NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Cool boksetræning! Jacknifes er en totalt lækker øvelse.. hård på den gode måde :devil:

Hey RuneN

Ja Jacknifes sit up virker godt.. Prøv at lave dem til de skrå mavemuller også... :king:

Men syntes faktisk jeg er lidt øm i min lysk i dag, da alle vores sit up foregår i den dur, hvor kun numsen er i gulvet... :blink:

Hej Nille

Jeg trak lidt på smilebåndet, da du skrev at du var den eneste af pigerne der kunne bænke de 30 kg - Sådan :4flex:

Lavede I 50 reps uden pause imellem?? :blink: Hvis det er tilfældet, siger jeg bare: Godt det ikke er mig. :crazy:

Hej Pia-Girl

He he... ja lidt svært at sætte sig ind i at man ikke kan tage 10 * 30 kg i benchpress.. MEN for 3 år siden kunne jeg faktisk heller ikke :tongue: Bare rart at jeg ikke behøver tænke så meget over styrkeøvelserne, har NOK med at slulle løbe... :laugh:

ja de 50 reps foregår ud i et.. og så 1 mins pause 50 reps igen osv.. :crazy: Mock (træner) han holder øje med en og hvis han syntes vi ikke gør det godt nok skal vi lave 10 om.. :unhappy:(JEG HAR SÅ ONDT I MIN MAVE MULLER) :cry:

Knus Nille-pige

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 8 Workout - Mandag d.14.01

laracroftaj.jpg

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

40 min´s opvarmning:

lidt forskelligt blandet løb, spurt mod hinanden og koordinationsøvelser, gadedreng løb hvor vi lavde boksepunch osv...

(desværre begyndte mit højre lårmuskel at krampe ret hurtig inde i opvarmning, så det det var næsten umuligt at løbe..) unknw.gif

ca. 20 min´s Udholdenhedsøvelser for skulder + push up

8 forskellige øvelser for skulder/udenholdenhed, imellem hver sæt skulle vi ned og køre armstrækker 10 stk.

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang

ca. 320 stk. KILLER - Maveøvelser - 3 min´s pause imellem hver sæt m. udstrækning

50 hipraise

50 jack-knife sit up

50 stk. roterende ben (overkrop og ben over gulvet)

50 stk. skiløb (overkrop og ben over gulvet) - så blev der lige langt 50 stk mere oven i, i dag.. russian_roulette.gif

2 * 30 skrå mavemuskler (overkrop og ben over gulvet)

60 sek. udholdenhed.. (overkrop og ben over gulvet)

Vi sluttede af med styrketræning og udstrækninger....

Bench Press

20 rep * ( 30 kg) - tror det er de fleste reps jeg har prøvet at lave i benchpress..

Dukkeløft 80 kg/dødløft m. 10m slæb

Kropshævninger (tøse chins)

10 rep * ( Bw )

I ALT 2 TIMERS POWER TRÆNING...... aggressive.gif

Der vil stille og rolig komme mere boksetræning ind, men i første omgang ville de have at kroppen kom i form og kunne følge med.. Der er mange øvelser vi ikke er vant til, og utrolig meget udholdenhedsøvelser både i kondi og styrke..

Jeg fik desværre krampe i højre lårmuskler under opvarmningen i dag, og kunne næsten ikke løbe bagefter.. Har stadig ondt som om jeg har en lille krampe der ikke vil gå væk, kan man gøre noget ved det.???????

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :cool:

Det ser jo rigtig godt ud med din boksetræning :4thumbup:

Må man spørge den unge politi aspirant, :innocent: hvordan den onde vægt behandler dig i tiden? :wink:

Og i øvrigt er Angelina Jolie for lækker :blush: hvis jeg var til kvinder :innocent: (hvilket jeg ikke er ) så var jeg til hende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :cool:

Det ser jo rigtig godt ud med din boksetræning :4thumbup:

Må man spørge den unge politi aspirant, :innocent: hvordan den onde vægt behandler dig i tiden? :wink:

Og i øvrigt er Angelina Jolie for lækker :blush: hvis jeg var til kvinder :innocent: (hvilket jeg ikke er ) så var jeg til hende :4thumbup:

Hey Girl :bigsmile:

Ja Angelina Jolie er for LÆKKER... og cool.. :w00t:dirol.gif

Ja det er en sej træning, og vores træner er for CRAZY.. Han bryder sig ikke om svaghed så det er bare med ikke at vise den ellers bliver han bare dobbel så hård.. :crazy:(men det virker..!!!!)

