alt for sjældent at instruktører gør.

8 min opvarm - Gone Going / Welcome to the jungle

4:17 - Amy Winehouse - You Know I'm No Good

MT/ MTstå - 0:00/0:51 1:16/1:54 2:31/3:08 3:45/END

6:33 - Benni Bennassi - Satisfaction (Club Mix)

DT/ ETståSadel - 0:00/1:11 1:40/2:52 3:06/3:49 4:17/4:46 5:30/END

7:37 - Trentemøller - Yoshimoto - Do What U

ET/ETståSadel - 1:2:3:2

3:12 - Rabbit Run (from the "8 Mile" soundtrack)

Bakke - ET Stående / mere belastning på efter 40 og hvert 30. (END 3:04)

3:37 - Roxanne - live version

MT/stå MT - 0:00/0:57 1:26/2:03 2:31/ END 3:30

11:36 - Remix-(Techno Dance Rave) u2 - where the streets have no names

ET /ET stå - 1:2:3:3:2:1

7:42 - Royksop -What Else is There (Trentemoller Remix)

DT/tung enkelttakt 2:2:2:2

Cool Down: Blue foundation - Hollywood/Rolling Stones - Angie

Mvh. Houston

Edited by BuildingMe
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.. Hold farten nede i byen og træn ude på landet!

:laugh: ja, tell me 'bout it :smile: problemet er bare at man skal Ud af byen på cykel (i hvertfald til fællestræning) for at komme ud på landet.... den ene gang på Vesterbrogade, det var første, eneste og sidste gang på racer i byen... no doubt! gør det aldrig aldrig mere : )

wish to elaborate??

Nej :smile:

Jeg glæder mig til at se dig i salen igen!

Heeey HWIV

i lige måde :smile: og tak for programgengivelsen.. du kender jo min dårlige husker :tongue: (eller osse er det fordi jeg ikke gider at bruge energi på at huske programmerne.... :blush: )

:smile:

Og ellers vil updates her i loggen komme i den rækkefølge, som tiden og energien iøvrigt tillader, nu rykker :superman: på EM i triathlon - forberedelser, bestillinger og smiden om mig med penge tager ret meget tid og energi, men forsøger efter bedste evne at holde træningsplanen....

:sun:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

BuildingMe/Houston >> ja, du kommer da bare og hilser på :smile:

Er lidt nysgerrig efter hvordan du bygger programmet op:

Er det med vilje du bygger programmet op så du specifikt ved på sekundet hvad du skal gøre?

Det giver dig jo ikke mange "friheder" til at ændre programmet efter folk?

Hvad hvis der sker noget uforudset? Hvordan kan du så køre videre?

Har du ikke intensitetsangivelser med?

Det er jo trods alt det der fortæller hvordan du bygger timen op?

Ellers ser det jo fint ud - meget detaljeret :smile:

Link to comment
Share on other sites

02-06-07

På denne dag - svigermors 70 års fødsdag, og en dag i EM i triathlon's tegn, trængte jeg temmeligt akut til at lufte mig, efter at have ligget underdrejet noget af ugen :crazy: - i hvertfald hvad cykling angår :sneaky2:

Træning: Løb (ugens 3. tur - samlet løb ialt for ugen: 13 k :dry: )

Distance: 4½ k

Hastighed: 7 min/k - post-3751-1181041697.gif

Puls max: 156 :4thumbup:

Puls avg: 151 :4thumbup:

Vejret: strålende... :dry: men faktisk ret fedt at løbe i regnvejr :smile: ikke ret mange "turister" på Kystvejen i sådan et vejr :4thumbup: :4thumbup:

Og så satser jeg på at skulder og nakke gider lege med i morgen...... indoor or outdoor :tongue: Noget tyder i hvertfald på, at behandlingen forleden dag nu endelig begynder at vise sin virkning (1 times hård massage, ½ times akupunktur og nakkemanipulation :crazy: (auuuuu for :devil: det gjorde nas !!!)) nu bare ømhed tilbage....

Nu videre med EM-stævnet, eftermiddagen står i EM-mødernes tegn ...

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

BuildingMe/Houston >> ja, du kommer da bare og hilser på :smile:

Er lidt nysgerrig efter hvordan du bygger programmet op:

Er det med vilje du bygger programmet op så du specifikt ved på sekundet hvad du skal gøre?

