NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Træning Onsdag´s Workout d.05.12

Lidt dumt... syntes jeg kommer alt for sent afsted til træning hver dag for tiden, og kan ikke forstå hvor tiden bliver af, så når altid kun det halve at hvad jeg planlægger hjemmefra.. :blush:

Motion cykel

30 min - 300 kcal

Biceps / lidt ben

Squat

10 rep * (36,5 kg) - ass to the grass

10 rep * (41,5 kg)

10 rep * (51,5 kg) - 90 grader

10 rep * (61,5 kg)

Sjovt som de to første set, hvor man går helt ned kan smadre ens lår så meget.. ingen tvivel om at det virker.. :gal:

Glute extension

12 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

12 rep * (55 kg)

10 rep * (55 kg)

Dumbel Biceps curl

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

6 rep * (14 kg) - Ny PR :thumb:

Cabel Biceps curl

10 rep * (30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (35 kg)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Torsdag´s Workout d.06.12

Har haft en dejlig fridag i dag.. som var tiltrængt..!! Har egenligt ikke lavet det store i dag, havde bare brug for at være hjemme og slappe af..

Tog sent ned i fitnessdk, så vidt jeg kunne forstå var der blevet tømt lidt ud i medlemmerne i går efter doping kontrol havde været forbi.. #-o Fjolser..!!

Skulder

Dumbel skulder press

10 rep * (12 kg)

8 rep * (14 kg)

6 rep * (16 kg)

8 rep * (14 kg)

Lat raise dumbel

10 rep * (8 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

10 rep * (8 kg)

Liggende cabel crozz

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

10 rep * (12,5 kg)

One Dumbel front raise

10 rep * (12 kg)

10 rep * (14 kg)

10 rep * (14 kg)

10 rep * (12 kg)

Bench Dip

12 rep * (Bw)

12 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

I morgen får jeg ikke trænet, skal desværre til tandlæge formiddag og tidligt på arbejde..

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtig godt at se at du ikke glemmer cardioen :4thumbup:

Det bliver snart den 16. december :yo: , så glæder jeg mig til at læse din træningslog med endnu mere træning :cheer::alright:

Kunne da ALDRIG finde på at "glemme" cardioen.. :innocent:

Jaahh glæder mig også til lidt mere tid til mig selv.. ved ikke helt hvad jan. byder på endnu.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja det kender jeg godt:) Men, kunne være vi skulle træne cardio sammen, så vi kan huske hinanden på det, jeg bor også i Århus :smile:

:tongue:

Heysa Malene :bigsmile:

Er da altid frisk på en fællestræning.. :cool:

hvor træner du henne? Træner selv mest i Busgaden "fitnessdk"

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag´s Workout d.07.12

Fik ikke lige postet træningen fra i fredags, det blev "kun" til en tur på løbebåndet inden arbejde..

Har quotet de tidligere løbeture, da jeg syntes det er sjovt at se fremskridtet selvom jeg desværre tror jeg har ramt mit max med min løbekondi.. :nissetunge: Så nu går det nok noget mere langsomt med at øge hastigheden og distancen.. :blush:

Løb - onsdag d. 21.11

13 min - 7,5 km/t distance 1600m

Løb - torsdag d. 29.11

15 min -7,8 km/t distance 1880m

Løb - Tirsdag d. 04.12

17 min - 8,1 km/t distance 2,260m

Har delt den lidt op, løb de første 13 min med "høj" hastighed, og bagefter løb de sidste 5 min lidt langsommere. SÅ..! =

Dagens løb

13 min - 8,5 km/t distance 1,820m

I alt 18 min - distance 2,420m

Link to comment
Share on other sites

Wauw

- sikke en BB-overskrift loggen har fået :laugh:

anim_supernova.gif

EDIT: Og tillykke med side 100 i loggen :smile:

*LOOOOL* Marianne :laugh:

Jamen jeg er bestemt heller ikke den mindste pige i klassen længere, så skal jeg vel også have en ordenlig overskrift.. :santa2::nissetunge:

OV ja.. 100 sider i loggen... It´s CRAZY, skrev første gang d. 08 okt. 2005.. fuck hvor går tiden dog bare hurtig.. :blink: Og min log er blevet en del af min træning og mine oplevelser, har været super glad for den, og forsætter nok også i lang tid endnu.. :inlove:

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner i Ny Helse og Motion i Århus Nord, kender du det? men kunne da godt lokkes ned og prøve lidt cardio i Fitnessdk :smile:

Hey MaleneH

Har hørt meget godt om Ny Helse og Motion, men har aldrig været der... så det var måske på tide jeg fik en prøvetime :nissecool:

Styrketræner du også eller er du mest til cardio..?

