NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Hey du kom da op på 12 km/t igen :cheer: Keep up the good work, selvom det er hårdt :wink:

Og psssst c050.gif det hedder reps (for repetitions) og ikke reb :wink:

For øvrigt sejt billede, fra workout nr.67 :4thumbup:

Candygirl

Hi hi.. Så må jeg se om jeg ikke kan imponere dig lidt mere og skrue den op på 13 km/t i aften på løbebåndet.. *LOL* :walking: :tongue:

Ps. Træningen fra i går skriver jeg ind sammen med i dags aftentræningen.. tidsmangel.. :blush:

Svare også lige dig Mollerup :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 65 Workout - Mandag d. 14.04.

Woman-post-exercise-739819.jpg

Hmmm.. Bummmer træneren kom en halv time for sent.. bla bla bla... Så det blev en la la træning :dry:

1 time BOKSE Træning

20 min´s Opvarmning

Blandet løb med kordinations øvelser + lidt blandet gulvøvelser

lidt forskellige politi øvelser

Benchpress

Vandrette pull ups

90 graders mavebøjninger

Hurtighedstest

dukkeløft

15 min plet-tekniktræning m. træneren

4 runder * 2 min

Link to comment
Share on other sites

nr. 69 Workout - Tirsdag d. 15.04.

homer_runningcopy.jpg

Bryst / Triceps

DB Skrå bryst press

10 reb * 14 kg

10 reb * 16 kg

8 reb * 18 kg

10 reb * 16 kg

BB Chest press

8 reb * 41 kg

6 reb * 41 kg

15 reb * 31 kg

12 reb * 31 kg

Cabel fly

10 reb * 25 kg

8 reb * 25 kg

10 reb * 20 kg

10 reb * 20 kg

Siddende maskine chest press

8 reb * 40 kg

8 reb * 35 kg

10 reb * 30 kg

10 reb * 30 kg

Triceps Pull over

10 reb * 14 kg

8 reb * 16 kg

10 reb * 16 kg

10 reb * 14 kg

Intervaløb på løbebånd

13 km/t

4 reps * 1 min´s løb - 30 sec pause

5 reps * 1 min´s løb - 1 min´s pause

Det det faktisk overraskende godt - håber jeg snart kan løbe i lidt længere tid end kun 1 min af gangen i den hastighed.. :blush:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 70 Workout - Onsdag d. 16.04.

470e529a277b5.jpg

NIIIIICCEEE vejr... :sun:

I dag er en dejlig dag - vi havde midtvejs samtale på skolen. Fik kun ros i dag, så det fik helt klart smilet frem og nyt gåpåmod :bigsmile:

Ang. træningen skulle vi på Århus løbe stadion for at løbe interval løb i morges, og kunne tydelig mærke at jeg har trænet det de sidste 2 uger på løbebånd i fitnessdk... Så alt i alt en OPTUR DAG :4thumbup:

30 min Interval løb på Århus stadion

Vi varmede op med at løbe en bane 400 m i rolig tempo - har aldrig kunne løbe og snakke med min makker før uden at være forpuset - Nice..!!

4 rebs * 200 m - spurt - 1 min pause imellem

4 rebs * 150 m - spurt - 1 min pause

4 rebs * 100 m - spurt - 30 sec pause

Rigtig rar fornemmese idag.. HÅRDT men godt :superman:

Sandsæk træning i bokseklubben 15 min

5 omgange * 2 min - 1 min pause

Udstrækning og lidt hyggetræning

fik leget lidt med nogle forskellige udstrækninger og gulvøvelser + snakkede og øvet på nogle af de fysiske test...

