NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey så er det idag du starter diæt, partner in crime :wink::tongue:

glæder mig til at se hvad du spiser:-)

AAAAAAHHHHHHHHHH............. :crazy: Ja den 1 Marts ... Hmm har jo prøve at tage mig sammen faktisk i en hel månede nu.. *suk* Ved faktisk ikke lige hvad vægten siger lige pt. hopper på den i morgen tidlig, og ser om jeg har fucket det hele op efter alt det familie tam tam.. :blush:

Men JA...!!!!!!!!! Partner in diæt Hell... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er da muligt... :smile: Men det kan jo også være fordi, du trænede skulder dagen før?

Fortsat god træning. :superman:

Hey Hey Hoosier

Øøhh jo, havde jeg ikke lige tænkt over.. :blush: Men syntes nu alligevel jeg er gået lidt ned.. Må bare tage mig sammen igen og ikke alt det piven.. :tongue:

Jeg syntes nu det er stærkt, min træningsmakker repper f.eks med 10kgs - så du er skam ikke meget bagud der jo :4thumbup:

Tønders bRODER

Hi hi.. Så må du lige tage ham lidt i nakken og svine pisken... Ellers fortæl at en pige snart er ved at overhale ham i lat raise.. Det plejer at sætte gejsten lidt op.. ha ha :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

SÅÅÅÅÅÅÅÅDAN :superman::devil:

Stærk benpres der tøs :cool: Hårdt gået... Ser sq altid godt med med vægte når man kommer forbi din loggi, keep it up din bodybuilder :bigsmile: (det må du jo snart være, så tunge vægte du er ved at køre med :bigsmile::laugh::laugh: )

:innocent: mht. til min lille kommentar og jyder... Det er jo kun gas :tongue: I kan ta det... Og nej serfølgelig lugter der ikke af gylle i jylland, der jo den enkle uge på året hvor i ikke sprøjter med det derovre :laugh::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING 02/03-06 I Fitnessdk.

IGEN - en Cardio dag

Crozztrainer opvarmning

20 min - 250 kcal

1 times - Body PUMP

Aaaahhh.... Det var faktisk noget mere hårdt end jeg lige havde regnet med.. TOTAL FULDBODY WORKOUT..!!!! med BB og DB vægte.. med ca. 100 gentagelser i hvert set.. (overdrivelse fremme forståelsen) men sådan føleste det godt nok.. :wacko:

Crozztrainer

30 min - 300 kcal

post-9443-1141332754_thumb.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Stærk benpres der tøs :cool: Hårdt gået... Ser sq altid godt med med vægte når man kommer forbi din loggi, keep it up din bodybuilder :bigsmile: (det må du jo snart være, så tunge vægte du er ved at køre med :bigsmile::laugh::laugh: )

:innocent: mht. til min lille kommentar og jyder... Det er jo kun gas :tongue: I kan ta det... :laugh::laugh::tongue:

MistaH

Hi hi.. ja ja vi jyder er både SUPER stærke både at lugte til og i træningscentert hvor vi smider rundt med vægtene som de var lavet af vingummi.... *griner* :laugh:

Me... = bodybuilder.. *ved at dø af grin* dont kill me here... Ha ha ha ha... :rofl2: Men takkkk... altid dejligt med lidt ros og en god gang mave griner.. *lol*

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes efterhånden alle er startet diæt i denne uge ...og nu også dig!

Håber du er kommet godt fra start med kosten ...alle de usunde dejlige ting frister jo lidt i starten, hvis ikke man passer på. :innocent:

(huz glæder sig til at se sommerformen). :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Føj hvor går du til den Nille - Rigtig god Cardio stil - FLOT FLOT FLOT ! Sker der noget med vægten - eller ryger der for meget gennem sonden ? :laugh:

:4oops::blush: :blush: øv øv øv.. Der er vist røget for meget ind gennem sonden.. Må skaffe en tøjklemme og sætte på *griner* Men er dog på rette kurs igen.. hvis man ser væk fra at jeg IGEN :devil: skal til familie tam tam... *suk* :nonono:

Men træningen køre sku stadig.. er dog lidt på deload, er ved at få ondt alle mulige steder og føler at mine Muller strejker :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille!