Det giver dig jo ikke mange "friheder" til at ændre programmet efter folk?

Hvad hvis der sker noget uforudset? Hvordan kan du så køre videre?

Har du ikke intensitetsangivelser med?

Det er jo trods alt det der fortæller hvordan du bygger timen op?

Ellers ser det jo fint ud - meget detaljeret :smile:

Ja, det jeg gengav her var mit "cheatsheet" som jeg har med ved cyklen, for at huske det hele ... og ja, det er jo ret detaljeret, og "stramt" som du også siger - Men det er naturligvis med vilje ; ) De angivelser du ser er highlights i musikken, som giver et naturligt skift, og ved at ramme taktslaget så præcist som muligt giver det lige den ekstra "go" i deltagerne (set i forhold til intervaller, der går mere på tidsintervaller).

Det er helt sandt at det lægger nogle begrænsninger på ændringer og uforudsete hændelser på timen. Men der er masser af plads til korrektion netop fordi jeg har skrevet tidsangivelserne ned, og så bare kan rykke videre til det næste. Min oplevelse er, at medmindre man selv stopper op og gør opmærksom på at man lige missede en timing, og blev forskudt 8-16 taktslag, så er der ingen der opdager det. :)

Jeg tror også, at jeg gør det sådan fordi jeg godt kan lide "koregrafien" i spinning, ikke at det viste eksempel er kompliceret. Men selve det at skiftene sker i harmoni med musikken, og at det er de "rigtige" skift - dem der passer til musikken, giver mig en god fornemmelse af flow, og som nævnt energiboost.

Intensitetsangivelserne har jeg ikke skrevet ned på cheatsheetet, programmet er ved undfangelsen sat sammen så det passer til det niveau timen undervises på. Jeg forsøger så at kommunikere intensitetsstyring verbalt, dels gennem stemmestyring og ordvalg. Den fysiologiskeskala/intensitetskalen som ellers anvendes i fitnessdk, er ikke hængt op hos os endnu, derfor kan det være svært at henvise til den i timen, men det sker også, at jeg alligevel anvender den som referenceramme på timen. Dertil kommer at jeg tager min egen medicin, og kører selv med på det hele, og kan udfra min sunde foruft og mit pulsur også justere intensiteten, så vi dels holder træningen sund og god, og dels overholder de begrænsinger som vi er underlagt.

Jeg har desuden en cykel stående i stuen, så jeg kan prøve serierne af når jeg laver dem - man er vel engageret ; )

- dog er jeg jo stadig rookie og jeg er bare ved at lære det hele ... jeg har ikke mere end 25-30 timer på bagen ; )

Link to comment
Share on other sites

hej fru vivsen :smile:

Måtte da lige ind og runde MOL og sende dig en hilsen og holde øje med om du får trænet :tongue:

KH Anita med bebs

hey mamma-to-be :bigsmile:

nå, der var du lige pludselig :tongue:

Træne ? hva er det ???

Ej, jeg får jo altså trænet, men slet slet ikke det jeg gerne vil ... mangler det der at gå ind i et fugtigt spinninglokale, gå i trance og bare fyre den AF i flowhimlen.. og tiden er bare ikke til at opdatere log jævnligt..igår var jeg f.eks. p arbejde fra 5.45 til 17.30 - derefter møde i styregruppen fra 18.30 - 22.30 :dropjaw: - og komme fra Bundby til Hellerup med det offentlige...... :puke: (MZ...:poking: )

Meeeen d. 2. juli er min vej igen åben (bortset fra at dér sover jeg nok hele dagen) ... indtil da går det på bedste beskub og stort set al min træning foregår udendørs... primært løbeturene, der bliver holdt i gang, så jeg ikke skal starte forfra igenigen igenigen... plaskebaskepas kører også jævnligt og regelmæssigt..men jeg kan stadig ikke forlige mig med det kolde vand brrrrrrrrrrrrrrrrr

I tirsdags var jeg dog til en bodypump time hos min gamle guru på Nørrebro ... ikke noget jeg vil bruge meget af min træningstid på......... :nonono: selvom jeg nok burde styrketræne lidt mere :innocent:

Meeen jeg syns jeg hører III vrinske hjemme i spisestuen, så moooon ikke jeg kan nosse mig ud af kontoret mindst til tiden og få høvlet en transporttur af ?