Ang. vægten

Så har jeg ikke fokuceret så meget på den her de to første uger i jan, har spist sundt men fik alt for mange kuldhydrater, Så har faktisk lige i dag ændret min morgenmad.

Min gennemsitlig kost så ca. sådan ud..

100 g mysli m. 300g mælk (ændret til 500g cheazy yoghurt) sparre næsten 500 kcal bare allene på det..

frugt som mellemmåltid + en protshake

2 stk. rugbrød m. kødpålæg til middag + frugt

havregrød eller yoghurt når jeg kommer hjem.

et eller andet aftensmad f.eks pita m. laks/tun ca. 2 stk.

og tit en protienbar om aften hvis jeg har været nede og træne.. (ja ja burde ikke spise dem, men elsker dem) :wub:

Havde en lille dårlig vane i starten

Fordi jeg var så sulten når jeg gik i seng, at jeg kom til at småspise lidt mysli m. mælk ( "glemte" bare hvor mange kcal der er i det, og dumt at gå i seng med alt det "brændstof") - Har dog vænnet mig af med det igen.. :innocent:

Så lidt justeringer, så jeg lige vænner mig til det.. var UTROLIG sulten lige efter alt det julemad som min krop havde vænnet sig til.. :blush:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Jeg synes magnesium tabletter har hjulpet mig imod natlige kramper i de perioder, hvor jeg har løbet meget. :smile: Ved ikke om det måske kan løse dit problem.

Knus Pia (Bambi)

Hej Pia

Jeg må lige prøve med de magnesium tabletter.... selvom det nu ikke er natlige kramper jeg har..

Var til Boksetræning i går igen, og så snart vi laver explosion øvelser i løb, kramper mine lårmuskler sammen.. tror det har noget med mælkesyre at gøre.. ??

Men fik at vide at jeg bare skulle forsætte, massere dem om aften og så bare kløg på igen indtil lårbasserne vænner sig til explosion´s øvelserne og mælkesyren :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 9 Workout - Onsdag d.16.01

elektra_rsz.jpg

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

40 min´s opvarmning:

lidt forskelligt blandet løb, spurt mod hinanden og koordinationsøvelser, gadedreng løb hvor vi lavde boksepunch osv...

ca. 20 min´s Udholdenhedsøvelser for skulder + push up

8 forskellige øvelser for skulder/udenholdenhed, imellem hver sæt skulle vi ned og køre armstrækker 10 stk.

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang

ca. 210 stk. KILLER - Maveøvelser + udholdenhed - 1 min´s pause imellem hver sæt m. udstrækning

50 hipraise

50 jack-knife sit up

50 stk. roterende ben (overkrop og ben over gulvet)

2 * 30 skrå mavemuskler (overkrop og ben over gulvet)

60 sek. udholdenhed.. (overkrop og ben over gulvet)

4 min udholdenhed.. (udgangspunkt som armstrækker) av, av, av, av, av, av, av :cry:

15 min Hurtighedstest

Vi sluttede af med en hurtighedstest af os alle...

To punkter med 13,4m imellem skal løbes i et 8 tal to gange og slutte af med 6,7 m spurt..

