NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

nr. 83 Workout - Onsdag d. 14.04.

Morgen fælles træning kl. 9.00

Løbetur ved Tangkrogen 2,4 km roligt løb

Døjer lidt med ondt i lænden, efter jeg har løbet de sidste små 2 uger.. Så prøver at løbe lidt langsommere og koncentere mig lidt mere om min løbestil, hvis jeg nu har løbet lidt skævt?

Ellers var det en hyggelig løbetur, da Cirkus Bennewis var ved at pakke ud og slå teltene op, så mens man løb kunne man høre elefanterne :bigsmile: Og løb tæt på vandet og fik solen ind i øjnene, kunne man næsten ikke andet end at smile lidt :wub:

Tilbage til AAB bokseklub

Mavebøjninger

armstrækker

forskellige gulvøvelser

Vandrette kropshævninger

og lidt sandsæk træning

Øv, surt med lænden :devil: , nu når det er perfekt at være ude i naturen, god bedring :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var sku´godt at Bennewis ikke beholdte dig :laugh::laugh:

Lyder da til at et par elefanter og lidt solskin kan gøre dig vældig glad :tongue: Så hvis det ikke bliver politiskolen ?? Så kan et job som cirkusprinsesse vel komme på tale :laugh::wub:

Ho Ho Ho.... Keld prøv at løbe forbi i weekenden, har hørt de mangler en pauseklov.. :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Øv, surt med lænden :devil: , nu når det er perfekt at være ude i naturen, god bedring :smile:

ja rigtig surt, men vi er faktisk nogle stykker der døjer med det lige pludselig.. tror lidt vi har været for ivrige, kroppen skal vel vænne sig til de stød det gir i lænden når man løber.. (ren gæt)

Det var RIGTIG slemt i sidste uge, denne uge hvor jeg har været meget fokuseret på det, er det blevet lidt bedre :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ja rigtig surt, men vi er faktisk nogle stykker der døjer med det lige pludselig.. tror lidt vi har været for ivrige, kroppen skal vel vænne sig til de stød det gir i lænden når man løber.. (ren gæt)

Det var RIGTIG slemt i sidste uge, denne uge hvor jeg har været meget fokuseret på det, er det blevet lidt bedre :bigsmile:

Nå, det er derfor du har været lidt doven på det sidste :tongue:

Du må ud og cykle i stedet det kommer man ikke til skade ved.

Jeg syntes ikke du har skriver ret meget og kost og vægt.......

Link to comment
Share on other sites

Nå, det er derfor du har været lidt doven på det sidste :tongue:

Du må ud og cykle i stedet det kommer man ikke til skade ved.

Jeg syntes ikke du har skriver ret meget og kost og vægt.......

Mit vægtab går i sneglefart som mit løb :dry:(laver ikke cardio nok kosten er ok.) :blush:

DOVEN..!!? :cry: Jeg opdatere da bare to træninger per gang MR. :wink: (har trænet, tirsdag, onsdag,torsdag og skal i morgen fredag) + weekenden.. :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Mit vægtab går i sneglefart som mit løb :dry:(laver ikke cardio nok kosten er ok.) :blush:

DOVEN..!!? :cry: Jeg opdatere da bare to træninger per gang MR. :wink: (har trænet, tirsdag, onsdag,torsdag og skal i morgen fredag) + weekenden.. :showoff:

He he, godt ord igen :blush: , du er kun lidt doven :laugh:

i forhold til mig

:tongue:

Nej, det er nogle fine træninger du får fyret af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

nr. 85 Workout - Fredag d. 16.05.

Morgen fælles træning kl. 9.00

level BIB-test 20 min

løb i en bane længde imellem bib´ene hvis man ikke kan nå at komme ned i den anden ende inden den bibber ryger man ud, i 1 levet er ca. 10 løbebaner

kom til level 15,2

15 løbe baner bedre end sidst / lidt har også sin ret :smile:

Fælles opvarmning 20 min - øøhh ja den kom så bagefter

Jævn tempo løb, med forskellige koordinations øvelser.. efter lidt løb stillede vi os i en rundkreds og lavede akrobatik øvelser.. :tongue:(lidt forskellige gulvøvelser)

og så ellers det sædvanlige:

armstrækker

mavebøjninger

dukkeløft

vandrette kropshævninger

lidt benchpress BB

1,5 timers hyggelig fredags fællestræning, hvor folk var i godt humør, i stedet for at hoppe i bad i boksekluppen (ikke verdens lækkerste) - tog jeg i fitnessdk lige efter og nappede et bobbelbad og 20 min i dampbad.. :w00t: - det er vel fredag :innocent:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 86 Workout - Lørdag d. 17.05.

Havde været i biffen om fredagen, og se Flammen og Citronen.. Faktisk meget overraskende god film, og ingen biotur uden slik :4mewantfood: Så havde besluttet at være ekstra sund om lørdagen..

