NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er 50 kg i rowing-maskinen ikke en hel del (nu er du jo heller ingen novice)?

Rowing plejer ikke at være en øvelse, som ret mange mennesker synes er nem.

Hey Oksen..

Hehe.. syntes du at det er for lidt, at jeg kun tager 50 kg i en tecnogym row-maskinen, der vist nok kun har kg op til 70 kg :tongue:

Der er forskel på row, kan tage flere kg. i f.eks cabel row stativet (60), men det kan da godt være jeg burde kunne tage mere..

Godt at have nogen til at holde en i ørene :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste nu Oksens kommentar lige omvendt.. at det var mange kg. Hvilket jeg da også kun kan tilslutte mig :wink:

Aaahhh det er de fremmede ord.. novice + jeg er en mester i ikke at læse ordenlig efter :blush:

Men jeg tog det heller ikke negativt, troede bare at han mente jeg skulle stramme mig lidt an.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Aaahhh det er de fremmede ord.. novice + jeg er en mester i ikke at læse ordenlig efter :blush:

Men jeg tog det heller ikke negativt, troede bare at han mente jeg skulle stramme mig lidt an.. :laugh:

Det skulle læses som en kompliment.

TechnoGym rowing maskinen ER hård. Jeg kører med 30/35 kg på den (hvilket jeg selv synes er rimeligt ok, i betragtning af, at jeg har været væk fra styrketræningen i flere år, og at min venstre arm aldrig har virket helt optimalt).

Så sent som i går var der en fyr, der var noget mere solidt bygget, end jeg er, som måtte stå af på de 40, og nøjes med 35.

Jeg tror ikke, at jeg endnu har set en pige tage 50 på den. Så det VAR en kompliment!

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

nr. 160 Workout - Torsdag d. 18.09.

Var på besøg hos Fitness wold i går, har længe overvejet om jeg skulle skifte center for en periode.. Det var KÆMPE stort i forhold til FitnessDK, og de havde mange nye spændene maskiner + vægte.

Men minus var de 80 % studerende og indvandere der ikke så ud til at have særlig meget styr på træning (ikke fordi jeg skal gøre mig klog) :innocent: Men ikke lige den fedeste inspirationskilde jeg havde håbet på at finde hvis jeg skulle flytte center..

Morgen løb ved tangkrogen

2,4 km - 4 * 600 intervalløb

Aften træning i Fitness World

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (51 kg) - Uhhh havde en af de gode dage igår :w00t:

Skrå Dumbel bryst press

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (20 kg)

Hmm.. Jeg er vant til at jeg er den eneste pige i styrketræning område, men blev total overbegloet.. Det hjalp selvfølgelig ikke da jeg lå og kørte skrå bryst press med de samme antal kg. som en flok indvandere.. :laugh:

One DB pull over

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (22 kg)

6 reps * (22 kg)

Upper back Row maskine

10 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg) - de ekstra kg. var til ære for dig Oksen :tongue:

Bred lat Pull down

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

6 reps * (55 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 160 Workout - Torsdag d. 18.09.

Var på besøg hos Fitness wold i går, har længe overvejet om jeg skulle skifte center for en periode.. Det var KÆMPE stort i forhold til FitnessDK, og de havde mange nye spændene maskiner + vægte.

Men minus var de 80 % studerende og indvandere der ikke så ud til at have særlig meget styr på træning (ikke fordi jeg skal gøre mig klog) :innocent: Men ikke lige den fedeste inspirationskilde jeg havde håbet på at finde hvis jeg skulle flytte center..

Morgen løb ved tangkrogen

2,4 km - 4 * 600 intervalløb

Aften træning i Fitness World

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (51 kg) - Uhhh havde en af de gode dage igår :w00t:

Skrå Dumbel bryst press

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (20 kg)

Hmm.. Jeg er vant til at jeg er den eneste pige i styrketræning område, men blev total overbegloet.. Det hjalp selvfølgelig ikke da jeg lå og kørte skrå bryst press med de samme antal kg. som en flok indvandere.. :laugh:

One DB pull over

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (22 kg)

6 reps * (22 kg)

Upper back Row maskine

10 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg) - de ekstra kg. var til ære for dig Oksen :tongue:

Bred lat Pull down

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

6 reps * (55 kg)

Hej, Nille.