Houston og Spock - tak fordi i holder min log så fint igang :bigsmile: Glæder mig til at monsterangribe begge jeres timer ..efter 2. juli ; )

May the :sun: shine on you all :smile:

/Vivs

post-3751-1182096119.png

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå... nu er skulder stort set ok (liiige lidt piv idag, men ikke særlig meget). Abstinenserne er de seneste dage eskaleret - og idag blev de ganske enkelt for voldsomme, så EM i tri og dansk triforbund måtte vige - af baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanen !!!!!!! :devil: for her kom f.s.k. numero uno :tongue: i kamp mod :superman:

Måske burde jeg bare lade billedet tale for sig selv......

På den anden side....!!!

24.06.07 - Træning 2

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/KG

Puls max 180 :devil:

Puls Avg 162

Jeg kørte en tur i hegnet på supersildens vegne, en anden gang på jullens' vegne - og så en tre gange på egne vegne - men indimellem var det purely :hippy: og heaven........ :bigsmile:

Ahhhhhh :shades:

God søndag aften til alle

/Vivs

post-3751-1182701094_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nå... nu er skulder stort set ok (liiige lidt piv idag, men ikke særlig meget). Abstinenserne er de seneste dage eskaleret - og idag blev de ganske enkelt for voldsomme, så EM i tri og dansk triforbund måtte vige - af baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanen !!!!!!! :devil: for her kom f.s.k. numero uno :tongue: i kamp mod :superman:

Måske burde jeg bare lade billedet tale for sig selv......

På den anden side....!!!

24.06.07 - Træning 2

Sted: fit.dk Royal

Træning: spinning øvet m/KG

Puls max 180 :devil:

Puls Avg 162

Jeg kørte en tur i hegnet på supersildens vegne, en anden gang på jullens' vegne - og så en tre gange på egne vegne - men indimellem var det purely :hippy: og heaven........ :bigsmile:

Ahhhhhh :shades:

God søndag aften til alle

/Vivs

Lige en pulskurve efter mit hjerte :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige en pulskurve efter mit hjerte :4thumbup: :4thumbup:

:laugh: - tak Arne :smile: jaaahhh, jeg savnede dig jo lidt :poking: men du havde jo nok travlt med at heppe på Tanja :tongue:

Hvad sagde jeg?

Olm kurve :devil:

Åh ja, Gregers, men nu vidste du jo også hvordan jeg havde det i timerne forinden :tongue: til en olm kurve, hører et olmt dyr :devil: og så en kæmpebunke sommerfugle i mavsen i ren og skær spænding og glæden-på-forskud :blush:.. der var sådan lidt "pre-competition-feeling" over det... og så plejer det at gå sådan :innocent:

God ugestart til alle : )

/ :sun: :sun: :sun: de næste 8 dage :please:

EDIT:

HUSK DU KAN NÅ DET ENDNU - MELD DIG SOM OFFICIAL I FORB. MED EM I TRIAHTLON OG MØD STJERNERNE TÆT PÅ. VI HAR ISÆR BEHOV FOR HJÆLP SØNDAG EFTERMIDDAG/AFTEN !!!

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

VI HAR ISÆR BEHOV FOR HJÆLP SØNDAG EFTERMIDDAG/AFTEN !!!

Hey Vivs.... Jeg kommer self. og hjælper søndag ( hik hik )

Selvom jeg har fundet noget andet at bruge tiden på nu... :wink:

:wub:

Edited by GuRu
Link to comment
Share on other sites

Hææææy GuRu

Aj, skal jeg nu ned degraderes igen til at være ...støttehjul i bedste fald ? :crybaby::cry3: - nu gik det ligeså godt ...........

:tongue:

vi ses i weekenden :smile:

krams

/ :sun:

Hey hey nu....

Hvis der inviteres til luft guitar og mad i Hellerup, ved du jeg næsten altid vil trope op... :4thumbup:

Det var da ganske hyggeligt sidst.. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey hey nu....