Min tid. 17.8 som giver et 3 tal - ikke den bedste tid men den kan godt blive bedre.. :bigsmile:

Døjer stadig med let krampe i lårmusklerne, men har nu hver aften masseret dem i varmecrem, og det er næsten væk, så håber at det ikke vil drille i morgen under træningen hvor vi vist skal køre BIB testen... Min mave er også total smadret af alt den mavetræning, ville ikke have noget imod hvis vi sprang den over i ny og næ :crazy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 10 Workout - Onsdag d.18.01

elektra_copia.jpg

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

30 min´s opvarmning:

næsten 30 spurt mod hinanden... ren spysisk terro.. Det gik godt i lang tid, men selvfølgelig skulle det ende med mælkesyrekrampe i lårbasserne igen :mad:

ca. 20 min´s Udholdenhedsøvelser + boksning tekning

Endelig lærte vi lidt boksetekning i dag :w00t: imellem vores udholdenhedsøvelser som var et sublement til boksetekninken.. så det hele gav lidt mere mening..

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang..

ca. 210 stk. KILLER - Maveøvelser - 1 min´s pause imellem hver sæt m. udstrækning

50 hipraise

50 jack-knife sit up

2 * 30 skrå mavemuskler

(han var lidt mere sød i dag) :4thumbup:

BOKSNING I RINGEN.... :4boxing: :4boxing:

*LOOOOL* dem der ville kunne få en tur i ringen med vores træner, så på med tandbeskytteren og hjelmen, for DET VILLE NILLE IKKE TAKKE NEJ TIL... :laugh:

vi var tre ud af 15 der havde "mandsmod" nok til det.. he he.. og jeg var selvfølgelig den eneste pige der er fjollet nok til det.. :tongue:

Han var lidt hård mod de to fyre, i forhold til mig jeg fik lov til at tæske alt det jeg ville på ham hvor han kun markerede sin hanske et par gange dog aldrig noget der gjorde ondt, men FUCK det tog pusten af mig.. hårdt at tænke på en fyr i 3 min uafbrudt.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja havde jo lovet at kigge forbi, og hér er jeg :wink:

DAMN du går til den for tiden.. Godt at se..

Virkelig imponerende træninger du fyrer af og godt med billeder :wub:

Heeeii Rosendal.. :4thumbup:

Famne dejligt at se dig herinde, holder jo altid af dine små opmundrende ord.. :bigsmile:

Ja der er ikke så meget styrketræning i programmet for tiden, men har faktisk "tænkt" mig at jeg skal ned og tæske lidt ryg og bryst i fitnessdk igen, så der ikke går ren boksetræning i det hele.. :4boxing:

Jeps det med billeder har jeg jo altid været god til.. :tongue:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

nr. 10 Workout - Onsdag d.18.01

elektra_copia.jpg

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

30 min´s opvarmning:

næsten 30 spurt mod hinanden... ren spysisk terro.. Det gik godt i lang tid, men selvfølgelig skulle det ende med mælkesyrekrampe i lårbasserne igen :mad:

ca. 20 min´s Udholdenhedsøvelser + boksning tekning

Endelig lærte vi lidt boksetekning i dag :w00t: imellem vores udholdenhedsøvelser som var et sublement til boksetekninken.. så det hele gav lidt mere mening..

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang..

ca. 210 stk. KILLER - Maveøvelser - 1 min´s pause imellem hver sæt m. udstrækning

50 hipraise

50 jack-knife sit up

2 * 30 skrå mavemuskler

(han var lidt mere sød i dag) :4thumbup:

BOKSNING I RINGEN.... :4boxing: :4boxing:

*LOOOOL* dem der ville kunne få en tur i ringen med vores træner, så på med tandbeskytteren og hjelmen, for DET VILLE NILLE IKKE TAKKE NEJ TIL... :laugh:

vi var tre ud af 15 der havde "mandsmod" nok til det.. he he.. og jeg var selvfølgelig den eneste pige der er fjollet nok til det.. :tongue:

Han var lidt hård mod de to fyre, i forhold til mig jeg fik lov til at tæske alt det jeg ville på ham hvor han kun markerede sin hanske et par gange dog aldrig noget der gjorde ondt, men FUCK det tog pusten af mig.. hårdt at tænke på en fyr i 3 min uafbrudt.. :tongue:

Ret fede SAIs (de der to blankvåben, som hende på billedet står med). Sådan nogen gad jeg godt have. Her forleden var jeg ved at forklare en tøz lidt om forskellen på en pumpgun og en softgun! :laugh: . Det var noget af en opgave, al den stund, at hun troede, at når man var blevet skudt i hovedet, med en kaliber 12 magnum, at point blank, så kunne man bare rejse sig op, børste støvet af sit tøj, og så gå ud og drikke fadbamzer. Det er en noget forvansket opfattelse, idet anslags-energien er større end fra Dirty Harry´s magnum .44! :nonono:

Anyways: Hang in there. Du gør det knagende godt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 10 Workout - Mandag d.21.01

470e517c771db.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

30 min´s - Opvarmning:

Blandet løb, med kordinationsøvelser - afslutning med 8 gange spurt (UDEN kramper) YES..!!! :4thumbup:

20 min´s - 5 kg´s bold træning god alternativ arm/skulder øvelser

50 stk. kast over hovedet - mod væg

50 stk. kast fra brystet - mod væg

50 stk. kast bagover + dreje rundt og bribe den igen.

50 stk. bold over hovedet og BAM SLAM mod gulvet

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang..

ca. 20 min´s Mave / ben øvelser - 1 min´s pause imellem hver sæt m. udstrækning

50 stk. hipraise

50 stk. jack-knife sit up

2 * 30 stk. skrå mavemuskler

50 stk. OL. squat uden vægt

50 stk. smal benstilling squat uden vægt

De sidste 20 min var der frit valg i dag, så fik skaffet mig et sjippetov min kondi skal lidt op og sjippetov er god (hvis man altså kan finde ud af det) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ret fede SAIs (de der to blankvåben, som hende på billedet står med). Sådan nogen gad jeg godt have. Her forleden var jeg ved at forklare en tøz lidt om forskellen på en pumpgun og en softgun! :laugh: . Det var noget af en opgave..

Anyways: Hang in there. Du gør det knagende godt! :4thumbup:

Hej Oksen

Min viden til våben er nu heller ikke særlig stor, syntes bare de tøser ser seje ud.. :superman:

Og man er vel altid en lille SUPER GIRL i sin egen lille verden.. :laugh:

superwoman.gif

Link to comment
Share on other sites

nr. 11 Workout - Tirsdag d.22.01

001127_0573_0014_nshs~Steel-Dumbbells-Posters.jpg

All around workout

Løb - løbebånd :walking:

16 min - 2,4 km - med lidt teckno i ørene og pulsen kommer hurtig op :tongue:

Bench press

18 rep * (31 kg)

15 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Den blev ikke kørt så tungt, men kørte med hig rep i stedet

Tøse - chins - vandrette

10 rep * (bw)

8 rep * (bw)

8 rep * (bw)

Pull down - bred lat

12 rep * ( 40 kg)

12 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (50 kg)

90 grader mavebøjninger - som dem vi skal i la policia prøven (total spasser øvelse) :dry:

12 rep * (bw)

12 rep * (bw)

10 rep * (bw)

Det blev en lille omgang, jeg var nede med en flok tøser som var ret hjælpeløse, så jeg ente med at være "hjælpe træner"...

Ved ikke om det bare er en lille indbildning, men syntes styrken var lav efter 14 dages styrketræningspause *øv øv* Så må vist heller tage mig lidt sammen igen på det punkt + TRÆNE ALLENE.. :tongue:(er ikke social anlangt hvis jeg skal ha lavet noget)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 12 Workout - Onsdag d.23.01

10206950.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

Opvarmning.... Tid..??? 1 TIME (hedder det så stadig opvarmning) :blink:

Blandet løb, med kordinationsøvelser + 8 baner spurt på tid

50 stk. bred squat (bw)

50 stk. smal squat (bw)

50 stk. englehop

5 min udholdenhedsøvelser for skulder

+ lidt mere løb russian_roulette.gif

ca. 20 min´s Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug )

(det var enormt hårdt i dag da energien allerede var rimelig udtømt efter den hårde opvarmning, plus jeg syntes Mock (træner 1) var lidt efter os alle i dag) KOOOOMMMM NUUUUUU...!!!!!!!!!!

