NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

SØNDAGS TRÆNING 19/02-06 I Fitnessdk.

Opdatering fra i går... jeg gik død inden jeg fik skrevet log..

Vægt-status: I alt = -1,5kg Uændret.. men vægten svingede lidt nedad men kunne ikke bestemme sig, så ville gøre det nemmere for den i morgen og tog en stram kulhydrat og Cardio dag :devil:

Crozz Trainer

1 time - 780 kcal :cooldance:

Cykel Cardio

30 time - 200 kcal

Udover det.. ca. 10 km på min egen skrammelkasse af en cykel :tongue:

Ps. Jeg har haft nogle rigtig dejlige DOMS efter min brysttræning om fredagen..... Weeeee.. især i mine små triceps, som ikke er vant til at blive høvlet igennem.. Hi hi :blush:

Pss. (vægten er gået lidt mere ned efter denne cardio dag) Men mere om det senere, efter træningen.. :wink:

Hvordan gik træningen og vægten? Det går jo kanon godt ind til nu! Keep stepping :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TIRDAGS 21/02-06

Vægt-status: - 0,5kg I alt = -2.0kg :w00t::banana::cheer:Na na na na na naaaaaaaaaaa.....

Ved godt det "kun" er to kg.. Men lige nu vejer jeg det mindre end jeg har vejet i MAAAAANGE år.. :blush:

Jeg har sat mig et ("første mål") at ydeliger - 5 kg så vil jeg prøve at tage et billede og se hvor meget jeg mangler...

Håber det går hurtigt... for sjovt er det sku ikke lige at tælle kcal og veje ens mad.. :nonono: Så det måtte for min skyld godt gå lidt hurtigere.. Hmmm... :dry:

Link to comment
Share on other sites

cj8000

Trænigen skal du kikke længe efter.... Da det endte med en off dag + i dag.. :bigsmile: Jeg ender nok nede i det Sønderjyske i aften.. Så det bliver nye opdatering fra TØØNDER fitnessdk de næste par dage.. :laugh:

Majbritt

Hi hi tak tak..... Det ender sku nok med at fitnessdk køber en Crozztrainer og sætter mit navn på den... :tongue: Men det er sku også længe at stå der og svede.. heldigvis så var der "serie søndag" på tv2 og masser af fjernsyn i centeret :laugh:

Hey Bondiii

Og nu med fyns flotteste hus... Først lige.. DAMN sku et mega flot hus i har købt jer...!!!! :wub: glæder jeg mig rigtig meget til at se.. :tongue:

Og tak.. kæmper lidt med Cardioen lige for tiden.. og nogen dage går det lidt ud over min vægt træning, ellers skulle jeg næsten have sovepose med hvis jeg skal nå det hele.. *griner* Glæder mig lidt til jeg har någet mit mål med vægten og fedtprocenten.. så jeg kan slappe lidt af igen og kun "holde" vægten sommeren over... :yo:

Link to comment
Share on other sites

LÆKKER brystræning der girl :superman: :4thumbup: Ser sq godt ud!

Mi$$en havde vist glemt at kigge ind i loggen på det sidste :blush: Men nu er jeg tilbage for at heppe på dig :cheer::laugh:

Deruover ser det rigtig godt ud rent overall og især med cardion!!! :devil: Det begynder sq at gå stærkt! Tror ikke der går lang tid før tatten går over til cut, bliver nok maksimalt en måned for lige at få den sidste slat masse mere :wink:

Går også strålende for mig pt, alle ISO øvelserne bliver der revet PR's i :devil: Men som om de store går lidt sløvt :dry:

MistaH

Hmmmm.... Tjaa køre ikke rigtig efter et bestemt plan, måske en fejl.. :blush: Lige nu syntes jeg det er sjovt at køre mange øvelser til en bestemt gruppe, køre (1 dag ryg, 2 dag bryst, 3 dag ben, 4 dag skulder/arme) :dumbbell_lift: Og hvis jeg vil have alle de øvelser med i hver gruppe så kommer jeg vist ikke hjem lige forløbig plus mit cardio.. (som nogen jo dyrker) :wink:

Tja, det er jo også fair nok :smile: Men så igen, kunne du ændre dit program til 2-split og forhøje workloaden, lissom mig, så du alligevel for min. 3 øvelser på muskel-gruppe og op til 5 :smile: Ville ihvertfald anbefale at ramme hver muskel 2 gange ugentlig, det er vidst også det "de kloge" siger :innocent:

Keep it up girl :wink:

Link to comment
Share on other sites

TIRDAGS 21/02-06

Vægt-status: - 0,5kg I alt = -2.0kg :w00t::banana::cheer:Na na na na na naaaaaaaaaaa.....