Nu vil jeg ned i byen og mødes med en ven og hygge med sushi :4mewantfood: og nyde solen lidt ved åen... tydeligt at se at Århus er kommet i forårs humør :wub:

Link to comment
Share on other sites

nr. 71 Workout - Mandag d. 21.04.

galleryimages5cgfczele2ro7.jpg

Har holdt træningsfri i 4 dage, torsdag aften + fredag, var jeg simpelhen så overtræt og har sovet utrolig meget i weekenden.. Så har haft brug for lidt pause - MEN er 100 % tilbage :devil:

1 Time Boksetræning i AAB

Opvarmning 30 min

Blandet løb - intervalløb + kordinations træning

Vores træner syntes jeg skulle ha over nakken i dag, så alt hvad jeg gjorde var ikke hurtig nok eller hårdt nok, var tæt på flere gange at gi ham fingeren - kom vist også til at sige at han skulle holde sin kæft, blev virkelikg træt af ham, han forstår ikke hvornår han skal stoppe med at presse folk og jeg bliver pisse sur hvis man overskrider min grænse :dry:

Sandsæk træning i bokseklubben 15 min

5 omgange * 2 min - 1 min pause

20 min plet træning i ringen

øvede lidt nye slag og kombi - det er det bedste ved hele træningen.. :cool:

Ryg træning i Fitnessdk om aften

Pull down bred

10 rebs * (45 kg)

10 rebs * (50 kg)

8 rebs * (55 kg)

8 rebs * (55 kg)

Cabel Row "V-greb"

10 rebs * (45 kg)

10 rebs * (50 kg)

10 rebs * (55 kg)

8 rebs * (60 kg)

Hyber Extension

2 set * 12 rebs * (Bw)

2 set * 10 rebs * (Bw)

DB biceps Curl

2 set * 12 rebs * (10 kg)

2 set * 10 rebs * (10 kg)

Cabel Biceps Curl

10 rebs * (25 kg)

10 rebs * (30 kg)

10 rebs * (30 kg

Link to comment
Share on other sites

nr. 71 Workout - Mandag d. 21.04.

Har holdt træningsfri i 4 dage, torsdag aften + fredag, var jeg simpelhen så overtræt og har sovet utrolig meget i weekenden.. Så har haft brug for lidt pause - MEN er 100 % tilbage :devil:

1 Time Boksetræning i AAB

Opvarmning 30 min

Blandet løb - intervalløb + kordinations træning

Vores træner syntes jeg skulle ha over nakken i dag, så alt hvad jeg gjorde var ikke hurtig nok eller hårdt nok, var tæt på flere gange at gi ham fingeren - kom vist også til at sige at han skulle holde sin kæft, blev virkelikg træt af ham, han forstår ikke hvornår han skal stoppe med at presse folk og jeg bliver pisse sur hvis man overskrider min grænse :dry:

Du pjækker i 4 dage også bliver du sur når træneren vil have dig til at lave noget, Nille alså at du ikke skammer dig :tongue: du har selv set i Fight Club, hvad trænerne kan finde på når man ikke gør som de siger, så du må heller passe på :bigsmile:

Jeg syntes det er noget tid siden du har skrevet om vægten, har du glemt den?

Det går ikke du er væk i 4 dage hven skal jeg så drille :laugh:

Jeg læste lige din log fra sidste forår damm du har forbedret dine løbetider.

Løb - onsdag d. 21.11

13 min - 7,5 km/t distance 1600m

Løb - Tirsdag d. 04.12

17 min - 8,1 km/t distance 2,260m

Løb - Fredag d. 07.12

18 min - 8,3 km/t distance 2,420m

og nu er du oppe på 13 km/t det er sku godt gået, vild forbedring, du får godt nok også spise noget sushi, har aldrig smagt det, ilden er opfundet steg dog maden :laugh:

Jeg kan se du har været nogle gang i DHS sidste forår vi burde have set hinanden der nede :blink: da jeg også trænet ret meget sidste forår.

Du cyklet også lidt er du helt stoppet med det?