Vi sluttede denne øvelse af med lidt bokseteknik, efter et par syntes Iver (træner 2) at han og jeg skulle i ringen og køre lidt "plet-hansker" (sparring) til lidt misundelse for nogen af fyrene SORRY THAT IAM GOOD BOYS :shades::tongue:

KILLER Maveøvelser

50 stk. hipraise

50 stk. jack-knife sit up

2 * 30 stk. skrå mavemuskler

50 stk. alm

Sparring i bokseringen - for sjov

2 omgange @ 2 min

Fik et par gode stød ind, min bokseteknik er lidt bedre min makkers så han syntes ikke det var så sjovt alligevel.. :laugh: Men får nok tæsk på et tidspunkt så må heller passe på :innocent:

Alt i alt, en RIGTIG fed omgang træning i dag.. Den trak tænder ud da ALLE minutterne i 2 timer blev brugt, men dejlig fornemmelse når man står i badet bagefter.. :bigsmile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 13 Workout - Fredag d.25.01

470e529a277b5.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

Fuck jeg er dårlig til at opdatere min træning for tiden... :dry: Så en lidt for sen opdatering fra i fredags... :blush:

Men der var ikke så meget boksning over boksetrænigen i fredags, den stod på cardio og en fandes masse ben explosiv træning.. Hvis ikke andet bliver vores udholdenhed sat på en prøve.. :crazy: Vores Træner forstår at pisse os af og presse os til det ydereste, har selv op til flere gange sendt ham et Killer blik, men jeg er vist ikke den eneste *LOL* :tongue::laugh:

30 min Opvarmning....

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. + 8 baner spurt på tid.

30 min´s Bentræning - Explosiv

50 stk. bred squat (bw)

50 stk. smal squat (bw)

70 stk. forskellige hoppeserie - noget der nærmest var umuligt at udføre.. :sneaky2:

5 min udholdenhedsøvelser (i hug stilling med numsen i gulvet, den lyder rigtig nem men på det tidsppunkt har vi siddet i hugstilling helt fra begyndelse af 15 min, og benene/fødderne er smadret.. flere var ved at tude inc. mig selv utroligt så meget magt en person med autoritets (Træner) har..

ca. 25 min´s Skulder / bokseteknik

5 min hopning på stedet med armene i skulderhøjde

5 min hopning på stedet med armene over hovedet

15 min bokseteknik

260 stk. KILLER Maveøvelser (kan han blive ved..??)

50 stk. hipraise

50 stk. jack-knife sit up

50 stk. blandet, roterende ben.. ?

2 * 30 stk. skrå mavemuskler (allá jack-knife)

50 stk. alm

50 stk. Push up...

FÆRDIIIIIGGG........ !!!!!!!! :devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Halløjsa frk. Nille :shades:

Det ser godt ud med boksetræning :4boxing: :worship:

Hvad med din styrketræning skal du ikke holde den ved lige? :unsure: Eller er det for krævende ved siden af den hårde boksetræning post-15167-1201379689.gif. Altså kan sagtens forstå at det svært at priotere begge dele, det kender jeg alt for godt selv :innocent:

Link to comment
Share on other sites

nr. 14 Workout - Lørdag d.26.01

FFPOFP97Marilyn-Monroe-Hollywood-19.jpg

Ryg / biceps

Opdatering af styrketræning i fitnessdk i går... lidt bliver det da også til :wink:

Pull down (bred lat)

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

10 rep * (60 kg)

8 rep * (60 kg)

One arm dumbel Row

12 rep * ( 22 kg)

10 rep * (22 kg)

10 rep * (24 kg)

8 rep * (24 kg)

Cabel Row

10 rep * ( 50 kg)

