Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Hej Vivs

Sikke nogle dage du har haft, jeg stopper øjeblikkeligt mit eget klynkeri.

Lyder bare skønt med ferie...væk fra det her møg vejr og sydpå hvor der nogen dejlige bjerge man kan cykle i mens man er ved at dehydrere pga varmen :sun::sun: ... kaste sig i bølgen blå og nyde et glas lunkent rødvin eller iskold Asti mens cikaderne synger og ens elskling smører kølende aftersun på de forbrændte og ømme skuldre.. (stopper nu) :wub: slet ikke til at forestille sig når man sidder her med tæpper og drikker varme drikke..

Vi kører til Kroatien og Italien om 14 dage og kan slet slet ikke vente...

Ferie til de udbrændte kvinder :4thumbup:

sov rigtig godt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:crazy: hellige bimbam, du har sq da haft noget om ørerne :superman:

Sov godt :bigsmile:

:heartpump: tak :smile: 9. forsøg på en lur mislykkedes da containerfirmaet meldte alt klart... så plan c røg i vasken...

Ja, du må være helt udmattet, lille du.

Sov godt, der er alligevel ikke andet at lave i dette møgvejr.

Tak søjde :smile: - næææ ikke andet end at molle den og ligge med benene oppe på sofaryggen for at for lidt cirkulation i venerne.... :tongue:

Hmm Ja ok - Jeg hører hvad du siger .... Men hvorfor er det lige du ikke har fået trænet her i weekenden ?? :tongue::tongue:

Ej - Det er fandme godt gået :bowdown: :1356: og sikket et workload over en hel weekend. Ferien er vist i den grad velfortjent.

Tak unge mand :tongue: - jeg har skam trænet...hvis altså 90 km gang/løb over 3 dage tæller som træning ? :please: ..det er i hvertfald hvad både footpod og skridttæller siger jeg har gået/løbet... :blink: - cykelturene tæller jo ikke -det er bare transportcykling... hæhæh og ja, jeg mener nu osse ferien er velfortjent ... ring hvis du farer vild på raceren og havner i vores område, så kan du få en kold bajer som belønning.... :tongue:

Sikke nogle dage du har haft, jeg stopper øjeblikkeligt mit eget klynkeri.

:bigsmile: due i min log :bigsmile: - og klynk bare videre - det må man godt indimellem, jeg forbeholdt mig jo selv retten til det igår :tongue: der er vist ikke nogen cikader der hvor vi skal hen, og vist heller ikke supervarmt - det er jo i 900 meters højde vi bor i første uge og 700 meters højde 2. uge... men det afholder mig ikke fra vin eller kolde øl :blush: det er nok mere popo'en og lårbasser der bliver berørt :blink: med den lousy lousy form jeg befinder mig i ... kan ikke udrette mirakler på 5 dage jo, men jeg kan da gøre et forsøg ved at opsøge instruktører dagligt i denne uge, hvor jeg ved, vi kører igennem :devil:

Det skal nok blive godt at cykle fra bunden af byen op til hytten og der hvor jeg skal paraglide fra :cooldance::4jumpy:

Nå, men i går aftes, hældte svigermor en gang væltet lokum med spaghetti og ketchup op på en tallerken, tvang det i mig sammen med 1 glas rødvin i mig... hvorefter jeg faldt omkuld omkring 2130 ... og vågnede kl 6.14 her til morgen - har ikke været vågen en eneste gang og hjernen er fuldstændig empty..meget underlig følelse..........regnskab er afviklet, og EM i tri 2007 er overstået for mit vedkommende. Den tomme fornemmelse jeg vidste ville komme er hermed arriveret, og nu skal jeg beskæftige mig selv ................... derfor glæder jeg mig til en gang høvl i spinninglokalet på ABC i aften...

Silden insisterer på at jeg roser mig selv - og må hellere gøre hvad hun siger.... ellers bliver der ballade...

Jeg har gjort en fucking fantastic indsats i dette arrangement ! jeg er mega sej - jeg er en fucking sej kælling!

pyyyyha (godt jeg er imod janteloven ......)

så - var det godt nok ? :tongue:

Og så ikke andet tilbage for denne gang end at ønske alle en god dag - husk gummirøjsere....

/ :sun::sun: !!!!! :sun: !!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gjort en fucking fantastic indsats i dette arrangement ! jeg er mega sej - jeg er en fucking sej kælling!