Jeg tog også lige 5 kg ekstra på rowing-maskinen i dag, til ære for dig, så nu er vi da i hvert fald kvit. :tongue: . Men jeg startede ikke med at sige det der for at drille dig.

Du har ret i, at der er en del studerende og lign. i FW. Der er også en del, som ser nærmest anorektiske ud, og som praktisk talt INTET kan løfte. Men det er jo sådan set godt, at de prøver. Hvis de så bare husker at æde noget.

Skulle du finde vej derop en anden gang, vil jeg da gerne hilse på dig.

Men ja, det er rigtigt, at der ikke er mange hardcore styrketrænende. Især om morgenen kan man dog finde nogen, der virker rimeligt dedikerede. På det tidspunkt har de studerende jo som regel ikke tid.

Link to comment
Share on other sites

nr. 160 Workout - Torsdag d. 18.09.

Var på besøg hos Fitness wold i går, har længe overvejet om jeg skulle skifte center for en periode.. Det var KÆMPE stort i forhold til FitnessDK, og de havde mange nye spændene maskiner + vægte.

Men minus var de 80 % studerende og indvandere der ikke så ud til at have særlig meget styr på træning (ikke fordi jeg skal gøre mig klog) :innocent: Men ikke lige den fedeste inspirationskilde jeg havde håbet på at finde hvis jeg skulle flytte center..

Du skal da op i DHS.

Link to comment
Share on other sites

nr. 161 Workout - Søndag d. 21.09.

Fredag og lørdag har jeg ikke rigtig været på toppen, dog kom jeg ud at løbe lidt fredag.

Lørdagen blev brugt til at shoppe efter en ny flot sort tv-fladskærm - str. 32 :w00t: Det var noget af et projekt at få slæbt den hjem og op på 3 sal, værre var det at jeg også selv skulle sætte den op :crazy: Men den fungere fint og intet er gået i stykker.. :4thumbup:

Løb på løbebånd

8 min opvarming - 6,5 km/t

13 min løb

Det endte i intervalløb, da jeg lagde for hårdt ud og ikke kunne holde tempoet hele vejen og var lige ved at mit middagsmad var på vej op :unhappy:

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

6 reps * (51 kg)

10 reps * (41 kg)

10 reps * (31 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Upper back Row

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

10 reps * (45 kg)

Siddende Bryst Press

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Sluttede af med et par omgange 90 gader mavebøjninger i rippen og lidt push ups.. Og så ellers ind og sidde i bobbelbad i 20 min :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tog også lige 5 kg ekstra på rowing-maskinen i dag, til ære for dig, så nu er vi da i hvert fald kvit. :tongue: . Men jeg startede ikke med at sige det der for at drille dig.

Skulle du finde vej derop en anden gang, vil jeg da gerne hilse på dig.

Oksen

Hehe ved jeg godt du ikke gjorde, men jeg kunne ikke lade være med at se det sjove i det.. Og det er da godt vi kan motivere hianden til at tage et par ekstra kg.. :cool: Skal nok sige til næste gang, kunne da være meget sjovt at få hilst på Oksen fra Århus N.. :bigsmile:

Du skal da op i DHS.

Mollerup

Jeg kan da godt lave en center maraton.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Oksen

Hehe ved jeg godt du ikke gjorde, men jeg kunne ikke lade være med at se det sjove i det.. Og det er da godt vi kan motivere hianden til at tage et par ekstra kg.. :cool: Skal nok sige til næste gang, kunne da være meget sjovt at få hilst på Oksen fra Århus N.. :bigsmile:

Mollerup

Jeg kan da godt lave en center maraton.. :tongue:

Du kan bare sige til, så kan vi tage en rigtig hård træning sammen og hvis du er for stærk må vi bare tage noget cardio :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 161 Workout - Søndag d. 21.09.

Fredag og lørdag har jeg ikke rigtig været på toppen, dog kom jeg ud at løbe lidt fredag.

En lille update d. 23.09

Ja så skete det uundgåeligt, jeg ligger syg..!! :ill: var forbi lægen igår, og har vundet en lille omgang influenza.. Har godt kunne mærke at der var noget på vej de sidste par dage, men havde håbet at kunne snige mig udenom - but NOOO..