God træning.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Hey Molle - med de mange spørgsmål :tongue:

Uhhh.. Ja, havde helt glemt hvor dårlig jeg egenlig var til at løbe før.. :laugh: Så hjælper skidtet jo... De 4 dages pause havde jeg bare brug for, var helt smadret både i hovedet og i kroppen -

Det med træneren, han forstår at gå over folks grænser selvfølgelig for at presse en... Det har bare modsat effekt på mig :devil:

Cykelen er erstattet med løb pt. og ang. DHS, så hyggetrænede jeg lidt der da jeg kendte nogle, men de er flyttet til Equnox i Nørregade :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 72 Workout - Onsdag d. 23.04.

user-1pjpeg.jpg

Øv fik en dårlig nyhed i morges af min mor som ringede.. min farmor er død tidligt i morges så skal til min første begravelse på mandag, det bliver lidt underligt :unhappy: - snakken gjorde at jeg missede min bus til boksning, så tog i fitnessdk for at løbetræne på løbebånd i stedet inden jeg skulle i skole..

Løbetræning i fitnessdk kl. 9.00

Løb på løbebånd 11km/t

8 min PW - 6,5 km/t - opvarmning - 1 km

11 km/t

- 7 min løb - 1 min pause/pw

- 3 min løb - 1 min pause/pw

- 2 min løb

= 2400 m/ 14.10 min - en ny løbe PR :bigsmile: Når jeg snart (forhåbenlig) kan løbe uden pauser begynder det at blive en okay tid, de 2 pauser er tidsrøver.. :mad:

Efter en lille pause - tog jeg en lille tur mere på 2 km

11 km/t

- 4 min løb - 1 min pause/pw

- 3 min løb - 1 min pause/pw

- 2 min løb

I alt - 5,4 km (løb + Pw) Stille og rolig :tongue:

Styrketræning i Fitnessdk om aften

BB Bench Press

12 rebs * (31 kg)

8 rebs * (41 kg)

6 rebs * (41 kg)

12 rebs * (31 kg)

DB Skrå bryst press

12 rebs * (14 kg)

10 rebs * (14 kg)

8 rebs * (16 kg)

6 rebs * (16 kg)

Siddende bryst press "Maskine"

10 rebs * (35 kg)

10 rebs * (40 kg)

8 rebs * (40 kg)

8 rebs * (35 kg)

Cabel Fly

10 rebs * (20 kg)

10 rebs * (25 kg)

8 rebs * (25 kg)

10 rebs * (20 kg)

Triceps pull down "tårn"

2 set * 10 rebs * (20 kg)

2 set * 12 rebs * (15 kg)

Leg Curl

10 rebs * (35 kg)

10 rebs * (40 kg)

10 rebs * (45 kg)

8 rebs * (45 kg)

Leg Extension

10 rebs * (35 kg)

10 rebs * (40 kg)

10 rebs * (45 kg)

8 rebs * (45 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 73 Workout - Fredag d. 24.04.

Fælles løb/konditionstræning

Løb i hallen

et par baner let løb - så gik hastigheden hurtig op, og vi endte med at jagte hinanden i næsten 10 min :crazy:(fuck det var hårdt)

Lidt let løb igen, for at få pulsen ned i 5 min.... og så jagten igen.. (må indrømme at vi var nogle stykker der måtte gi op) :unhappy:

5 min let løb igen for at få pulsen ned...

Kordinationstræning

let løb, med forskellige arm bevægelser, "samle ting op" i løb + nogle hoppeserier.

Et par gulvøvelser

-refleksionsøvelser

-rulleøvelser

-armbøjninger

-mavebøjninger

-en hoppe øvelse i armstrækposion (ved ik hvad jeg skal kalde den) :tongue:

"politi program"

- BB Benchpress

- kropshævninger

- dødløft

- hurtighedstest

- 90 grader mavebøjninger

Bum, Bum..... efter træning sad vi og snakkede lidt om folks forskellige svagheder - og min er jo ingen hemlighed løberiet.. :blush: Fik en ærlig mening fra træneren, at han syntes jeg skulle gå igang med en diæt og smide nogle kg.. Da det selvfølgelig vil hjælpe en del, at slæbe rundt med lidt mindre kg - og kan jo kun gi ham ret, har selv haft lyst til det længe og var også begyndt men var så også gået lidt i stå :4slap:

Men det hjælper ALTID når det en anden som siger til en - Nille tab dig, hvis du vil ha gode resultater.. YES SIR..!!! :4police: - NILLE PÅ DIÆT..!!!!! for konditiones skyld - bonus en lidt bedre strandform.. ha ha :laugh:

Link to comment
Share on other sites

nr. 73 Workout - Fredag d. 24.04.

