NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Vil prøve at søge ind til politiet igen til sommer da jeg jo snart er en lille gammel tøs som fylder 29 d. 06 juli :blush: hvilket er aldersgrænsen for politiet.. , så mine forberedelser til dette starter så snart jeg kommer af med mine tømmermænd efter i Nytårsbraget.. :tongue: Vil gerne gi det en chance mere, vil ikke blive 29 år og irretere mig over at jeg aldrig tog en chance mere..

:cooldance: Det er cool Nille. Er det 2½ km man skal løbe på 12-13 min? :unsure: Hvornår er prøven? :cool:

Hvad med at starte på at gå til f.eks. boksning? Det kunne jeg forestille var dig. Jeg kan jo ikke få dig til at gå til spinning, som jo ellers vil være perfekt for din kondition :poking:

En ide som jeg ikke ved er dig :wink: . Du kunne overveje at skrive dit antal af indtaget kcal hver dag i loggen :4mewantfood: , det vil måske gøre det nemmere for dig at overholde en sund kost. Jeg har indtrykket at det er det sted som er sværest for dig. Det er bare et forslag :smile: .

[

Ps. husk billeder til din log helst et fra sidst på aften, der skal snart sættes ansigt på den cykel tøs..

:laugh: hader billeder. Det sker ikke :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cooldance: Det er cool Nille. Er det 2½ km man skal løbe på 12-13 min? :unsure: Hvornår er prøven? :cool:

Hvad med at starte på at gå til f.eks. boksning? Det kunne jeg forestille var dig. Jeg kan jo ikke få dig til at gå til spinning, som jo ellers vil være perfekt for din kondition :poking:

Løbe testen er "kun" 1600m på 12 min (for kvinder) så det er til at overkomme, jeg skal bare igang med at løbe var begyndt lidt før jul skal bare lige igang igen.. :innocent: Og så er der nogle andre styrke øvelser som jeg allerede kan så er ikke bange for den fysiske prøve.. :smile: (det er den skriflige) :unhappy:

Jeg begynder på noget politi-forskole på mandag d. 07, hvor der er fysik, skriflige og en masse hold arbejde som gerne skulle hjælpe mig til at blive bedre.. Mener der er boksning holdtimer der.. har gået til boksning før, så håber det lidt.. :devil:

En ide som jeg ikke ved er dig :wink: . Du kunne overveje at skrive dit antal af indtaget kcal hver dag i loggen :4mewantfood: , det vil måske gøre det nemmere for dig at overholde en sund kost. Jeg har indtrykket at det er det sted som er sværest for dig. Det er bare et forslag :smile:

kan godt tabe mig, ved en DEL om kost og har smidt mange kg. før. Havde bare svært ved at holde en diæt de sidste 2 år mens jeg har arbejdet som fuldtidstjener, min rygrad var ikke så stærk efter 8 timers arbejde og omringet af lækkert mad.. :blush: Men nu kommer kosten til at bestå af madpakker så det skulle ikke blive et problem.. :bigsmile: (ENDELIG)

:laugh: hader billeder. Det sker ikke :tongue:

Kylling :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Niller... træning på nytårsdag?! :blink: Det er jo ukristeligt. :devil:

Men omvendt - det er go' stil og fåååkin hardcore! :superman:

Håber du kom godt ind i '08. :smile:

:tongue: Åååhh du gir mig god samvitihed med den sætning...

Men nu var det "bare" cardio.

Det blev ikke så vildt i går havde en rigtig hyggenytårsaften med lækkert sushi nytårsmad en masse slik chokolade og en lille flaske champange blev det vist kun til.. så er rimelig frisk i forhold til så mange andre :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 2 Workout - Onsdag d.02.01

Morgen Cardio kl. 8.45

Crozztrainer

20 min - 260 kcal

Motioncykel

30 min - 240 kcal

Mave Lir

15 rep * (alm)

12 rep * (alm)

12 rep * (hip raise)

10 rep * (hip raise)

Skulder om aften kl 19.00

Cabel one arm lat raise

10 rep * (10 kg)

10 rep * (12,5 kg)

8 rep * (12,5 kg)

10 rep * (10 kg)

Dumbel skulder Press

10 rep * ( 12 kg)

10 rep * (14 kg)

8 rep * (14 kg)

5 rep * (16 kg)

One dumbel front pull up

10 rep * ( 12 kg)

10 rep * (14 kg)

10 rep * (14 kg)

10 rep * (14 kg)

Bench Dip (som skulder øvelse)

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Liggende cabel crozz

10 rep * (12,5 kg)

10 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

8 rep * (12,5 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige :flowers:

Det bliver spændende at følge dine nye projekter i 2008. Du skal i hvert fald have held og lykke med dem.

