NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nr. 151 Workout - Onsdag d. 27.08

Ups, det er vist ved at være lang tid siden jeg har opdateret min log.. Men har nu trænet, syntes bare der er sket så meget de sidste par dage + weekenden med festuge osv. Så min com har mere eller mindre ikke været tændt, hvilket er godt klaret for en internet nakoman som mig :tongue:

Kl. 9.00 Bokse/cardiotræning i AAB 1,5 time

Opvarmning/Interval løb 40 min

Løb i forskellige tempo, med de sædvanlige koordinations øvelser og hoppeøvelser

Pyramideløb 1,2,3,2,1 baner

Sandsæk workout 50 min

8 omgange * 3 min og 1 min pause imellem

- høj tempo og frit slag, det er hårdere end det lyder :devil:

50 stk. bred squat (bw)

50 stk. smal squat (bw)

200 stk blandet mavebøjninger

100 stk. rygstækker

Link to comment
Share on other sites

Hvad med de skriftlige prøver? Hvordan er de udformet i dag? Ved du hvad vores skatteminister hedder, hvilken dato Grundlovsdag er osv.? Eller ligger de prøver allerede på nettet, så man bare kan terpe dem?

Ork ja, man vil ikke spille trivial pursuit med mig for tiden.. :wink: Man ved desværre ikke hvad man kan blive spurt om, da de laver nye prøver for hver gang, og selvom man syntes man terper på alt mellem himmel og jord så bliver man overrasket over nogen af de spørgsmål de kan finde på at spørge om. Havde nogle venner som var oppe til en prøve i Juni, og der var en af spørgsmålene: om der findes pingviner på syd eller nordpolen? Hvor mange vokaler er der i alfabetet? Hvem opfandt elpæren? Men ellers er det bare om at terpe nogen af de ting man mere eller mindre ved med sikkerhedat der vil være af spørsmål, som:

samtlige ministre, folketingsformand og f.eks FN-generalsekretær

Italiens premierminister osv.

Hvor mange medlemmer der er i EU-parlementet, hvor mange DK har med, og hvor mange i har vi vores folketing osv.

Floder, stæder og bjerge

Hovedstæder i verden (Dog øver jeg ikke alle 53 hovedstæder i afrika) :dry:

Mærkedage

skagemaler, forfattere

Verdens historiske begivenheder som stormen katrina i USA, Berlinmurens fald osv.

Link to comment
Share on other sites

nr. 152 Workout - Mandag d. 01.09.

Har været til Århus festuge i weekenden, og det blev til en bytur desværre med alt hvad der høre til af tømmermænd og fast food :blush: Det satte også sit præg om søndagen + syntes det stadig kunne mærkes idag på kondien, styrken og energien..

kl. 08.00 - Morgenløb i blæsevejr

3 km - stille og rolig, kodien var heller ikke til andet..

kl. 18.00 - Aften styrketræning i fitnessdk

Siddende bryst press maskine

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

Maskine Row

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

Hyper extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Armstrækker

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Motion cykel

30 min - 300 kcal

Link to comment
Share on other sites

nr. 153 Workout - Onsdag d. 03.09.

Vist tid til en lille opdatering igen, tirsdag var jeg i fitnessdk i en time og lavede aften cardio. Prøver for tiden at smide et par kg. igen og det går heldigvis stille og rolig fremad. :smile:

Løb på Løbebånd

10 min opvarming PW - 6,5 km/t

2,5 km interval løb

BB - Bench Press

10 reps * (31 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Maskine Row

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

6 reps * (50 kg)

Pull down "bred lat"

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Triceps Pull down "tårn"

10 reps * (15 kg)

3 set * 8 reps * (20 k)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 154 Workout - Fredag d. 05.09.

En weekend i det sønderjyske til noget familie tam tam, men der blev også lidt tid til træning i det lille hyggelige center i Åbenrå.. Men den slanke linje er vist ikke at finde de her dage.. :blush:

Crozz Trainer

25 min

Skrå DB bryst press

10 reps * (14 kg)

8 reps * (16 kg)

8 reps * (18 kg)

6 reps * (18 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

assisted chin

2 set * 6 reps * (bw + block 2)

2 set * 6 reps * (bw + block 3)

BB biceps Curl

2 set * 10 reps * (22 kg)

2 set * 8 reps * (22 kg)

Bench Dip

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Dumbels Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (8 kg)

Aften løb på landevej hos de gamle

2,5 km interval løb

Link to comment
Share on other sites

nr. 155 Workout - Mandag d. 08.09.