Fælles løb/konditionstræning

Løb i hallen

et par baner let løb - så gik hastigheden hurtig op, og vi endte med at jagte hinanden i næsten 10 min :crazy:(fuck det var hårdt)

Lidt let løb igen, for at få pulsen ned i 5 min.... og så jagten igen.. (må indrømme at vi var nogle stykker der måtte gi op) :unhappy:

5 min let løb igen for at få pulsen ned...

Kordinationstræning

let løb, med forskellige arm bevægelser, "samle ting op" i løb + nogle hoppeserier.

Et par gulvøvelser

-refleksionsøvelser

-rulleøvelser

-armbøjninger

-mavebøjninger

-en hoppe øvelse i armstrækposion (ved ik hvad jeg skal kalde den) :tongue:

"politi program"

- BB Benchpress

- kropshævninger

- dødløft

- hurtighedstest

- 90 grader mavebøjninger

Bum, Bum..... efter træning sad vi og snakkede lidt om folks forskellige svagheder - og min er jo ingen hemlighed løberiet.. :blush: Fik en ærlig mening fra træneren, at han syntes jeg skulle gå igang med en diæt og smide nogle kg.. Da det selvfølgelig vil hjælpe en del, at slæbe rundt med lidt mindre kg - og kan jo kun gi ham ret, har selv haft lyst til det længe og var også begyndt men var så også gået lidt i stå :4slap:

Men det hjælper ALTID når det en anden som siger til en - Nille tab dig, hvis du vil ha gode resultater.. YES SIR..!!! :4police: - NILLE PÅ DIÆT..!!!!! for konditiones skyld - bonus en lidt bedre strandform.. ha ha :laugh:

Hej NillePigen :bigsmile:

Var lige inde og lure i din log, og må sige jeg er meget imponeret over dine løft :superman:

Jeg er selv i gang med at træne op til politiet, så jeg håber på at søge ind i slutningen af det her år, eller engang i Januar.

Nå men det jeg faktisk ville høre om, er om du har nogen gode råd til træningen?? Fik nemlig af vide af Candygirl, at du var en god en at spørge til råds om dette emne :bigsmile:

Hvis du har noget godt, er du i hvert tilfælde mere end velkommen til at komme med det.

Ha det godt og forsæt den flotte træning :4thumbup:

Maria :smile:

Link to comment
Share on other sites

nr. 73 Workout - Fredag d. 24.04.

Fælles løb/konditionstræning

Løb i hallen

et par baner let løb - så gik hastigheden hurtig op, og vi endte med at jagte hinanden i næsten 10 min :crazy:(fuck det var hårdt)

Lidt let løb igen, for at få pulsen ned i 5 min.... og så jagten igen.. (må indrømme at vi var nogle stykker der måtte gi op) :unhappy:

5 min let løb igen for at få pulsen ned...

Kordinationstræning

let løb, med forskellige arm bevægelser, "samle ting op" i løb + nogle hoppeserier.

Et par gulvøvelser

-refleksionsøvelser

-rulleøvelser

-armbøjninger

-mavebøjninger

-en hoppe øvelse i armstrækposion (ved ik hvad jeg skal kalde den) :tongue:

"politi program"

- BB Benchpress

- kropshævninger

- dødløft

- hurtighedstest

- 90 grader mavebøjninger

Bum, Bum..... efter træning sad vi og snakkede lidt om folks forskellige svagheder - og min er jo ingen hemlighed løberiet.. :blush: Fik en ærlig mening fra træneren, at han syntes jeg skulle gå igang med en diæt og smide nogle kg.. Da det selvfølgelig vil hjælpe en del, at slæbe rundt med lidt mindre kg - og kan jo kun gi ham ret, har selv haft lyst til det længe og var også begyndt men var så også gået lidt i stå :4slap:

Men det hjælper ALTID når det en anden som siger til en - Nille tab dig, hvis du vil ha gode resultater.. YES SIR..!!! :4police: - NILLE PÅ DIÆT..!!!!! for konditiones skyld - bonus en lidt bedre strandform.. ha ha :laugh:

Hov du mangler et billed, kan du så få sat et på :bigsmile:

Nille det går ikke bare at give op, fy(sige jeg som ikke kan løbe i 5 min)

Kan nu godt lide at træneren næsten kaldt dig fed :laugh: var han ikke tæt på at miste hoved?

