NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 94 Workout - Onsdag d. 28.05.

SuperStock_1080-143Kickboxing-Worko.jpg

Morgen træning Kl. 9.00 - Boksetræning i AAB

40 min Opvarmning

Rimelig rolig tempo løb, med forskellige koordinations øvelser for både arme og ben

pyramide - Interval løb: 1 bane osv., 2, 3, 2, 1 :crazy:(HADER den øvelse)

20 min hoppe øvelser

imellem sættene 1 min step på stedet...

20 stk. high jump - knæ foran

20 stk. high jump - bag ud

20 stk. high jump - samlet lige ben fremad

20 stk. high jump - alla´frø ben

50 stk. twist hop

og så lidt udstræk af benene

20 min Sandsæk workout

6 runder @ 3 min - 30 sek. pause imellem

Fri slag

Og så ellers skynde os i skole og blive kloge.. :4smartass:

Aften træning kl. 18.00 - Bryst/Triceps

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

Skrå Dumbel Press

10 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

8 reps * (16 kg)

8 reps * (16 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Dumbel Pull over

2 set * 12 reps * (16 kg)

2 set * 10 reps * (16 kg)

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

8 reps * (100 kg)

Puuuhh det var rart med en god aktiv dag.. Mandag og tirsdag har været lidt for usunde - klasse udflugt + fest om aften, så nu må jeg bøde for det.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

nr. 95 Workout - Torsdag d. 29.05.

nr.1 time boksetræning/tekning træning

Nappede lige to gange træningstimer.. nr. 1 time, teknik træning - nr 2 time konditions boksetræning = 2,5 time uafbrudt boksetræning... :devil: Hvilket jeg også endte med at fortryde lidt.. :laugh:

20 min Opvarmning

Rimelig rolig tempo løb, med forskellige koordinations øvelser for både arme og ben

20 min plethanse træning

skiftevis plethanske øvelser med makkeren..

20 min let sparring

Min makker var rimelig sej til at sparre, hvilket jeg hurtig fik at mærke. Han fik et hurtig slag op under min hanske og ramte min tommelfinger hvor det føltes som om den blev revet bagom.. AV..! Så sidder nu med en forstuvet højre tommelfinger som nu her hævet til dobbelt størrelse og total blå :unhappy:

Nr. 2 time bokse Cardio time

30 min Opvarmning

Same drill...!! som i første time.. +

3 omgange på tid @

10 skt. refleks øvelse

10 armstrækker

10 rygstrækker

10 mavebøjninger

1 bane løb

2 omgange - Pyramide løb

1 bane

1,5 bane

3 baner

1,5 bane

1 bane.. osv..

Vi kom kun halvvejs i 2 runde, da der en fyr som var ved at besvime/faldt om mindt under løbet .. (han lignede nu også en der var ret presset konditions mæssigt, men alligevel) :crazy:

15 min sandsæk syre træning

7 omgange @

30 sek frit slag, efterfuldt af 15 sek lige hurtige slag og 15 sek low body slag.. 1 min pause imellem.

Vi sluttede af med en masse mavebøjninger og udstræninger... Og efter et langt varmt bad, er jeg total dyneklar :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 95 Workout - Torsdag d. 29.05.

nr.1 time boksetræning/tekning træning

Nappede lige to gange træningstimer.. nr. 1 time, teknik træning - nr 2 time konditions boksetræning = 2,5 time uafbrudt boksetræning... :devil: Hvilket jeg også endte med at fortryde lidt.. :laugh:

20 min Opvarmning

Rimelig rolig tempo løb, med forskellige koordinations øvelser for både arme og ben

20 min plethanse træning

skiftevis plethanske øvelser med makkeren..

20 min let sparring

Min makker var rimelig sej til at sparre, hvilket jeg hurtig fik at mærke. Han fik et hurtig slag op under min hanske og ramte min tommelfinger hvor det føltes som om den blev revet bagom.. AV..! Så sidder nu med en forstuvet højre tommelfinger som nu her hævet til dobbelt størrelse og total blå :unhappy:

Nr. 2 time bokse Cardio time

30 min Opvarmning

Same drill...!! som i første time.. +

3 omgange på tid @

10 skt. refleks øvelse

10 armstrækker

10 rygstrækker

10 mavebøjninger

1 bane løb

2 omgange - Pyramide løb

1 bane

1,5 bane

3 baner

1,5 bane

1 bane.. osv..

Vi kom kun halvvejs i 2 runde, da der en fyr som var ved at besvime/faldt om mindt under løbet .. (han lignede nu også en der var ret presset konditions mæssigt, men alligevel) :crazy:

15 min sandsæk syre træning

7 omgange @

30 sek frit slag, efterfuldt af 15 sek lige hurtige slag og 15 sek low body slag.. 1 min pause imellem.