Ved godt det "kun" er to kg.. Men lige nu vejer jeg det mindre end jeg har vejet i MAAAAANGE år.. :blush:

Jeg har sat mig et ("første mål") at ydeliger - 5 kg så vil jeg prøve at tage et billede og se hvor meget jeg mangler...

Håber det går hurtigt... for sjovt er det sku ikke lige at tælle kcal og veje ens mad.. :nonono: Så det måtte for min skyld godt gå lidt hurtigere.. Hmmm... :dry:

:w00t: :4thumbup: Dét er bare for Sejt, NillePigen!!!! :cheer: FIRE PUND (som vi siger i Jylland!!) !!! :cheer:

...Hold dampen oppe og giv dén gazz.. Og Heeelt enig, dét er mega magert at, skulle tælle tælle ALT hva man kaster i hovedet... men... Dét virker.. :wink:

.. Bedste diæt tips: min gamle fitness instruktør gav mig: Hvis dét smager godt - Så spyt dét ud!!! :blush:

.. Jeg "legede" lidt med stepperen idag.. og DAyyym, jeg fik brændt sindsygt mange kcal.. Kørte noget interval geil - et minut på aller højeste niveau (..12..) ..og måtte spurte som en sindsyg for at holde trit med maskinen.. omkring 135 s/m... og efter dét minut - så kørte jeg 1 minut på level 5.. .. og dét gjorde jeg så i en Halv time... :4thumbup: .. Fy for py for, dét virkede da sindsygt godt.. hehe!!

Krammere fra Lars B :wink:

PS: ingen tvivler herfra - mht at, du bliver super strandlækker til Sommer :wub:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING 22/02-06 I TØNDER Fitnessdk. :showoff:

Ryg - træning.

Stepmaskinen Cardio opvarming

15 min - 150 kcal

Cabel Row - bred greb

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 10reps @ 50 kg

1 set * 10reps @ 60 kg

1 set * 8reps @ 65 kg

Back Extension

1 set * 10reps @ bw + 5kg

1 set * 10reps @ bw + 5kg

1 set * 10reps @ bw + 5kg

1 set * 10reps @ bw + 5kg

Straight arm pull down

1 set * 6reps @ 30 kg hov den var vist lidt tung :crazy:

1 set * 10reps @ 25 kg

1 set * 10reps @ 20 kg

1 set * 10reps @ 25 kg

Lat pull down (bredgreb)

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

1 set * 6reps @ 45 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

One arm row

1 set * 10reps @ 18 kg

1 set * 8reps @ 20 kg

1 set * 6reps @ 22 kg

1 set * 8reps @ 18 kg

Jack-knife Sit-Up (mave)

10 * 10 * 10 * 10

En okay rygtræning.. Selvom jeg ikke lige syntes jeg kan mærke at jeg har trænet... :dry: ?? jeg kan altså ikke løfte mere.. Mangler jeg nogle øvelser..??? flere sæt eller....?? (håber på nogle forslag)

Kan godt lide at køre "Chins Assisted" bare ikke mange steder man har muligheden for det.. :unhappy:

Svømmehal

30 mins svømning ca. 25 baner @ 25 m

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

LÆKKER brystræning der girl :superman: :4thumbup: Ser sq godt ud!

Du kunne ændre dit program til 2-split og forhøje workloaden, lissom mig, så du alligevel for min. 3 øvelser på muskel-gruppe og op til 5 :smile: Ville ihvertfald anbefale at ramme hver muskel 2 gange ugentlig, det er vidst også det "de kloge" siger :innocent:

Keep it up girl :wink:

Heysa MistaH

Ja.. det var en god gang brysttræning med Betty... Havde sku ondt FLERE dage efter.. :4thumbup: Hi hi

Og ja måske jeg skulle begynde at putte lidt flere ting sammen... så jeg kommer lidt oftere igennem de forskellige muskelgrupper..!

Måske: ??

dag 1 - Bryst og arme

dag 2 - ben, baller og mave

dag 3 - ryg og skulder

Link to comment
Share on other sites

Heysa MistaH

Ja.. det var en god gang brysttræning med Betty... Havde sku ondt FLERE dage efter.. :4thumbup: Hi hi

Og ja måske jeg skulle begynde at putte lidt flere ting sammen... så jeg kommer lidt oftere igennem de forskellige muskelgrupper..!

