NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hva' så, smukke?

Skal Lassefar og ChristianB svinge indenom Århus når de kører fra København mod Nordjylland på lørdag? :poking:

:wink:

Vi mangler jo det kvindelige islæt, og det ville min kone sikkert også sætte pris på. Så er der i hvert fald én der taler samme sprog som hende. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 123 Workout - Tirsdag d. 08.07.

Back in Århus.. home sweet home... :smile: lidt cardio dag, for at komme af med nogle af de kcal og væskeophobninger efter 4 dage hos min mors madlavning og køleskab :innocent:

Interval Løb på løbebånd

6 * 400 m - tid ca. 2 min og 2 min pause imellem intervallerne (ialt 2400m)

1,5 time i svømmehal

50 * 25 m´s baner..

og så ellers hygge og afslapning i damp, og bobbelbad :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hva' så, smukke?

Skal Lassefar og ChristianB svinge indenom Århus når de kører fra København mod Nordjylland på lørdag? :poking::wink:

Vi mangler jo det kvindelige islæt, og det ville min kone sikkert også sætte pris på. Så er én der taler samme sprog som hende. :laugh:

heeyy King

Min mor siger at jeg ikke må hoppe i en bil med to fremmede mænd :laugh:

Hmm.. det lyder nu hyggeligt, dog lidt mere som en mandetur - så har også lidt ondt af din kone.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det lyder nu hyggeligt, dog lidt mere som en mandetur - så har også lidt ondt af din kone.. :tongue:

Hvis nu du tropper op, så bliver det knap så meget en mandetur, og mere et regulært træf. Jeg synes du skal overveje det kraftigt. Uanset om du stiger i en bil med to fremmede mænd (skide københavnere!), eller tager toget til Aalborg og vi henter dig, så skal du da med! Århus er en død by lørdag alligevel. Den måler sig ikke med en flok MOL'ere, hvoraf du kender flere, så vi skal nok få det gjort til en hyggelig dag med lidt fysisk aktivitet, efterfulgt af noget go' mad og lidt røverhistorier.

Der er helt sikkert Volbeat på anlægget på et tidspunkt, og så kan vi jo smide anekdoter fra den aften på Train, og lyve koncerten meget bedre end den var osv., så dem der ikke var der bliver misundelige og tænker "ih altså, gid vi også var der..." :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 124 Workout - onsdag d. 09.07.

Tilbage i Århus-fitnessdk til en gang fællestræning med min veninde.. Ville gi den gaz, da jeg skulle ud og spise, og bagefter på cafe med en flok veninder om aften, plus havde været ude og spise sushi i går.. hvis jeg føler mig som en trunte for tiden så er det vist min egen skyld :blush:

Motioncykel

25 min - opvarmning

Cabel Row

10 reps * (50 kg)

10 reps * (55 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (50 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Hyper Extension

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

BB - Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

10 reps * (36 kg)

siddende Bryst Press tecnogym

2 set * 10 reps * (40 kg)

2 set * 10 reps * (42,5 kg)

Vi sluttede af med lidt mavelir og armstrækker, og fik lov af centerlederen til at låne deres sal så vi kunne øve hurtighedstest og dukkeløft.. Det var fedt lige at kunne se sig selv i spejlet ang. teknikken osv. Ang. hurtighedsøvelsen løb jeg den på 16,45 sek (til et 4 tal) som jeg er ret godt tilfreds med. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kent

Svært når både dig og Lars lokker :blush:

Hvis du lover at jeg ikke drukner i regnvejr og et par light sodavand + at i ikke mobber tøsen her, så skal jeg nok kikke forbi på lørdag :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hey Kent

Svært når både dig og Lars lokker :blush:

Hvis du lover at jeg ikke drukner i regnvejr og et par light sodavand + at i ikke mobber tøsen her, så skal jeg nok kikke forbi på lørdag :wink:

Det lyder godt. :4thumbup:

Der bliver ikke noget problem med hverken regnvejr eller light sodavand. Vi har både tag over hovedet, og jeg kan love dig for, at der er både øl, sodavand (light og sukker), cider og andet vådt til de kræsne halsrør der måtte møde op.