Vi sluttede af med en masse mavebøjninger og udstræninger... Og efter et langt varmt bad, er jeg total dyneklar :4thumbup:

Tog du armbøjninger med en forstuet tommel finger :superman: Hardcore :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tog du armbøjninger med en forstuet tommel finger :superman: Hardcore :4thumbup:

Jeg er da sej, det ved du da :tongue:

Troede først at jeg "bare" havde slåget min tommelfinger, så ville ikke pive, selvom det gjorde ondt.. Og det var først sidst i timen at det var hævet op til dobbel størelse og blevet blå - og det er den stadig :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 96 Workout - Fredag d. 30.05.

Damn jeg var godt nok træt da jeg vågnede kl 07.15 for at gøre mig klar til træning.. 10 timer efter den sidste 2,5 timers boksetræning :sleeping: Nok ikke helt optimalt :tongue:

Fælles Træning i AAB klubben

45 min Opvarmning

Rimelig rolig tempo løb, med forskellige koordinations øvelser for både arme og ben

Hoppeøvelser

20 stk. High jump m. ben bagud

20 stk. high jump m. knæ til bryst

20 stk. high jump m. benene ud til siderne

20 stk. high jump alla´frø - knæene ud til siderne

20 stk. jump - og slå op i luften

20 stk. twist

Pyramide løb - Piger mod drenge.. :superman:

1 bane - 2 - 3 - 2 - 1

15 min sandsæk workout

4 omgange @ 3 min

På grund af min højre forstuvet tommelfinger, fik jeg kun hanske på venstre hånd. lidt hårdt da venstre syrede hurtig til..

Løb på Tangkroen 2,4 km :walking:

stille og rolig tid - 14.15 min

- gik desværre hurtig død, mine ben føltes tunge efter de sidste to dages store træningspas + at vi havde været igang i en time inden løbet.. Men godt nok at prøve

Nu skal weekenden bruges på STRAND OG SOL :sun::icecream: + en bio tur lørdag (Indiana Jones) som også bliver træningsfri. Søndag skulle jeg gerne ud og løbe og nappe en gang rygtræning :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 97 Workout - Mandag d. 02.06.

Morgen Løb kl. 7.30 - Risgårskov

tror det blev til små 3 km - jævn tempo

En hurtig tur før skolen... hmm.. vil så gerne løbe længere, men motivationen falder lidt når jeg så er igang og når det bliver hårdt :blush:

Aften træning kl. 18.00 - Bryst/Triceps

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (41 kg)

Skrå Dumbel Press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (16 kg)

8 reps * (16 kg)

10 reps * (14 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Triceps Push down (tårn)

10 reps * (15 kg)

10 reps * (20 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

Glute Extension

2 set * 12 reps * (45 kg)

2 set * 12 reps * (50 kg)

Ben Press

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

8 reps * (100 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 97 Workout - Mandag d. 02.06.

Morgen Løb kl. 7.30 - Risgårskov

tror det blev til små 3 km - jævn tempo

En hurtig tur før skolen... hmm.. vil så gerne løbe længere, men motivationen falder lidt når jeg så er igang og når det bliver hårdt :blush:

Er det ikke det der kaldes at være doven? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 99 Workout - Onsdag d. 04.06.

Løb på Århus løbestation

6 baner @ 400 m. (2.4 km)

prøvede at holde en omgang på 2 min, det lykkes desværre kun de to første omgange og så blev det en del hårdere at følge med. Men det er en god måde at presse sig selv på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille :wink:

Har du fundet ud af hvornår du vil gå op til optagelsesprøven? Bliver det i denne måned eller først engang over sommeren? Hvor langt tid skal du gå på den der "forbereldelses-skole"?

Knus Pia

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Hey Pia.. :bigsmile:

skolen slutter om små 2 uger.. Det har været SUPER godt. Som sagt før har jeg har haft svært ved at stave og er gået fra 15 stavefejl i en diktat til 3, fået frisket mit matematik op, samfundsfag og almen viden, hvor jeg begynder at føle mig ret så stærk i også.. :4smartass: Og så har vi selvfølgelig arbejdet en del med og om samarbejde, teamwork osv. SÅ uanset hvad der sker har det været lærrigt.

Jeg ville i første omgang ha gået op i Juni men det er løbet driller.. :devil: Og kan jo ikke rigtig gå op før jeg har den på plads. Dog håber jeg er klar i aug. bk.gif Ellers må du komme og skubbe mig i ryggen.. :tongue:

Klem Nille

Link to comment
Share on other sites

nr. 100 Workout

:cheer: - Torsdag d. 05.06.