Syntes lige du havde brug for lidt hjælp til at udtrykke dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Arne, Mette og Jules.... :blush: :blush: :blush:

03-07-07

Sted: fit.dk - ABC

Træning: kryds

Del 1 - løb på bånd

Distance: 1 k

Hastighed: 5 min/k

Puls max: 158

Puls avg: 152

Del 2 - spinning øvet med Thomas-M Hansen

Puls max: 173

Puls avg: 158

Løbeturen..hm well, ja, det gik jo ...jeg har nu ikke løbet siden ....vel 1½ uge ..så starter liiiige stille og roligt op igen..men ikke fra scratch -endnu....mærkede meget tydeligt de 90 km fra weekenden, så det blev 3 km kortere end planlagt :tongue: - ingen grund til at løbe ind i skader nu :laugh:

Cyklingen.... Man mærker tydeligt inspirationen fra andre (anden) instruktør jeg kørte hos i gamle dage :tongue: måske derfor jeg holder ligeså meget af Thomas' timer...... Fyrede 850 kcal af - normalt ligger jeg omkring 650-700 ... så jeg var ikke! en af dem der kørte frihjul........ men trængte osse til at afreagere, så det var måske derfor !?

Røg i hegnet 52 min ind i timen, altså lige inden udstræk.......og det var så også der kurven toppede.....effekten/resultatet ses tydeligt :innocent: alt i alt en superfed time, lige efter min smag :4thumbup:

Bred enighed med instruktøren, før timen, omkring en vis person som jeg ikke gider bruge tid på :smile: nu er det kapitel i mit liv overstået :4jumpy:

Nu bare se om jeg skal til Lensahn og heppe om 3 uger - det er stadig planen, så vidt jeg forstår....... og jeg vil glæde mig til at møde de par stk der også deltog i deca'en sidste år :bigsmile: og måske fabrikere lidt frugtsalat :tongue: vi får se...

ugeplan :tongue:

onsdag morgen: begynderspin royal m/KG

onsdag aften:

torsdag eftermiddag: svøm + løb

fredag morgen: spin Adelgade m/KG

lørdag afgang kl 4.00 - og ingen træning igen før tirsdag næste uge....

- hvor den så står på 2 ugers cykling i bjerge, på Weinstrasse , paragliding, adventuresport, svøm, løb, og så i 2. uge: vandreture (vi skal op i hans i hullet - men vi kan jo ikke cykle ned i den tilstand så det blir en god laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gåtur den dag :tongue: ) men et enkelt krydstræningspas er stort set på plads ... så har bedt hotellet om at finde en god racer til mig :laugh: helst med motor, da jeg ellers ikke er i stand til at følge med ..... :crazy:

Nå..enough is enough, jeg er træt............ :blush: sådan er det piger at blive GAMMEL!

Bis morgen!

/ :sun: (lod til at provokationen fra i morges hjalp!!!)

post-3751-1183488500_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

onsdag morgen: begynderspin royal m/KG

onsdag aften:

torsdag eftermiddag: svøm + løb

fredag morgen: spin Adelgade m/KG

lørdag afgang kl 4.00 - og ingen træning igen før tirsdag næste uge....

Hej Vivsen :superman:

:flowers: :1356: :dropjaw: :1356: Du er sku en sej sild og nu når du selv har svært ved at skrive det vil jeg da gerne :tongue::tongue::smile:

Jeg kan se du går til morgen spinning eller er det om formiddagen som søde MH gør :tongue::laugh: (undskyld kunne ikke lade være) Mette :innocent:

Ville se frem til at møde dig til en gang aften spinning i nær fremtid i det nye studio i Glostrup No-way som kommer igang efter min ferie, og måske

kunne vi få lidt flere med :superman:

Godt gået du :4thumbup:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Ville se frem til at møde dig til en gang aften spinning i nær fremtid i det nye studio i Glostrup No-way som kommer igang efter min ferie

:4thumbup: :superman: I'm fresh :smile: og iøvrigt velkommen til dig i min log :bigsmile: Ja, jeg har det bedst med spin om morgenen - der er ingen arbejde der kan komme i vejen særlig tit... :tongue:

04-07-07

Sted: fit.dk - Royal

Træning: mordforsøg v/KG

Puls max 167

puls avg 150

yfferpyffer :devil: det holdt hårdt......Allerede 5 min inde i opvarmningen måtte jeg igang med mentaltræning og en sving omkring Vidauban i Sydfrance... :blink: Mage til gummiben skal man sq søge længe efter :devil: - nå men jeg fik hanket op i mig selv og røg i hegnet et par gange. Indimellem de to hegn (troede ellers jeg var færdig med at tale og tænke om hegn .... :sneaky2: ) var jeg in heaven :hippy: Sidste serie "stacking" var tæt på at ta' livet af en gammel qwinde, startende i blå zone og så øge belastningen hvert minut for de sidste 3 min at høvle igennem på tungt gear......... phew ! og så sluttede jeg med kluden for munden.. havde nogen talt om tvivl, så.......

Nå, men jeg lader vist bare lige stadig aftenen stå åben... nu først restituere på kontoret :superman: Pulskurve kommer først på iaften.........

Nu - god :sun: :sun: dag til alle !

/Vivs

post-3751-1183562874_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Bred enighed med instruktøren, før timen, omkring en vis person som jeg ikke gider bruge tid på :smile: nu er det kapitel i mit liv overstået :4jumpy:

Okay, nu er een nysgerrig :innocent:

Jeg kan se du går til morgen spinning eller er det om formiddagen som søde MH gør :tongue::laugh: (undskyld kunne ikke lade være) Mette :innocent:

A wa??? :blink:

Der er sgutte meget formiddag over det :sleepy:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Sol????? WHERE WHERE NOT HERE....

Jeg bukker mig for dine vilde eskapader om morgenen...:Det har jeg bare droppet...lige for øjeblikket...men WAY TO GO...FSK.... :devil::devil::cool:

heysan jules

jep, solen skinnede rent faktisk i morges og i formiddag - og i eftermiddag :smile: her i hovedstaden..mht morgeneskapade var det ikke heeeeeeeeeeeeeeelt meninge, men du ved hvordan det er, når først musikken spiller :tongue:

Okay, nu er een nysgerrig :innocent:

A wa??? :blink:

Der er sgutte meget formiddag over det :sleepy:

jep, du er afklaret :smile: - og nej, formiddag ? er det kl 6 ? sorry men min tidshorisont er lettere forskudt efter den forgangne weekend... og hjernen står stille :tongue: (nu har jeg bare en god grund til det :tongue: )

En form for oprydning :innocent: Det skal der også til indimellem.....

Sys nu heller ikke, der er meget formiddag over Mettes tidspunkter... :blink::blink::blink:

næmlig ritti' jules - oprydning ! helt korrekt - det skal til :smile:

dagens anden /tredje træning:

½ times intensiv svøm i øresund... intensivt kun for at holde varmen.... :blink: som tmh sagde igår - det var ca. så koldt... og viste ca. 1 mm .. korte baner for at holde øje med fsk III...har endnu ikke mod på at kaste s625x ud i vand - så ingen pulsdata

Herefter langærmet t-shirt på og ud på fsk III ... men det må jeg ikke nævne her - iflg spock er det transportcykling....men det at cykle uden indlæg :crazy: .. og på en våd krop............................ kræver vist nok lidt øvelse........pulszone "grøn"

Således blev spin øvet hos Mads behændig erstattet af et lille hjemme&outdoor krydspas....................

Gummiben har jeg stadig ... så får se hvad dagen bringer imorgen...........højst sandsynlig shoppe og vaskedag :unhappy: så jeg er klar til at fyre den AF fredag morgen........who know hvornår jeg kan køre spinning igen hos de 2 cykelguruer........

Link to comment
Share on other sites

05-07-07

Sted: strandvejen

¨

Aktivitet: ... svømning :blink:

Well programmet sagde jo løb + svøm - så det kunne jeg ligeså godt kombinere.... en løbesvømmetur :blink:

Har vist aldrig haft så hård en løbetur - eller våret så VÅD!!!!!!!!!!!!!!! :nonono:

Sædvanlig distance - uden pulsur - og mest i gang............:blink: f*ck en kamp..........................ved jeg var over "tilladt zone" ............... og svøm var der ikke lige noget der indbød til....................tog jeg heldigvis igår................