Hvis der inviteres til luft guitar og mad i Hellerup, ved du jeg næsten altid vil trope op... :4thumbup:

Det var da ganske hyggeligt sidst.. :crazy:

ik?

ik?

ik?

ik?

Edited by GuRu
Link to comment
Share on other sites

jo, da GuRu :bigsmile:

bøffer er jo under opsejling, fordi du gider komme og hjælpe din stjernepatient også idag :4thumbup: husk, det er ikke laksko du skal have på, og du behøvs ikke træne idag, for det blir funktionel træning, du bliver udsat for :wink:

Hermed skyder jeg EM i triathlon igang i Kbh - og holder MOL/mail pause

God weekend til alle

May the sun keep shining the whole weekend :please:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

jo, da GuRu :bigsmile:

bøffer er jo under opsejling, fordi du gider komme og hjælpe din stjernepatient også idag :4thumbup: husk, det er ikke laksko du skal have på, og du behøvs ikke træne idag, for det blir funktionel træning, du bliver udsat for :wink:

Hermed skyder jeg EM i triathlon igang i Kbh - og holder MOL/mail pause

God weekend til alle

May the sun keep shining the whole weekend :please:

/ :sun:

Edited by GuRu
Link to comment
Share on other sites

Så, Jules, ikke træde på en qwinde der bogstaveligt talt ligger ned..... :dry:

jo, hvad vil du vide :tongue:

jeg er så uendeligt og ubeskriveligt TRÆT ! TRÆT !!!! :sleepy:

Vivs' deltagelse i EM i triathlon på OL-distancen, afholdt i København, den 30. juni og 1. juli 2007

Fredag havde jeg (klogeligt) valgt at holde en afspadseringsdag for at få samlet de sidste stumper og informationer, og for at kunne hvile og slappe rigtig meget af inden weekendens race gik i gang... men fredagen blev i stedet ændret til store shoppingdag fra 8-14, herefter begyndende opbygning af diverse zoner - og kl 20 var jeg så træt at jeg gik i overtræthedsmode = ingen evne til at sove.

Lørdag gik startskuddet kl 5 - og så gik det ellers derudaf med afslutning af opstilling af diverse zoner, søgen efter diverse indkøbte ting og koordinering... hasteindkøb i 5 omgange -den ene under herrenes eliterace hvor jeg med 16 ruller gaffatape og 140 meter tovværk på bagagebæreren på cyklen midtvejs mellem Fisketorvet og bryggen cyklede (på fladt bagdæk) ind i en mega regnbyge.. :unhappy: og da solen strålede fra høj blå himmel da jeg kørte afsted, havde jeg ikke hverken regntøj eller overtøj på..... så er det superfedt at skulle være der til at rive skiftezone ned, gå hjem kl ca 21 og møde igen kl 4.30 for at bygge skiftezonen op igen, fordi vejen ikke var spærret om natten :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Søndag som sagt i omdrejninger fra 4.30 med opbygning af skiftezone til Agegroup-race'ne om formiddagen, hvorefter jeg blev sendt rundt omkring i de københavnske gader for at vifte med et rødt flag,spærre en megakaotisk negligerende trafikhob på bl.a. Klaksviksgade, hvor en bilist var så frustreret at han direkte stod ud af bilen og var 3 mm fra at pande mig en.... :blink:

Min jomfrutur på en motherfucking megastor motorcykel med 110 i timen fra bryggen over langebro ud til Ørestads metrostation hvor jeg sammen med Mads skulle dirigere trafik og underholde (læs: blive underholdt af! ) pisse sure mennesker hvis biler var spærret inde pga dette stævne og de dermed ikke kunne nå til barnedåb 15 min senere :blink: - haste mc-transport til andet kryds og guide arme atleter i strålende solskin og lidt varmt vejr i AG som var superhidsige og talte meget lidt pænt fordi ruten ikke var markeret ordentlig af - de skulle forbi en sort bil som valgte at ignorere parkeringsforbud, så man ikke kunne komme forbi :4ranting: tilbage til et andet hjørne fordi en skulle finde et toilet ... og så tilbage igen til Klaksvigsgade for at guide de mere positive metroexpres-deltagere forbi samme rute. Efterfølgende MC transport tilbage til "lejren" kl 16 hvor jeg så fik frokost - og tog et kvarters frikvarter og vadede rundt omkring mig selv i total træthed...for så at blive sendt på gåtur (efter næsten 3 døgn på fødderne!!!) ud ad bryggen foran Marriot hotellet og være vendepunkt til elite-stafetten, sammen med en dommer og en anden hyggelig fyr, som Mads kender.

