NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Forstår ikke dit billedet ?? :rofl2:

Men måske er det mig der er langsom :bottom:

Men rart at se at der er nogen der har fremgang :yo:

Jeg forstår ikke DIT billede, Keld

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 117 Workout

Løbetur på Tangkro (Fredag d. 27.06)

2,4 km - Tid DÅÅRRLLIIG..!! Så var ret sur på mig selv, troede alt de 5 km ture i skoven havde hjulpet men Neeejjj... :mad:

Løbetur på Tangkro (Søndag d. 29.06)

2,4 km - tid 13.45 - 10,5 km/t - Bedre..!! faktisk den bedste tid indtil videre.. Trøster mig med at der kun skal 15 sek af tiden før det kan blive godkent. Selvom den kan blive godkendt er tiden stadig er dårlig, men så er jeg da kommet så langt :blush:

Mavebøjninger

15 rep * 90-grader

2 set * 10 rep - 90-grader

vandrette kropshævninger

3 set * 8 reps * Bw

Armstrækker

13 rep * bw :wink: (noget går da i den rigtig retning)

10 rep * bw

8 rep * bw

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Få nu gang i noget intervalløb, hvis du vil cutte noget seriøs tid af den 2,4 km. Det er ikke optimalt med de 5 km løb. Sæt i gang!!! :devil:

Hey DBM :bigsmile:

Jamen tænkte skam på dit råd i dag.. Jeg havde lagt mellemtider ud som jeg ville prøve at nå (det lykkes næsten). Og det krævede at jeg skulle løbe en del hurtigere end jeg plejer (+12 km/t). Det krævede så også at jeg desværre var nede at gå et par gange undervejs, da jeg ikke kan holde den hastighed (endnu). :innocent:

Det kan vel godt betegnes som en slags interval løb ik?? :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ikke helt. Prøv fx at lave nogle intervaller hvor du løber 5 x 3 min med 3 min pause mellem hver runde. Du løber så hurtigt du kan i de 3 min (du skal dog være opmærksom på, at alle 5 runder skal kunne gennemføres i samme tempo - du skal med andre ord nå samme distance på alle runder). Du kan også forsøge med kortere intervaller, men så skal løbe/pause forholdet som minimum være 2:1. :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 118 Workout - Mandag d. 30.06.

1117677689a49f6h.jpg

Teamede op med min veninde til en gang træning i fitnessDKKK..

Motion cykel

20 min - opvarmning

PW - Løbebånd

15 min - 6 km/t med en stigning på 8 (godt for ballerne) :wink:

Standing Lounges "smith"

10 reps * (26 kg)

10 reps * (31 kg)

8 reps * (36 kg)

8 reps * (36 kg)

Glute Extension

2 set * 12 reps * (45 kg)

2 set * 10 reps * (50 kg)

Ben Press Teknogym

10 reps * (80 kg)

10 reps * (90 kg)

8 reps * (100 kg)

8 reps * (100 kg)

Siddende Bryst Press Teknogym

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (40 kg)

Barbel - Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (20 kg)

Dumbel Pull over

12 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

10 reps * (18 kg)

Vi sluttede af med en TOTAL lækker protien-shake med frosne jordbær i "baren" :tongue: Og hoppede bagefter i bobbelbad i 30 min :wub: En god afslutning på en god træning..

Link to comment
Share on other sites

nr. 119 Workout - Tirsdag d. 01.07.

c6-Sports1-lg.jpg

90 min Boksning/motionsboksning

15 min - opvarmning

30 min - Plet hanske (skiftevis med makker) En masse god teknik og nye øvelser idag.. :4boxing:

30 min - station træning (mave, armstrækker, rygstrækker, benchdip, sjipning, håndvægte, sandsæk osv, osv)

15 min - mavebøjninger og nogle urealistiske J.I Jane- armstrækker :devil: Og sluttede af med lidt udstrækning

Det er så fedt at de boksetimerne er så forskellige, man lære lidt hver gang alt afhængig hvem instruktøren er - Glenn (Australieren) er meget grundig i teknik, og har hele tiden nye ting der skal afprøves.. ME LIKE.. :bigsmile:

Følte mig lidt som G.I. Jane lige nu da jeg sidder med udløs knoger, på grund af noget sandsæk workout uden hansker.. da vi kørete stationsøvelser.. Dog er det måske ikke lige der piger gider ha hård hud.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 120 Workout - Onsdag d. 02.06.