Har haft en stille weekend, og som sædvanlig er det røget lidt mere kulhydrater ind når jeg besøger familien i det jyske :innocent: Så energien var høj i dag.. og kosten har været lige efter bogen, alt i alt en god dag og start på ugen :thumb:

kl. 8.00 Morgen løb ved tangkrogen

3 km - en lille hurtig tur inden skolen

Aftentræning i fitnessdk

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Push Ups

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 8 reps * (bw)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (25 kg)

2 set * 10 reps * (20 kg)

45 min Body Combat

Der var lige plads på et body combat hold, så valgte at gemme resten af styrkeprogrammet til i morgen, der er lige et par kcal der skulle forbrændes af :tongue:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 156 Workout - Onsdag d. 10.09.

Iiiihh har været i PMS-mode de sidste to dage, sulten, irreteret, træt, osv.. :dry: Men er over det værste, så er til at snakke med igen. :tongue:

I går "onsdag" var der lige en jeg kender der var oppe til politiprøven her i Århus.. Selvom jeg nok aldrig føler mig ordenlig klar, og det bliver en kamp at bestå løbet .. må det snart godt blive min tur og få det overstået, det er næsten lige så hårdt at gå rundt og tænke for meget over hvordan det vil gå en osv...

Nå men onsdags træningen er ikke det store at råbe hurra for.. Skal afsted i dag med en veninde, (løb og styrketræning) så må vi sku lige tage os sammen :cool:

Aftentræning i fitnessdk

Motioncykel

30 min - opvarmning

Pull down "bred lat"

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Hyper extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Hig Row "maskine"

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

Dumbel Pull over

2 set * 10 reps * (16 kg)

2 set * 8 reps * (18 kg)

sluttede af med lidt 90 gader mavebøjninger, udstrækning.. og så elles hjem til hjemmelavet tomatsuppe med kylling :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

nr. 156 Workout - Onsdag d. 10.09.

Iiiihh har været i PMS-mode de sidste to dage, sulten, irreteret, træt, osv.. :dry: Men er over det værste, så er til at snakke med igen. :tongue:

I går "onsdag" var der lige en jeg kender der var oppe til politiprøven her i Århus.. Selvom jeg nok aldrig føler mig ordenlig klar, og det bliver en kamp at bestå løbet .. må det snart godt blive min tur og få det overstået, det er næsten lige så hårdt at gå rundt og tænke for meget over hvordan det vil gå en osv...

Nå men onsdags træningen er ikke det store at råbe hurra for.. Skal afsted i dag med en veninde, (løb og styrketræning) så må vi sku lige tage os sammen :cool:

Aftentræning i fitnessdk

Motioncykel

30 min - opvarmning

Pull down "bred lat"

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Hyper extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Hig Row "maskine"

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

Dumbel Pull over

2 set * 10 reps * (16 kg)

2 set * 8 reps * (18 kg)

sluttede af med lidt 90 gader mavebøjninger, udstrækning.. og så elles hjem til hjemmelavet tomatsuppe med kylling :4mewantfood:

Hey Nille pigen :bigsmile:

Hvordan går det med politi træningen? Har du egentlig søgt ind eller hvordan? Hvis, hvornår skal du så til prøve?

Jeg har jo valgt at tage 5 måneder på en politi forberedende højskole inden jeg søger ind, bare for at være helt på den sikre side.

Ved du egentlig hvor mange gange om året de afholder prøverne?

Håber ellers alt er vel.

-Maria

Link to comment
Share on other sites

Ork ja, man vil ikke spille trivial pursuit med mig for tiden.. :wink: Man ved desværre ikke hvad man kan blive spurt om, da de laver nye prøver for hver gang, og selvom man syntes man terper på alt mellem himmel og jord så bliver man overrasket over nogen af de spørgsmål de kan finde på at spørge om. Havde nogle venner som var oppe til en prøve i Juni, og der var en af spørgsmålene: om der findes pingviner på syd eller nordpolen? Hvor mange vokaler er der i alfabetet? Hvem opfandt elpæren? Men ellers er det bare om at terpe nogen af de ting man mere eller mindre ved med sikkerhedat der vil være af spørsmål, som:

samtlige ministre, folketingsformand og f.eks FN-generalsekretær

Italiens premierminister osv.

Hvor mange medlemmer der er i EU-parlementet, hvor mange DK har med, og hvor mange i har vi vores folketing osv.

Floder, stæder og bjerge

Hovedstæder i verden (Dog øver jeg ikke alle 53 hovedstæder i afrika) :dry:

Mærkedage

skagemaler, forfattere

Verdens historiske begivenheder som stormen katrina i USA, Berlinmurens fald osv.