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag´s Workout d.09.12

Kom sent afsted til træning da jeg havde fri, og var havnet lidt i byen i lørdags så det tog lidt tid før jeg var frisk... Mødte faktisk Pia (Bambi) i byen, kunne ikke lige finde ud af om hun var lidt små stiv eller bare forvirret.. :nissetunge:

Men da der var proppet inde i vægttrænings "buret" tog jeg maskinerne, selvom jeg aldrig syntes de går lige så godt i musklerne..

Ryg

Motion cykel

30 min

Pull down bred lat

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

8 rep * (55 kg) - skod syntes den var tung i går.. :dry:

Low Row "maskine"

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (57,5 kg)

8 rep * (57,5 kg)

Upper back row "Maskine"

10 rep * (40 kg)

810rep * (45 kg)

8 rep * (45 kg)

10 rep * (40 kg)

Lower back extension

12 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (27,5 kg)

10 rep * (30 kg)

Hyper extension

12 rep * (Bw)

12 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

WEEEE.... 1 UGE TILBAGE, og så er der JULEFERIE... :inlove: :nissegrin::Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hey MaleneH

Har hørt meget godt om Ny Helse og Motion, men har aldrig været der... så det var måske på tide jeg fik en prøvetime :nissecool:

Styrketræner du også eller er du mest til cardio..?

Jeg kan godt lide at træne der, det er et lille center med det udstyr som skal være der efter mine behov, så er det de samme som træner der, så man får altid en god sludder :wink: Der er dog en ulempe ved centeret og det er deres åbningstider, de åbner først kl. 10 både i hverdag og weekend.

Jeg styrketræner, lige nu er jeg igang med Boris Sheiko program :rudolph: Men jeg træner også lidt cardio, men ikke så meget når jeg træner Sheiko.

:nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag´s Workout d.10.12

Total cardio dag, det var ellers ikke meningen men rendte ind i en veninde som skulle gi den gaz på cardio maskinerne og blev inspireret.. Jeg må gi vægtene en omgang i morgen.. :nissecool:

Motion cykel

30 min - 300 kcal

Først motion cykel og så løb..

Løb - onsdag d. 21.11

13 min - 7,5 km/t distance 1600m

Løb - Tirsdag d. 04.12

17 min - 8,1 km/t distance 2,260m

Løb - Fredag d. 07.12

18 min - 8,3 km/t distance 2,420m

YEAAII.... Fik en bedre tid igen :santa2: Men det blev lidt intervaltræning for måtte ned og gå et par gange i nogle sek. fordi jeg havde skruet hastiheden lidt højre op end min kondi kunne holde til.. *LOL* Men på trods det blev det en bedre tid.. :4thumbup:

Dagens løb

I alt 16,38 min - 8,7 km/t distance 2,400m

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Træning Mandag´s Workout d.10.12

Total cardio dag, det var ellers ikke meningen men rendte ind i en veninde som skulle gi den gaz på cardio maskinerne og blev inspireret.. Jeg må gi vægtene en omgang i morgen..

Motion cykel

30 min - 300 kcal

Først motion cykel og så løb..

YEAAII.... Fik en bedre tid igen Men det blev lidt intervaltræning for måtte ned og gå et par gange i nogle sek. fordi jeg havde skruet hastiheden lidt højre op end min kondi kunne holde til.. *LOL* Men på trods det blev det en bedre tid..

Dagens løb

I alt 16,38 min - 8,7 km/t distance 2,400m

En rigtig løbe juleløbe log :nissetunge: kipketer har ikke levet forgæves :nissegrin:

Godt at se at du begynder at få fart i de lange stænger :man_in_love:

Det ender jo med at du løber til bageren og henter klejner inde jul..

