NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Jeg tror Loaded cup er underlagt DBFF, og det derfor er under DBFF manskal se regelsættet... Så vidt jeg har fået af vide, er Danmark det eneste af landene der har en kvalifikation for at stille op til gramprix, men det kan da være mig der har fået forkert information.. !!

//Anita

Anita :xmas:

Må indrømme at jeg er blevet i tvivel, måske de har ændret det i år.. men vil forhøre mig lidt hos dem som arbejder for Loaded, de må da kunne vise mig nogle regelsæt.. :nissetunge:

Det er jo egenligt også ligemeget jeg skal ikke stille op, men rart nok at have infomationerne iorden..

Vil du stille op til Loaded, eller bliver det for meget hvis du også tager DM med i 2008 ? der skal vel også være lidt tid til at bygge musklerne op igen :4mewantfood: efter den hårde omgang diæt i næsten et år..

Knus Nille

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anita :xmas:

Må indrømme at jeg er blevet i tvivel, måske de har ændret det i år.. men vil forhøre mig lidt hos dem som arbejder for Loaded, de må da kunne vise mig nogle regelsæt.. :nissetunge:

Det er jo egenligt også ligemeget jeg skal ikke stille op, men rart nok at have infomationerne iorden..

Det ville da være rart, irreterer mig faktisk lidt man ikke ved hvad de egentlige regler er... !!

Vil du stille op til Loaded, eller bliver det for meget hvis du også tager DM med i 2008 ? der skal vel også være lidt tid til at bygge musklerne op igen :4mewantfood: efter den hårde omgang diæt i næsten et år..

Knus Nille

Nej jeg stiller ikke op igen før til DM i 2008, min krop har meget brug for pause, den lange diæt har taget meget hårdt på kræfterne... !!

Samtidig har jeg også brug for lidt off tid både til at bygge masse, men også til at have lidt fritid til venner og familie.. !!

Men hvem ved, måske jeg stiller op til det i 2009 :bigsmile:

//Anita

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag´s Workout d.14.12

Løb

30 min - 4 km - 400 kcal

Løb i lav hastighed, og måtte desværre ned og gå to gange.. :blush:

Men det skal nok blive bedre.. superman.gif

Female_Running.jpg

I eftermiddag må jeg vist heller se at få trænet lidt ryg inden arbejde, har vist ikke fået banket min krop nok igennem i denne uge.. diablo.gif

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag´s Workout d.14.12

Teamede op med mig selv i en MEGET tom fitnessdk, men det er vel bare med at nyde at der er masser af plads, for om 3 uger efter d. 01 jan, når folk går i panik over julefedtet bliver der nok rift om pladsen i FIIIIITNESDK.. :devil:

Ryg et sæt biceps og lidt 6 pac.. :Mrs_Claus:

Pull down "bred lat"

10 rep * ( 45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (55 kg)

6 rep * (60 kg)

Pull down "til nakke"

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (37,5 kg)

One arm Dumbel row

10 rep * (22 kg)

10 rep * (22 kg)

8 rep * (24 kg)

8 rep * (24 kg)

Hyper extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10rep * (bw)

Cabel rope biceps curl

10 rep * (25 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

Mave lir

2 set * 15 rep * (alm bw)

2 set * 12 rep * (alm bw)

Og så ellers på arbejde, den sidste julefrokost i restauranten for i år, som også betyder at jeg har MEGA tidlig JULEFERIE efter denne vagt.. :nissegrin: Puuhh syntes også den er velfortjent i år, jeg har ikke været særlig social på det sidste, men håber at få mere tid igen.. OG tid og overskud til en masse træning og cardio.. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg stiller ikke op igen før til DM i 2008, min krop har meget brug for pause, den lange diæt har taget meget hårdt på kræfterne... !!

Hey Anita..