Kl 1930 begyndte jeg at pakke - i øsende regnvejr - den ende af den rute sammen og gik tilbage ind til lejren hvor alle var igang i håb om at vi kunne komme tidligere hjem.

Det kunne jeg så kl 22 da det kun var tunge ting tilbage, og jeg ville ikke smadre min skulder mere end den er i forvejen, så der hev jeg stikket ud og håbede jeg kunne sove ovenpå et velfortjent glas super dyr rødvin......men det var bare løgn....sidst jeg så på uret var kl. 2.45... og uret gik amok kl 6 (gemalen skulle afsted på herregolftur) - sammen med mobiltlf. (containerafhenteren der brokkede sig).

Ialt har jeg siden jeg stod op fredag morgen sovet 10½ time .... og så 8x 2 min i løbet af idag.....men de tæller ikk med, det er transport... :tongue:

Ergo............... det har været super hårdt, et rigtigt rigtigt godt og naturligt kursus i stresshåndtering og omgåelse af mennesker som man har mistet alt for. Kaos og alligevel forsøgt med succes - for det meste - at holde den positive ånd.. om ikke andet, har jeg mødt og lært 10 totalt fede og dejlige mennesker at kende gennem det ½ år vi har planlagt og arrangeret dette stævne :heartpump: - den ene kendte jeg lidt på forhånd - men har lært ham Mads meget bedre at kende - og de 2 fjolser der var udover os, de skal ikke fylde denne weekend og gøre min mening om det hele negativt, for den tid har de ikke fortjent ! det er de andre, deres væremåde og selskab, som skal fylde - plus at jeg har lært extremt meget i tiden der er gået!!! ikke mindst i stresshåndtering! jeg kan godt!!! og jeg kan sige fra, for det har jeg gjort 3 gange (den 3. gang var 1 for meget! men han er ikke særlig klog heller :dry: )

Måske derfor jeg er en f.s.k. ?

Status: træt, træt, træt, træt .............har ondt i størstedele af kroppen, blå mærker på begge overarme og lår og baller (et styrt) og der hvor det ikke gør ondt, der er jeg monster øm :blink: TRÆT, glad og fattet - en dejlig oplevelse rigere...som dog ikke bliver gentaget lige foreløbigt :smile:

Idag en pleje-mig-selv-dag hvor ting foregår 400% i mit tempo (sneglefart) - og så klør vi på i morgen med spinning hos een der skylder en enkeltstart for 2 flasker vand :tongue: - den var til dig Thomas - og så ellers nedtælling og klargøring til cykelferie i Alsace og Østrig i 2 uger ... det skal blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt med ferie og frisk luft !!! uuuuuuw hvor jeg glæder mig !!!

Så er der ikke andet tilbage end at ønske alle en god eftermiddag og aften......jeg vil forsøge at få lur nr. 9 :dry:

Link to comment
Share on other sites

Så, Jules, ikke træde på en qwinde der bogstaveligt talt ligger ned..... :dry:

jo, hvad vil du vide :tongue:

jeg er så uendeligt og ubeskriveligt TRÆT ! TRÆT !!!! :sleepy:

Vivs' deltagelse i EM i triathlon på OL-distancen, afholdt i København, den 30. juni og 1. juli 2007

Fredag havde jeg (klogeligt) valgt at holde en afspadseringsdag for at få samlet de sidste stumper og informationer, og for at kunne hvile og slappe rigtig meget af inden weekendens race gik i gang... men fredagen blev i stedet ændret til store shoppingdag fra 8-14, herefter begyndende opbygning af diverse zoner - og kl 20 var jeg så træt at jeg gik i overtræthedsmode = ingen evne til at sove.