Også rigtig godt nytår til dig :bigsmile:

- Marianne.

Hej Marianne..

he he.. tak, syntes selv det er spændene... :bigsmile:

UUhhhhh jeg får et hårdt forår... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille :cool:

Bare rolig bliver på MOL :bigsmile: . Jeg skal jo holde øje med dig :hehe: , nu du har god tid til at træne :tongue: .

I øvrigt mangler vi ikke træningsopdatering fra igår? :tongue::poking:

Politiskolenpost-15167-1199446940.gif så skal du jo flytte til KBH :w00t:

Link to comment
Share on other sites

nr. 3 Workout - Fredag d.04.01

*bom bom*.... Har ikke lige fået lavet morgencardio de sidste to dage, men gør det i morgen.. :innocent:

Pige-ting (så fyre i er selvom det hvis i læser det) :tongue:

Har vist nævt det før, men jeg under mig hver gang at min styrke stiger når jeg har "mens" der må ske en eller andet reaktion med kroppen, prodution af flere røde blodlemer? homonstigning?.. Nå men.. Det cool er at jeg som regel laver PM´s i den periode, så er det jo bare med at udnytte det.. :laugh:

Ryg / Biceps kl 18.00

Motioncykel

20 min - 170 kcal - opvarmning

Pull down front "bred"

10 rep * (45 kg)

10 rep * (50 kg)

8 rep * (60 kg)

6 rep * (65 kg)

Cabel Row

10 rep * ( 50 kg)

10 rep * (60 kg)

8 rep * (65 kg)

6 rep * (70 kg) - halleluja for straps, btw. NY PR

One arm dumbel row

10 rep * ( 22 kg)

10 rep * (24 kg)

8 rep * (26 kg)

8 rep * (26 kg)

Hyper extension

2 set * 12 rep * (bw)

2 set * 10 rep * (bw)

Dumbel biceps curl "hammer"

10 rep * (12 kg)

8 rep * (12 kg)

10 rep * (10 kg)

10 rep * (10 kg)

BB biceps curl

8 rep * (21 kg) - brugt, der var ikke mere at gi af..

10 rep * (16 kg)

10 rep * (16 kg)

10 rep * (16 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :cool:

Bare rolig bliver på MOL :bigsmile: . Jeg skal jo holde øje med dig :hehe: , nu du har god tid til at træne :tongue: .

I øvrigt mangler vi ikke træningsopdatering fra igår? :tongue::poking:

Politiskolen, så skal du jo flytte til KBH :w00t:

Hi hi Signe

Øøhhmm.. jeg tog en healling dag i går... :hippy: Kroppen skal jo have pause i ny og næ for at blive stor og stærk.. :hehe:

He he.. kan godt lide du regner med at jeg kommer ind, for ja så står den på 9 måneders skole ved Roskilde et sted.. :4police: Noget jeg ikke ville have noget imod hvis jeg kommer så langt..

Knus Nillepige

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Du har godt nok lagt hårdt ud i det nye år, alle de andre er jo allerede sat...

- forsat stilen og du skal nok nå alle dine mål :superman:

WEEEEE.... BONDI..!!!

Lang tid siden jeg har set dig herinde..... :bigsmile:

Og tak, det varmer altid... :wub: Og held og lykke med dit maratonløb, ked af det men du får mig ikke med.. :tongue:

Knus og kram

Trunten-Nille

Link to comment
Share on other sites

nr. 4 Workout - Lørdag d.05.01

Har kun en ting at sige.... *LORTEVEJR* :dry:

Men fik mig kæmpet ind til fitnessdk i snevejr og en vind der mindede om storm... for at finde ud af, at der var åbenhus og et overfyldt fitnsess center.. *ØV*

Men træningen var ellers okay, og der var en del hyggesnak :smile:

Bryst / triceps kl 15.00

Skrå DB bryst press

12 rep * (12 kg)

10 rep * (16 kg)

8 rep * (18 kg)

6 rep * (20 kg)

8 rep * (18 kg)

Cabel fly

10 rep * ( 20 kg)

10 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

8 rep * (25 kg)

Siddende Chest press "maskine"

10 rep * ( 35 kg)

8 rep * (35 kg)

8 rep * (32,5 kg)

8 rep * (30 kg)

Pull over / Chest pump 2 in 1..