Kan jeg nu godt forstå, havde også regnet med at du ville springe over, men man ved jo aldrig :wink:

Men hvem ved, måske jeg stiller op til det i 2009 :bigsmile:

I will be there to cheer you on :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag´s Workout d.16.12

Motion cykle

30 min - 5,4km - 400 kcal

Skulder

Dumbel Skulder Press

10 rep * ( 12 kg)

10 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

Liggende cabel crozz

10 rep * (10 kg)

10 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

10 rep * (12,5 kg)

One arm cabel lat raise

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

One dumbel front raise

12 rep * (12 kg)

10 rep * (14 kg)

10 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

Og så ellers hjem og gøre mig klar til firmahygge med gave uddelling 10 kr´s bar osv.. på en høj hellig søndag.. rudolph.gif

Det blev en god fest; Kun 1 bartender lavede helikopteren, og vist ingen borde måtte miste livet efter de blev brugt som dansegulv (fordi gulvet var fyldt med glasskår).. Efter der både havde været en nisse pige og en politibetjent som lavede stiptease *LOL* nissetunge.gif

Og så var det ikke engang vores julefrokost/fest som først er i jan.. men "kun" gaveuddelling´s hygge .. :devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Mandag´s Workout d.17.12

Har været lidt tung + væskefyldt i kroppen i dag, tror det er en blanding af at det er lang tid siden jeg har drukket alkohol og at det blev ret sent i går/morges.

SÅ med lidt energi valgte at nøjes med en cardio dag uden styrketræning, som jeg må tage i morgen med forhåbenlig en "normal" energi fyldt krop som man nu kan have her om vinteren.. :nissetunge:

Motion cykle

20 min - 5km - 300 kcal

PowerWalk

30 min - 3,6 - 200 kcal

øv hvis man kikker på kcal tælleren kan det da ikke betale sig at PW i forhold til at cykel :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag´s Workout d.18.12

Hmm.. har vist ikke været så standhaftig med vægttræningen.. Heldigvis får jeg ordnet en MASSE herhjemme med papier, vasketøj, juleindkøb.. hygge med vennerne osv. Det er super dejligt at have tid til ALT det igen, føler jeg har været meget indelukket de sidste mange måneder..

Var også lige på vægten igår, har ellers prøvet at undgå den her i julemånederne, men HELDIGVIS har jeg IKKE taget på, faktisk tabt mig 500g.. *LOL* men det skal nok komme på igen, når jeg skal hjem d. 23 dec.. :blush:

Motion cykle

30 min - 7km - 350 kcal

Bryst / Triceps

Dumbel skrå chest press

10 rep * ( 14 kg)

10 rep * (16 kg)

8 rep * (18 kg)

8 rep * (18 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

10 rep * (20 kg)

Liggende Chest pump/pull over

12 * 12 rep * (15 kg)

12 * 12 rep * (15 kg)

10 * 10 rep * (15 kg)

10 * 10 rep * (15 kg)

Siddende Chest Press "maskine"

12 rep * (35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Triceps Push down Cabel

10 rep * (15 kg)

10 rep * (20 kg)

10 rep * (20 kg)

10 rep * (15 kg)

AB - Dominal (Mave maskine)

15 rep * (25 kg)

12 rep * (25 kg)

10 rep * (25 kg)

10 rep * (25 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Her er et par stykker af mig og mine søde arbejds kollegaer fra julegave festen.. :nissetunge:

n617753863_246373_2134.jpg

Rikke og mig.. er vi ikke cute.. gq.gif

n617753863_246372_1749.jpg

Noooo... vi er ikke fulde, fotografen er bare dårlig til at tage billeder.. *LOL*

n617753863_246371_1262.jpg

COLGATE SMILE.. biggrin.gif

n617753863_246368_9753.jpg

Anja har så gode babser, at jeg lige skulle hvile hovedet lidt på dem... nissetunge.gif

Alt i alt, en rigtig sjov fest, glæder mig til 2 halvleg, julefrokosten i jan.. denne var bare en "lille" fest hvor vi skulle have glög og æbleskiver og lidt sprut.. :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Et lille Juleopdate 45907.jpg

Så går det løs, skal hjem til de gamle i det Sønderjyske i dag, er så heldig at jeg får et lift derned af en sød veninde så slipper for et overfyldt DSB.

