b_skaal og den slatne skulder


b_skaal
 Share

Recommended Posts

Smugtræning på Nørrebrogade! Hvordan kan man det, når man bor i jydeland? :confused2:

Nørrebrogade er god at cykel-træne på.

Det er vejen direkte til Paradis is.... :tongue: :tongue: ... uhm... Paradis is... slurp.. åh...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kære Hr. j13, du skulle tage at læse lidt mere evt. historie. Der er mange danske byer, som har en Nørrebrogade (ikke at jeg kan huske, om Holstebro har en)

Til b_skaal: Jeg følger ikke for godt med! Hvad er det nu med en X? Forlader du så Holstebro?

(Hvis du altså bor der endnu!?)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Klaus - vores bryllupsdato rykker tættere og tættere på - selv om jeg i øjeblikket for skyld for at være for ung - har man hørt magen!

Mht til nørrebrogade så er det stadig tilladt for os jyder at tage cyklen med i toget - og netop denne del af kbh har spillet en vigtig del i min omvendte integration... mere om det om et halvt års tid.

hippo, tak, men du ved jo godt at når knæet virker, så er det slut med massagen... måske lidt kombi, her i overgangsperioden.

Arne, jeg lavede faktisk en sang til dig, mens jeg cyklede i dag, som jeg vil udføre på vej op, ja, hvis jeg har luft til det. Den er på Oh, carol... så du kan godt begynde at øve dig på at synge kor... Hvornår i 2005 er det? Og skal jeg prøve at få fat i adressen på jørn og jørgen og høre om de vil kommentere?

Fik lige taget et billede af mig til cykels, prøver med al min tekniske snilde at få langt det ind senere.

:bike:

ja, det var ikke det billede :lol: :lol:

Spock, du må styre dine is-tvangstanker... der foregår andre ting på nørrebro end paradis is ;)

Link to comment
Share on other sites

Mht til nørrebrogade så er det stadig tilladt for os jyder at tage cyklen med i toget - og netop denne del af kbh har spillet en vigtig del i min omvendte integration...

Jeg vidste det! Det VAR Paradis is :lol: :lol:

Jeg kan anbefale: Pistacchio, Fragola, Limone, After8. Melon er også en ny hitter.

Link to comment
Share on other sites

hippo, tak, men du ved jo godt at når knæet virker, så er det slut med massagen... måske lidt kombi, her i overgangsperioden

nej nej nej...ikke love massage og så trække i land :cry_ani: :crying:

det er jo det samme som at give en skaldet mand en kam...og så tage den fra ham igen... :confused3: :o

så må du stå af i odense næste gang du benytter dig af DSB.... B) :lol:

men måske jeg bare skulle gå i seng nu inden min dehydrerede hjerne brænder sammen....bær over med mig...

Link to comment
Share on other sites

ikke tude, hippo, vi ser på det!

er lige kommet hjem fra endnu en cykeltur, det er fedt!

Dagens træning: 35 km cykling i det fri. 20 turbo, 5 sløvt opad, 2 på hjul af nogle glade cykelryttere, som heldigvis punkterede inden jeg skulle brække mig helt, og så de sidste 8 hjem til Holstebro i ok-skåne-knæ-tempo.

jeg klapper mig selv på skulderen for ikke at have kørt mig selv i smadder og takker skæbnen for punkteringen, for jeg mangler helt klart en stopklods, når jeg vil følge med de store drenge...

Link to comment
Share on other sites

jojo, får skam trænet, men bor i en kuffert uden computer....

kort opdatering:

fredag: 20 minutters crosstrainer med Arne på hep - herefter lidt styrketræning, bænk og seated row bare for at se hvor galt det stod til. Der var selvfølgelig tilbagegang, men ikke forfærdeligt.

mandag: Cyklede 35 minutters spinning med mig selv. Godt knæ og glade dage. Styrketræning igen, bænk, seated row, skulder pres, lidt skulder gejl og så mine festlige fys-øvelser, der involverer kabeltræk og diverse manchetter og en meget rank og ballet-agtig holdning. Godt at jeg er vant til at falde udenfor i sådan et center...

tirsdag: morgenspinning med Arne som sidemand og Gregers som instruktør. Og selv om jeg kun kunne synge med 1 minut samlet, var det en fed time, skulle gøre mig umage for at holde igen og nød egentlig at lukke øjnene, åbne munden og bare suse gennem tunnelen. Må nok indrømme at jeg blev lidt tændt på at lave knap så festlige timer og prøve mig af med mere alvorlig energi i stedet for. Vi ser på det.