Vil bare lige sige, at jeg er kommet ind på skolen her til April :4thumbup: . Blev ringet op af personaleafdelingen. Det er nu efterhånden godt nok et par uger siden, men det gør det ikke mindre fedt. Nå, men håber at vi ses på skolen engang, HELD OG LYKKE med det. Med den træning du har gang i er der vist ingen tvivl om, at du nok skal klare det fysiske til et samlet 4tal ihvertfald :4boxing: . Hvordan ser det ud....ar du hørt nyt om det skriftlige :4smartass: ? Hilsen en kommende politielev. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes efterhånden alle er startet diæt i denne uge ...og nu også dig!

Håber du er kommet godt fra start med kosten ...alle de usunde dejlige ting frister jo lidt i starten, hvis ikke man passer på. :innocent:

(huz glæder sig til at se sommerformen). :w00t:

...Melder mig FLUX ind i "jeg glæder mig tilat se NillePigen i Badetøj til Sommer"-klubben :wink:

...Men, Cudo´s herfra med Diæten!!! Giv dén gaaaz.. Krydser fingre for dig!!!

Håber alt er vel.. og ses vi i Odense til fighterGalla??

Kram - Lars B

Link to comment
Share on other sites

Vil bare lige sige, at jeg er kommet ind på skolen her til April :4thumbup: . Blev ringet op af personaleafdelingen. Det er nu efterhånden godt nok et par uger siden, men det gør det ikke mindre fedt. Nå, men håber at vi ses på skolen engang, HELD OG LYKKE med det. :4boxing: . Hvordan ser det ud....har du hørt nyt om det skriftlige :4smartass: ?

Heysa :4police: Girl

EEEJJJJJJJJ..... Hvor fedt du kom ind... TILLYKKE :cheer: :cheer: Hi hi.. Er rigtig glad på dine vejne..!!

Håber selv jeg kan sige det samme en dag.. Men tager det stille og rolig.. Jeg skal til den skriflige i denne månede, men føler mig OVERHOVEDET ikke klar.. :unhappy: Så ser lige om jeg hopper en månede over og terper lidt mere..

Vil meget gerne høre mere om skolen når du er kommet ind derover.. :4police:

Kram Nillepigen

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

MANDAGS D 06/03-06

Nilles - Opdate

Har både været hjemme hos de gamle 60 års tam tam.. osv.. så diæten står pt stadig stille.. Men har dog lige været ude og handle ind så den kan startes op igen mangler jo stadig de 7 kg der skal prøves at smides før SOMMERFESTEN :4band:

MEEENN..... har faktisk også været "syg" min højre fod gik der betænelse/forgiftning i.. så den hævede op til ELEFANDT størrelse.. og har overhovdet ikke kunne gå i 3 dage så er røget på pennesilin til på fredag.. øv øv øv :unhappy: Regner dog med at jeg kan træne ryg i dag, da jeg endelig kan være i et par sko igen... DOOHHHHH...

Link to comment
Share on other sites

...Melder mig FLUX ind i "jeg glæder mig tilat se NillePigen i Badetøj til Sommer"-klubben :wink:

...Men, Cudo´s herfra med Diæten!!! Giv dén gaaaz.. Krydser fingre for dig!!!

Håber alt er vel.. og ses vi i Odense til fighterGalla??

Kram - Lars B

BAD BOY... :smilerock:

SELVFØLGELIG ses vi til FighterGalla i Odense.. Jeg skal jo HEPPE på dig.. og GLÆDER mig rigtig rigtig meget til at se hvordan du ser ud,... når du er LEEEEEE :devil:

Hmm... Skal vist til at tage mig serisøt sammen med den kur.. :blush: Syntes folk har høje forventninger til sommer festen.. Hi hi :bigsmile: Ellers må du komme og gi et spark i numsen når jeg "synder" m. slik og kager :4whip::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

hvad fan sker der for din fod? hvordan gik d til? :crazy::blink:

Heysa Lillen Girl :4flex:

Hmm... startet ganske harmløs.. havde fået en vabel.. af nogle sko som ikke var gået til endnu.. Hmmm.. :sneaky2: og inden jeg havde set mig om var hele foden rød og hævet og kunne ikke gå på det.. så røg til lægen og fik penncilin.. øv øv Men har det dog meget bedre i dag.. stadig hævet men regner med at jeg godt kan træne ryg senere i dag.. :weight_lift:

har ikke fået svar fra ham med de skide billetter der....må ringe og svine ham til... :devil:

He he.. ja for pokker du må lige ringe eller sende ham en TRÆLS mail.. vi vil sku have nogle pladser til Lars Fight Game.. :king:

Link to comment
Share on other sites

:blush:

Heysa Lillen Girl :4flex:

Hmm... startet ganske harmløs.. havde fået en vabel.. af nogle sko som ikke var gået til endnu.. Hmmm.. :sneaky2: og inden jeg havde set mig om var hele foden rød og hævet og kunne ikke gå på det.. så røg til lægen og fik penncilin.. øv øv Men har det dog meget bedre i dag.. stadig hævet men regner med at jeg godt kan træne ryg senere i dag.. :weight_lift:

He he.. ja for pokker du må lige ringe eller sende ham en TRÆLS mail.. vi vil sku have nogle pladser til Lars Fight Game.. :king:

det ender bare med jeg blive bandlyst og får indgangs forbud...hehe

Link to comment
Share on other sites

MANSDAGS TRÆNING 06/03-06 I Fitnessdk. :showoff:

Gårdsdagens - Ryg/biceps - træning.

Stepmaskinen Cardio

30 min - 370 kcal

Cabel Row - bred greb

1 set * 10reps @ 42,5 kg

1 set * 10reps @ 52.5 kg

1 set * 10reps @ 57,5 kg

1 set * 8reps @ 57,5 kg Havde først set til sidst at der lå en extra 2,5 kg block på.. Derfor de underlige tal :4slap:

Back Extension

4 set * 10reps @ bw + 3kg

Row (maskine)

1 set * 10reps @ 30 kg

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 10reps @ 40 kg

Lat pull down (bredgreb)

2 set * 10reps @ 35 kg

1 set * 8reps @ 35 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

V-pul down

1 set * 10reps @ 35 kg

2 set * 8reps @ 40 kg

1 set * 6reps @ 40 kg

Biceps Curl cabel

1 set * 10reps @ 25 kg

1 set * 10reps @ 27,5 kg

1 set * 8reps @ 27,5 kg

1 set * 10reps @ 25 kg

Mave

Alm chrunces10 * 10 * 10 * 10

Hip Raice......10 * 10 * 10 * 10

DEEEJJJLIGT at komme afsted igen.. har ikke trænet hele weekendten.... trængte til en pause + min fod tillod sig det heller ikke så havde dejligt meget energi.. :cooldance:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

MANSDAGS Madprogram 06/03-06 :4mewantfood:

Da jeg også er begyndt at tage mig sammen igen.. :innocent: vil jeg også lige skrive dagens indtag ind.. (gider ikke gøre det hver dag)

Morgenmad

450 g yoghurt light (200 kcal) + en shake på ca. 30 g (100 kcal)

mellemmåltid - et æbel + 4 riskiks

Middagsmad

Hjemmelavet tomatsuppe m. gulerødder, løg, hvidløg og skinke per. 100g (60kcal)

fik ca. 400 g så ialt (240 kcal)

mellemåltid - en shake + et æble ( 200 kcal)

ved 4 tiden - før træning (tidlig aftensmad)

Hjemmelavet tomat suppe ca. 200 g + 2 stk grovbrød med hamberryg i alt ( 320 kcal)

før seng og efter træning kl 20.00

400 g yoghurt light (180 kcal)

kcal i alt ca. 1300 kcal og 115 g protien :4mewantfood:

Normalt skal den være lidt højre.. men da jeg har indtaget rigeligt mad de sidste par dage.. tager jeg lige en "kold tyrker" :shutup3:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

HU-HEJSA derude nille-pille :bigsmile:

Det ser sq fortsat godt ud, og hvor jeg elsker at komme herind i din log og se alle de sets :devil::cool: Kan du ikke snart prikke lidt til Lillien og lige prøve at stikke hende en veninde hit om der skal skrues lidt op for volumen!! :tongue::wink:

Fine lat-pulldown og rows, keep up the good work! Vi skal jo være SMAKRE LÆKRE til sommer :cool:

Og ENIG med broder, 1300kcal :w00t: Det for jeg jo gennem min aftensmad :tongue:

Link to comment
Share on other sites

HU-HEJSA derude nille-pille :bigsmile:

Det ser sq fortsat godt ud, og hvor jeg elsker at komme herind i din log og se alle de sets :devil::cool: Kan du ikke snart prikke lidt til Lillien og lige prøve at stikke hende en veninde hit om der skal skrues lidt op for volumen!! :tongue::wink:

Fine lat-pulldown og rows, keep up the good work! Vi skal jo være SMAKRE LÆKRE til sommer :cool:

Og ENIG med broder, 1300kcal :w00t: Det for jeg jo gennem min aftensmad :tongue:

tør du ik selv prikke til mig å sige d? :blink::shades:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share