Morgen/formiddag PW

70 min

Fitnessdk - Bryst / Triceps omgang

Bench Press BB

15 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (46 kg) - kunne alså godt bruge en spotter i ny og næ så ville jeg ikke have et problem med at smide mere på

8 reps * (41 kg)

Cabel Fly

10 reps * (20 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

Skrå Dumbel Chest press

10 reps * (16 kg)

6 reps * (18 kg)

8 reps * (16 kg)

10 reps * (14 kg)

Triceps Pull over

2 set * 12 reps * (15 kg)

2 set * 10 reps * (15 kg)

Triceps Push Down - tårn

10 reps * (20 kg)

6 reps * (25 kg) - alt for tung

10 reps * (20 kg)

8 reps * (20 kg)

Og så skulle jeg liiiige købe en ny træningstop - Det blev til (A WHOLE LOT MORE) :crazy: 1 par bukser, 2 set undertøj, 1 set bikini, sommertop/kjole, tørklæde og en sød cardigan + en ny træningstop :laugh: Og kunne NEMT ha købt mere, fik da også prøvet nogle ret flotte sommer sandaler men må vist heller vente til d. første.. :innocent:

Det tog så også næsten 2 timer - næsten lige før det også tæller som cardio + biceps træning af slæben på poser og træningstaske.. ha ha

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 87 Workout - Søndag d. 18.05.

yoga.jpg

Løb / Pw på løbebånd 24 min

6,5 km/t PW - 10 min

10 km/t - 9 min løb / 2 min pause / 3 min løb / 2,4 km

Faktisk en af de bedre løbe ture hvor jeg følte bare liiidt overskud. Hastigheden er ikke skruet højere op da jeg også kæmper med udholdenheden og skal ha fjernet mine gå pauser, som næsten er ved at lykkes - Uuhh fremskridt :w00t:

Body care (udstrækning/ basis yoga) 40 min

Er lidt øm og stiv i kroppen de her dage, så valgte at bruge tiden på at få strukket ORDENLIG ud og lave lidt smidighedsøvelser - Har hørt det skulle være så sundt :tongue:

Det var faktisk meget rart at få slået nogle knuder på sig selv.. er normalt ikke så god til at få strukket ud efter træning.. :blush:

brar01_yoga.jpg

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Jaaahhh Hvorfor tror du.. ?

Det hedder copy paste... sorry at jeg ikke lige har fået rettet maj månede ind.. :wink:

Det tænkte jeg da nok. Sikke mopset man bliver.

Teoretisk set kunne det jo også være at du fulgte en anden tidsregning.

Back off my carbs!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det tænkte jeg da nok. Sikke mopset man bliver.

Teoretisk set kunne det jo også være at du fulgte en anden tidsregning.

Back off my carbs!!!!

syntes bare du spurte på en underlig måde + din smiley, som gjorde at jeg virkede lidt mopset.. :smile:

Ellers er jeg skam en meget sød :slut:

Jeps Back off my carbs..!! :wink:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 88 Workout - Mandag d. 19.05 datoen skulle vist være ok i dag

:tongue:

Nic_Boxing_by_ScorpioImages.jpg

Kl. 9.00 Boksetræning i AAB

Opvarmning 45 min

Løb i dejlig jævn tempo i dag, men forskellige koordinationer af arme og ben + en masse hoppe serier + løb på stedet som fik benene til at syre godt til.

20 min sandsæk workout

6 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

20 min Plet hanske

Fik lidt one on one træning med plet-hanske i ringen og øvede lidt teknik og slag, elsker når man rammer med en hård højre så det kan høres i hele hallen.. :4thumbup:

En rigtig god intensiv træning, hvor jeg koncentrerede mig om min vejrtrænkning for en gangs skyld og følte at jeg havde god overskud + styrke :cool: Bagefter blev vi så surprice med en 3 timers lang prøve i skolen - :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

nr. 89 Workout - Tirsdag d. 20.05.

ASSDCS.jpg

En sen omgang træning.. var ret smadret og nappede lige en lille lur da jeg kom hjem ved 16.00 :innocent: Og der skulle en del pep-talk til at få mig til træning

Fitnessdk - Ryg /Tricpes og lidt ben

Pull down Bred

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

10 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Cabel Row

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

10 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Hyper Extension

2 set * 10 reps * (bw)

2 set * 6 reps * (bw)

DB - Bicpes Curl

2 set * 10 reps * (10 kg)

2 set * 8 reps * (12 kg)

Leg Curl

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

10 reps * (40 kg)

Leg Extension

10 reps * (35 kg)

10 reps * (40 kg)

10 reps * (40 kg)

Link to comment
Share on other sites

nr. 90 Workout - Onsdag d. 21.05

119062598849zB6U.jpg

Kl. 9.00 Fælles træning i AAB

Løb på Århus station

7 baner @ 400 m = 2,8 km

20 min sandsæk workout

5 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

Mavebøjninger

armstrækker

gulvøvelser

vandrette kropshævninger

Vi sluttede af med en masse udstrækning, da en del efterhånden har fået nogle små skader som skinnebensbetændelse, ondt i lænden af løb, osv.. Min lænd er heldigvis ved at være helt okay igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

nr. 90 Workout - Onsdag d. 21.05

119062598849zB6U.jpg

Kl. 9.00 Fælles træning i AAB

Løb på Århus station

7 baner @ 400 m = 2,8 km

20 min sandsæk workout

5 omgange @ 2 min - fri slag

1 min pause imellem

Mavebøjninger

armstrækker

gulvøvelser

vandrette kropshævninger

Vi sluttede af med en masse udstrækning, da en del efterhånden har fået nogle små skader som skinnebensbetændelse, ondt i lænden af løb, osv.. Min lænd er heldigvis ved at være helt okay igen :bigsmile:

Du lyder sku´som et helt plejehjem :laugh::laugh: hold da en uges pause og få styr på alle de skader :tongue:

Sygeplejerskerne strejker :innocent: Så vente listerne er nok så lange at du først kan komme til undersøgelser i

2009 :sneaky2:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Du lyder sku´som et helt plejehjem :laugh::laugh: hold da en uges pause og få styr på alle de skader :tongue:

Sygeplejerskerne strejker :innocent: Så vente listerne er nok så lange at du først kan komme til undersøgelser i

2009 :sneaky2:

jammen.. jeg er kommet over min lænd "skade" /ømhed, det var de andre på holdet jeg skrev om.. :wink:

Det løb gør sku mere skade end gavn.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
jammen.. jeg er kommet over min lænd "skade" /ømhed, det var de andre på holdet jeg skrev om.. :wink:

Det løb gør sku mere skade end gavn.. :tongue:

Ups tror sku´det er mig der skal have købt nye briller :laugh: læste det bare som dig :tongue: Sorrry men skriver nogen gange hurtigere end jeg tænker :laugh: Og har kun været på diæt i to dage :laugh:

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

nr. 91 Workout - Torsdag d. 22.05.

artikel3.jpg

Fitnessdk - Bryst + velvære

Motioncykel

20 min - opvarmning

BB Bench Press

12 reps * (31 kg)

10 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

8 reps * (41 kg)

Dumbel Skrå bryst press

10 reps * (16 kg)

8 reps * (16 kg)

10 reps * (14 kg)

8 reps * (14 kg)

Dumbel pull over m. twist

2 set * 12 reps * (16 kg)

2 set * 10 reps * (16 kg)

Cabel fly

10 reps * (25 kg)

10 reps * (25 kg)

8 reps * (25 kg)

10 reps * (20 kg)

Fitnessdk havde velvære aften, så kvinder kunne få gratis massage, ordnet negle, fodmassage, vokset ben osv... :4thumbup: Jeg var så heldig at få 30 min´s massage og 20 min skalp/rygrad massage + hænder peling efter træning :bigsmile: - MERE AF DET TAK..!!!

Link to comment
Share on other sites

nr. 92 Workout - Fredag d. 23.05

4997451_20541738.jpg

Kl. 9.00 Fælles træning i AAB

1 time blandet opvarmning

20 min Løb i forskellige hastigheder med koordinationsøvelser i løb med både arme og ben krydsninger osv.

20 min - 4 kg´s boldøvelser vi lavede forskellige øvelser med den tunge bold for ta styrke arme og ryg.. lidt sjov træning, men det brændte godt i skulderne :devil:

15 min sjipning

30 min - fælles program alla´ politi

Mavebøjninger

armstrækker

gulvøvelser

vandrette kropshævninger

Benchpress

Hurtighedstest i 8 taller

15 min - Killer mave øvelser 310 stk. :devil:

50 stk. alm

50 stk. "cykling"

50 stk. hipraise

50 stk. Jack knife

60 stk skrå mave alla´ jack knife

60 stk. skrå mave alm.

Vi sluttede af med 20 min´s udstrækning af hele kroppen i god boksestil ikke alla´ yoga.. :tongue: En RIGTIG god gang træning i dag hvor man virkelig følte sig brugt og at man havde fået en masse ud af den..

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

nr. 93 Workout - Søndag d. 25.05.

1 time BODYCOMBAT

Lang tid siden, og elsker de her hold workout, hvor man virkelig får brugt hele kroppen NON STOP mens sveden driver af en.. især benene syre til af alle de spark og hoppe serier.. :devil:

Ryg / biceps + masser af Cardio

Bred lat pull down

10 reps * (45 kg)

10 reps * (50 kg)

10 reps * (55 kg)

8 reps * (60 kg)

Cabel Row "v-greb"

10 reps * (50 kg)

10 reps * (55 kg)

10 reps * (60 kg)

8 reps * (60 kg)

Hyper Extension

2 set * 12 reps * (bw)

2 set * 10 reps * (bw)

Dumbel Biceps curl

2 set * 12 reps * (12 kg)

2 set * 10 reps * (12 kg)

Løb på løbebånd - 11 km/t - 2,4 km

5,5 min løb - 1 min pause

3 min løb - 1,5 min pause

3 min løb

Så er jeg også smadret nu, og solgt til stanglakridser - eller hvad man nu siger.. :tongue: Nu skal resten af søndagen nydes med benene oppe, og med god samvitihed.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share