Lidt info 5 juni Grundlovsdag oprettet 1849 og rettet i 1953 Danmarks "nationaldag" bla bla bla.. Men Deejjlig fridag og en forlænget weekend :w00t: Har lige aftalt med min storesøster at vi skal ud og løbe på lørdag HELE 5 km :laugh: men det bliver mine første 5 km, så det skal nok blive en god tid.. :blush:

Ryg træning og lidt genfundet squat :cool:

Vandrette Pull ups (tøsechins)

8 reps * (bw)

3 set * 6 reps * (bw)

Pull down bred greb

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

6 reps * (55 kg)

6 reps * (55 kg) - slaaap tøs :unhappy:

Hyper extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Biceps curl (cabel)

10 reps * (30 kg)

10 reps * (32,5 kg)

10 reps * (35 kg)

8 reps * (35 kg)

SQUAT - 90 grader - Damn det er lang tid siden :blush:

10 reps * (36,5 kg)

10 reps * (56,5 kg)

8 reps * (66,5 kg)

8 reps * (66,5 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hey Pia.. :bigsmile:

skolen slutter om små 2 uger.. Det har været SUPER godt. Som sagt før har jeg har haft svært ved at stave og er gået fra 15 stavefejl i en diktat til 3, fået frisket mit matematik op, samfundsfag og almen viden, hvor jeg begynder at føle mig ret så stærk i også.. :4smartass: Og så har vi selvfølgelig arbejdet en del med og om samarbejde, teamwork osv. SÅ uanset hvad der sker har det været lærrigt.

Jeg ville i første omgang ha gået op i Juni men det er løbet driller.. :devil: Og kan jo ikke rigtig gå op før jeg har den på plads. Dog håber jeg er klar i aug. bk.gif Ellers må du komme og skubbe mig i ryggen.. :tongue:

Klem Nille

Mon ikke løsningen er en pisk eller en pitbull :devil:

Hvad skal du løbe før det er godkendt?

nr. 100 Workout

:cheer: - Torsdag d. 05.06.

Lidt info 5 juni Grundlovsdag oprettet 1849 og rettet i 1953 Danmarks "nationaldag" bla bla bla.. Men Deejjlig fridag og en forlænget weekend :w00t: Har lige aftalt med min storesøster at vi skal ud og løbe på lørdag HELE 5 km :laugh: men det bliver mine første 5 km, så det skal nok blive en god tid.. :blush:

Du har for meget tid når du finder sådan noget info :tongue:

God laaang weekend :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal du løbe før det er godkendt?

Du har for meget tid når du finder sådan noget info :tongue:

Altså pigernes løbetid siger MAX 13.20 min og alt under er selvfølgelig bedre. Vil helst kunne løbe den på alt imellem 12-13 min.

Problemet er bare at før løbet skal man liiigge.

møde kl 8.00 til den skriflige prøve på politigården, den vare 3 timer - ventetid/frokost til de har gået dem igennem.

ca. kl 14.00 går turen ned til DGI huset hvor de fleste fysiske prøver skal laves. ca. 2 timer (opvarmning, hurtighedstest osv)

og ca. først ved 16.30 tiden går turden til Tangkroen hvor løbetesten skal løbes.

Tror man er lidt presset når man når dertil.. eller måske tænker jeg bare for meget over det, vil bare gerne have en DEL mere overskud i mit løb så jeg føler mig mere sikker til den dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Altså pigernes løbetid siger MAX 13.20 min og alt under er selvfølgelig bedre. Vil helst kunne løbe den på alt imellem 12-13 min.

Problemet er bare at før løbet skal man liiigge.

møde kl 8.00 til den skriflige prøve på politigården, den vare 3 timer - ventetid/frokost til de har gået dem igennem.

ca. kl 14.00 går turen ned til DGI huset hvor de fleste fysiske prøver skal laves. ca. 2 timer (opvarmning, hurtighedstest osv)

og ca. først ved 16.30 tiden går turden til Tangkroen hvor løbetesten skal løbes.

Tror man er lidt presset når man når dertil.. eller måske tænker jeg bare for meget over det, vil bare gerne have en DEL mere overskud i mit løb så jeg føler mig mere sikker til den dag. :smile:

Jeg synes i hvert fald at det vil være rigtig ærgerligt for dig, hvis ikke du tager den sidste udfordring op og forsøger dig med testen. :smile: Nu har du trods alt gennemført forberedelserne og mon ikke adrenalinet er ekstra højt på sådan en "prøvedag", så man lige løber lidt ekstra til, selvom det gør ondt.....? :devil:

Knus Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Altså pigernes løbetid siger MAX 13.20 min og alt under er selvfølgelig bedre. Vil helst kunne løbe den på alt imellem 12-13 min.