Har haft juleferie i en hel uge nu, men har haft svært ved at gå fra arbejdshelvede til ingenting, jeg er vist et lille vanedyr så har hjulpet en veninde som manglede lidt julehjælp i hendes butik, og så ellers prøvet at besøge og hænge ud med de venner jeg ikke har haft så meget tid til i et stykke tid, det har resulteret i en masse dejlige café besøg og sushi.. :inlove:

Har ikke fået trænet det vilde i denne uge, og får det heller ikke de næste 3 dage har ikke haft det vilde lyst.. Men glæder mig til det nye år 2008, jeg ved at jeg kommer til at gi den gaz med træningen har nogle personlige mål jeg vil prøve at fulføre.. (mere om det efter nytår) 007.gif

RIGTIG GOD JUL TIL ALLE MOL´ER

Knus Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag´s Workout d.27.12

Så blev julen overstået, med en TONS af julemad og slik indenbords.. :4mewantfood: Det har været en hyggelig jul som blev holdt i Tønder hos min store søster, svoger og tre små krudtugler.. jeg må ha været sød i år, for julemanden har været gavmild :w00t:

Det blev også til et glædeligt gensyn med nogle gamle folkeskole venner, som jeg faktisk ikke havde set i en del år.. JO JO.. Nille var til Julehalbal *LOL* Det var total grineren, og bonderøvsfest, men sjovt var det at se alle de gamle hoveder som også var taget hjem i julen..

Men næsten 5 dage i det sønderjyske uden internet og træningsmuligheder, og kun følelsen af at blive federe var mere end rigeligt, så er SUPER GLAD for at være tilbage i mine trykke rammer i dejlige Århus... :wub:

Fik smidt mine tasker ind af døren, fyldt køleskabet op med sunde madvare og pakket min træningstaske.. for NU skulle der sku lige rettets lidt op på den dårlige samvitihed inden fitnessdk lukkede for i dag.. Glæder mig til at kunne få trænet kroppet godt igennem de næste par dage.. for FUCK hvor trænger jeg til det..!!

Jule fedt´s forbrænding

Motion cykle

30 min - 7km - 350 kcal

Crozz trainer

30 min - 400 kcal

Lidt mave Lir

2 set * 15 rep * (Alm)

2 set * 12 rep * (Hip)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag´s Workout d.28.12

Morgen Cardio

Motion cykle

20 min - 165 kcal

Motion cykle

20 min - 265 kcal

Har juleferie indtil d. 07 jan.. :4thumbup: Så har masser af tid til at dyrke lidt morgencardio og styrke om aften.. Så må vi se hvor længe jeg er motiveret til det.. :tongue:

Bryst / Triceps

Bench Press

12 rep * ( opvarmning )

12 rep * (31,5 kg)

8 rep * (36,5 kg)

6 rep * (41,5 kg)

6 rep * (41,5 kg)

Dumbel skrå chest press

10 rep * ( 14 kg)

8 rep * (16 kg)

8 rep * (16 kg)

10 rep * (14 kg)

Cabel Fly

10 rep * (20 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

10 rep * (20 kg)

Dumbel Pull over

12 rep * (15 kg)

12 rep * (15 kg)

10 rep * (15 kg)

10 rep * (15 kg)

Siddende Chest Press "maskine"

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (30 kg)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :cool:

Godt at se at der er kommet gang i træningen herinde igen :w00t: og at du har gang i cardioen. Jeg var forbi Busgaden i juleferien, der mangler da nogle ting hvis man gerne vil styrketræne :pumpin: , men ellers var det et fint center :bigsmile:

Den 7. januar har du ferie til :w00t: , godt du fik sagt det, så er der jo ingen grund til at du ikke give træningen en ordentlig omgang :tongue: . Jeg skal i hvert fald nok holde dig op på det :cool: .