onsdag: skulle have cyklet med arne igen, men knæet er sgu lidt ømt, og jeg er jo vældig fornuftig (!), så det blev til styrke i stedet. Og det er vel på tide at jeg får sat lidt tal på, så det kan blive officielt hvor galt det står til:

Festlig fys øvelse for united glutter superset med alm curls 3 x 10 x 5 kg :baaa:

Festlig fys øvelse for hoftebøjer + stabilitet og balance på modsat knæ superset med skulderpres 3 x 12 x 4 kg

Bænkpres: Opvarmning med 20 kg ( ja, det er kun stangen... :thumb_down: ), hvor det lykkkedes en eller anden ung mand at stå så tæt på, at jeg bankede stangen op i hans albue

2 x 10 x 25 kg - 8 x27,5 kg - 6 x 30 kg, fint nok med mig. Skal nok komme efter det igen.

Bent åge (har savnet ham) : 10 x 30 kg, men så gad arne og jeg ikke at skifte vægt hele tiden, så han fik stangen og jeg kørte videre med et par 12 kg håndvægte de sidste to sæt.

Et par minutter på vippebrædt, mens Arne larmede sig igennem dødløft (man må ikke larme i multisport, men vi er nogen værre nogen) + pinlige strækøvelser.

God træning, som uden problemer får 3 x :banana: og en enkelt :bike: fordi jeg er cool til at passe på mit knæ. Døøøgdi.

Link to comment
Share on other sites

fredagstræning:

20 min. synkroncrosstrainer med Arne

festlige glutfysøvelser superset med lateral raise 3 x 10 x 4 kg, skulderpres 3 x 8 x 4 kg, curls 3 x 10 x 6-6-7 kg

bænkpres med ikke speciel logisk opbygning grundet almen kådhed/dumhed: 10 x 20 kg, 8 x 30 kg, 2 x 32,5 kg hep hey, 8 x 25 kg

en arms roning: 4 x 8 x 12 kg

pull over (lidt til mormor, slask, slask) 3 x 10 x 10 kg

8 x 75 m slalom-tangindsamling i bryggens havnebassin

dans til den lyse morgen med for høj promille... det kan man da kalde aktiv ferie... 4 x :banana: skal jeg have for den dag.

Link to comment
Share on other sites

dans til den lyse morgen med for høj promille... det kan man da kalde aktiv ferie...

Kanon, lyder som den måde min ferie også starter på :lol:

Hvis du keder dig for meget når du kommer tilbage til kedsomhedens højborg (ja det er holstebro ;) ) har du mit nr hvis du trænger til en aktiv weekend á la ovenstående :4drunk: :)

Link to comment
Share on other sites

søndagstræning:

ryg og biceps med arne:

Jeg var i et værre humør, indestængt energi, så den fik bare kul - nåja, efter min målestok

Træk til bryst: (havde fået skrevet til nakken i går og se bare hvad der skete...)

10 x 20 kg

3 x10 x 30kg

Seated row:

3 x 6 x 35 kg

6 x 40 kg (PR tror jeg og så var de heller ikke tungere, men der var meget vi skulle nå, så der var ikke "tid" til at prøve mere)

En arm roning:

3 x 8 x 12 kg

8 x 14 kg

8 x 16 kg (der var en der lokkede og hvis man kan tage 8 rep med 16 kg, så har det været noget fjol med 12... - okay, det var ikke så kønt med venstre)

8 x pull up med nogen og fyrre kilos modvægt, så det...

Bent Åge (my man)

4 x 4 x 40 kg - av og ikke så kønt...

lidt til de små buttede arme - glade curls: 3 x 8 x 6-7-7,5kg

hammercurl: 3 x 6 x 5 kg - bum bummelum for en underarm, AV, syrede for vildt

1 stk negativ bb curl med bænk-stangen - jeg kunne slet ikke løfte den og det var absolut ikke kontrolleret sænket, men det var sjovt.

pinlige strækøvelser og godt med kæbetræning.

Hvis årsagen til min overgearethed havde været lidt mere overskuelig havde der nok været 5, men i dag bliver det til 4 x :banana:

og en smule :wacko::wacko: :confused: :rocketwhore::rocketwhore: :moon:

Edited by b_skaal
Link to comment
Share on other sites

Træk til nakken:

Hvorfor træk til nakke? Pulldowns er generelt bedre.

Desuden har du både træk til nakke og pullups (går ud fra det er ala chinups). Det er ikke helt optimalt. Begge dele træner vingerne. Men to øvelser er nok lige i overkanten.

Desuden har du hele tre rows: En arme, seated og bent åge. Igen alt for mange øvelser til ryggen.

I alt 5 øvelser - det er for meget. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share