10 rep * (55 kg)

8 rep * (60 kg)

8 rep * (60 kg)

Straigt arm pull down (cabel)

10 rep * ( 35 kg)

10 rep * (37,5 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

Dumbel Hammer curl

10 rep * ( 10 kg)

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

8 rep * (10 kg)

Biceps cabel curl

10 rep * ( 30 kg)

10 rep * (32,5 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Halløjsa frk. Nille :shades:

Det ser godt ud med boksetræning :4boxing: :worship:

Hvad med din styrketræning skal du ikke holde den ved lige? :unsure: Eller er det for krævende ved siden af den hårde boksetræning post-15167-1201379689.gif. Altså kan sagtens forstå at det svært at priotere begge dele, det kender jeg alt for godt selv :innocent:

Hej Signe

Ja jeg kan godt yde lidt, når jeg bliver presset.. :innocent:

De to første uger havde jeg ingen overskud til at styrketræne ved siden af, min krop var så smadret af alle de nye øvelser.. Men i den her uge har jeg fået styrketrænet lidt ved siden af, det SKAL jo holdes ved lige :superman:

Men ja det er lidt hårdt at nå det hele.. :blush:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

Fååårk, det lyder hårdt, det der bokse-træning!

Og bliv endelig ved med at poste flere billeder af hende den seje tøz (er det Lara Croft?). Hun er ret lækker, selv om jeg nu kigger lige så meget på hendes våben, som på hende. :laugh:

Keep up the spirit.

Hej Oksen

Der er også nogle stykker som er faldet fra træningen fordi de ikke syntes det var sjovt længere.... men vi har jo ligesom "bedt" ham om at få os i form... :unsure:

Og når det kommer til stykket syntes jeg faktisk det er SUPER fedt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 15 Workout - Mandag d. 28. 01.

Flame1.JPG

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

Frisk efter en afslappende weekendt, glædede jeg mig faktisk lidt til at komme afsted og svede et par liter væske og føle at min kondition og fysik blive banket igennem :bigsmile: Men sådan følte åbenbart ikke alle, der manglede en del så vi var et lille hold mandag morgen..

45 min Opvarmning....

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. +

15 min sjipning

afsluttet med 20 ambøjninger

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange I Alt - der blev lige tilføjet en ekstra omgang i dag :devil:

260 stk. KILLER Maveøvelser

50 stk. hipraise

50 stk. jack-knife sit up

50 stk. blandet, roterende ben.. ?

2 * 30 stk. skrå mavemuskler (allá jack-knife)

50 stk. alm m twist.

+

20 armstrækker

Hurtigheds prøve

Løb i ottetal mellem to kegler opstillet i en afstand af 13,40 m. Banen gennemløbes to gange uden at berøre keglerne og afsluttes med 6,70 m løb.

Jeg løb den på 15.8 sek :4thumbup: :superman:

Hurtighedstesten bedømmes således:

15.9 og bedre 5 (fremragende)

16.0 - 16.9 4 (udmærket)

17.0 - 17.9 3 (tilfredsstillende)

18.0 - 18.9 2 (stærkt svingende) Osv.

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 16 Workout - Tirsdag d. 29. 01.

Mødtes med 4 andre fra holdet som kendte til løberuten (til optagelseprøven) Vi vil løbe den mindst 1 - 2 gang om ugen for at forbedre vores tid og lære ruten at kende så man føler sig tryg på selve dagen :smile:

Jeg har en del at forbedre hvad ang. mit løb desværre. Går selvfølgelig efter guld (5 tal) har heldigvis også et par måneder til at opnå det.. :blush:

LØB - ved Tangkroen

2400 m. tid. 15,30 min. :dry:

Kvinder Bedømmelse

10.0 og bedre 5 (fremragende)

10.01 - 10.50 4 (udmærket)

10.51 - 12.10 3 (tilfredsstillende)

12.11 - 13.30 2 (stærkt svingende)

13.31 og ringere 1 (ikke bestået)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share