Angående mobberi... hmm... jeg kan jo kun tale for mig selv. :laugh: Du ved jo hvordan Lars er, den skarnsknægt. :innocent:

Håber i hvert fald du skriver dig på listen i tråden. Jo flere vi er, jo sjovere bliver det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Workout - Fredag d. 11.07.

Først lige Fredags update som ryger under nr. 125 workout

Løb på løbebånd

2400 m - tid 13.40..

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Armstrækker the god old fasion

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

lidt Mave lir

2 set * 15 reps * (90 grader bøjninger)

2 set * 15 reps * (Hip raise)

nr. 125 Workout - Mandag d. 14.07.

Ved at være et par dage siden jeg har haft en "normal" træning, og en update i min lille log.. Var ellers nede og træne i Fitnessdk i fredags men ville ikke styrketræne det helt store da jeg jo skulle op til Kong Kent´s arrangement (MOL træf) hvilket jeg vist ikke rigtig fik styrketrænet det helt store, blev lidt genert over at 10 mænd stod og gloede + de kg. jeg kunne smide rundt med var mindre end det de opvarmede med :blush: Så havde RIGELIGT med power og energi i dag efter et par dages pause :tongue:

Interval Løb på løbebånd

2 * 600m - tid 3 min og 3 min pause imellem

4 * 400m - tid 2 min og 2 min pause imellem

DB skrå Bryst press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (20 kg)

6 reps * (20 kg)

BB - Bench Press

10 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

8 reps * (41 kg)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (25 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg

DB Pull over

2 set * 10 reps * (18 kg)

2 set * 10 reps * (16 kg)

BB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (20 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 126 Workout - Tirsdag d. 15.07.

Har godt med doms i brystet i dag, efter gårdsdagens træning.. Det sker ellers sjælden? Men alligevel en rar fornemmelse når man kan mærke at ens muskler reagere på træningen :smile: Ellers så døjer jeg forfærdeligt med A-menneske syndrom for tiden, kan bare overhovedet ikke sove om morgen vågner konsekvent kl. 5.00 hver morgen uanset hvad tid jeg går i seng :unhappy: Det påvirker min dag rimeligt meget (godt jeg har sommerferie) Nogen der har nogle ideer til at få lidt ekstra søvn om morgen?? :sleeping:

Vandrette kropshævninger

3 set * 8 reps * (bw)

1 set * 6 reps * (bw)

SL - Dødløft "smith"

10 reps * (56 kg)

8 reps * (71 kg)

6 reps * (71 kg)

6 reps * (81 kg) - mit greb smutter, er ikke den stærkeste i død :blush:

Pull down "bred"

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

6 reps * (60 kg)

8 reps * (41 kg)

liggende Cabel Crozz bagskulder

2 set * 8 reps * (15 kg)

2 set * 10 reps * (10 kg

Bench Dip

4 set * 10 reps * (bw)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Det lyder godt. :4thumbup:

Der bliver ikke noget problem med hverken regnvejr eller light sodavand. Vi har både tag over hovedet, og jeg kan love dig for, at der er både øl, sodavand (light og sukker), cider og andet vådt til de kræsne halsrør der måtte møde op.

Angående mobberi... hmm... jeg kan jo kun tale for mig selv. :laugh: Du ved jo hvordan Lars er, den skarnsknægt. :innocent:

Håber i hvert fald du skriver dig på listen i tråden. Jo flere vi er, jo sjovere bliver det. :smile:

Hey Kent igen..

Glad for at du fik mig overtalt, selvom jeg til tider var lidt genert over at være den eneste tøs.. Men jeg er glad for at Marianne var der til at hyggesnakke med i ny og næ.. poster lige nogle af de billeder du gav mig i går i min log, som minde :smile:

post-9443-1216151974_thumb.jpg

står lige og lure ved siden af LarsB hvordan man gør..

post-9443-1216152019_thumb.jpg

Jep, hun har fået HELT styr på det.... :innocent: kun mindre forstyrret af samtlige kameraer der blev tændt i et split sek, da jeg ville gi det tyreflip et forsøg :blush:

post-9443-1216152062_thumb.jpg

Total råhygge, og meget underholdende at se Rambo 3, med en flok drengerøve.. Tror det er en pigeting, at jeg syntes den manglede lidt mere "indhold" *LOL* Dog betød det ikke så meget når man var i deres selvskab.. :tongue:

Jeg fik ikke styrkeløftet så meget den dag, da de varmede op med det der var tungere end det jeg kunne maxe i :blush: Prøvede dog at bench press 60 kg. den var der næsten, skulle nok ha givet det et forsøg mere for tror egenligt godt at jeg kunne når jeg kan træne med 50 kg til daglig.. Meeen.. det må blive næste gang.. :cool:

Vi fik de bedste steaks jeg nogen side har smagt 300g, blødt som smør, lyserød ideni.. perfekt :4mewantfood: Men FUCK hvor blev jeg overmæt, fik den steak, 4 små nye katofler en halv majskolpe og så var jeg FÆRDIG..!!! og kunne mærke de 300g steak helt til næste morgen.. Jeg er ikke vant til så meget kød på en gang.. :laugh: Jeg var så heldig, at Kent havde gemt den blødeste seng på deres gæsteværesle til mig, sådan følte jeg det ihvertifal :wub: og da jeg så på min mobil for sidste gang inden jeg hoppede i seng den nat/morgen var kl. 4.00 godt træt efter en lang dag med mange nye indtryk..

kl. 10.00 efter jeg selvfølgelig havde været vågen mange gange (indre ur) først kl. 7.00 igen kl. 8.30 og stod så endelig op kl. 10.00 for at hjælpe lidt med at rydde op efter os nede i stuen, og dække lidt morgenbord sammen med Kents kone (Marianne) og deres Søn Anders som nok er den roligeste og gladeste dreng jeg har set længe.. :smile: (Lassefar, Christian B, Mollerup, Incognito, Kent og Marianne + mig) Sad ved morgenbordet i næsten 3 timer og snakkede og hyggede, før vi lettede for at komme hjem..

Jeg var total færdig da jeg endelig var hjemme igen, og må indrømme at jeg ikke fik lavet dagens gode gerning resten af den dag.. Men jeg er glad for endnu engang at have fået hils på nogle nye ansigter på MOL, efterhånden er det blevet til en del herinde hvilket kun gør det, DET mere hyggeligt at være herinde.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nå du har en log... Og du træner??? :laugh::tongue: Tak for sidst! :smile:

blev lidt genert over at 10 mænd stod og gloede + de kg. jeg kunne smide rundt med var mindre end det de opvarmede med :blush:

Ærgeligt at det ikk blev til mere, det var jo bare om at klø på... Antal af kiks på stangen er ´fuldstændig ligemeget :wink:

Tror det er en pigeting, at jeg syntes den manglede lidt mere "indhold" *LOL* :

Kan det blive bedre? Jeg tror det ikke... Action med Rambo :wub:

Prøvede dog at bench press 60 kg. den var der næsten, skulle nok ha givet det et forsøg mere for tror egenligt godt at jeg kunne når jeg kan træne med 50 kg til daglig.. Meeen.. det må blive næste gang.. :cool:

Om ikke andet så fik jeg da trænet biceps :tongue: Men ja den var der sgu næsten, du!

Hygge.

Jonas.

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

nr. 126 Workout - Tirsdag d. 15.07.

Har godt med doms i brystet i dag, efter gårdsdagens træning.. Det sker ellers sjælden? Men alligevel en rar fornemmelse når man kan mærke at ens muskler reagere på træningen :smile: Ellers så døjer jeg forfærdeligt med A-menneske syndrom for tiden, kan bare overhovedet ikke sove om morgen vågner konsekvent kl. 5.00 hver morgen uanset hvad tid jeg går i seng :unhappy: Det påvirker min dag rimeligt meget (godt jeg har sommerferie) Nogen der har nogle ideer til at få lidt ekstra søvn om morgen?? :sleeping:

Jeg har hørt at hård træning skulle hjælpe, prøv det :tongue:

Det er som regel lyset vækker mig, prøv med nogle mørkelægnings gardiner, ikea har nogle der er ret billige ellers drik em masse sprut, det hjælper helt sikkeret, men måske lidt uholdbart i længden :laugh:

Tak for sidst, det var godt nok på hægende hår vi nåede ind på den tankstation :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nå du har en log... Og du træner??? :laugh::tongue: Tak for sidst! :smile:

Ærgeligt at det ikk blev til mere, det var jo bare om at klø på... Antal af kiks på stangen er ´fuldstændig ligemeget :wink:

Om ikke andet så fik jeg da trænet biceps :tongue: Men ja den var der sgu næsten, du!

