NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Workout nr. 131 Onsdag d. 23.07

Niiice endelig sol og dejligt vejr igen :w00t: Så fik ligefrem lyst til at løbe en tur med min veninde, vi startede med at ligge lidt på stranden ved "Den Permanente" og tog en løbetur som afslutning i Risskov som ligger lige midt i det hele.. Tiden er ikke den bedste, da min veninde snakkede hele vejen og mistede værdiful luft til at svare tilbage i ny og næ.. :tongue:

Aften - Løbetur i Risskov-skov

RØD rute på 3,4 km - tid 21,30 min - gennemsnit fart 9,2 km/t

risskovskovloebcopy.jpg

Rød 3,4 km - gule 4,7

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det tror jeg sgu du har :tongue: Umiddelbart lyder det ikke så meget billigere... Men det kommer selvfølgelig an på mærket.. Så det finder du lige ud af :devil:

Du husker ik, om de havde en hjemmeside?

Tror det er mærket, desværre havde de ikke rigtig nogen "no name" produkter for generelt er fødevare billigere i tyskland på grund af moms osv..

Men skal derned igen næste weekend, så skal jeg nok lige undersøge sagen lidt nærmere :wink:

Link to comment
Share on other sites

nr. 132 Workout - Torsdag d. 24.07.

:sun: Nice, Nice, nice... Har ENDELIG nydt min ferie som den burde være. Har sovet længe, cyklede ned til "Den Permanente", svømmetur i havet og blevet lidt solbrændt.. :cool:

Her til aften fik jeg så taget mig sammen til en hurtig gang træning i et PROP FYLDT fitnessdk, ren sauna.. Der har ellers været ret stille i fitnessdk de sidste par uger men der ser ud til at folk er kommet hjem fra deres ferie.. Nå ja hyggeligt nok, så havde jeg nogle at hygge snakke med :tongue:

DB skrå bryst press

10 reps * (14 kg)

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Dumbel Pull Over

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

Cabel Row

2 set * 10 reps * (50 kg)

2 set * 8 reps * ( 55 kg)

Bred Pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (55 kg)

Link to comment
Share on other sites

Hej Pernille,

Hyggeligt at møde dig ... og fedt at se, at selv tøserne kunne tæve Kent i løft. :4thumbup:

Hej K..

Jamen kan kun sige i lige måde.. :bigsmile: tævede jeg Kent? det gjorde jeg vist ikke, men det lyder ellers godt :tongue:

Kan se han er begyndt at øve sig, tror ikke engang han gider af med de dæk igen.. så kan han slæbe dem med til julefesten :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 133 Workout - Fredag d. 25.07.

Skulle til frisøgeren kl. 10 og havde en aftale resten af dagen bagefter.. så måtte så tidligt op og tage i fitnessdk for at nå bare lidt træning. Desværre er centeret bare som en ren bageovn de her dage, så pulsen kommer op på nul kommer nix efter 5 min og følelsen af at svede sig selv ihjel er ikke særlig tiltrækkende.. :sneaky2:

Men på den anden side, skal jeg jo heller ikke klage over det DEJLIGE vejr der endlig er kommet til den danske sommer :wub:

Løb på løbebånd

12,2 km/t - 3 min

11,5 km/t - 2 min

30 sek pause

11,5 km/t - 4 min

30 sek pause

10,5 km/t - 3 min

5 min cooldown..

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Hyper extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Sluttede af med nogle mavebøjninger og lidt udstrækning af lårbasserne

Link to comment
Share on other sites

nr. 134 Workout - Søndag d. 27.07.

Tidligt morgen "formindag" træning igen, for at komme ud til stranden og ligge og skrabe en kulør sammen. Der gerne skulle ende med at blive brun engang.. :bigsmile:

Men må indrømme at jeg ikke rigtig gider det helt store styrketræningsprogram for tiden i den her varme.. Så ved godt det ser lidt tyndt ud :blush:

Interval-Løb på løbebånd

12 set * 1 min - 13 km/t -

1 min pause imellem

5 min cooldown.. i alt 3,1 km

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Armstrækker - The G.I Jane way.. :tongue:

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

BB Bench Press

2 set * 8 reps * (41 kg)

2 set * 6 reps * (44 kg)

Low Row - tecnogym

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med din træning, godt at se det går fremad med løb og at du er begyndt at lave lidt intervaltræning. Hvornår skal du så til at lave de rigtige hårde intervaller...altså nogle korte spurt... :tongue::wink:

Hej QueenPearl

De hårde intervaller..? Syntes alt mit løb er hårdt :tongue:

Men tog en "rigtig" interval træning i dagens anledning.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 135 Workout - Tirsdag d. 29.07.