Nå..men tvivlsomt om jeg har overskud/kræfter til spin i morgen - får se.................. sker det så sker det, lige nu putte under dynen... fryser som en lille våd hund............................... :devil: hvor f**** blev sommeren af ?????????? :please: Well kan da altid nyde George M på vh1 :4thumbup: som at ha' ham i min stue.... tystsild :tongue:

God "sommer" :smile:

post-3751-1183657345.png

Link to comment
Share on other sites

05-07-07

Sted: strandvejen

¨

Aktivitet: ... svømning :blink:

Well programmet sagde jo løb + svøm - så det kunne jeg ligeså godt kombinere.... en løbesvømmetur :blink:

Har vist aldrig haft så hård en løbetur - eller våret så VÅD!!!!!!!!!!!!!!! :nonono:

Sædvanlig distance - uden pulsur - og mest i gang............:blink: f*ck en kamp..........................ved jeg var over "tilladt zone" ............... og svøm var der ikke lige noget der indbød til....................tog jeg heldigvis igår................

Nå..men tvivlsomt om jeg har overskud/kræfter til spin i morgen - får se.................. sker det så sker det, lige nu putte under dynen... fryser som en lille våd hund............................... :devil: hvor f**** blev sommeren af ?????????? :please: Well kan da altid nyde George M på vh1 :4thumbup: som at ha' ham i min stue.... tystsild :tongue:

God "sommer" :smile:

Sommeren er bare rejst i forvejen til frankrig så den kommer der før os :4thumbup: og varmer stdet godt igennem. Mon ikke ferien kan bringe motivationen og gejsten tilbage. Trods alt en stresset periode med planlægning og afholdelse af EM du lige har trukket dig igennem.

iøvrigt:

Med det vejr der er fortiden må svømning da være oplagt! Man bliver jo alligevel drivvåd så snart man sætter foden udenfor en dør :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sommeren er bare rejst i forvejen til frankrig så den kommer der før os :4thumbup: og varmer stdet godt igennem. Mon ikke ferien kan bringe motivationen og gejsten tilbage. Trods alt en stresset periode med planlægning og afholdelse af EM du lige har trukket dig igennem.

iøvrigt:

Med det vejr der er fortiden må svømning da være oplagt! Man bliver jo alligevel drivvåd så snart man sætter foden udenfor en dør :tongue:

ihhh det lyder ellers godt :smile: men sommeren må være rejst til dit område i Frankrig, for det er ikke i mit, iflg vejrudsigterne.... :dry:

Men men, vi tager bare regnen med, rafting blir vi våde af alligevel :tongue: ferie blir det uanset hvad :smile: og jeg glæder mig og jeg trænger !

og jo jo - svøm er meget oplagt, det er bar' at lægge sig ud på vejen og komme igang :blink:

06-07-07

Ingen træning - krop og sjæl sagde 1 time mere under dynen, som sagt så gjort..så kan man ikke nå morgenspin 6.30... :innocent:

Vedhæftede foto fra mit frikvarter i søndags kl 16.. unfair at der bliver taget billeder af een i en sådan situation efter at man har været på fødderne siden kl 5 om morgenen......

post-3751-1183698349_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vedhæftede foto fra mit frikvarter i søndags kl 16.. unfair at der bliver taget billeder af een i en sådan situation efter at man har været på fødderne siden kl 5 om morgenen......

Ja, du ser sgi ikke ud til at være helt på dupperne der :tongue:

Jeg har et lignende billede fra da jeg var Ironman Voluntør på Lanzarote. Vi er tre piger, med et noget blegt smil, og kæmpe poser under øjnene :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ja, du ser sgi ikke ud til at være helt på dupperne der :tongue:

Jeg har et lignende billede fra da jeg var Ironman Voluntør på Lanzarote. Vi er tre piger, med et noget blegt smil, og kæmpe poser under øjnene :sleepy:

Nu, du siger Lanzarote....... :tongue:

God weekend :tongue: herfra

Forsinket tak, Kenn :smile:

/ :sun::please::sun:

KG og Thomas: :cheer: :hippy: :cheer: :hippy: :cheer: :hippy: :cheer:GO GO GO

Link to comment
Share on other sites

nå.... efter et par mdr i EM i triathlon's tegn, skulder problemer, andre skader, ferie osv, må det nu være på tide at komme i gang med opdateringer...... :innocent:

jeg gider ikke kigge 2 mdr tilbage og skrive her hvad jeg har udrettet indenfor træning, men det er blevet til løbeture og "transportcykling" på fsk III op til EM, derefter stod den på aktiv ferie - og så lidt hektik på arbejdspladsen med mere fokus på rejse end på alt muligt andet. Den ene rejse jeg har planlagt, til Vero Beach i Florida i januar har dog fået overordentlig stor betydning, hvis jeg ikke skal falde helt igennem blandt de hardcore triathleter, som jeg skal omgåes 8 dage.... så.. weekenden gik med våd cykeltur - dels for at afprøve tristyret... shyyyyhh Gregers!!!! .... med efterfølgende hovedrengøring, samt program-lægning...

Da det jo som bekendt er et par mdr eller 3 siden jeg har trænet efter noget program, så har jeg valgt stort set at starte fra ground zero......... Har hentet KG's gode gamle plan frem igen, og starter stort set der, blot denne gang includeret fast svømmetræning...Og nu har jeg så lært lektien om ikke at gå for hurtigt frem og ikke træne aaaalt for meget i forhold til min formåen, så løbedistance samlet denne uge vil max være 6 k :blush: der er ikke nogen grund til at lave samme fejl mere end 1 gang.....vel ?

Idag stod den på min debuttime hos Tanja Hall i Royal, og jeg kan i sandhed sige at jeg godt forstår at Arne er vild med de timer......

Here goes

Sted: fit.dk - Royal

Træning: x-træning

Del 1

Løb på bånd :blink:

Distance: 1 km

Puls max: 160 :blush:

Puls avg: 156

det var en nooooget hård tur, hvor jeg virkelig fornemmede at det er ved at være et par dage siden sidste løbetur...

Del 2

Spinning-øvet m/Tanja Hall (small)

Puls max: 177 :devil:

Puls avg: 159

forbrændt 720 kal.

En super super instruktør, klein og positiv, men monster- motiverende, en person, som i den grad minder mig om fsk II både hvad angår udseende og væsen :blush:

Røg i hegnet 42 min ind i timen samtidig med spinners high - ståhår, underkæbe frem og lidt råberi fra min side....:innocent: og ellers hvad dertil hører... det var hårdt, det var tungt, det var suverænt........og ja, endorfinrusen er ude af kroppen igen! lidt svært at komme tilbage i sidste "serie" - for der var jeg brugt efter de forgangne minutter, hvor jeg kørte det bedste jeg havde lært... Mine lægmuskler citrer stadig og jeg går stadig ikke helt normalt :laugh:

Well, over and out for this time....................

post-3751-1185897643_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Røg i hegnet 42 min ind i timen samtidig med spinners high - ståhår, underkæbe frem og lidt råberi fra min side....:innocent: og ellers hvad dertil hører... det var hårdt, det var tungt, det var suverænt........og ja, endorfinrusen er ude af kroppen igen! lidt svært at komme tilbage i sidste "serie" - for der var jeg brugt efter de forgangne minutter, hvor jeg kørte det bedste jeg havde lært... Mine lægmuskler citrer stadig og jeg går stadig ikke helt normalt :laugh:

Well, over and out for this time....................

Du har dælme da ikke lagt på den lade side gode vivse a075.gif

Lækker beskrivelse af din følelse på denne time..... d045.gif

Superdejlig aften til dig...

Jules :smile:

Link to comment
Share on other sites

nå.... efter et par mdr i EM i triathlon's tegn, skulder problemer, andre skader, ferie osv, må det nu være på tide at komme i gang med opdateringer......

:4jumpy:

Sort kurve du fik lavet - forstår godt din tur i hegnet. Der bliver "lidt" at leve op til.

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: yup, Gregers - der er længe mellem den slags kurver, men der kommer forhåbentlig flere, hvis jeg gør tingene rigtigt denne gang... :innocent:

edit: ups jules, jeg havde jo slet ikke set dit indlæg - sorry :blush: ærgeligt jeg missede dit kjøwenhauner-visit .... håber du kommer herover en anden god gang :smile:

.....nå, men det med stille og rolig opstart ... :innocent::blush: Blev i aftes enig med mig selv om en gang solidaritetsspinning..mener, når manden stort set har gennemført VM i tredobbelt ironman (pånær 100 km løB) i den forgangne weekend, og så hurtigt er tilbage i instruktørsadlen, så kunne jeg vel også cykle 2 dage i træk.... :bigsmile: - som sagt, så gjort....