Jeg kan høre vi skal være makkere hvis der skal spilles TP! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Harj med dig, Nille. :smile:

Jeg skylder dig vist egentlig en lille tak, nu i disse dage. Jeg mener nemlig at kunne huske, at det var dig, der gjorde mig opmærksom på FitnessWorld (for længe siden). Så du har også en lille del af æren for, at det nu går så godt, som det gør.

Det ser også ud til at gå ok med dig.

Håber, at du klarer prøver osv.

Og nu ikke noget med at smide med ting, selv om det giver et kick! :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille pigen :bigsmile:

Hvordan går det med politi træningen? Har du egentlig søgt ind eller hvordan? Hvis, hvornår skal du så til prøve?

Jeg har jo valgt at tage 5 måneder på en politi forberedende højskole inden jeg søger ind, bare for at være helt på den sikre side.

Ved du egentlig hvor mange gange om året de afholder prøverne?

Håber ellers alt er vel.

-Maria

Hej Maria

Jeg har jo selv gået på noget for-skole halløj og har fået rigtig meget ud af det... :thumb: Politiet holder prøve hver månede undtagen juli og aug. Jeg fik sendt min ansøgning for 14 dage siden :crazy: og satser på prøve i nov. hvis alt går vel..

Føler mig godt rustet i de skriftlige prøver nu, og i de fysiske er det "kun" løbet jeg er nervøs for, den skal "bare" beståes så er jeg glad.. :blush: Alt det andet fysisk er øvet så meget igennem at jeg lidt selvsikkert siger at jeg satser på gode karaktere i dem.. :tongue:

Men fuck jeg er sikkert ved at dø af skræk på selve dagen, især når man har brugt så meget tid på at læse, øve og træne op til liiige den dag og at det "bare" er knald eller fald.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 157 Workout - Torsdag d. 11.09.

Som jeg nævte i går, var der en jeg kender som var oppe til prøven i går, de var 21 til at starte med.. 11 dumpede den skriftlige og resten gik videre til det fysiske, ud af de 10 var der 4 som dumpede den. Så i alt ud af 21, var der kun 6 som bestod.. Hmmm.. Det bliver jeg da ikke mindre nervøs af, eller var de bare uforberedte..? Tror jeg tænker for meget de her dage.. :blush:

Morgen løb ved Tangkrogen

intervalløb - 4 * 600 m = 2,4 km

Aften træning i Fitnessdk

Motioncykel

15 min - opvarmning

Pull down "bred lat"

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

8 reps * (55 kg)

6 reps * (60 kg)

Vandrette kropshævninger

3 set * 8 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

Row "maskine"

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

BB Bench Press

10 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

siddende bryst press

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Harj med dig, Nille. :smile:

Jeg skylder dig vist egentlig en lille tak, nu i disse dage. Jeg mener nemlig at kunne huske, at det var dig, der gjorde mig opmærksom på FitnessWorld (for længe siden). Så du har også en lille del af æren for, at det nu går så godt, som det gør.

Håber, at du klarer prøver osv.

Hej Oksen..

Cool at du er startet i fitnessworld og at det går godt, altid noget at jeg siger lidt klogt engang imellem som kan bruges til noget.. :laugh:

Har faktisk selv overvejet om jeg skulle flytte dertil, når alt det her er overstået :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg nævte i går, var der en jeg kender som var oppe til prøven i går, de var 21 til at starte med.. 11 dumpede den skriftlige og resten gik videre til det fysiske, ud af de 10 var der 4 som dumpede den. Så i alt ud af 21, var der kun 6 som bestod.. Hmmm.. Det bliver jeg da ikke mindre nervøs af, eller var de bare uforberedte..? Tror jeg tænker for meget de her dage.. :blush:

Ufatteligt at folk kan dumpe en fysisk prøve, som de kender kravene til forinden. :)

Held og lykke med det når det bliver din tur!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ufatteligt at folk kan dumpe en fysisk prøve, som de kender kravene til forinden. :)

Held og lykke med det når det bliver din tur!

Hej Pauli

Jamen tak :smile: og vil gi dig fuldstændig ret, men selvom jeg har trænet op til den længe, både skriftlige og fysisk, så er jeg da først 100 % sikker når hele dagen er vel overstået.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hej Pauli

Jamen tak :smile: og vil gi dig fuldstændig ret, men selvom jeg har trænet op til den længe, både skriftlige og fysisk, så er jeg da først 100 % sikker når hele dagen er vel overstået.. :unsure:

Hej igen :smile:

Ja du har nok fuldstændig ret i at jeg skal lave lidt flere af de øvelser, dog er jeg gået i gang med krops hævningerne og de går meget bedre end forventet. Mavebøjningen med 90 graders vinkel, laver vi altid til boksning så den skulle jeg nok kunne overkomme... Forhåbentlig.

