NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 26 Workout - Onsdag d. 11. 02.

kyragracie1ia1.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning + udholdenhedsøvelser

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. +

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

og lidt mere løb i forskellige hastiheder

50 stk. squat bred (bw)

50 stk. squat smal (bw)

20 stk. armstrækker

50 skt. blandet maveøvelser (allá jack knife)

10 min udholdenhedsøvelser for skulder (blandet)

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

Kørte vores egne program

Bench Press

20 rep * (34 kg)

12 rep * (34 kg)

10 rep * (34 kg)

90 grader mavebøjning

15 stk * 2 gentagelser

Hurtigheds test rundt om 2 kegler

1 tid - 17,4 sek.. (3 tal)

2 tid - 16, 5 sek.. (4 tal) Hmm.. det gik bedre sidste gang.. :sneaky2:

Så ellers op på skolen hvor den stod på 3 timers skriflig prøve, først diktat - matematik prøve - referat øvelse - og almen viden test. Er lidt spændt på hvordan det er gået denne gang og om der er sket noget fremgang siden d. 10 jan hvor vi tog den sidst.. :innocent:

Kl. 16.00 i fitnessdk bodycombat_logo.png

1 time Bodycombat

det var ikke helt planlangt men rente ind i en gammel fitnessdk veninde som skulle til time og 5 min efter kom instruktøren Lizette :w00t:OG SÅ KAN MAN DA IKKE SIGE NEJ.... :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige nogle billeder fra vores københavner tur i weekendten, skulle ha taget et billede da vi fik lov til at holde nogle pistoler som G.I Jane.. I stedet blev til det til fjollede billeder.. :laugh:

n714017140_314709_8315.jpg

En lille tur bag i Poliiic bilen, okay prøv lige at se glad ud.. :laugh:

n714017140_314710_9032.jpg

To wannabe fulde tøser et par timer senere.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Følger lidt med en gang i mellem her - fedt at læse om boksetimerne :wink:

Og godt at se du er begyndt at forstå hvilken god udsigt man kan som pige nyde når man træner en eller anden form for kampsport :tongue:

Og sejt nok med billede af Kyra Gracie i loggen! :4thumbup:

...men min pink gi er sejere, og et lillabælte matcher alligevel bedre med pink, end sort - eller det prøver jeg at bilde mig selv ind i!!

Fortsæt god træning!

Ang. vægttabet, eller manglende - der er jo det sædvanglig gæt (=du spiser mere fordi du træner mere), og ellers kan der muligvis være noget med din væskebalance? Jeg ved ikke præcis hvor hård din træning har været før - men jeg ved at når jeg træner igennem, specielt når det er noget min krop er endnu ikke 100% vant til, så kan mine muskler binde lidt mere væske end ellers. Bare et bud!

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Følger lidt med en gang i mellem her - fedt at læse om boksetimerne :wink:

Og godt at se du er begyndt at forstå hvilken god udsigt man kan som pige nyde når man træner en eller anden form for kampsport :tongue:

Og sejt nok med billede af Kyra Gracie i loggen! :4thumbup:

...men min pink gi er sejere, og et lillabælte matcher alligevel bedre med pink, end sort - eller det prøver jeg at bilde mig selv ind i!!

Hejsa QueenPearl :bigsmile:

Hi hi... Vil bare lige gøre en standpunkt at man ikke behøver at være en beton lebbe for at være sej.. :innocent:(som mange fejlagtig tror)

Boksning gir mig en del udholdenhed, men tror det gør de fleste kampsport.. over på politiskolen mener jeg at de har Jiu Jitsu timer, så det bliver sjovt at lære noget nyt igen i den dur.. :superman:

You mean like this.. (ja hun er en hotti) :tongue:

kyra_entrada1.jpg

Ang. vægttabet, eller manglende - der er jo det sædvanglig gæt (=du spiser mere fordi du træner mere), og ellers kan der muligvis være noget med din væskebalance? Jeg ved ikke præcis hvor hård din træning har været før - men jeg ved at når jeg træner igennem, specielt når det er noget min krop er endnu ikke 100% vant til, så kan mine muskler binde lidt mere væske end ellers. Bare et bud!