Syntes bare ikke lige jeg har tid til at ligge syg, bliver nervøs for mit løberi som ikke kan tåle at jeg skal ligge under dynen med snotpapir :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

God bedring, Nille.

Du er en rigtig god motivator: I dag fandt jeg ud af, at jeg nu godt kan klare de 35 kg på rowing maskinen. 40 er endnu lidt for tungt, men det kommer!

Jeg så en gut tage 55 kg forleden. Og han var sgu ikke blandt de mindste. Han så ret sammenbidt ud, så jeg fortalte ham ikke, at én, der hedder Nillepige25 , kunne tage det samme. :laugh:

Cheer up! :smile:

Martin

Link to comment
Share on other sites

nr. 162 Workout - Onsdag d. 24.09.

Er stadig ikke 100% på toppen, men tror de fleste herinde på mol ved hvor svært det er at blive væk fra sin træning :blush:

Løb på løbebånd

10 min opvarming PW

14 min rolig løb

I alt 3,8 km

Bred lat Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (55 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Siddende Bryst Press

10 reps * (42,5 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

One DB Front raise

2 set * 10 reps * (12 kg)

2 set * 8 reps * (14 kg)

Triceps push down (tårn)

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Link to comment
Share on other sites

God bedring, Nille.

Du er en rigtig god motivator: I dag fandt jeg ud af, at jeg nu godt kan klare de 35 kg på rowing maskinen. 40 er endnu lidt for tungt, men det kommer!

Martin

Hej Martin - Oksen har et navn :tongue:

SÅDAN.. Det er vel også en af grundene til at vi har en log herinde på mol.. SÅ vi kan motivere hinanden :superman:

Sig til når du når de 50 kg, så må jeg til at stramme ballerne igen.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Martin - Oksen har et navn :tongue:

SÅDAN.. Det er vel også en af grundene til at vi har en log herinde på mol.. SÅ vi kan motivere hinanden :superman:

Sig til når du når de 50 kg, så må jeg til at stramme ballerne igen.. :laugh:

Hej nillepigen....

Hvornår søger du indad mod politiet?

Jeg vil sq gerne have søgt ind i år, men tror bare jeg er mere klar og fit for fight til næste år efter højskolen. :bigsmile:

Håber alt er vel.

-Maria

Link to comment
Share on other sites

Hej nillepigen....

Hvornår søger du indad mod politiet?

Jeg vil sq gerne have søgt ind i år, men tror bare jeg er mere klar og fit for fight til næste år efter højskolen. :bigsmile:

Håber alt er vel.

-Maria

Hej Maria

Jeg har søgt for en månede siden, men har kun fået et brev at de har modtaget min ansøgning.. Håber at det er fordi de har travlt at jeg ikke har hørt mere :blush:

Hvis jeg boede lidt tættere på dig, ville det være meget nemmere at hjælpe :bigsmile: Men helt sikkert efter højskolen skal du nok være 100 % klar..

Efterhånden er det eneste jeg er nervøs for den dag, er løbe prøven - Jeg er bare ikke født som en løbemus :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hej Maria

Jeg har søgt for en månede siden, men har kun fået et brev at de har modtaget min ansøgning.. Håber at det er fordi de har travlt at jeg ikke har hørt mere :blush:

Hvis jeg boede lidt tættere på dig, ville det være meget nemmere at hjælpe :bigsmile: Men helt sikkert efter højskolen skal du nok være 100 % klar..

Efterhånden er det eneste jeg er nervøs for den dag, er løbe prøven - Jeg er bare ikke født som en løbemus :dry:

Hej igen...

Nåå okay. Ja vi krydser fingre for det bedste. Mon ikke de bare har en del at se til derinde, det kunne man jo godt forestille sig. :smile:

Højskolen tror jeg bliver en enorm fed oplevelse, både for mit sociale liv men også helt klart for at hjælpe træningen godt på vej.