Hej Jonas

Hehe ja, så var der en mere der fandt min log :laugh: Og ja lidt får jeg da trænet selvom det ikke så sådan ud i lørdag :innocent:

Ang. Dit biceps curl ved mit bench press, så var det med vilje.. syntes din bicpes så ud som om den kunne træne til det.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt at hård træning skulle hjælpe, prøv det :tongue:

Det er som regel lyset vækker mig, prøv med nogle mørkelægnings gardiner, ikea har nogle der er ret billige ellers drik em masse sprut, det hjælper helt sikkeret, men måske lidt uholdbart i længden :laugh:

Tak for sidst, det var godt nok på hægende hår vi nåede ind på den tankstation :blush:

Hej Mollerup

Tak for sidst, og ja det var rimeligt heldigt at vi nående helt hjem :laugh:

Ja må finde på et eller andet, ellers må jeg bare lære at leve med lidt søvn om sommeren..

Link to comment
Share on other sites

nr. 127 Workout - Torsdag d. 17.07.

Løb på løbebånd

2,4 km - tid 13.35.. (så er jeg der næsten, 5 sek fra første delmål) :bigsmile:

Vandrette kropshævninger

3 set * 8 reps * (bw)

1 set * 6 reps * (bw)

Squat "smith"

10 reps * (56 kg)

8 reps * (66 kg)

8 reps * (71 kg)

6 reps * (71 kg)

Prøvede at squatte med fri BB.. (30 kg) Jeg kan ikke komme langt nok ned uden at vælte bagover. (stiv i haserne) :unhappy: så holder mig bare til smithen..

Kick back

2 set * 8 reps * (25 kg)

2 set * 10 reps * (20 kg)

Hyper ekstension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Glute extension

2 set * 12 reps * (45 kg)

2 set * 10 reps * (50 kg)

Er bange for at jeg kommer til at fortryde squatten i morgen, mine ben syntes ikke det var sjovt efter jeg lige havde presset dem i løb.. :crazy: Jeg træner heller ikke så meget ben med vilje for tiden, for vil helst ikke have for tunge ben når jeg skal arbejde så meget med mine løbetider.. ik nemt det hele :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hey Niller

Ser lige din fine logopdatering fra MOL-træf '08. Det er nogle rigtig pæne ord, og Marianne og jeg er rigtig stolte af, at du synes vores lille dreng er så dejlig. Vi er også selv riiiiimelig glade for ham. :tongue:

Og næste gang så råber du bare højt, og kræver at der bliver sat lidt færre kiks på stangen, så du også kan få sved på panden. Vi har sgu alle vore individuelle niveauer, og jeg blev da også selv ret hurtigt sat bagud af dansen i bænk og dødløft. :laugh:

... og selvfølgelig havde vi gemt den blødeste seng til dig. :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 128 Workout - Fredag d. 18.07.

En tur i det Sønderjyske igen, og forbi det lille hyggelige center "Fitness-syd" i Aabenrå.. Sidst jeg trænede der var der to gutter som var ret underholdene og gjorde træningen en del sjovere, var så heldig at støde på dem igen i dag og inden jeg havde set om om havde jeg fået trænet i 2 timer og nået en hel del :devil: Alt i alt en rigtig god træning i dag, flere af dem tak.. :bigsmile:

BB Bench Press

25 reps * (30 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (44 kg)

6 reps * (44 kg)

DB skrå bryst press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

10 reps * (16 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Dumbel - Pull Over

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

DB - One arm Row

10 reps * (20 kg)

8 reps * (22 kg)

8 reps * (24 kg)

8 reps * (24 kg)

Assistent Chin

2 set * 10 reps * (Bw) - 30kg

2 set * 8 reps * (Bw) - 35kg (ved ikke hvad det svare til?)