Signepost-15167-1198872388.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg var forbi Busgaden i juleferien, der mangler da nogle ting hvis man gerne vil styrketræne :pumpin: , men ellers var det et fint center :bigsmile:

Den 7. januar har du ferie til :w00t: , godt du fik sagt det, så er der jo ingen grund til at du ikke give træningen en ordentlig omgang :tongue: . Jeg skal i hvert fald nok holde dig op på det :cool:

hello.gif Signe

Ejj har du været i Århus og så forbi fitnessdk, en skam jeg ikke var her.. :unhappy:

Ja Busgaden´s fitnessdk er lidt lille men der er heldigvis to fitnessdk som jeg skifter imellem, Frisko huset er lidt større og har bedre cardio forhold... Men på vægttrænings planen kræver jeg ikke så meget, der er liiige hvad der skal være.. :tongue:

Hvis ikke du skulle holde mig lidt i ørene hvem skulle så.. :tongue:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag´s Workout d.29.12 - Uhhh snart 2008

En total menneske tom fitnessdk både om morgen og om aften.. Der var dog heldigvis nogle kendte hoveder om aften jeg kunne sludder lidt med, og vi blev enige om at det bare var med at nyde alt den plads der var pt. i centeret da det nok går løs med alle de nye nytårs forsæt om en uges tid.. og jeg har da selv 1 eller 2 nytårsforsæt :tongue:

Morgen Cardio - Igen igen.. :4thumbup:

Motion cykle

20 min - 165 kcal

Motion cykle

20 min - 265 kcal

Ryg / Biceps

Pull down bred lat

10 rep * (45 kg)

10 rep * (55 kg)

6 rep * (60 kg)

10 rep * (55 kg)

Dumbel one arm row

10 rep * ( 22 kg)

10 rep * (24 kg)

8 rep * (24 kg)

10 rep * (22 kg)

straigt arm pull down

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35,5 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Cabel row

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (60 kg)

10 rep * (55 kg)

Hyper extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Dumbel hammer curl

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

Biceps robe pull up

12 rep * (30 kg)

10 rep * (30 kg)

9 rep * (30 kg)

8 rep * (30 kg)

God omgang træning, min stryke er ikke på max lige pt. men er nu okay tilfreds det skal nok komme hurtigt.... :smile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag´s Workout d.30.12

Fuuucck jeg gad bare ikke i dag, vågnede op med snot i hele hovedet og med vejrtrækningsproblemer på grund af tilstoppet næse bihuler osv.... bla bla bla.. Nice dagen før nytår :dry: *Pik og patter* :nonono:

Det gjorde så at lysten til at tage ned og træne ben ikke var på det høje plan, men afsted kom jeg da selvom det ikke er en træning jeg kan råbe hurra for.. :blush:

Ben / lidt arme

Motioncykel

20 min - 160 kcal - opvarmning

Ben Press (tecknogym) - Hele lortet er faktisk tecknogym *bummer*

12 rep * (80 kg)

10 rep * (90 kg)

10 rep * (100 kg)

10 rep * (100 kg)

Leg curl

12 rep * ( 35 kg)

12 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (40 kg)

Leg extension

12 rep * ( 35 kg)

12 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

10 rep * (45 kg)

Glute extension

2 set * 12 rep * (50 kg)

2 set * 10 rep * (55 kg)

Dumbel biceps curl

2 set * 10 rep * (10 kg)

2 set * 8 rep * (12 kg)

Triceps pull down rope

12 rep * (15 kg)

10 rep * (20 kg)

9 rep * (20 kg)

8 rep * (20 kg)

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over det her sitat...

Henry Rollins - Lifting Iron/Weights.

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you in the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver, always there like a beacon in the pitch black. I have found the iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

— Henry Rollins

Henry%20Rollins.jpg

Link to comment
Share on other sites

Skulle lige se en film og havde hørt at TRANSFORMERS skulle være fed... Havde indtil vidre ikke haft lyst til at se den, syntes den så lidt plat ud på de klip jeg havde set....!!

BUT IT IS SOOO COOOL..... :w00t:

transformers.jpg

Den kan altså anbefales hvis nogen ikke har set den endnu :thumb:

Den sidste film jeg syntes var lige så fed var i en helt anden boldt gade ICEMAND 2 fight film..

Hvis nogen kender til andre film alle de her to, så kom gerne med gode ideer. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nillepost-15167-1199116697.gif

Jeg vil ønske dig en god nytårs aftenpost-15167-1199116474.gif. Jeg håber at du er blevet helt rask. :yo:

Jeg håber at du i 2008 vil nå de mål du gerne vil nå :bigsmile: . Jeg glæder mig til at høre om dem :cool: .

Det er jo altid dejligt at se forbi din log, som altid har et glimt af humor over sig :cool: .