....................................................................................................

...................

........ :4heart: . :4heart: . :4heart: .... :4heart: . :4heart: .. :4heart: ...............................................................................................

.... :4heart: ............... .. :4heart: .................... :4heart: ....................................................................

... :4heart: ................ .. :4heart: .................... :4heart: .............................................. ...................................................................

.... :4heart: ............... .......................... :4heart: .............................................................. ............................................................................

...... :4heart: ..................................... :4heart: .............................................. ......................................................................

.......... :4heart: ............................. :4heart: ......................................... .........................................................................

............... :4heart: ................... :4heart: ....................................................... ............................................................................

................... :4heart: ..,....... :4heart: ............................................................................... ...............................................................................

......................... :4heart: :4heart: ..................................................................................

............................. :4heart: .................................................................. ......................................................................................

....................................................................................................

....................

Men Nille glæder mig til at se dig på scenen til loadedcup :tongue4:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Kom sent afsted til træning da jeg havde fri, og var havnet lidt i byen i lørdags så det tog lidt tid før jeg var frisk... Mødte faktisk Pia (Bambi) i byen, kunne ikke lige finde ud af om hun var lidt små stiv eller bare forvirret.. :nissetunge:

Hvordan kunne du da få den tanke Nille? :unsure::innocent::laugh:

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag´s Workout d.11.12

En omgang bryst og triceps

Bench Press "smith"

12 rep * ( opvarming)

12 rep * (31,5 kg)

10 rep * (36,5 kg)

6 rep * (41,5 kg)

Skrå Dumbel bryst press

10 rep * (12 kg)

10 rep * (16 kg)

7 rep * (18 kg)

6 rep * (18 kg)

Cabel fly

10 rep * (20 kg)

8rep * (22,5 kg)

8 rep * (25 kg)

10 rep * (20 kg)

Pull over/chest pump

10 * 10 rep * (15 kg)

10 * 10 rep * (15 kg)

12 * 12 rep * (15 kg)

12 * 12 rep * (15 kg)

Siddende Chest press "Maskine"

10 rep * (35 kg)

8rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

AB - Dominal "Mave"

15 rep * (20 kg)

15 rep * (22,5 kg)

12 rep * (25 kg)

12 rep * (25 kg)

En okay omgang bryst træning, kan ihvertifal mærke gårsdagens træning i dag.. :nissecool:

Regner med at jeg senere får taget mig sammen og får dyrket lidt cardio inden arbejde, er desværre lige kommet hjem til tandlægen så er ik lige giret til det nu.. men håber en lille lur kan hjælpe på det.. :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

En rigtig løbe juleløbe log :nissetunge: kipketer har ikke levet forgæves :nissegrin:

Godt at se at du begynder at få fart i de lange stænger :man_in_love:

Men Nille glæder mig til at se dig på scenen til loadedcup :tongue4:

Heysa keld

Det er sku hårdt at løbe.. :nissetunge: Men det skal jo til, og håber at få kondien bygget lidt op så jeg rigtig kan give den gaz med cardioen til forået.. :inlove:

Mig på scenen til LoadedCup.. ??? Det kræver vist liiiiiiige at jeg har stillet op til DM og fået en top 5 placering, og så vidt jeg ved sad jeg og åd protbare på tilskure rækken til DM :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Heysa keld

Det er sku hårdt at løbe.. :nissetunge: Men det skal jo til, og håber at få kondien bygget lidt op så jeg rigtig kan give den gaz med cardioen til forået.. :inlove:

Mig på scenen til LoadedCup.. ??? Det kræver vist liiiiiiige at jeg har stillet op til DM og fået en top 5 placering, og så vidt jeg ved sad jeg og åd protbare på tilskure rækken til DM :rudolph:

Ups må lige indrømme at jeg ikke lige viste at man skulle have en top fem placering til DM for at stille op til Loaded :blush:

Men tanken var jo meget god ikke :wink:

Ja du har helt ret i at det er ret hårdt at løbe :xmas: Men det bliver jo nemmere med tiden når der kommer mindre kilo og slæbe rundt på :nissetunge: Og når du skal arbejde mindre efter jul kan du jo nemt ligge et par 20 km ture ind i dit trænningsprogram :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Heysa keld