Tidlig morgen træning kl. 9.00 inden jeg skulle med tog sydpå i dk i et par dage.. :cool:

Løb

2,4 km havde delt ruten op i 4 stk. @ 600m - og prøvede at nå de del tider jeg havde sat mig for på ca. 3 min (måske lidt for optemistisk sat) :blush:

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

25 reps * (31 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Pull down (bred front)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (55 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 120 Workout - Fredag d. 02.06.

Tidlig morgen træning kl. 9.00 inden jeg skulle med tog sydpå i dk i et par dage.. :cool:

Løb

2,4 km havde delt ruten op i 4 stk. @ 600m - og prøvede at nå de del tider jeg havde sat mig for på ca. 3 min (måske lidt for optemistisk sat) :blush:

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

25 reps * (31 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Pull down (bred front)

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (55 kg)

Hvad løb du de 600 M på?

God tur, husk nu at træne :bigsmile:

Bare til info så er det torsdag 03-07-2008 ikke fredag 02-06-2008 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad løb du de 600 M på?

God tur, husk nu at træne :bigsmile:

Bare til info så er det torsdag 03-07-2008 ikke fredag 02-06-2008 :tongue:

haha *lol* Det var Onsdag´s træning jeg skrev ind i går.. Jeg er vist allerede gået på ferie i øverste etage.. :tongue:

Løb de 600 m på 3min-15sek (jeg må bare prøve igen i morge) :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 121 Workout - Fredag d. 04.07.

Hyggelig træning i Sønderjylland (Aabenrå) Og så fik de et nyt medlem, blinkede lidt til den søde centerleder :wink: og fik godt tilbud, så jeg kan træne hernede når jeg er på besøg hos de gamle.. :showoff: Tror ikke de er vant til at se så mange tøser "styrketræne" og da jeg var den eneste pige under 28 år ved 15 tiden på en fredag fik jeg lidt mere opmærksomhed end jeg plejer når jeg træner.. *LOOL* :laugh:

BB Bench Press

10 reps * (30 kg)

8 reps * (44 kg)

8 reps * (50 kg) - med spotter, og fik lidt hjælp med de sidste to :4flex:

8 reps * (44 kg)

Skrå Dumbel Bryst press

10 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

7 reps * (18 kg)

Cabel Fly

10 reps * (15 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (20 kg)

Dumbel Pull over

10 reps * (16 kg)

3 set * 10 reps * (18 kg)

Bench Dip

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Dumbel Lat raise

2 set * 8 reps * (8 kg)

2 set * 10 reps * (6 kg)

Link to comment
Share on other sites

haha *lol* Det var Onsdag´s træning jeg skrev ind i går.. Jeg er vist allerede gået på ferie i øverste etage.. :tongue:

Løb de 600 m på 3min-15sek (jeg må bare prøve igen i morge) :smile:

He he, det er nu sjovt som man går i ferie humør nogle dage før ferien starter :bigsmile:

nr. 121 Workout - Fredag d. 04.07.

Hyggelig træning i Sønderjylland (Aabenrå) Og så fik de et nyt medlem, blinkede lidt til den søde centerleder :wink: og fik godt tilbud, så jeg kan træne hernede når jeg er på besøg hos de gamle.. :showoff: Tror ikke de er vant til at se så mange tøser "styrketræne" og da jeg var den eneste pige under 28 år ved 15 tiden på en fredag fik jeg lidt mere opmærksomhed end jeg plejer når jeg træner.. *LOOL* :laugh:

Det lyder som det er godt for din selvtilid at træne der :bigsmile:

Skulle du ikke løbe i dag?