Lørdag gik startskuddet kl 5 - og så gik det ellers derudaf med afslutning af opstilling af diverse zoner, søgen efter diverse indkøbte ting og koordinering... hasteindkøb i 5 omgange -den ene under herrenes eliterace hvor jeg med 16 ruller gaffatape og 140 meter tovværk på bagagebæreren på cyklen midtvejs mellem Fisketorvet og bryggen cyklede (på fladt bagdæk) ind i en mega regnbyge.. :unhappy: og da solen strålede fra høj blå himmel da jeg kørte afsted, havde jeg ikke hverken regntøj eller overtøj på..... så er det superfedt at skulle være der til at rive skiftezone ned, gå hjem kl ca 21 og møde igen kl 4.30 for at bygge skiftezonen op igen, fordi vejen ikke var spærret om natten :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Søndag som sagt i omdrejninger fra 4.30 med opbygning af skiftezone til Agegroup-race'ne om formiddagen, hvorefter jeg blev sendt rundt omkring i de københavnske gader for at vifte med et rødt flag,spærre en megakaotisk negligerende trafikhob på bl.a. Klaksviksgade, hvor en bilist var så frustreret at han direkte stod ud af bilen og var 3 mm fra at pande mig en.... :blink:

Min jomfrutur på en motherfucking megastor motorcykel med 110 i timen fra bryggen over langebro ud til Ørestads metrostation hvor jeg sammen med Mads skulle dirigere trafik og underholde (læs: blive underholdt af! ) pisse sure mennesker hvis biler var spærret inde pga dette stævne og de dermed ikke kunne nå til barnedåb 15 min senere :blink: - haste mc-transport til andet kryds og guide arme atleter i strålende solskin og lidt varmt vejr i AG som var superhidsige og talte meget lidt pænt fordi ruten ikke var markeret ordentlig af - de skulle forbi en sort bil som valgte at ignorere parkeringsforbud, så man ikke kunne komme forbi :4ranting: tilbage til et andet hjørne fordi en skulle finde et toilet ... og så tilbage igen til Klaksvigsgade for at guide de mere positive metroexpres-deltagere forbi samme rute. Efterfølgende MC transport tilbage til "lejren" kl 16 hvor jeg så fik frokost - og tog et kvarters frikvarter og vadede rundt omkring mig selv i total træthed...for så at blive sendt på gåtur (efter næsten 3 døgn på fødderne!!!) ud ad bryggen foran Marriot hotellet og være vendepunkt til elite-stafetten, sammen med en dommer og en anden hyggelig fyr, som Mads kender.

Kl 1930 begyndte jeg at pakke - i øsende regnvejr - den ende af den rute sammen og gik tilbage ind til lejren hvor alle var igang i håb om at vi kunne komme tidligere hjem.

Det kunne jeg så kl 22 da det kun var tunge ting tilbage, og jeg ville ikke smadre min skulder mere end den er i forvejen, så der hev jeg stikket ud og håbede jeg kunne sove ovenpå et velfortjent glas super dyr rødvin......men det var bare løgn....sidst jeg så på uret var kl. 2.45... og uret gik amok kl 6 (gemalen skulle afsted på herregolftur) - sammen med mobiltlf. (containerafhenteren der brokkede sig).

Ialt har jeg siden jeg stod op fredag morgen sovet 10½ time .... og så 8x 2 min i løbet af idag.....men de tæller ikk med, det er transport... :tongue:

Ergo............... det har været super hårdt, et rigtigt rigtigt godt og naturligt kursus i stresshåndtering og omgåelse af mennesker som man har mistet alt for. Kaos og alligevel forsøgt med succes - for det meste - at holde den positive ånd.. om ikke andet, har jeg mødt og lært 10 totalt fede og dejlige mennesker at kende gennem det ½ år vi har planlagt og arrangeret dette stævne :heartpump: - den ene kendte jeg lidt på forhånd - men har lært ham Mads meget bedre at kende - og de 2 fjolser der var udover os, de skal ikke fylde denne weekend og gøre min mening om det hele negativt, for den tid har de ikke fortjent ! det er de andre, deres væremåde og selskab, som skal fylde - plus at jeg har lært extremt meget i tiden der er gået!!! ikke mindst i stresshåndtering! jeg kan godt!!! og jeg kan sige fra, for det har jeg gjort 3 gange (den 3. gang var 1 for meget! men han er ikke særlig klog heller :dry: )

Måske derfor jeg er en f.s.k. ?