010807

Sted: fit.dk - Royal

Træning: spinning-basis m/KG :devil: (45 min)

Puls max: 170 :devil:

Puls avg.: 153

690 kal.

Super time fra den unge mand..igen!! måske han virkede lidt småristet i sine små ben, men det er der jo ikke noget at sige til.. den samme følelse havde jeg i egne ben .. i starten, så jeg lagde forsigtigt ud, men efter det indledende stk. musik.. var det Johnny Cash ? .. kom der et saligt smil på mine læber, og så rullede jeg mig ind i det velkendte :hippy: -tæppe, som jeg i 98% af tilfældene oplever på KG's timer..

4x10 min hvis jeg ikke husker meget galt :tongue: de sidste 10 min foregik på sjamps-elajsis som amerikanerne siger - 15 sek. spurt pr. række og 5 omgange - men i 4. runde for mit vedkommende, var jeg vist forbi min ven Eifel, jeg kom ikke helt op i omdrejninger, for jeg nød udsigten opad ! :tongue: (bogstaveligt talt)

Nå... det var så morgentræningen... Houston lokker med enkeltstart i eftermiddag hmmmmmmpff! får se, får se !

Kurve falder ind i indlægget i aften i hvertfald, har ikke lige remedjerne til det her :smile:

Ha' en dejlig dag allezusammen :bigsmile:

/ :sun:

post-3751-1185993981_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

:devil: 03-08-07 :devil:

Sted: fit.dk - Adelgade

Træning: x-træning

Opvarmning

2 km gå på bånd, speed 7,1 :blink:, increase 1 :blink:

del 1

1 km løb

puls max: 161 :4oops:

Puls avg: 152 :smile:

hastighed: 5,00 min/k (incl 1 "slowdown"-pause ml 5- og 600 m)

del 2

Mordforsøg m/KG :devil:

Puls max: :devil: 178 (2 gange!!)

Puls avg: :devil: 160

787 kal.

Nå, men !!! en lille historie om, hvorfor den unge mand kører i lånesko for øjeblikket :tongue: (hint, 19 timer på cykel, uden! at stå af !!! ), første runde hepnings-gogogo ca. midt i opvarmningen - og Vivs fløj :wub: som kuglen ud af kanonen :innocent:

12 min opvarmning, 20 minutters serie (det var her jeg nåede min sidst-målte maxpuls 2 gange, serien indeholdt "2 pulstoppe") og til afslutning 18 minutter (for mit vedkommende endte det op i syretræning).

Muligvis nogen vil gengive timen for mig :blush: da jeg ikke selv går i dybden med sådanne småting :tongue:

Motivationen forud for dagens træning: jeg læste igår aftes en mail fra KG (dvs. stort set dem alle :blush: ) - og den allersidste jeg læste var noget om at jeg skulle holde igen på løbet, for det var her, skaderne opstod, og så fyre den max AW på cyklen og til svøm... Well, tænkte jeg, manden ved jo hvad han taler om, så hvorfor ikke prøve det af de næste 2-3 uger. Og da mine mål og planer ikke nødvendigvis starter en mandag (DO IT NOW !!!), så blev idag altså første skud i bøssen

Underskuffen var ude, ståpelsen oppe, øjnene i loftet, inderlige suk kom ud gennem min mund og der blev tid til lidt mentaltræning omkring Vidauban kort efter jeg nåede 178 i puls for anden gang.. Endnu en gang GOGOGO, og så kørte toget igen (Arne's tog ? ) - og så ændrede jeg de sidste 18 min til syretræning, hvilket vist ikke helt var meningen :blush: Den sidste runde 4 min var ikke der, hvor nogen skulle sige "hvis du er i tvivl, så..." - jeg kom ud af mit :hippy: og måtte ha' en klud for munden et par sekunder .. røg i flow igen og kom vist godt tæt på maxpuls igen de sidste 1½ minut

Så er vi tilbage igen.. fredag og morgenspin med KG - det blir en dejlig dag i dag, rigtig dejlig dag :bigsmile: - og sommeren falder de næste 2 dage - nyd det !!!

/ :sun:

ps kurveupdate i eftermiddag

pps Gregers, glæd dig til næste fredag :bigsmile:

post-3751-1186152369_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share