Problemet er bare at før løbet skal man liiigge.

møde kl 8.00 til den skriflige prøve på politigården, den vare 3 timer - ventetid/frokost til de har gået dem igennem.

ca. kl 14.00 går turen ned til DGI huset hvor de fleste fysiske prøver skal laves. ca. 2 timer (opvarmning, hurtighedstest osv)

og ca. først ved 16.30 tiden går turden til Tangkroen hvor løbetesten skal løbes.

Tror man er lidt presset når man når dertil.. eller måske tænker jeg bare for meget over det, vil bare gerne have en DEL mere overskud i mit løb så jeg føler mig mere sikker til den dag. :smile:

Jeg kan godt se at det vil være surt at gå ned på den sidste prøve, men tror du ikke det er forberedt sådan i ikke er trætte når i skal løbe ellers vil løbe prøven jeg ikke give det rette resultat, skal alle prøver beståes eller må du godt misse en?

Er du ikke bange for at der kan gå lidt for meget sommer i den, hvis du venter til August med at tage prøven?

Jeg stemmer for du tager prøven i juni, men held og lykke uanset hvornår du tager den :bigsmile:

PS. ret flot at du er gået fra 15 til 3 stavefejl :4thumbup: (Jeg staver selv som et hul i jorden :smile: )

Link to comment
Share on other sites

nr. 101 Workout - Fredag d. 06.06.

Morgen træning kl. 8.30 - Bryst og Triceps

BB bench press

12 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

4 reps * (46 kg)

Sidden bryst press (maksine)

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (45 kg)

cabel fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (20 kg)

Triceps Pull down (robe)

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 10 reps * (20 kg)

Glute extension

2 set * 12 reps * (45 kg)

2 set * 10 reps * (50 kg)

sluttede af med lidt mavelir

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i hvert fald at det vil være rigtig ærgerligt for dig, hvis ikke du tager den sidste udfordring op og forsøger dig med testen. :smile: Nu har du trods alt gennemført forberedelserne og mon ikke adrenalinet er ekstra højt på sådan en "prøvedag", så man lige løber lidt ekstra til, selvom det gør ondt.....? :devil:

Hej Pia

Selvfølgelig tager jeg den sidste udfordring op når jeg er klar :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt se at det vil være surt at gå ned på den sidste prøve, men tror du ikke det er forberedt sådan i ikke er trætte når i skal løbe ellers vil løbe prøven jeg ikke give det rette resultat, skal alle prøver beståes eller må du godt misse en?

Er du ikke bange for at der kan gå lidt for meget sommer i den, hvis du venter til August med at tage prøven?

Jeg stemmer for du tager prøven i juni, men held og lykke uanset hvornår du tager den :bigsmile:

PS. ret flot at du er gået fra 15 til 3 stavefejl :4thumbup: (Jeg staver selv som et hul i jorden :smile: )

Hej Mollerup

Juniprøven bliver det ikke! og desværre må man ikke dumpe i nogen af prøverne :smile:

Jeg er ret standhaftig når jeg vil være det!! Så for meget sommerhygge er jeg ikke bange for.. Jeg satser da på jeg skal ligge på stranden og terpe hele sommeren og bliver lækker, lække brun.. :w00t: og løbe en tur om aften.. :4thumbup:

Ps. er også ret stolt selv :blush:

Pss. det med d. 5 juni og 1849/1953 er da noget man bare ved :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hej Mollerup

Juniprøven bliver det ikke! og desværre må man ikke dumpe i nogen af prøverne :smile:

Surt at man ikke må dumpe en :unhappy:

satser da på jeg skal ligge på stranden og terpe hele sommeren og bliver lækker, lække brun.. :w00t: og løbe en tur om aften.. :4thumbup:

Vi vil se beviser :bigsmile: jeg syntes at det er svært at læse på stranden alt for meget lys og forstyrelser :w00t:

Lidt info 5 juni Grundlovsdag oprettet 1849 og rettet i 1953 Danmarks "nationaldag" bla bla bla.. Men Deejjlig fridag og en forlænget weekend :w00t: Har lige aftalt med min storesøster at vi skal ud og løbe på lørdag HELE 5 km :laugh: men det bliver mine første 5 km, så det skal nok blive en god tid.. :blush:

Den blev vel ikke oprettet med vedtaget :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 102 Workout - Lørdag d. 07.06.

Kung-Fu-Panda.jpg

Løbetur i Tønder med store-søs

5 km - tid 36 min - ca. 9,7 km/t :4trumpet: - løb på en grusvej med alt for meget læ, så det føltes som en tur i saharaørken.. fy for pyffer det var varmt! (gir det skylden for at tiden ikke er bedre) :blush:

Resten af dagens motion er en halv time på en kæmpe Trampolin med mine 2 nieser og nevø og 1 time vandkamp i haven (Nille = 12 år) :laugh:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share