12 * 12 rep * ( 15 kg)

12 * 12 rep * ( 15 kg)

10 * 10 rep * (15 kg)

10 * 10 rep * ( 15 kg)

Triceps one arm cabel

12 rep * (15 kg)

10 rep * (15 kg)

10 rep * (15 kg)

8 rep * (15 kg)

AB Dominal "mave maskine"

2 set * 12 rep * (25 kg)

2 set * 10 rep * (25 kg)

Liiiiiiiiiiiiige som jeg skulle i bobbelbad og sauna som jeg havde glædet mig til hele dagen, ringede min mobil...... "øøhhh Pernille, hvor bliver du af???" :crazy: Have FULDSTÆDIG GLEMT..! og overset, at jeg skulle på arbejde i dag... :unhappy: Så var der vist en Nille som fik travlt, med et kæmpe *SUK* ..... havde faktisk glædet mig til alle de planer jeg havde lagt for denne lørdag, men nu er jeg kommet hjem så må den hygge aften foregå i morgen (Søndag) :wub:

Sådan er det når man har en hjerne som en si... :4slap:

Link to comment
Share on other sites

nr. 5 Workout - Mandag d.06.01

Startede i skole i dag (mandag) altid mega underligt første dag, men syntes folk virkede okay.. :smile: vi er kun en lille klasse på 14 og halvdelen er tøser (GIRL POWER) :superman:

SUPERSÆT LOVE... Ben / Skulder kl 17.00 :devil:

Squat "smith"

12 rep * (36,5 kg)

10 rep * (56 kg)

8 rep * (66,5 kg)

6 rep * (71,5 kg)

Dumbel lat raise

10 rep * ( 8 kg)

8 rep * (10 kg)

8 rep * (10 kg)

10 rep * (8 kg)

Ben Press "tecnogym"

10 rep * ( 90 kg)

10 rep * (100 kg)

10 rep * (100 kg)

10 rep * (90 kg)

Liggende cabel crozz

10 rep * ( 12,5 kg)

10 rep * ( 15 kg)

10 rep * (15 kg)

8 rep * ( 15 kg)

Glute extension

2 set * 12 rep * (50 kg)

2 set * 10 rep * (55 kg)

Dumbel front pull Up

10 rep * ( 14 kg)

10 rep * ( 16 kg)

10 rep * (16 kg)

8 rep * ( 16 kg)

Leg Curl

12 rep * ( 35 kg)

12 rep * ( 40 kg)

10 rep * (45 kg)

10 rep * ( 50 kg)

10 rep * ( 50 kg)

Dumbel skulder press

6 rep * ( 16 kg)

8 rep * ( 14 kg)

8 rep * (14 kg)

6 rep * ( 14 kg)

I morgen (onsdag) starter vi alle på boksetimer (2,5 timer 3 gange om ugen) i en OLD SCHOOL boksning center i viby, har gået derude før (se starten af min log) Så glæder mig lidt til at prøve det igen.. ved at det bliver SINDSYGT HÅRDT, tror aldrig jeg har presset mig selv så meget nogen side som jeg har derude, og min kondi er ikke den bedste PT.. :crazy:

Vores to træner er Mock Lolenga og hans træner Ivor de Lima, så det er bestemt to som ved hvad de laver.. :devil:

mock2.jpgMock-Tsarenko-08.jpg

Link to comment
Share on other sites

nr. 6 Workout - Onsdag d.09.01

fchix.gif

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

Vi startede med 35 min´s opvarmning:

lidt forskelligt blandet løb, lunten, spurt mod hinanden og koordinationsøvelser osv. i løb.

Må indrømme at vi var nogle stykker som måtte ned og gå :blush: Meen FUCCK det var hårdt..

Teknink træning / udholdenhedsøvelser for skulder

20 min. det brændte godt

Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

6 * 15 sek ( lige stød ) og 1 min´s pause imellem..

Maveøvelser:

50 hipraise

50 jack-knife sit up

2 * 30 skrå mavemuskler

60 sek. udholdenhed.. (tror ikke jeg skal have mavetræning ind i min alm. stryketræning mere hvis vi skal lave så meget mave øvelser hver gang til boksetræning) :blink:

Og så ellers en TONS af udstrækninger....

vi sluttede af med 30 min stryketræning, valgte dog ikke at bruge så meget tid på det da jeg var den eneste pige som kunne tage de 30 kg i bench press og kropshævningerne.. Og vil forsætte med min vægttræning i fitnessdk ved siden af..

Min svaghed er nok løbet så de kommende gange vil jeg øve hurtighedstesten i stedet hvis jeg kan komme til det.. :smile:

EN TOTAL BURN OUT NILLE :gal:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Nille

Det er da sejt gået med boksning :4thumbup: Det kommer til at betyde meget for din kondition :w00t: .