Ved du hvad......

Tror faktisk du har fat i noget, det havde jeg slet ikke tænkt over men det gir faktisk meget mening og jeg binder hurtig en del væske (lad os håbe det er der)... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12.02

2 dage til Valentinsdag (hvis nogen skulle ha misset alle neonskiltene i byen) :4slap: JAAAHHHH jeg skal sidde og æde chokolade og sushi for mig selv med en god film... :violin:

BadDayIcon.gif

Nå men et lille opdate eller nærmere har lige brug for at komme af med noget luft.. Mit hovede føltes lige i dag som om det skal eksploderer, syntes alt gik fint i starten med skolen men lige i dag fik jeg et (FUCK jeg kan da ikke nå at få presset alt det lort ind i mit lille hovede på 2 måneder) Eller er det bare vores lære som formår at pille os total ned så vi ikke skal blive for kæphøje og tror vi er klar for hurtig..?? :unhappy:

Vi har haft dansk (diktat) en hvor jeg havde alt for mange fejl igen.. (så lær dog at stave til succes..!!! ) og samarbejdsøvelse, hvor vi sidder i en gruppe på ca. 6 og får en opgave som skal løses. Det er egenligt ikke så meget det at få opgaven løst men mere hvordan man kommer dertil.

Overblik, åbenhed, struktur, mål, samarabejde osv. alt sammen i en venlig og høflig tone uden afbrydelser... :crazy: kan lige så godt indrømme det jeg afbryder desværre meget og så fik jeg at vide at jeg var FOR autoritetstro ???? (btw. skulle slå det ord op) Jeg spørger for meget ind til den person som virker til at have mest styr på tingene... Hmm.. hvordan slipper jeg af med det? I starten blev jeg lidt mobset, for føler bestemt ikke at jeg er FOR autoritetstro men at jeg er min egen herre.. Men nu hvor jeg sidder her og tænker kan jeg jo ligeså godt tage det til mig..

Min træning er næsten det eneste der ikke er noget i vejen med (bortset fra løB) men trøster mig selv med at jeg er stædig så det skal nok komme.. er sku mere træt af at mit hovede ikke kan følge med og at der bliver pillet så meget ved ens personlighed (selvom jeg bestemt tror og VED at det er sundt) Det er bare hårdt.. :blush:

post-9443-1202841255.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hejsa QueenPearl :bigsmile:

Hi hi... Vil bare lige gøre en standpunkt at man ikke behøver at være en beton lebbe for at være sej.. :innocent:(som mange fejlagtig tror)

Boksning gir mig en del udholdenhed, men tror det gør de fleste kampsport.. over på politiskolen mener jeg at de har Jiu Jitsu timer, så det bliver sjovt at lære noget nyt igen i den dur.. :superman:

Det har du fuldstændig ret i, de fleste piger jeg efterhånden kender i kamsportsmiljøet er faktisk meget mere over til det "feminin og lækker" hjørne end "beton lebbe" hjørnet... :wink:

Ja de har i hvert fald en eller anden form for grappling på skolen herover, min veninde (som også går til BJJ) er lige startet sidste uge og fik udleveret en judo-gi, så hun (og mig) glæder sig til at hun får kastet rundt med alle drengene der...er du nogensinde forbi KBH så er du også velkomme forbi min klub...og jeg holder faktisk noget pige-seminar d. 30. marts.

Link to comment
Share on other sites

Ja de har i hvert fald en eller anden form for grappling på skolen herover, min veninde (som også går til BJJ) er lige startet sidste uge og fik udleveret en judo-gi, så hun (og mig) glæder sig til at hun får kastet rundt med alle drengene der...er du nogensinde forbi KBH så er du også velkomme forbi min klub...og jeg holder faktisk noget pige-seminar d. 30. marts.