Dumbel Biceps Curl

10 reps * (10 kg)

8 reps * (12 kg)

8 reps * (12 kg)

10 reps * (10 kg)

Bench Dip

2 set * 12 reps * (Bw)

2 set * 10 reps * (Bw)

Link to comment
Share on other sites

Næste gang så råber du bare højt, og kræver at der bliver sat lidt færre kiks på stangen, så du også kan få sved på panden. Vi har sgu alle vore individuelle niveauer, og jeg blev da også selv ret hurtigt sat bagud af dansen i bænk og dødløft. :laugh:

... og selvfølgelig havde vi gemt den blødeste seng til dig. :cool:

Lover at jeg nok skal gi den gaz næste gang :wink:

OG tak, syntes nok jeg fik særbehandling af dig og Marianne.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 129 Workout - Søndag d. 20.07.

I går var vi på familie tur i Odense Zoo, kanon hyggeligt. Så i dag var energien heldigvis i top, og da jeg har styrketræningsfri blev det til en cardio dag hvilket vist er meget godt med de is jeg fik i går.. :w00t:

Løb på landevej

2,4 km - Havde glemt mit ur, så ved desværre ikke hvad tiden sagde. Men syntes ikke det var så hårdt, så har sikkert ikke har løbet hurtig nok :tongue:

Svømmehal i Åbenbrå

40 baner * 25 m

Og så ellers i sauna, dampbad og lidt bobbelbad *nice* :wub:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 130 Workout - Mandag d. 21.07.

Stadig sydpå.. Dog vender jeg snuden hjem i morgen igen, bliver dejligt :smile: Optur i dag, var da jeg fandt en Fitnessbutik lige på den anden side af den tyske grænse med alt muligt sjove "sager" og protien pulver jeg ikke lige har set før i DK, og fitnesstøj (mest pure Lime). Men det bedste ved det hele var priserne. Så der blev selvfølgelig handlet lidt ind :4thumbup:

Nå men så var jeg jo forsynet godt til en god gang træning og det skulle da lige udnyttes.. :bigsmile:

Løb på Løbebånd (restitutionsløB)

16 min - 9 km/ t

5 min - 6 km/t

I alt - 3 km - (havde egenligt ikke planlagt at jeg ville løbe, så havde ikke taget mine løbesko på. Hvilket resulterede i en vabel :dry: Så meget for impulse ideér) :tongue:

BB Bench Press

10 reps * (30 kg)

8 reps * (40 kg)

6 reps * (44 kg)

8 reps * (40 kg)

DB skrå bryst press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

10 reps * (16 kg)

Dumbel Pull Over

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

10 reps * (16 kg)

Dumbel Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * ( 8 kg)

Glute - Kick Back

10 reps * (25 kg)

8 reps * (30 kg)

8 reps * (35 kg)

8 reps * (35 kg)

Assisten Chin

2 set * 6 reps * (Bw) - 30 kg

2 set * 6 reps * (Bw) - 25 kg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hvor meget var der at spare i forhold til DK? :smile: På protein pulver f.eks?

Kan ikke huske hvad mærke protienpulver spandene var i. Men det var produkter som var at finde i det "muskel blandene der lå på disken..?" Må indrømme at så meget er jeg ikke inde i det..

Mener at en 5 kg´s spand lå til 75 Euro (så ca. 562 kr) (mener dog spanden var sort med et amerikansk flag på)

De andre på ca. 1,5 - 2 kg lå på 30 Euro (225 kg) Jeg fandt noget billigt 1 kg´s i mange forskellige smag, som jeg købte for at have lidt at skifte med til min kæmpe chokolade spand derhjemme.. :bigsmile: Men det havde selvfølgelig været nemmere hvis jeg kunne huske produkternes navne til at sammenligne med (husker jeg næste gang) .

Ellers købte jeg en håndfuld blandet protienbare med hjem af mærke (Pro-Plex, 32% protein-bar. osv) til ca. 1 Euro stk. (7,5kg) Og et par Weider low cab shake´s i dåse til 1,70 Euro ( 13 kg) - Det er ihvertifal alt sammen et par kr. billigere pr. stk. end herhjemme..

Det kan også godt være jeg har ladet mig imponere af Euro-priserne, så ser alt jo billigt ud.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det kan også godt være jeg har ladet mig imponere af Euro-priserne, så ser alt jo billigt ud.. :tongue:

Det tror jeg sgu du har :tongue: Umiddelbart lyder det ikke så meget billigere... Men det kommer selvfølgelig an på mærket.. Så det finder du lige ud af :devil:

Du husker ik, om de havde en hjemmeside?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share