Jeg vil bare sige godt gået egentlig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Pige-ting (så fyre i er selvom det hvis i læser det) :tongue:

Har vist nævt det før, men jeg under mig hver gang at min styrke stiger når jeg har "mens" der må ske en eller andet reaktion med kroppen, prodution af flere røde blodlemer? homonstigning?.. Nå men.. Det cool er at jeg som regel laver PM´s i den periode, så er det jo bare med at udnytte det.. :laugh:

6 rep * (70 kg) - halleluja for straps, btw. NY PR

Ville bare lige sige; mon der ikke har sneget sig en lille tastefejl ind :innocent:

Ellers havde det været en god lille finurlig en, når man er PMS kan man lave PMs :laugh:

Ser ellers ud til du har fået træningsåret skudt godt igang :superman:

Nå ja - og så pænt god dag, har vist ikke får fået skrevet i din log :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ville bare lige sige; mon der ikke har sneget sig en lille tastefejl ind :innocent:

Ellers havde det været en god lille finurlig en, når man er PMS kan man lave PMs :laugh:

Ser ellers ud til du har fået træningsåret skudt godt igang :superman:

Nå ja - og så pænt god dag, har vist ikke får fået skrevet i din log :blush:

Hey Candygirl :tongue:

He he.. det var for den vågen log læser, jeg lige lavede en lille stavefejl.. :innocent: Og du fandt den TILLYKKE... ha ha.. :laugh:

Men ellers hej til dig, og jeg er selv dårlig til at få skrevet i andres logge selvom jeg følger med i mange af dem.. :blush:

Knus Nillepigen

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Det er da sejt gået med boksning :4thumbup: Det kommer til at betyde meget for din kondition :w00t: .

Jeg vil bare sige godt gået egentlig :bigsmile:

Taaakk Signe. . :bigsmile:

Betyder da meget for mig med et klap på skulderen, fra en som er en lille spinningsdjævle :devil:

Link to comment
Share on other sites

nr. 7 Workout - Fredag d.11.01

lara-croft.jpg

BOKSING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

40 min´s opvarmning:

lidt forskelligt blandet løb, spurt mod hinanden og koordinationsøvelser, gadedreng løb hvor vi lavde boksepunch osv...

Under opvarmelsen eller lad mig bare kalde den konditions træning skulle vi også BÆRE PÅ HINANDEN. i alt 4 omgange hver, havde det lidt dårligt med at kravle op på ryggen af en pige der vejede mindre end mig.. :blush: men hun klarede det ret godt.. *LOL* :laugh:

Og så ellers løb igen.. (de opvarminger TAGER LIVET AF MIG) :crazy:

Udholdenhedsøvelser for skulder + push up

6 forskellige øvelser for skulder/udenholdenhed, imellem hver sæt skulle vi ned og køre armstrækker 10 stk.

(ca. 20 min)

Sandsæk øvelser med makker (skiftevis) :4boxing:

4 omgange @

1 omgang - 6 * 15 sek ( lige stød/hug ) og 1 min´s pause imellem hver omgang

(syntes vi har lidt for lidt teknik træning og boksning, håber det kommer undervejs)

Maveøvelser level UP

50 hipraise

50 jack-knife sit up

50 stk. roterende ben (alla´hipraise)

2 * 30 skrå mavemuskler

60 sek. udholdenhed..

Ialt = 210 stk :blink:

Vi sluttede af med styrketræning og udstrækninger.... :smile:

Bench Press

15 rep * ( 31,5 kg)

10 rep * ( 36,5 kg)

6 rep * (45 kg)

8 rep * ( 36,5 kg)

Dukkeløft 80 kg/dødløft m. 10m slæb

Kropshævninger (tøse chins)

og så WEEEEKENDT... :4thumbup: :w00t:

jeg skal bare pleje mig selv, jeg er godt gammeldags-ødelangt, i mine ben, skulder/arme og mave.. Kan godt mærke at det er nogle helt nye øvelser kroppen ikke er vant til..

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Det ser rigtig godt ud med boksetræningen. :4thumbup: Jeg trak lidt på smilebåndet, da du skrev at du var den eneste af pigerne der kunne bænke de 30 kg - Sådan :4flex: Egentlig lidt svært at sætte sig ind i, nu hvor man selv er blevet lettere stærk de senere år. :blush::laugh:

50 hipraise

50 jack-knife sit up

50 stk. roterende ben (alla´hipraise)

Lavede I 50 reps uden pause imellem?? :blink: Hvis det er tilfældet, siger jeg bare: Godt det ikke er mig. :crazy:

Knusser fra Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share