Queen-Girl

Holder DU noget pige-seminar, er du træner comando.gif Kunne da være meget sjovt..

Er ikke liiige så meget inde i hvad forskellen på judo-gi og Jiu Jitsu er bk.gif Jeg så bare en hvid dragt og at de lå og rullede rundt på måtten.. *GG*

Nå må heller se at hoppe i noget træningstøj, skal være til Boksetime om en lille time (kl. 9.00) aggressive.gif(Håber Mads Larsen kommer igen og smider lidt tøj, det gør timerne noget sjover) ae.gif

Link to comment
Share on other sites

Er ikke liiige så meget inde i hvad forskellen på judo-gi og Jiu Jitsu er bk.gif Jeg så bare en hvid dragt og at de lå og rullede rundt på måtten.. *GG*

En judo-gi er den dragt man kæmper i.

Jiu-jitsu er en kampsport.

Så det ene er et stykke tøj, det andet en måde at slås på. Der er lidt forskel, men ikke noget man skal bekymre sig med. :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

En judo-gi er den dragt man kæmper i.

Jiu-jitsu er en kampsport.

Så det ene er et stykke tøj, det andet en måde at slås på. Der er lidt forskel, men ikke noget man skal bekymre sig med. :nahnah:

Ha ha..

SMART ASS.... ae.gif(har du skulle slå det op på nettet)

Ps.. Viste jeg da godt.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

nr. 27 Workout - Onsdag d. 13. 02.

angelina-jolie-gl10preview.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 11.00 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning + udholdenhedsøvelser

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. +

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

og lidt mere løb i forskellige hastiheder (var total færdig i dag, syntes opvarmningen/løb var hårdere end den plejer) :cry:

50 stk. squat bred (bw)

50 stk. squat smal (bw)

50 skt. blandet maveøvelser (allá jack knife)

5 min udenholdenhedsøvelser (i armstræk stilling)

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

+ Teknik træning (skyggeboksning) med at få power på slagene ved at bruge hele kroppen..

Kørte vores egne program

90 grader mavebøjning

15 stk * 2 gentagelser

Hurtigheds test rundt om 2 kegler

1 tid - 17,6 sek..

2 tid - 17,0 sek..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Heysa Signe :smile:

Det var også for at få luft... Vi har alle fået en tur jeg vælger også at tage det til efterretning.

ang. kost, har jeg måske sat mig lidt for meget ind i det både via MOL og via mine venner som er i BB verden hvor det er en naturlig del at snakke om den slags, så har sku nok fået sund mad på hjernen :tongue:

Og ja træning er en stor del af mig, uden at jeg har set det som en negativ ting før.. og fyrene i klassen træner mere end mig, ved bare ikke om det er mere synligt når det er en pige der går op i det..? :smile:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 28 Workout - Torsdag d.14.02

elektra.jpg

Ryg-Biceps / Bryst-triceps

Pull down

10 rep * (50 kg)

10 rep * (55 kg)

10 rep * (60 kg)

8 rep * (60 kg)

Bench Press (maskine)

10 rep * ( 36,5 kg)

8 rep * (41,5 kg)

8 rep * (41,5 kg)

15 rep * (31,5 kg)

Siddende Chest press (maskine)

10 rep * ( 35 kg)

10 rep * (40 kg)

8 rep * (40 kg)

10 rep * (35 kg)

Triceps puss down

10 rep * ( 30)

10 rep * (35)

10 rep * (40)

10 rep * (35)

Biceps Curl "cabel"

10 rep * ( 25 kg)

10 rep * (30 kg)

10 rep * (35 kg)

10 rep * (35 kg)

Mave "maskine"

4 set * 15 rep * (20 kg)

I alt = 60 stk

Link to comment
Share on other sites

Queen-Girl

Holder DU noget pige-seminar, er du træner comando.gif Kunne da være meget sjovt..

