NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 109 Workout - Onsdag d. 18.06.

Dagens Løbtur kl. 8.00

ca. 4,9 km - tid 32,30 min - gennemsnit hastighed ca. 9,2 km/t i følge motionsruteopmåler :tongue: ( løberuten)

Startede hjemmefra har ca. 1,5 km ud til Risskov, og tog så den røde rute i skoven som er på 3,4.. Super lækkert temperatur at løbe i om morgenen. Dagens optur.. sidst jeg løb 5 km sammen med min søster for 2 uger siden, løb jeg den på 36,30 min så en forbedring på 3 min ca. :bigsmile:

Jeg må hellere hjælpe dig igen, 4,9/32,5*60=9,0461538461538461538461538461538 :tongue:

Du bliver jo hurtigere og hurtigere, godt gået :4thumbup: men jeg kan stadig cykle fra dig :laugh: jeg så lige i England har de cykel betjente, de cykler 24 timer og ugen, uha det er meget.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mollerup..

Så regner Mol´s rutemåler forkert den siger faktisk 9,24 km/t :tongue:

Du kan selv prøve at trykke på "løberuten" som er et link til mol´s ruteopmåler, og der kan du trykke på en knap der beregner gennemsnithastigheden..

UUhhh hvem regner forkert Mol eller Mollerup.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mollerup..

Så regner Mol´s rutemåler forkert den siger faktisk 9,24 km/t :tongue:

Du kan selv prøve at trykke på "løberuten" som er et link til mol´s ruteopmåler, og der kan du trykke på en knap der beregner gennemsnithastigheden..

UUhhh hvem regner forkert Mol eller Mollerup.. :laugh:

Jeg regner altid med jeg har ret, medmindre andet kan bevises :bigsmile:

Rutemåleren siger faktisk 9,1 km/t, du har ikke sat de sidste 30 sek ind :smile:

4,927/32,5*60=9,096 så MOL og Mollerup er enig :4thumbup: nu må jeg heller stoppe før jeg kommer galt afsted :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey nille :smilejap:

GRRRR :tongue::devil: Går det godt med dine træninger :flowers::4crutches:

Hey Simon..

Flab..!! :devil:

Jeps jeg er jo blevet til en skilpadde wannabe runner, som du jo kan se på mit nye lognavn..

HOW TO BECOME G.I JANE AND LARA CROFT

Fulbody 3 gange om ugen, løb 3 gange om ugen.. og så 2,5 timers Boksning om torsdagen.. :bruce::gun2:

Link to comment
Share on other sites

nr. 110 Workout - Torsdag d. 19.06.

Har været lidt træt idag, men heldigvis kommer energien tilbage når man står med højt musik og en ny lækker australsk boksetræner :blush:

første time - teknik boksetræning

anden time - Motionsboksning - fokus på kondition og udholdenhed :devil:

1 time Teknik-Boksning

20 min - opvarmning

10 min - teknik - basis træning, men der kom alligevel en del nye ting ind

30 min - Plet hanske (skiftevis med makker).. Træneren var god idag til at komme hen og rettede på folk og kom med gode ideer, så man virkelig lærte noget i dag.. :bigsmile:

1 times Motions-Boksning

5 set * 2 min på sandsæk og så 1 min sjipning 1 min reaktionsøvelser

5 set * 2 min på sandsæk og så 1 min hoppeøvelse og 1 min armstrækker på bænk

Der var med høj puls fra første minut, og super hårdt.. træneren var rigtig god til at rose og komme med motiverende tilråb, så man lige gav det sidste man havde i sig.. :devil: Og så skal jeg Sindsyg tidlig i seng i aften - har vist brug for det.. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Der var med høj puls fra første minut, og super hårdt.. træneren var rigtig god til at rose og komme med motiverende tilråb, så man lige gav det sidste man havde i sig.. :devil: Og så skal jeg Sindsyg tidlig i seng i aften - har vist brug for det.. :sleeping:

Du skal i seng nu.

Link to comment
Share on other sites

nr. 111 Workout - Lørdag d. 21.06.

Teamede op med en veninde, vi skulle ha været ude at løbe men det blæste en halv storm og begyndte at regne, så vi tog en hurtig beslutning om en tur på løbebåndet i fitnessdk :blush: Men jeg glemmer hver gang at det føles hårdere at løbe på løbebånd end ude i naturen, trods det kunne jeg se fremskridt siden sidst jeg løb på løbebånd - bedre udholdenhed og øget hastighed :4thumbup:

Løb på løbebånd 3 km

10,30 min - 10,5 km/t

1 min pause

4 min - 10,5 km/t

5 min af-jog

Bryst og Ryg...

Armbøjninger the old fashion way

4 set * 10 reps * (bw) - (det bliver jo bedre og bedre) :cool:

BB bench press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (41 kg)

sidden bryst press (maskine)

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (40 kg)

8 reps * (40 kg)

Vandrette kropshævninger

4 set * 8 reps * (bw)

Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg)

sluttede af med lidt mavelir

2 set * 15 reps (90 grader mavebøjninger)

2 set * 15 reps (Hip raise)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 112 Workout - Søndag d. 22.06.

Kom lidt sendt afsted til træning, da jeg for en gangs skyld har kunne sove længe.. En anden god oplevelse i morges var at vægten endelig viste sig fra sin gode side igen -1 kg så i alt -4,5 kg siden jan. Stille men stabilt :innocent:

En hurtig gang træning og så ellers gøre mig klar til en Pre- Sankt Hans aften med nogle venner - med lidt grillhygge :4mewantfood:

En blandet landhandel...