Knus

Signepost-15167-1199116605.gif Jep det er mig med champagneflasken, gad vide om jeg hele aftenpost-15167-1199116759.gif, er ligeså elegant med en champagneflaske :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Skynder mig lige at ønske dig et rigtig godt nytår, Nillerz! :bigsmile:

- en venlig hilsen fra den med det længste hår... også i 2008. :4winkkiss:

:nahnah:

1000 Tak Kent..

Og i lige måde.. :bigsmile: Det med håret kan du godt flette sammen, mit princesse hår er der ingen der slår.. :slut:

Også et rigtigt godt nytår herfra! :bigsmile:

Hej RuneN

Rigtig godt nytår til dig også... :bigsmile:

Mon vi ikke når at sige hej i fitnessdk i år 2008 :wink:

Hej Nille

Jeg vil ønske dig en god nytårs aften

Jeg håber at du i 2008 vil nå de mål du gerne vil nå :bigsmile: . Jeg glæder mig til at høre om dem. Det er jo altid dejligt at se forbi din log, som altid har et glimt af humor over sig :cool: .

Knus Signe

Hi hi Signe..

Er sikker på du er elegant hele vejen ind i år 2008 :tongue:

Ps. husk billeder til din log helst et fra sidst på aften, der skal snart sættes ansigt på den cykel tøs.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

12836.gifbny2002.gif

År 2007..... :smile: har været okay.. har oplevet en del og mødt nye fantastiske mennesker hvor der er et par stykker jeg ikke ville ha været foruden deres bekendtskab.. Og så har der selvfølgelig også været nogle man har midstet kontakt til (desværre) :unhappy:

År 2007 har nok mest af alt været et personlig udviklingsår for mig, både på arbejde, personligt og venner.

Har på fornemmelsen at det nye år kommer til at bære lidt præg af det samme.. Personlige mål, udvikling, accept og forhåbenlig en masse nye eventyr nye bekendskaber og måske nogle gamle da jeg på det sidste har fundet nogle gamle venner igen, barndomsvenner og venner som jeg ikke har set siden folkeskolen :bigsmile:

Som jeg har skrevet har jeg nogle nytårsforsæt, men nok nærmere ønsker for år 2008.. Ville egenlig gerne ha holdt dem for mig selv, men nogen gange er det sundt at sige det højt.. !

Nr. 1... Vil prøve at søge ind til politiet igen til sommer da jeg jo snart er en lille gammel tøs som fylder 29 d. 06 juli :blush: hvilket er aldersgrænsen for politiet.. , så mine forberedelser til dette starter så snart jeg kommer af med mine tømmermænd efter i Nytårsbraget.. :tongue: Vil gerne gi det en chance mere, vil ikke blive 29 år og irretere mig over at jeg aldrig tog en chance mere..

Nr. 2... smide 15 kg.... Ja ja har vist sagt det før, men sidst jeg søgte ind til The police var jeg den tyndeste ever.. :laugh: mon ikke det lykkes igen.. :innocent:

Nr. 3.. Den tager jeg løbende, kommer lidt an på om en af de to andre lykkes for mig.. :wink:

Så er der vist kun til sidst at sige....

Håber alle får en SUPER AFTEN

Knus og Kram Trunten - Nille.. :w00t:

7937-2007-09-24014-1.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 1 Workout - Tirsdag d.01.01 år 2008

I dag havde jeg jo lovet mig selv at starte min "diæt" projekt og æde en bunke grønt og SKAL drikke de 3 L vand (jeg er SÅ dårlig til at få væske nok) Så det var bare med at komme igang, jeg har vist bulket nok HELE år 2007 :blush: og der er også kommet en del masse på kroppen hvor det hele DOG ikke er fedt, kan jeg tydelig se.. gr.gif Men FUCCCK hvor jeg glæder mig til at se vægten gå lidt ned.. !!!

Årets første Cardio dag

Crozztrainer

45 min - 600 kcal

Motioncykel

30 min - 200 kcal

I alt = 1 time og 15 min / 800 kcal cu.gif

Hårdt men dejligt at svede noget af alt det nytårsmad/slik/drikkevare ud af koppen.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share