Status: træt, træt, træt, træt .............har ondt i størstedele af kroppen, blå mærker på begge overarme og lår og baller (et styrt) og der hvor det ikke gør ondt, der er jeg monster øm :blink: TRÆT, glad og fattet - en dejlig oplevelse rigere...som dog ikke bliver gentaget lige foreløbigt :smile:

Idag en pleje-mig-selv-dag hvor ting foregår 400% i mit tempo (sneglefart) - og så klør vi på i morgen med spinning hos een der skylder en enkeltstart for 2 flasker vand :tongue: - den var til dig Thomas - og så ellers nedtælling og klargøring til cykelferie i Alsace og Østrig i 2 uger ... det skal blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt med ferie og frisk luft !!! uuuuuuw hvor jeg glæder mig !!!

Så er der ikke andet tilbage end at ønske alle en god eftermiddag og aften......jeg vil forsøge at få lur nr. 9 :dry:

Sikke en beretning - du hr vist rigelig grund til træthed og at glæde dig til ferie. God arrangementet havde en f.s.k. som dig på holdet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

tak Arne :smile::heartpump:

HOV !!! jeg glemte lige (trætheden!!) at jeg fredag 17-19 stod i check in på radisson for elite og AG, derefter i checkin metroexpress-tri, og lørdag igen i check-in til metroexpres-tri fra 10-18 ...men dog med 5 gange "udflugt" undervejs....men fedt at kunne guide de nye triathleter mht råd osv om søndagen (ikke at jeg jo selv har prøvet en officiel rigtig tri endnu, men ... tror jeg klarede det meget godt :innocent::blush: )

arrgh it's raining again...oh oh... it's raining again.......... :dry: ..det er sørme osse længe siden.................

Link to comment
Share on other sites

Så, Jules, ikke træde på en qwinde der bogstaveligt talt ligger ned..... :dry:

jo, hvad vil du vide :tongue:

jeg er så uendeligt og ubeskriveligt TRÆT ! TRÆT !!!! :sleepy:

Vivs' deltagelse i EM i triathlon på OL-distancen, afholdt i København, den 30. juni og 1. juli 2007

Fredag havde jeg (klogeligt) valgt at holde en afspadseringsdag for at få samlet de sidste stumper og informationer, og for at kunne hvile og slappe rigtig meget af inden weekendens race gik i gang... men fredagen blev i stedet ændret til store shoppingdag fra 8-14, herefter begyndende opbygning af diverse zoner - og kl 20 var jeg så træt at jeg gik i overtræthedsmode = ingen evne til at sove.

Lørdag gik startskuddet kl 5 - og så gik det ellers derudaf med afslutning af opstilling af diverse zoner, søgen efter diverse indkøbte ting og koordinering... hasteindkøb i 5 omgange -den ene under herrenes eliterace hvor jeg med 16 ruller gaffatape og 140 meter tovværk på bagagebæreren på cyklen midtvejs mellem Fisketorvet og bryggen cyklede (på fladt bagdæk) ind i en mega regnbyge.. :unhappy: og da solen strålede fra høj blå himmel da jeg kørte afsted, havde jeg ikke hverken regntøj eller overtøj på..... så er det superfedt at skulle være der til at rive skiftezone ned, gå hjem kl ca 21 og møde igen kl 4.30 for at bygge skiftezonen op igen, fordi vejen ikke var spærret om natten :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Søndag som sagt i omdrejninger fra 4.30 med opbygning af skiftezone til Agegroup-race'ne om formiddagen, hvorefter jeg blev sendt rundt omkring i de københavnske gader for at vifte med et rødt flag,spærre en megakaotisk negligerende trafikhob på bl.a. Klaksviksgade, hvor en bilist var så frustreret at han direkte stod ud af bilen og var 3 mm fra at pande mig en.... :blink:

Min jomfrutur på en motherfucking megastor motorcykel med 110 i timen fra bryggen over langebro ud til Ørestads metrostation hvor jeg sammen med Mads skulle dirigere trafik og underholde (læs: blive underholdt af! ) pisse sure mennesker hvis biler var spærret inde pga dette stævne og de dermed ikke kunne nå til barnedåb 15 min senere :blink: - haste mc-transport til andet kryds og guide arme atleter i strålende solskin og lidt varmt vejr i AG som var superhidsige og talte meget lidt pænt fordi ruten ikke var markeret ordentlig af - de skulle forbi en sort bil som valgte at ignorere parkeringsforbud, så man ikke kunne komme forbi :4ranting: tilbage til et andet hjørne fordi en skulle finde et toilet ... og så tilbage igen til Klaksvigsgade for at guide de mere positive metroexpres-deltagere forbi samme rute. Efterfølgende MC transport tilbage til "lejren" kl 16 hvor jeg så fik frokost - og tog et kvarters frikvarter og vadede rundt omkring mig selv i total træthed...for så at blive sendt på gåtur (efter næsten 3 døgn på fødderne!!!) ud ad bryggen foran Marriot hotellet og være vendepunkt til elite-stafetten, sammen med en dommer og en anden hyggelig fyr, som Mads kender.

Kl 1930 begyndte jeg at pakke - i øsende regnvejr - den ende af den rute sammen og gik tilbage ind til lejren hvor alle var igang i håb om at vi kunne komme tidligere hjem.

Det kunne jeg så kl 22 da det kun var tunge ting tilbage, og jeg ville ikke smadre min skulder mere end den er i forvejen, så der hev jeg stikket ud og håbede jeg kunne sove ovenpå et velfortjent glas super dyr rødvin......men det var bare løgn....sidst jeg så på uret var kl. 2.45... og uret gik amok kl 6 (gemalen skulle afsted på herregolftur) - sammen med mobiltlf. (containerafhenteren der brokkede sig).

Ialt har jeg siden jeg stod op fredag morgen sovet 10½ time .... og så 8x 2 min i løbet af idag.....men de tæller ikk med, det er transport... :tongue:

Ergo............... det har været super hårdt, et rigtigt rigtigt godt og naturligt kursus i stresshåndtering og omgåelse af mennesker som man har mistet alt for. Kaos og alligevel forsøgt med succes - for det meste - at holde den positive ånd.. om ikke andet, har jeg mødt og lært 10 totalt fede og dejlige mennesker at kende gennem det ½ år vi har planlagt og arrangeret dette stævne :heartpump: - den ene kendte jeg lidt på forhånd - men har lært ham Mads meget bedre at kende - og de 2 fjolser der var udover os, de skal ikke fylde denne weekend og gøre min mening om det hele negativt, for den tid har de ikke fortjent ! det er de andre, deres væremåde og selskab, som skal fylde - plus at jeg har lært extremt meget i tiden der er gået!!! ikke mindst i stresshåndtering! jeg kan godt!!! og jeg kan sige fra, for det har jeg gjort 3 gange (den 3. gang var 1 for meget! men han er ikke særlig klog heller :dry: )

Måske derfor jeg er en f.s.k. ?

Status: træt, træt, træt, træt .............har ondt i størstedele af kroppen, blå mærker på begge overarme og lår og baller (et styrt) og der hvor det ikke gør ondt, der er jeg monster øm :blink: TRÆT, glad og fattet - en dejlig oplevelse rigere...som dog ikke bliver gentaget lige foreløbigt :smile:

Idag en pleje-mig-selv-dag hvor ting foregår 400% i mit tempo (sneglefart) - og så klør vi på i morgen med spinning hos een der skylder en enkeltstart for 2 flasker vand :tongue: - den var til dig Thomas - og så ellers nedtælling og klargøring til cykelferie i Alsace og Østrig i 2 uger ... det skal blive SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt med ferie og frisk luft !!! uuuuuuw hvor jeg glæder mig !!!

Så er der ikke andet tilbage end at ønske alle en god eftermiddag og aften......jeg vil forsøge at få lur nr. 9 :dry:

Hmm Ja ok - Jeg hører hvad du siger .... Men hvorfor er det lige du ikke har fået trænet her i weekenden ?? :tongue::tongue:

Ej - Det er fandme godt gået :bowdown: :1356: og sikket et workload over en hel weekend. Ferien er vist i den grad velfortjent.

Og så velkommen tilbage til loggen!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share