Jeg skal starte på højskolen til januar og glæder mig som en sindsyg.

Men bare lige for at være sikker... Havde du søgt ind eller skal du til det nu?

-Maria

Link to comment
Share on other sites

Men bare lige for at være sikker... Havde du søgt ind eller skal du til det nu?

-Maria

Hun svaret dig i går :bigsmile:

Hej Maria

Jeg har jo selv gået på noget for-skole halløj og har fået rigtig meget ud af det... :thumb: Politiet holder prøve hver månede undtagen juli og aug. Jeg fik sendt min ansøgning for 14 dage siden :crazy: og satser på prøve i nov. hvis alt går vel..

Føler mig godt rustet i de skriftlige prøver nu, og i de fysiske er det "kun" løbet jeg er nervøs for, den skal "bare" beståes så er jeg glad.. :blush: Alt det andet fysisk er øvet så meget igennem at jeg lidt selvsikkert siger at jeg satser på gode karaktere i dem.. :tongue:

Men fuck jeg er sikkert ved at dø af skræk på selve dagen, især når man har brugt så meget tid på at læse, øve og træne op til liiige den dag og at det "bare" er knald eller fald.. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Tigermis/maria

ikke alle har Mollerups skarpe øjne.. :tongue: Men ja har søgt, venter bare på de godkender mine papier og sender en dato :smile:

Lyder godt at du allerede er begyndt at træne de specifikke krav, tror nu heller ikke du får nogen problemer alt efter din træning at bedømme.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

nr. 158 Workout - Søndag d. 14.09.

Løb ved Tangkrogen

2,4 km - vi var tre veninder som tog ud for at løbe sammen.. Det gik rigtig godt ud til lyskrydset hvor vi skal vende (Odderkrydset) Idag fik jeg min bedste tid, det hjælper helt klart at have nogen til at løbe foran og presse en.

Bare en skam, at man føler størstedelen af energien blev brugt på vej derud.. :dry: Men så længe mine deltider bliver bedre, skal en god slutresultatet nok også komme en dag :bigsmile:

Fælles træning i Fitnessdk

Vandrette kropshævninger

2 set* 8 reps * (8)

2 set * 10 reps * (6)

Row "maskine"

10 reps * (40 kg)

10 reps * (45 kg)

8 reps * (50 kg)

8 reps * (50 kg)

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

10 reps * (41 kg)

12 reps * (31 kg)

siddende bryst press

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

8 reps * (45 kg)

8 reps * (45 kg)

BB biceps curl

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (20 kg)

Vi sluttede af med lidt 90 grader mavebøjninger og push ups, men ikke nok til at jeg gider logføre det.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

nr. 159 Workout - Tirsdag d. 16.09.

Hmm.. nu kommer der lige et par linjer ynk.. :violin:

kan desværre godt mærke at det er ved at blive vinter selvom vi kun er midt i sep.. Om sommeren kan jeg f.eks SLET ikke sove, og nu begynder dynerne at trække både om aften og om morgen, + er allerede begyndt at fryse (er kuldskær).. Og ang. træningen håber jeg bare jeg har haft en dårlig uge..

Åååhh det bliver en lang vinter.. :unhappy:

Aften træning i Fitnessdk

Skrå Dumbel bryst press

10 reps * (16 kg)

10 reps * (18 kg)

8 reps * (18 kg)

8 reps * (16 kg)

Vandrette kropshævninger

2 set* 8 reps * (8)

2 set * 10 reps * (6)

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

6 reps * (46 kg)

6 reps * (46 kg)

Cabel Fly

2 set * 10 reps * (20 kg)

2 set * 8 reps * (25 kg)

Dumbel Lat raise

2 set * 10 reps * (8 kg)

2 set * 8 reps * (8 kg)

Hyper Extension

2 set* 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Link to comment
Share on other sites

er allerede begyndt at fryse (er kuldskær).. Og ang. træningen håber jeg bare jeg har haft en dårlig uge..

Du er bestemt ikke den eneste - jeg synes det var (pardon my french) pissekoldt på vej til arbejde på cyklen i morges, altså da jeg endelig kom ud af fjerene en time for sent.. :innocent:

God vind med træningen! :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share