WANTED-Jolie-Teaser-Sml.jpg

Uuhh Angelina´s nye film Wanted, gælder mig til at se den :cool:

Løb

opvarming 8 min - 6 km/t

5 min - 11,5 km/t

1 min pause

4 min - 10,5 km/t

1 min pause

3 min - 11 km/t

I alt = 3,2 km

Dumbl skrå bryst press

10 reps * (16 kg)

6 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

8 reps * (16 kg)

Low Row - tecnogym

10 reps * (40 kg)

8 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Low Row - tecnogym

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

BB - Biceps curl

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

6 reps * (20 kg)

Puuuhh syntes det er hårdt at træne og løbe i den her varme, det har jeg vist sagt et par gange men det undre mig hver gang, ved ikke om det bare er mig der er slap, men syntes det kan mærkes på styrken og energien de her dage?..

Nå men efter en lille omgang træning kl. 9.00 om morgen, skyndte jeg mig igen at cykle ned til stranden og hygge med en veninde og få et par svømmeture.. :w00t: Men det er vist meget godt at de lover lidt flere skyer de næste par dage, så den røde farve kan nå og blive lidt brun. Har vist fået liiiidt for meget sol de sidste par dage.. :blush:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Nå men efter en lille omgang træning kl. 9.00 om morgen, skyndte jeg mig igen at cykle ned til stranden og hygge med en veninde og få et par svømmeture.. :w00t: Men det er vist meget godt at de lover lidt flere skyer de næste par dage, så den røde farve kan nå og blive lidt brun. Har vist fået liiiidt for meget sol de sidste par dage.. :blush:

Det kan du vist ikke selv vurdere. Vi må se pics!!! :wink::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du vist ikke selv vurdere. Vi må se pics!!! :wink::tongue::laugh:

Det tror jeg ikke du skal forvendte, hun er bange for fotografiapparater :tongue: det så vi på MOL træffet.

Fedt du holdere din træning her i sommerevarmen Nille, godt gået :superman: der er nogle der ikke har trænet så meget, jeg nævner ikke nogle navne :laugh:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Det kan du vist ikke selv vurdere. Vi må se pics!!! :wink::tongue::laugh:

Shanti

:tongue: Så charmerende er jeg heller ikke.. dog er den røde farve ved at blive brun efter hårdt arbejde på stranden :laugh:

Det tror jeg ikke du skal forvendte, hun er bange for fotografiapparater :tongue: det så vi på MOL træffet.

Fedt du holdere din træning her i sommerevarmen Nille, godt gået :superman: der er nogle der ikke har trænet så meget, jeg nævner ikke nogle navne :laugh:

Mollerup

Ja træningen er ikke helt glemt, den kunne nu godt se lidt bedre ud men lidt sommer skal man jo nyde udenfor så længe vejret er godt :innocent:

ang. billeder så har du ret.. man ved jo aldrig hvor latterlig man ender med at se ud på sådan et cam, og i dag ender næsten alle folks billeder på nettet :crazy:

Ps. godt at se at din log ikke helt er gået i glemmebogen, håber du starter hårdt ud igen efter sommerferien :wink:

Link to comment
Share on other sites

nr. 136 Workout - Fredag d. 01.08.

Jep så regner det... En god grund til at få trænet lidt igen :smile:

BB Bench Press

10 reps * (30 kg)

8 reps * (40 kg)

8 reps * (44 kg)

6 reps * (50 kg)

Dumbl skrå bryst press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

DB one arm row

10 reps * (20 kg)

8 reps * (22 kg)

8 reps * (24 kg)

6 reps * (24 kg)

Assisted chin

2 set * 8 reps * (bw) - 30

2 set * 6 reps * (bw) - 25

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

DB pull over

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

Bench Dip

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

nr. 137 Workout - Lørdag d. 02.08.

Løb

5 km - tid ? (havde glemt mit ur) hårdt men godt :smile:

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Dumbel - Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (8 kg)

Dumbel - front raise

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Dumbel - bicpes curl

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Bench Dip

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

En hurtig omgang - skal til noget familie tam tam i eftermiddag, (kaaage) :4mewantfood:

og så regner jeg med at hoppe i byen i aften.. Trænger til at shake my booty :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 137 Workout - Lørdag d. 02.08.

Løb

5 km - tid ? (havde glemt mit ur) hårdt men godt :smile:

He he, det er bare fordi du er flov over tiden at du ikke skriver den :tongue: er du var at have nået dit mål?

En hurtig omgang - skal til noget familie tam tam i eftermiddag, (kaaage) :4mewantfood:

og så regner jeg med at hoppe i byen i aften.. Trænger til at shake my booty :cool:

Fy, kage og bytur er ikke godt for din diæt :bigsmile: nu vil jeg gå op i byen og spise en kebab :laugh: god weekeed.

Link to comment
Share on other sites

nr. 138 Workout - Tirsdag d. 05.08.

Så er jeg startet i skole igen, det er faktisk okay havde (utroligt jeg siger det) glædet mig lidt til at komme igang igen. Og kan mærke at de små hjerneceller har det hårdt de her dage, nu hvor de bliver brugt igen :tongue: Men der er flere plus sider, min kost har også godt af det, var nok blevet lidt for "hygge spiser" på stranden osv. Har godt nok ikke rigtig taget på i sommerferien men derfor må der MEGET gerne ryge et par kg. igen her i efteråret.. :blush:

BB Bench Press

10 reps * (36 kg)

8 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (41 kg)

Armstrækker - G.I Jane way :4flex:

12 reps * (bw)

10 reps * (bw)

10 reps * (bw)

8 reps * (bw)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Pull down (bred lat)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Sluttede af med lidt mavebøjninger og udstrækning... I morgen tidlig (kl. 9.00) står den igen på 2 timers, boksetræning/Motionsboksning :devil: Puuhhh tror det bliver HÅÅRRDDT :crazy:

Link to comment
Share on other sites

He he, det er bare fordi du er flov over tiden at du ikke skriver den :tongue: er du var at have nået dit mål?