Vi kan begge gå på hård diæt fra mandag og alt mad skal skrives i loggen, ok?

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Bum, Bum..... efter træning sad vi og snakkede lidt om folks forskellige svagheder - og min er jo ingen hemlighed løberiet.. :blush: Fik en ærlig mening fra træneren, at han syntes jeg skulle gå igang med en diæt og smide nogle kg.. Da det selvfølgelig vil hjælpe en del, at slæbe rundt med lidt mindre kg - og kan jo kun gi ham ret, har selv haft lyst til det længe og var også begyndt men var så også gået lidt i stå :4slap:

Men det hjælper ALTID når det en anden som siger til en - Nille tab dig, hvis du vil ha gode resultater.. YES SIR..!!! :4police: - NILLE PÅ DIÆT..!!!!! for konditiones skyld - bonus en lidt bedre strandform.. ha ha :laugh:

Nille på diæt --> Nille taber nogle kg --> Nille forbedre sine løbetider --> Nille bliver optaget hos politiet :w00t:

Det må da virkelig være noget af en motivationsfaktor :superman: Samtidig behøver du ikke 'lide' alene. Alle vi andre er jo også på diæt nu. :wink: Jeg håber det lykkes for dig.

Knus Pia :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hej NillePigen :bigsmile:

Var lige inde og lure i din log, og må sige jeg er meget imponeret over dine løft :superman:

Jeg er selv i gang med at træne op til politiet, så jeg håber på at søge ind i slutningen af det her år, eller engang i Januar.

Nå men det jeg faktisk ville høre om, er om du har nogen gode råd til træningen?? Fik nemlig af vide af Candygirl, at du var en god en at spørge til råds om dette emne :bigsmile:

Hvis du har noget godt, er du i hvert tilfælde mere end velkommen til at komme med det.

Ha det godt og forsæt den flotte træning :4thumbup:

Maria :smile:

Hey Mis..

Jamen velkommen i wannabe klubben.. :4police: - Der en en tropic der hedder noget i retning af Policia herinde på mol, hvor man jævnligt kan følge folks oplevelser og er et spørgehjørne for folk der søger ind til politiet.. Der er VIRKELIG mange gode guldkorn derinde.. :bigsmile:

Men vil selvfølgelig også gerne hjælpe og du må spørge alt det du vil, en god ide er at få banket noget styrke i kroppen så du kan tage de forskellige øvelser og UNDERVUDER IKKE OPVARMNINGEN...!!! - man kan rent faktisk dumpe i den :crazy:

Hvordan er du i det skriflige..? har du prøvet at tage testen på polities hjemmeside ? :smile: Og Ps. hvorfor først søge ind til jan ? Du burde nok kunne komme iform inden da, har lige luret din log lidt :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Hov du mangler et billed, kan du så få sat et på :bigsmile:

Nille det går ikke bare at give op, fy(sige jeg som ikke kan løbe i 5 min)

Kan nu godt lide at træneren næsten kaldt dig fed :laugh: var han ikke tæt på at miste hoved?

Vi kan begge gå på hård diæt fra mandag og alt mad skal skrives i loggen, ok?