Overvejer jo faktisk i tiden om jeg skulle gøre noget mere ud af min træning. Virkelig satse på noget, i stedet for bare at være motionist. :bigsmile:

Uhh løb er nu heller ikke min stærkeste side, men det er nu ikke det jeg er mest bange for. For jeg er nemlig enormt dårlig til matematik, så det er der mit store problem ligger. Jeg forstår det simpelthen ikke. :blush:

-Maria

Link to comment
Share on other sites

Halløj NILLE...

Har lige brugt de sidste par dage på at læse din log igennem.... Det er sgu en god kamp du har gang i der. :1356:

En yderst underholdende og hyggelig log. :4thumbup:

Må sige det er helt uroligt, som du ligner mig, på mange områder. Nogen gange blev jeg helt i tvivl om det var min eller din log, jeg var ved at læse. :laugh:

Ønsker dig al mulig held og lykke med policen. Krydser fingre for dig herover på djævle øen. :hands:

Mette

Keep up the good work!!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

nr. 163 Workout - Fredag d. 26.09.

En smut forbi det Sønderjyske halvdelen af weekenden, så fik lige trænet om fredagen i Aabenrå.. Ved ikke hvad det er, men syntes det center er super hyggeligt, god stemning og alle hilser, snakker og kender hinanden.. I går hørte jeg så, at jeg har fået øgenavnet "Hende der Århus chick.. " Det øgenavn kan jeg godt leve med.. :tongue:

Ellers syntes jeg at jeg føler mig okay frisk igen, så længe det varer her om vinteren :dry:

Crozz trainer

20 min - opvarmning

Barbel Bench Press

10 reps * (30 kg)

10 reps * (40 kg)

6 reps * (50 kg)

6 reps * (50 kg) - Er altid stærkere efter at ha været hjemme ved mine forældre og fået fyldt kulhydrat depoterne op :innocent:

Dumbel Skrå Bryst Press

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

One DB Pull Over

1 set * 10 reps * (16 kg)

3 set * 8 reps * (18 kg)

Dumbel Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (8 kg)

Bench Dip

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

Højskolen tror jeg bliver en enorm fed oplevelse, både for mit sociale liv men også helt klart for at hjælpe træningen godt på vej.

Overvejer jo faktisk i tiden om jeg skulle gøre noget mere ud af min træning. Virkelig satse på noget, i stedet for bare at være motionist. :bigsmile:

jeg er nemlig enormt dårlig til matematik, så det er der mit store problem ligger. Jeg forstår det simpelthen ikke. :blush:

Maria

Vil nu ikke kalde dig en almindelig motionist, syntes du træner en del, eller hvad tænker du på?..

Ang. Matematiken, så syntes jeg det kom hurtig tilbage da jeg først fik frisket tingene op og fik hjælp til det.. Jeg har en elefant hjerne til så mange ubrugelige ting, men de ting jeg gerne vil huske ryger ret hurtigt ud igen desværre, så jeg øver ret tit for at holde det ved lige.. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Har lige brugt de sidste par dage på at læse din log igennem.... Det er sgu en god kamp du har gang i der. :1356: En yderst underholdende og hyggelig log. :4thumbup:

Må sige det er helt uroligt, som du ligner mig, på mange områder. Nogen gange blev jeg helt i tvivl om det var min eller din log, jeg var ved at læse. :laugh:

Mette

Keep up the good work!!!! :superman:

Hej Mette

Cool, og tak for dine opmundrende hilsen.. :bigsmile: Hi hi.. lyder godt at jeg ikke er den eneste der er lidt små skør :tongue:

Meen Øøhm hvad er der sket med din log? skulle lige lure min tvillings log, og den ser lidt død ud.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

nr. 163 Workout - Fredag d. 26.09.

En smut forbi det Sønderjyske halvdelen af weekenden, så fik lige trænet om fredagen i Aabenrå.. Ved ikke hvad det er, men syntes det center er super hyggeligt, god stemning og alle hilser, snakker og kender hinanden.. I går hørte jeg så, at jeg har fået øgenavnet "Hende der Århus chick.. " Det øgenavn kan jeg godt leve med.. :tongue:

Ellers syntes jeg at jeg føler mig okay frisk igen, så længe det varer her om vinteren :dry:

Godt du er ved at være frisk igen :bigsmile: men du skal træne og ikke snakke når du er i centeret :tongue:

"Hende der Århus chick.. " er sku da et mærkligt øgenavn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share