Det er sku hårdt at løbe.. :nissetunge: Men det skal jo til, og håber at få kondien bygget lidt op så jeg rigtig kan give den gaz med cardioen til forået.. :inlove:

Mig på scenen til LoadedCup.. ??? Det kræver vist liiiiiiige at jeg har stillet op til DM og fået en top 5 placering, og så vidt jeg ved sad jeg og åd protbare på tilskure rækken til DM :rudolph:

store finger, lille bærbar :nissegrin:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Ups må lige indrømme at jeg ikke lige viste at man skulle have en top fem placering til DM for at stille op til Loaded :blush:

Man skal heller ikke nødvendigvis have fået en top 5 ved årets DM, direkte citat fra DBFF's hjemmeside:

Ingen atleter kan stille op til invitationskonkurrencer i hverken DK eller øvrig verden, uden at have stillet op til et Dansk Mesterskab, og have placeret sig i top-5 inden for de seneste 3-5 år (alt efter kvalifikationskravene).

Dog er AF klassen en undtagelse ved Loaded cup 2008, da det er en ny klasse og derfor er en åben klasse, men mon ikke den kommer under samme regler fra 2009...!!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag´s Workout d.12.12

En stille og rolig omgang hyggetræning.. :xmas:

Ben

Motioncykel

30 min - 300 kcal

Ben Press

10 rep * ( 80 kg)

10 rep * (90 kg)

10 rep * (100 kg)

10 rep * (100 kg)

Leg curl

10 rep * (35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (42,5 kg)

Leg Extension

10 rep * (35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

Glute Extension

12 rep * (50 kg)

10rep * (50 kg)

12 rep * (55 kg)

10 rep * (55 kg)

Link to comment
Share on other sites

Man skal heller ikke nødvendigvis have fået en top 5 ved årets DM, direkte citat fra DBFF's hjemmeside:

Dog er AF klassen en undtagelse ved Loaded cup 2008, da det er en ny klasse og derfor er en åben klasse, men mon ikke den kommer under samme regler fra 2009...!!

//Anita

Var lige inde og lure på Loadedcup´s hjemmeside, syntes heller ikke jeg kan se reglerne nogen steder, har bare altid fået at vide at det var en top 5 til DM og en top 3 i øvrige lande man skulle have for at kunne deltage..

Men cool nok at de hiver AF klassen ind i LoadedCup også..

Så lige at de har fastlangt datoen :nissecool:

LC2008.png

Link to comment
Share on other sites

Ja du har helt ret i at det er ret hårdt at løbe :xmas: Men det bliver jo nemmere med tiden når der kommer mindre kilo og slæbe rundt på :nissetunge: Og når du skal arbejde mindre efter jul kan du jo nemt ligge et par 20 km ture ind i dit trænningsprogram :nissegrin:

*LOL* den dag jeg løber 20 km går jorden under... :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Var lige inde og lure på Loadedcup´s hjemmeside, syntes heller ikke jeg kan se reglerne nogen steder, har bare altid fået at vide at det var en top 5 til DM og en top 3 i øvrige lande man skulle have for at kunne deltage..

Jeg tror Loaded cup er underlagt DBFF, og det derfor er under DBFF manskal se regelsættet... Så vidt jeg har fået af vide, er Danmark det eneste af landene der har en kvalifikation for at stille op til gramprix, men det kan da være mig der har fået forkert information.. !!

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide at træne der, det er et lille center med det udstyr som skal være der efter mine behov, så er det de samme som træner der, så man får altid en god sludder :wink: Der er dog en ulempe ved centeret og det er deres åbningstider, de åbner først kl. 10 både i hverdag og weekend.

Jeg styrketræner, lige nu er jeg igang med Boris Sheiko program :rudolph: Men jeg træner også lidt cardio, men ikke så meget når jeg træner Sheiko.

Malene

Jeg har juleferie fra på mandag :inlove: så er jeg faktisk frisk hele ugen, så du siger bare til.. :nissecool:

jeg kan jo altid forkæle dig og hive dig med i fitnessdk til en omgang bobbel + damp + sauna tur .... nå ja og lidt træning.. :rudolph:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share