Molle

Havde lidt travlt idag, så ingen tid til at finde et billede.. :tongue:

Naaahh, han fik ikke revet hovedet af bragte det faktisk selv på banen.. Jeg var jo fuldstændig enig med ham, og havde det selv i tankerne at det ville hjælpe.. :smile:

jeg havde faktisk i planerne at jeg ville starte seriøst fra i morgen tidligt, har fået ryddet op i mit køleskab, og fået handlet salat og grønt ind til de næste par dage.. Mandag er bare en dårlig undskyldning for at udskyde noget man kunne gøre i dag.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nille på diæt --> Nille taber nogle kg --> Nille forbedre sine løbetider --> Nille bliver optaget hos politiet :w00t:

Det må da virkelig være noget af en motivationsfaktor :superman: Samtidig behøver du ikke 'lide' alene. Alle vi andre er jo også på diæt nu. :wink: Jeg håber det lykkes for dig.

Knus Pia :flowers:

Hey Pia :bigsmile:

Yir så kom jeg ikke udenom det.. og lidt sjovt eftersom vi lige havde snakket om det sidste dag.. Jeg gad ikke rigtig at gå på diæt for diætens skyld.....

Men det rørte lidt i mig da min træner sagde det i dag (selvom det ikke var en nyhed) - Men den løbetid betyder meget for mig... Åbenbart det der skal til for at tænde en diæt gnist (et mål med galskabet) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Molle

Havde lidt travlt idag, så ingen tid til at finde et billede.. :tongue:

Naaahh, han fik ikke revet hovedet af bragte det faktisk selv på banen.. Jeg var jo fuldstændig enig med ham, og havde det selv i tankerne at det ville hjælpe.. :smile:

jeg havde faktisk i planerne at jeg ville starte seriøst fra i morgen tidligt, har fået ryddet op i mit køleskab, og fået handlet salat og grønt ind til de næste par dage.. Mandag er bare en dårlig undskyldning for at udskyde noget man kunne gøre i dag.. :wink:

Man kan da ikke starte en hård diæt en lørdag(pizzadag) jeg er god til dårlige undskyldninger :blush: men jeg startet først mandag, så står den på, knækbrød med ost, rugbrød med tun og kylling med grønsager, samt lidt sukkerfri slik, indtil den 16 maj hvor der er ølfestival i Scandinavian Congress Center :4thumbup: :4thumbup:

God weekend og diætstart :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mis..

Jamen velkommen i wannabe klubben.. :4police: - Der en en tropic der hedder noget i retning af Policia herinde på mol, hvor man jævnligt kan følge folks oplevelser og er et spørgehjørne for folk der søger ind til politiet.. Der er VIRKELIG mange gode guldkorn derinde.. :bigsmile:

Men vil selvfølgelig også gerne hjælpe og du må spørge alt det du vil, en god ide er at få banket noget styrke i kroppen så du kan tage de forskellige øvelser og UNDERVUDER IKKE OPVARMNINGEN...!!! - man kan rent faktisk dumpe i den :crazy:

Hvordan er du i det skriflige..? har du prøvet at tage testen på polities hjemmeside ? :smile: Og Ps. hvorfor først søge ind til jan ? Du burde nok kunne komme iform inden da, har lige luret din log lidt :wink:

Hej igen... :smile:

Okay tror jeg har været derinde at kigge på et tidspunkt, og mindes os at der var ret så mange gode guldkorn.. tak :bigsmile:

Ved du hvordan opvarmningen foregår?? Jeg synes selv at min træning går rigtig godt, men den kan jo altid forbedres. Hvornår regner du med at søge ind?

I det skriftlige har jeg det helt fint, det er mest matematik og samfunds opgaven jeg er nervøs for :crazy:

Hmm ja hvorfor først søge ind til januar, det har du jo egentlig ret i.. Måske jeg bare skulle tage mig sammen og søge ind så snart jeg får det hele helt på plads :tongue:

Maria

Link to comment
Share on other sites

nr. 74 Workout - Lørdag d. 26.04.

42-15600728.jpg]

UUHH fedt billede i dag.. :w00t:

Low energi i dag - gad vide om diæten allerede har kicket ind.. *LOL* :laugh: - Ej men kom sent afsted til træning, og der skulle kæmpes igennem øvelserne, så besluttede at løbetræningen må vente til i morgen..