Det er snyd at du bruger din kvindelig charme til at får bliilg træning med :laugh:

Nu når du er dernede sydpå kan du så ikke lige tage nogle kasser Cola Light med til Århus :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Kong Kent, Bondi, Mollerup, RuneN, Gregers TF, Miss Law, CandyGirl..

1000 Tak for jeres fødselsdagshilsner - Det var sku sødt af jer.. :blush::flowers:

Man bliver lidt sentimental med årene, især når man fylder 25 år et par gange.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 122 Workout - søndag d. 06.07.

Vågnede op til en hyggelig familie brunch, der blev ikke sparret på kcal. :blush: Og det endte da også med at jeg fik lidt små ondt i maven (eller var det dårlig samvitihed) så listede væk fra familie tam tamén og trænede et par timer.. Den bedste gave jeg fik, og som allerede er blevet flittig brugt er en ny fed ice-blender.. Jeg vil lige sige.. Protienshakes vil aldrig blive det samme, når man først har prøvet at lave dem på den måde.. :wub: :4mewantfood:

1 cup protienpulver (f.eks chokolade)

en stor håndfuld isterninger

en banan (eller uden)

skummemælk/mælk efter smag..... Og så ellers bare tryk på knappen - jeg lyver ikke når jeg siger det smager af tyk, cremet lækker milkeshake.. Prøvede også med Jorbærprot, og frosne jordbær.. :wub:

Interval Løb

4 * 600 m - tid ca. 3 min og 3 min pause imellem intervallerne

2 * 400 m - tid ca. 2 min og 2 min pause imellem

Pull Down (bred front)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (50 kg)

Hyper Extension

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Glute - Kick Back - good old machine, ikke altid en fordel at de bliver lavet om til tecnogym

10 reps * (25 kg)

10 reps * (30 kg)

10 reps * (35 kg)

10 reps * (35 kg)

Glute - Extension

2 set * 12 reps * (40 kg)

2 set * 10 reps * (45 kg)

BB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (18 kg)

2 set * 8 reps * (22 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 121 Workout - Fredag d. 04.07.

Hyggelig træning i Sønderjylland (Aabenrå) Og så fik de et nyt medlem, blinkede lidt til den søde centerleder :wink: og fik godt tilbud, så jeg kan træne hernede når jeg er på besøg hos de gamle.. :showoff: Tror ikke de er vant til at se så mange tøser "styrketræne" og da jeg var den eneste pige under 28 år ved 15 tiden på en fredag fik jeg lidt mere opmærksomhed end jeg plejer når jeg træner.. *LOOL* :laugh:

BB Bench Press

10 reps * (30 kg)

8 reps * (44 kg)

8 reps * (50 kg) - med spotter, og fik lidt hjælp med de sidste to :4flex:

8 reps * (44 kg)

Skrå Dumbel Bryst press

10 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

7 reps * (18 kg)

Cabel Fly

10 reps * (15 kg)

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (20 kg)

Dumbel Pull over

10 reps * (16 kg)

3 set * 10 reps * (18 kg)

Bench Dip

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Dumbel Lat raise

2 set * 8 reps * (8 kg)

2 set * 10 reps * (6 kg)

Trænede du i Fitness Syd og var det dig der spurgte hvor meget stangen vejede? Hvis det er tilfældet så vil jeg nævne at jeg var den der tilfældigvis lige den der skulle bruge bænken efter dig. Pudsigt nok var min første tanke at du sikkert var en fra motion-online.dk da jeg så den måde du trænede på. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Trænede du i Fitness Syd og var det dig der spurgte hvor meget stangen vejede? Hvis det er tilfældet så vil jeg nævne at jeg var den der tilfældigvis lige den der skulle bruge bænken efter dig. Pudsigt nok var min første tanke at du sikkert var en fra motion-online.dk da jeg så den måde du trænede på. :laugh:

Okay verden er lille.. *LOL* - du mener vel hardcore træning.. :laugh: Jeg var der også i går, der var to andre på en søndag.. lang tid siden jeg har følt mig så alene i et center.. :unsure:

Og ja det var vist mig godt carbet op :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share