Er ikke liiige så meget inde i hvad forskellen på judo-gi og Jiu Jitsu er bk.gif Jeg så bare en hvid dragt og at de lå og rullede rundt på måtten.. *GG*

Nå må heller se at hoppe i noget træningstøj, skal være til Boksetime om en lille time (kl. 9.00) aggressive.gif(Håber Mads Larsen kommer igen og smider lidt tøj, det gør timerne noget sjover) ae.gif

Hey!

Hehe hvor er det fedt du altid har cool billeder på din logs :cool:

Altså jeg har ikke nogen fast hold, men har tidligere haft et pigehold og overvejer det igen, hvis der kommer plads på skemaet (lokaler) har jeg ikke så mange undskyldninger til det da jeg efterhånden har niveauet og erfaringen. :wink:

Skal nok poste lidt mere info om seminaret hvis du har lyst når vi har fået en flyer! :bigsmile:

En bitte forklaring om de forskellige gulvkampssystemer, i meget grov træk:

Judo går hovedsagligt ud på at kaste hinanden, og så holde hinanden nede når man kommer dertil...men de bliver rejst op efter ikke så lang tid (10-20sek)

Så er der traditionel jiu-jitsu, som er en blanding af kast, og så også nogle slag, holdegreb, spark, og ledlåse. Når det kæmpes til stævne, hedder det sports ju-jutsu.

Brazilian jiu-jitsu (BJJ) har kast-elementet som judo har, men reglerne er lidt mere "fri", og der kæmpes fortsat på gulvet - dvs. meget af tiden bliver typisk brugt på gulvet. Her går det ud på at få de gode positioner hvor man har kontrol over den anden, og evt. påføre vedkommen en strangulering, choke, eller ledlås som gør at de bliver nødt til at "submitte" (tappe ud, give op).

Submission wrestling (SW) er nogenlunde det samme som BJJ bare uden gi, dvs man ikke må holde fast i tøjet. Og stående er det primært brydning der bruges, og ikke judo.

(Når du ser MMA kampe, så er SW den del der foregår på gulvet hvis man fjerner slag).

Håber det hjalp, ellers må du bare spørge :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12.02

2 dage til Valentinsdag (hvis nogen skulle ha misset alle neonskiltene i byen) :4slap: JAAAHHHH jeg skal sidde og æde chokolade og sushi for mig selv med en god film... :violin:

BadDayIcon.gif

Hej Nille :flowers:

Jeg kan altså godt lide din form for selvironi :laugh:

Det er da lidt trælst med skolen :unhappy: Er optagelsesprøven allerede om 2 måneder, siden I har så travlt? Jeg tror det er meget godt jeg ikke går på den skolen. :unsure: Hvis de er så gode til at gennemskue en, så tør jeg da slet ikke tænkte på, hvad de kunne få ud af mit lille specielle væsen. :blush::laugh:

Knus Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

nr. 29 Workout - Fredag d. 15. 02.

bodog-fight-081607-bodog-girl-racqu.jpg

BOKSNING at 09.00 am - 10.30 am :devil:

1 time Opvarmning + konditionstræning + explosiv træning + udholdenhedsøvelser

Blandet løb, med kordinationsøvelser, englehop osv.. +

8 baner spurt.. 2 hold i mod hinanden

og lidt mere løb i forskellige hastiheder

50 stk. squat bred (bw)

50 stk. squat smal (bw)

KILLER Maveøvelser diablo.gif (Lang tid siden, dejligt gensyn)

50 stk Jack knife

60 stk blandet (roterende ben, osv. alla jack knife)

2 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling)

2 min udholdenhedsøvelse (i armstræk stilling - med albuerene nede)

50 stk alm. mavebøjninger m. twist (for siderne)

Afsluttede med 10 stk. armstrækker..

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

6 omgange..