Fy, kage og bytur er ikke godt for din diæt :bigsmile: nu vil jeg gå op i byen og spise en kebab :laugh: god weekeed.

Haha.. ja helt forkert er du ikke på den, det gik ikke vildt hurtigt for sig .. DOG havde jeg glemt mit løbeur, men måske med vilje :innocent:

Hmm.. ja fik min del af de usunde ting i lørdags, men nu er det også slut skal til at være lidt efter mig selv igen. Nu hvor hverdagen er vendt tilbage.. Det er vi vel to om ik..?? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. ja fik min del af de usunde ting i lørdags, men nu er det også slut skal til at være lidt efter mig selv igen. Nu hvor hverdagen er vendt tilbage.. Det er vi vel to om ik..?? :wink:

Jo da, jeg starter med diæt på mandag igen, det er for hårdt at starte med diæt lige efter 5 ugers ferie, jeg skal lige blive vant til at arbejde igen :blush: er det bare eller lyder det som en vild dårlig undskyldning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 139 Workout - Onsdag d. 16.08

Nic_Boxing_by_ScorpioImages.jpg

Kl. 9.00 Boksetræning i AAB

Opvarmning 45 min

Løb i forskellige tempo, men forskellige koordinationer af arme og ben + en masse hoppe serier osv.

20 min sandsæk workout

6 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

20 min stations træning

Sjipning, mave, rygstrækker, englehop osv.

Dejligt at komme igang igen i AAB.. Alle var friske efter sommerferien og var klar på at gi den gaz, det kunne tydeligt mærkes.. :devil:

Aften løb (Intervaltræning) kl. 20.00 i fitnessdk

10 set * 1 min - 13km/t

1 min´s pause imellem.... - DET VAR HÅRDT. Havde vist overvuderet mine ben.. De var ikke så friske efter alle de hoppe serier fra tidligere på dagen.. :crazy:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 140 Workout - Fredag d. 08.08

Kl. 9.00 Boksetræning i AAB

Opvarmning 30 min

Løb i forskellige tempo, men forskellige koordinationer af arme og ben + en masse hoppe serier osv.

30 min sandsæk + mave

6 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

Mave - 150 stk. blandet..

20 min Sparring i ringen

Træneren syndtes lige jeg skulle sparre med Lizzette som har vundet DM i ungdoms boksning, og som har en kamp om 2 uger :crazy: Det gik godt nok de første 2 runder, liiiige indtil træneren sagde at hun godt måtte gi den lidt mere gaz..???? Hmm.. Det endte selvfølgelig med at jeg fik op til flere slag på næsen :dry: Mon jeg ikke skal ha lidt mere teknink træning, tror min næse vil syntes det er en god ide. hmm.. kom godt nok til at sige at jeg gerne ville prøve igen, da jeg blev spurt.. :4slap:

Link to comment
Share on other sites

nr. 141 Workout - Lørdag d. 09.08.

Løb i Risskov

3,8 km - tid 25 min - 9 km/t

Søndag d. 10.08.

Cykling

30 min - opvarmning

BB Bench Press

25 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Row "maskine"

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

BB Biceps Curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (20 kg)

Mødte med min veninde som kom hjem fra 3 ugers ferie i Tyrkiet i går så vi havde nok at snakke om.. Utroligt så meget tid på brugte på så lidt, havde egenligt pull down og skrå bryst på dagsorden, men det nåede vi aldrig :innocent: .. Vi sluttede af med lidt arbøjning og mavebøjninger, men ikke nok til at jeg gider logføre det.. :tongue: OG så hoppede vi ellers i bobbelbad i 45 min, en god måde at slutte en søndag på :wub:

Link to comment
Share on other sites

nr. 142 Workout - Mandag d. 11.08

Kl. 9.00 Boksetræning i AAB

Opvarmning / konditionstræning 45 min

Løb i forskellige tempo, men forskellige koordinationer af arme og ben

+ en masse hoppe serier.

syretræning af arme og skulder. Og sluttede af med pyramide løb (spurt) :crazy:

45 min sandsæk + mave og lidt skyggeboksning

6 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

skyggeboksning

Og sluttede af med 300 blandet mavebøjninger..

Vi havde nogle nye med til træningen i dag, en af dem fik det fysisk dårligt og måtte gi op.. Så dagens træning er vist godkendt :devil::cool:

Fik jeg også en kommentar at jeg var ved at have nogle muskuløse skuldre (vælger at ta det som en kompliment) selvom jeg aldrig fik spurt om det var.. :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share