Squat "smith"

10 reps * (56 kg)

10 reps * (66 kg)

8 reps * (71 kg)

8 reps * (71 kg)

8 reps * (66 kg)

DB one arm Row

10 reps * (22 kg)

8 reps * (22 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

DB pull over

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

10 reps * (16 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Barbel Biceps Curl

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

10 reps * (15 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 112 Workout - Søndag d. 22.06.

Kom lidt sendt afsted til træning, da jeg for en gangs skyld har kunne sove længe.. En anden god oplevelse i morges var at vægten endelig viste sig fra sin gode side igen -1 kg så i alt -4,5 kg siden jan. Stille men stabilt :innocent:

En hurtig gang træning og så ellers gøre mig klar til en Pre- Sankt Hans aften med nogle venner - med lidt grillhygge :4mewantfood:

Flot at du bliver ved med at tabe dig, men grillhygge er farligt, når jeg plejer at grille bliver det altid til en masse kød og ingen salat :blush:

Har du slet ikke været ude at løbe på det sidste, er du blevet moppet for meget, jeg så lige i PowerPrincess log, kan vi også regne med du også er nede under 23 min om en måned :tongue:

Official time Wednesday 18 June 2008, PowerPrincess once again sets a new Personal Best. Are you surprised?

5K 22:26

Alt for vildt, når sidste PB 21. maj var 23:35

Forsat god søndag :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Flot at du bliver ved med at tabe dig, men grillhygge er farligt, når jeg plejer at grille bliver det altid til en masse kød og ingen salat :blush:

Har du slet ikke været ude at løbe på det sidste, er du blevet moppet for meget, jeg så lige i PowerPrincess log, kan vi også regne med du også er nede under 23 min om en måned :tongue:

Lidt grønt kom der da ind :bigsmile:

Løb da i lørdags på løbebånd med min veninde, og skal på min 5 km´s tur i morgen igen..

Men hende PowerPrinces, kan jeg vist ikke følge med :blush:

Link to comment
Share on other sites

nr. 113 Workout - Tirsdag d. 24.06.

Tog den samme rute som sidst, da jeg syntes den er rigtig god.. Startede hjemmefra har ca. 1,5 km ud til Risskov, og tog så den røde rute i skoven som er på 3,4 - ialt små 5km.

Aften Løbetur i Risskov

ca. 4,9 km - tid 31,30 min - gennemsnit hastighed ca. 9,4 km/t :bigsmile: ( løberuten) 1 minut hurtigere.. stille men det går den rigtige vej..

Link to comment
Share on other sites

nr. 113 Workout - Tirsdag d. 24.06.

Tog den samme rute som sidst, da jeg syntes den er rigtig god.. Startede hjemmefra har ca. 1,5 km ud til Risskov, og tog så den røde rute i skoven som er på 3,4 - ialt små 5km.

Aften Løbetur i Risskov

ca. 4,9 km - tid 31,30 min - gennemsnit hastighed ca. 9,4 km/t :bigsmile: ( løberuten) 1 minut hurtigere.. stille men det går den rigtige vej..

Flot med et min hurtigere, men det giver nu kun 8,4 km/t :tongue:

Bare pjat du har ramt plet.

Link to comment
Share on other sites

nr. 114 Workout - Onsdag d. 25.06.

Syntes ikke rigtig der er nogen struktur over min træning for tiden :nonono:

En blandet landhandel... Igen, igen

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (41 kg)

Dumbel skrå flyers

10 reps * (8 kg) - var ikke lige klar over hvor meget jeg kunne tage i DB, plejer at køre cabel fly

10 reps * (10 kg)

8 reps * (12 kg)

6 reps * (14 kg)

Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Vandrette Kropshævninger

3 set * 8 reps * (bw)

Armbøjninger

11 reps * (bw)

10 reps * (bw)

8 reps * (bw)

I morgen er min sidste dag før jeg har 4 ugers sommerferie, så det meste af dagen bliver i hyggens tegn :w00t: Håber der snart kommer lidt sol og varme igen, så sommerferien kan forgå på stranden :hehe:

Ellers står imorgen aften på 2,5 times boksetime.. noget jeg altid ser frem til :devil:

Link to comment
Share on other sites

Flot med et min hurtigere, men det giver nu kun 8,4 km/t :tongue:Bare pjat du har ramt plet.

Hey ik drille.. :blush:

Rigtig flot løbe tid som du har kæmpet dig frem til - DU KAN JO GODT :cool:

JESPER.........

Damn det er lang tid siden :bigsmile: Ja, det går rent faktisk "fremad" med lidt stædighed og vilje. Men bliver sku aldrig en lige så sej løbemus som dig :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 116 Workout - Torsdag d. 26.06.

piece-fig1.jpg

1 time Teknik-Boksning

20 min - opvarmning

20 min - Plet hanske (skiftevis med makker) :4boxing:

20 min - Sandsæk workout

1,5 times Motions-Boksning

10 min - opvarmning

20 min - station træning (mave, armstrækker, rygstrækker, benchdip, sjipning, håndvægte osv, osv)

3 set * 10 min - syretræning på sandsæk (fordelt imellem de andre øvelser)

10 min - lidt mere mavebøjninger og nogle urealistiske J.I Jane- armstrækker (som jeg vist lige skal øve mig på) :blush::devil:

10 min - udstrækning

Vil nok her i sommerferien se om jeg ikke kan få lidt mere boksning/kickboksning, og styrketræne om ind om ugen.. (Ren Bootcamp) :smilerock: Kan ligeså godt udnytte alt den freetime, som desværre ikke skal bruges på rejser sydpå :newtongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share