Efter anden runde syntes Ivor (træner 2) at jeg skulle ind i ringen og skyggebokse/markere lidt med en gut fra klassen... 2 runder

Bagefter fik vi lov til at køre 2 runder plethansker :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Altså jeg har ikke nogen fast hold, men har tidligere haft et pigehold og overvejer det igen, hvis der kommer plads på skemaet (lokaler) har jeg ikke så mange undskyldninger til det da jeg efterhånden har niveauet og erfaringen. :wink:

Skal nok poste lidt mere info om seminaret hvis du har lyst når vi har fået en flyer! :bigsmile:

Håber det hjalp, ellers må du bare spørge :4thumbup:

sensei : teacher kanji-sensei.gif

:w00t: Det hjalp rigtig meget... Ud fra det du fortæller ville jeg nok være mest til SW eller MMA, kan godt lide at der ikke er "regler" :devil:

Japansordsprog

image009.jpg

Do not be struck by others

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille :flowers:

Jeg kan altså godt lide din form for selvironi :laugh:

Det er da lidt trælst med skolen :unhappy: Er optagelsesprøven allerede om 2 måneder, siden I har så travlt? Jeg tror det er meget godt jeg ikke går på den skolen. :unsure: Hvis de er så gode til at gennemskue en, så tør jeg da slet ikke tænkte på, hvad de kunne få ud af mit lille specielle væsen. :blush::laugh:

Knus Pia (Bambi)

Hej Pia

He he... Selvironi er en god ting :tongue:

Ja det er nu lidt hårdt at blive rodet sådan med i ens personlighed... Men det er sikkert sundt, har en masse dårlige vaner :blush: Men den mest naturlige reaktion er at blive sur og frusteret og så bagefter kan man godt se (at de har lidt ret) Og nej vi har ikke så travlt, forstår det heller ikke.. Regner først med at søge ind til sommer.. :smile:

He he.. dit lille væsen ville hun nok få en del ud af.. :superman:

Knus Nille

Link to comment
Share on other sites

nr. 30 Workout - Mandag d. 18. 02.

lucy_onesheet_flamethrower.jpg

BOKSNING / Cardio at 09.30 am - 11.00 am

Træningen var lidt anderledes i dag, vi skulle lave en bib-test som tester ens kondi. Vi burde nok have taget den d. første dag men bedre sendt end aldrig :tongue: Bib-testen går ud på at man skal løbe en bane (ca. tennisbane) når den siger BIIIB og vente i den anden ende til den siger BIB igen. Efterhånden som tiden går, går det hele hurtigere og hurtigere og er ret hårdt til sidst.. Man udgår når man ikke kan mere.. gen167.gif

20 min BIIIIIIB Test løb...

Kom til BIB program nr. 13.3 Middel-kondi / den skal jeg så gerne slå næste gang :devil:

30 min´s Sandsæk Workout

1 omgang = 6 sæt * 15 sek ( lige stød/hug så hurtig vi kan)

5 omgange..

Fri træning

BenchPress

25 rep * (30 kg)

15 rep * (30 kg)

Tøse chins

10 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

90 grader mavebøjning (spasser øvelse)

15 rep * (Bw)

10 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

Link to comment
Share on other sites

nr. 31 Workout - Tirsdag d. 19.02.

FG899Working-It-Posters.jpg

Afternoon Cardio

Løb på løbebånd

20 min 3 km - 250 kcal - stille og rolig tempo

Motion cykel

30 min - 8 km - 300 kcal

BenchPress

20 rep * (31 kg)

15 rep * (31 kg)

10 rep * (31 kg) - Hmm, får slet ikke trænet tungt for tiden :unhappy:

Tøse chins

10 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

8 rep * (Bw)

Pull down

10 rep * (50)

10 rep * (55)

10 rep * (55)

10 rep * (50)

I morgen træner jeg selv i fitnessdk om morgen i stedet for boksetræning da jeg ikke kan nå træningen.. Så vil udnytte den til at få trænet hele kroppen igennem for mig selv.. Can´t wait :devil:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share