Måske: ??

dag 1 - Bryst og arme

dag 2 - ben, baller og mave

dag 3 - ryg og skulder

:cry: Bryst og Biceps sammen? Serf, det kan lade sig gøre, men under din rygtræning kommer du til at bruge din biceps til omtrent alle dine ryg øvelser næsten!

Et standard 3 split ville da være fint? Bryst/Skulder, Ryg/Biceps, Ben/Triceps - Var da jeg kørte før! Grunden til Ben/Triceps er at du næsten har fuld styrke hver gang, kontra hvis du tager det sammen med bryst, da triceps hurtig bliver tæsket under dine bryst øvelser :smile: Bare et forslag... Ellers kunne du hoppe over til et 2-split som mig Man-Tirs og Tors-Fred, syntes det er super optilmalt :superman: Kordination og tilrettelæggelse af ens træning spiller en stor rolle for ens fremskridt, og leder personligt hele tiden efter nye ting til at optimere den :smile:

Ellers lækker rygtræning igen, du går sq til den :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:cry: Bryst og Biceps sammen? Serf, det kan lade sig gøre, men under din rygtræning kommer du til at bruge din biceps til omtrent alle dine ryg øvelser næsten!

Et standard 3 split ville da være fint? Bryst/Skulder, Ryg/Biceps, Ben/Triceps - Var da jeg kørte før! Grunden til Ben/Triceps er at du næsten har fuld styrke hver gang, kontra hvis du tager det sammen med bryst, da triceps hurtig bliver tæsket under dine bryst øvelser :smile: Bare et forslag... Ellers kunne du hoppe over til et 2-split som mig Man-Tirs og Tors-Fred, syntes det er super optilmalt :superman: Kordination og tilrettelæggelse af ens træning spiller en stor rolle for ens fremskridt, og leder personligt hele tiden efter nye ting til at optimere den :smile:

Ellers lækker rygtræning igen, du går sq til den :4mewantfood:

Der jo masser muligheder i split programmer. Jeg fortrækker selv Bryst/biceps , Ryg/Triceps , Ben/skulder. Da mine arme så er friske og ikke brugt op af de store basisøvelser...Det en smagssag....

Bare gi den gas nille :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

Der jo masser muligheder i split programmer. Jeg fortrækker selv Bryst/biceps , Ryg/Triceps , Ben/skulder. Da mine arme så er friske og ikke brugt op af de store basisøvelser...Det en smagssag....

Bare gi den gas nille :4thumbup: :superman:

Ja det er serf smags-sag :smile: MEN dine biceps vil f.ks blive trænet 2 dage i træk med det du fremviste der, så ville ende i en go overload i sidste ende, og ikke alle mennesker der desværre reagere på dette - Men ja ellers enig, smags-sag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er serf smags-sag :smile: MEN dine biceps vil f.ks blive trænet 2 dage i træk med det du fremviste der, så ville ende i en go overload i sidste ende, og ikke alle mennesker der desværre reagere på dette - Men ja ellers enig, smags-sag :wink:

I know, så kør det således Bryst/biceps , Ben/skulder , Ryg/triceps, Pause og så forfra...

Og ja så rammer du din skulder 2 dage i træk, men svær at undgå....Personlig kører jeg dette dog uden skulder, da den får masser ved de tunge bryst øvelser

Link to comment
Share on other sites

cj 8000

Jaahh har sku ikke lige tænkt så meget over det.. Har jo aldrig brudt mig særlig meget om faste regler.. så ender nok også bare med at køre det der lige passer ind for den dags træning.. selvom jeg sikkert ville få mere ud af faste rutiner..Hmm.. :smile:

MistaH

Hey takker, for lige at gi et par bud.. og tror faktisk at jeg vil til at køre to øvelser per træning fremover..!! Kan jo lige se hvordan det går.. :bigsmile: Grundene til at jeg puttede armene under bryst.. var at så var jeg igang med dem.. og at de så ville kunne få en dags pause i stedet for at køre dem hver dag.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: :4thumbup: Dét er bare for Sejt, NillePigen!!!! :cheer: FIRE PUND (som vi siger i Jylland!!) !!! :cheer:

...Hold dampen oppe og giv dén gazz.. Og Heeelt enig, dét er mega magert at, skulle tælle tælle ALT hva man kaster i hovedet... men... Dét virker.. :wink:

.. Bedste diæt tips: min gamle fitness instruktør gav mig: Hvis dét smager godt - Så spyt dét ud!!! :blush:

Krammere fra Lars B :wink:

PS: ingen tvivler herfra - mht at, du bliver super strandlækker til Sommer :wub:

Hiiii The Ewil BAAAD BOY :king:

*griner* ja HELE 4 pund.. Du får dog også alt til at lyde så fantastisk.. hi hi :blush: Og dit diæt tips, lyder ganske fornuftigt.. MEEEEEN hvis jeg først har fået noget indebords som smager godt :4mewantfood: sputter jeg det sku ikke ud igen... never never never.... :nonono::nonono::laugh:

Som sagdt glæder mig bare til det er overstået, så jeg kan slappe lidt af igen og "bare" holde vægten, men allene det vil gi en DEL mere energi til træningen... :superman: som jeg savner lidt :unhappy:

Strandlækker.. :blush::bigsmile: thi hi... Taaakkk I hope so..!! FUCK jeg glæder mig til sommer.. :sun:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Du er ALT FOR SEJ NILLE - Flot flot indsats du lægger for dagen BRAVO :4thumbup:

Mht. rygtræningen ser det fint ud og måske endda for mange øvelser. Prøv evt. at smide BB rows ind eller kører lidt tungere i færrere antal øvelser hvor du giver dig 110% ! eller kør 100 % straight med langsomme reps - så skal det nok begynde at brænde. :wink: Virker det ikke så må du bare have nogle smæk i måsen efter træning :bottom: Jeg melder mig frivilligt :blush:

- Men Husk endvidere at resultatet af træningen ikke altid hænger sammen med ømheden efter træningen. Med det du har trænet - skal det nok have en super effekt - Du bliver mega FIT :thumb:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 23/02-06 I TØNDER Fitnessdk.

Ben og skulder

Efter et par gode råd om at køre 3 split program, fik jeg lige smidt ben og skulder sammen i dag.. hvilket resulteret i et par timers træning og VILDT mange sæt.. :laugh: :4thumbup:

Cykel Cardio

25 min - 170 kcal og igen senere 25 min - 180 kcal

Lateral raise DB

5 set * 8reps @ 6 kg

shoulder press DB

1 set * 8reps @ 8 kg

1 set * 8reps @ 9 kg

1 set * 8reps @ 10 kg

1 set * 8reps @ 11 kg

BB upright row

1 set * 10reps @ 11 kg ny øvelse så skulle lige se hvad jeg kulle løfte :tongue:

1 set * 10reps @ 16 kg

2 set * 10reps @ 21 kg

1 set * 8reps @ 21 kg´rigtig fed øvelse :thumb:

front DB raise

1 set * 10reps @ 6 kg

3 set * 8reps @ 7 kg

1 set * 7reps @ 7 kg

Cabel lateral raise (0ne arm)

2 set * 10reps @ 7,5 kg

2 set * 8reps @ 7,5 kg

1 set * 6reps @ 10 kg

Ben-Press

1 set * 10reps @ 100 kg

1 set * 10reps @ 120 kg

2 set * 10reps @ 130 kg

1 set * 10reps @ 140 kg

Leg extension

4 set * 10reps @ 65 kg

1 set * 10reps @ 70 kg

Leg Curl

2 set * 10reps @ 45 kg

2 set * 10reps @ 50 kg

Hip extension ydre

2 set * 10reps @ 40 kg

2 set * 10reps @ 45 kg

Standiong leg kick

2 set * 10reps @ 35 kg

2 set * 10reps @ 45 kg

FUUUCK det blev til mange set.. tror de troede at jeg havde slået lejer dernede.. Hi hi.. :blush::innocent: Men jeg havde tid til det..

Rent faktisk smuttede jeg også i svømmehallen i 30 min bagefter men dog mest for saunaen og dampbadets skyld.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du mener vel 2 muskelgrupper per træning :tongue::laugh:

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla............................ Hmmmm.... :laugh::tongue: Du skal ikke se hvad jeg skriver men vide det... *Griner*

PS.. flere set..?? jeg køre mellem 4 - og 5 i hver øvelse.. Er det ikke noooookkk?