Til Mollerup: så længe min kost ser sådan her ud vil jeg gerne poste den.. :innocent:

500g yoghurt cheasy

200g havregrød m. protpulver og kanel

50g grovbrød m. kylling

2 bananer og 2 æbler

1 protshake

krølsalat m. 20g, blandet ristet nødder, tomat, agurk, 170g rejer, fetaost, championg, annanas + en halv avokado :4mewantfood: :w00t:

en protbar til aftenhygge.. :tongue:

ca. 1700 kcal - 120g protien

Ryg / biceps i FiiitnæsDK

SL - Dødløft

12 rebs * (36 kg) - opvarmning

10 rebs * (56 kg)

10 rebs * (71 kg)

8 rebs * (71 kg)

6 rebs * (71 kg)

Monster lang tid siden jeg har lavet den øvelse, kunne godt ha taget lidt flere kg.. det må blive næste gang :innocent:

Bred Pull down

10 rebs * (45 kg)

10 rebs * (50 kg)

10 rebs * (55 kg)

8 rebs * (55 kg)

Cabel Row

10 rebs * (45 kg)

10 rebs * (50 kg)

10 rebs * (55 kg)

10 rebs * (60 kg) - føler mig så truck, når jeg køre imellem en dude som køre mindre end mig..

Vandrette pull ups

8 rebs * (Bw)

6 rebs * (Bw)

6 rebs * (Bw)

Biceps curl

10 rebs * (25 kg)

10 rebs * (30 kg)

10 rebs * (32,5 kg)

8 rebs * (35 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 74 Workout - Lørdag d. 26.04.

]

Til Mollerup: så længe min kost ser sådan her ud vil jeg gerne poste den.. :innocent:

500g yoghurt cheasy

200g havregrød m. protpulver og kanel

50g grovbrød m. kylling

2 bananer og 2 æbler

1 protshake

krølsalat m. 20g, blandet ristet nødder, tomat, agurk, 170g rejer, fetaost, championg, annanas + en halv avokado :4mewantfood: :w00t:

en protbar til aftenhygge.. :tongue:

ca. 1700 kcal - 120g protien

Nice billed i dag.

Fornuftig kost den kan jeg slet ikke være med på, jeg har fået slik, sodavandsis, pizza og en agurk(uden skræld)

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Trust me I know!!! :tongue: Men i teorien er den nu god nok :wink:

Ja, jeg ved godt du har ret, men "en masse gode undskyldninger" :blush:

Nu vil jeg til at se The Warlords med Jet Li http://www.imdb.com/title/tt0913968/ , Rockets Science http://www.imdb.com/title/tt0477078/ eller Before the Devil Knows You're Dead http://www.imdb.com/title/tt0292963/

Link to comment
Share on other sites

nr. 74 Workout - Lørdag d. 26.04.

RF5467925.jpg

Gårsdagenstræning i fitnessdk

Ved ikke lige hvad der skete i går, havde bare NUL kræfter kl. var også 9.00 så alt for tidligt til at spille med musklerne :tongue: - så dog en let omgang brysttræning, heller lidt end ingenting

22 min - på løbebånd

10 min - opvarmning 6,5 km/t

3 min løb - 12 km/t - 1,5 min - pause

2 min løb - 12 km/t - 1,5 min - pause

2 min løb - 12 km/t - 1 min pause

1 min løb - 12 km/t

Bryst / triceps

BB Bench Press

15 rebs * (31 kg)

12 rebs * (31 kg)

10 rebs * (31 kg)

10 rebs * (31 kg)

DB Skrå bryst press

10 rebs * (16 kg)

8 rebs * (16 kg)

10 rebs * (14 kg)

8 rebs * (14 kg)

Siddende Maskine Bryst press

10 rebs * (35 kg)

8 rebs * (40 kg)

8 rebs * (40 kg)

10 rebs * (35 kg)

Triceps Pull down "tårn"

10 rebs * (15 kg)

10 rebs * (20 kg)

8 rebs * (20 kg)

8 rebs * (20 kg)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share