Du er ALT FOR SEJ NILLE - Flot flot indsats du lægger for dagen BRAVO :4thumbup:

Mht. rygtræningen ser det fint ud og måske endda for mange øvelser. Prøv evt. at smide BB rows ind eller kører lidt tungere i færrere antal øvelser hvor du giver dig 110% ! eller kør 100 % straight med langsomme reps - så skal det nok begynde at brænde. :wink: Virker det ikke så må du bare have nogle smæk i måsen efter træning :bottom: Jeg melder mig frivilligt :blush:

For MANGE øvelser...??? :cry: Nej da.. ellers ville jeg slet ikke føle at jeg fik noget ud af træningen.. øøøhhhh glemte vist at se denne besked før jeg tog til træning i dag.. hi hi.. Det gik lige lidt over gevind.. :devil::laugh::tongue:

Jamen er sikker på at jeg skal have nogle smæk i måsen... *griner* :innocent: Så du er hermed bestilt til Århus for at presse mig lidt i træningscentert.. :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HVA SATAN !

Har vi nu endnu en sønderjyde... Puuh ved snart ikke om jeg ka klare alt det gyllelugt :tongue::tongue::laugh:

4-5 set er helt fint, men dem ville jeg sætte i de øvelser du gerne vil køre langt ud i og gi den gas. Og så de mindre ISO øvelser måske ha en 3 set's

Edited by Mi$taH
Link to comment
Share on other sites

FRESDAGS TRÆNING 24/02-06 I TØNDER Fitnessdk.

En lidt forsinket gårsdags træningsupdate.. :smile:

OG diæt update.. er pt. gået lidt i stå da jeg er hos de gamle denne weekendt, har desvære ikke "nosser" nok til at spise diæt mad, når de andre guffer sig i god hjemmelavet sønderjysk mad.. :4mewantfood: :blush: Prøver bare at holde vægttabet, og fortsætter når jeg kommer hjem igen i morgen.. :superman:

Bryst og triceps

Cykel Cardio

15 min - 100 kcal

Cabel fly

2 set * 8reps @ 20 kg

2 set * 8reps @ 15 kg

Bench press DB

1 set * 2reps @ 14 kg MEEEEGA SLAP. hvad sker der....????????????? :blink::unhappy:

1 set * 5reps @ 13 kg

1 set * 5reps @ 13 kg

1 set * 8reps @ 12 kg

inc DB Bench Press

2 set * 6reps @ 14 kg

2 set * 5reps @ 14 kg

Tricep Push down (cabel)

1 set * 10reps @ 27,5 kg

1 set * 10reps @ 30 kg

1 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 40 kg

cabel pull over

4 set * 10reps @ 20 kg

Tricep Press (maskine)

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 6reps @ 45 kg

1 set * 5reps @ 45 kg

Følte mig rigtig rigtig rigtig... SLAP i mine brystøvelser.. de gik ellers så godt sidst.. måske jeg snart trænger til noget deload.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hva satan Nille - så er du back in town :4thumbup:

Er faktisk pænt imponeret over din db front raise - du er jo en stærk ung dame :bigsmile:

Jep jep min sønderjyske MOL ven.. :4thumbup: Hi hi.. Og MAAAANGE tak selvom 7 kg er ikke rigtig noget du skal være imponeret over.. *griner* :tongue:

4-5 set er helt fint, men dem ville jeg sætte i de øvelser du gerne vil køre langt ud i og gi den gas. Og så de mindre ISO øvelser måske ha en 3 set's

MISSEN :nonono: slettede lige dit gyll lugt kommentar om sønderjyder.. Tsk tsk tsk..!!! og ser bort fra det..

Vil lige tænke over dit forslag med mindre sæt i ISO øvelserne.. selvom hvis jeg har tid, vil jeg gerne gi GAZ i det hele.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jep jep min sønderjyske MOL ven.. :4thumbup: Hi hi.. Og MAAAANGE tak selvom 7 kg er ikke rigtig noget du skal være imponeret over.. *griner* :tongue:

Jeg syntes nu det er stærkt, min træningsmakker repper f.eks med 10kgs - så du er skam ikke meget bagud der jo :4thumbup:

Edited by bRODER
Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING 28/02-06

IGEN - En lidt forsinket gårsdags træningsupdate.. :smile:

Bryst + lidt lir

Cykel Cardio

20 min - 150 kcal

Cabel fly

2 set * 8reps @ 20 kg

2 set * 8reps @ 15 kg

DB fly

4 set * 8reps @ 8 kg

Bench press DB

1 set * 8reps @ 12 kg Ikke noget at skrive hjem om... :unhappy:

Bench press DB

4 set * 5reps @ 35 kg :tongue:

Ben-press Lidt Lir.. :tongue:

1 set * 8reps @ 150 kg

1 set * 8reps @ 200 kg

1 set * 6reps @ 220 kg NY PR :yo: Har så også fået ondt i numsen i den går lige i gluten.. Hi hi

1 set * 5reps @ 220 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share