så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Min sidste torsdag aftens træning :blush:

som tidligere nævnt er jeg nød til at stoppe med min torsdags time kl.17. da den ligger i vejen for mit dans og så bare er dumt lagt i forhold til mit arbejde :wink: Havde lavet en god og hård time :devil: og alle var bare trætte i ansigtet efter 25 min. alle var denne gang 17 og det er mange i vores lille center. i sidste nummer hævede alle armene og begyndte at vinke til mig :crybaby: det var jeg bare meget tæt på. det er vildt så vemodig man kan blive efter at have haft et hold i et år. jeg fik dog nævnt at jeg kørte lørdag fra 930 til 1030 istedet for og jeg selvfølgelig håbede at se dem der. her til morgen da jeg stod op kl.415 kunne jeg godt mærke at der var blevet givet noget gas igår. jeg nåede faktisk at slå min egen rekord hvad angår kcal forbrug på en time 1185 :superman: VILDT

her til morgen dukkde der 5 kørere op og det lader til vi er ved at få lavet et godt og stabilt morgen hold kl.6 der blev lagt ud med i de første 30 min med interval træning hurtig gang i benene :superman: og lidt stående spurt i 30 sek som forsætter endnu 30 sek siddende så er der lige 1 min pause så er vi på den igen sådan 3 gange i et nummer og så kommer sveden frem hos kørene og ikke mindst på mig selv :w00t:

Så har jeg bare tilbage at ønske alle der kigger forbi en dejlig weekend herfra :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mandag morgens træning :blink:

den er meget hurtig overstået :cry: de startede på at lave gulv i fredags og selvfølgelig var de ikke færdige så det blev til et par kopper kaffe og lidt :blahblah::blahblah: og så var det lige i bad og så på arbejde. lidt ærgeligt da jeg har fået lavet et sindsygt hårdt program jeg gerne ville have serveret idag :devil: men så må det blive onsdag istedet for :wink:

Ha en god dag herfra :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgens træning :blink:

den er meget hurtig overstået :cry: de startede på at lave gulv i fredags og selvfølgelig var de ikke færdige så det blev til et par kopper kaffe og lidt :blahblah::blahblah: og så var det lige i bad og så på arbejde. lidt ærgeligt da jeg har fået lavet et sindsygt hårdt program jeg gerne ville have serveret idag :devil: men så må det blive onsdag istedet for :wink:

Ha en god dag herfra :superman:

Kenn

Og det havde de ikke lige meddelt dig? :nonono:

Link to comment
Share on other sites

onsdag morgens træning

så skulle der spinnes og bare få brugt en masse energi :blush: lige indtil jeg kom igang og fandt ud af at man havde sat en rigtig dårlig cykel op på podiet :devil: det var total umuligt at regulere belastningen et lille nyk og den stod bare stille :nonono: så er det svært at følge med i sit eget program når man dårlig kan træde pedalerne rundt :nonono: hader fandenme at der bliver lavet om på tingene for hver gang er der bare et eller andet der går galt. men efter timen fik jeg byttet den ud og sagt at den skulle laves for stakkels den der får den til en time for udover den umulige belastning havde den også et bestemt punkt hvor den ligesom faldt et par cm og så kom der belastning igen. er ked af at måtte indrømme det men de kan bare ikke finde ud af og lave de cykler tit fejler de stadigvæk det samme når de har været at kikke på dem :wink: ellers ser det ud til at blive en stille og rolig dag har i meget lang tid ikke skrvet noget ind på arbejdet idag så hvem ved om man ikke før man ved af det :smile: sidder hjemme i sin sofa og bare slapper af :wink:

Ha en god dag MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Fik vist lige sprunget lidt log pasning over med hensyn til fredag :blush:

men god træning.

min nye lørdags træning var en tynd kop te :blush: 2 mødte op så der ligger en udfordning i at få nogle flere med på holdet. men det skal nok lykkes :wink:

Mandag morgens træning :4thumbup:

der var mødt 6 op og det er faktisk mange kl.6 om morgen :blink: havde lavet en timer der var lang god og hård men blandt andet et mix af Status Q og så et langt Guns n roses på 25 minutter faktisk varede timen i dag ikke 55 min men 60 og det kunne ses og høres på de fremmødte de knoklede og skulede op på uret der hænger oppe på vægen :devil: rigtig fed og god time fik ros bagefter da de synes det havde været hårdt og fedt :superman:

God dag herfra MOLer :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Morgens Træning :4thumbup:

Der var mødt 6 op og idag var det bare en time der gled derudaf :superman: skiftende stående siddende spurt mixet i løbet af 15 min og det trak bare

saft og kraft ud af kørene 50 sek før vi var færdige satte den første sig ned og var bare færdig den næste manglede 30 sek og resten var nede 10 sek.

før timen var slut :devil: prøvede noget nyt idag nemlig at lade de forskellige kørere styre 1 min. af gangen. sad så og råbte deres navn op når vi

skiftede. det var morsomt at se hvordan de kæmpede for at gøre det hårdere og hårdere :smile: det var selvfølgelig også derfor de alle var færdige og

bare ikke kunne mere :wink: er desværre begyndt selv at få knald røde øjne efter mine timer :nonono: tænk hvis man bliver stoppet når man kører på

arbejde af politiet :blink: når man så bliver spurgt om man har drukket siger nej har været til spinning :laugh:

God aften Herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredag morgens træning :4thumbup:

Kørte til træning kl.530 og fik lige stukket hovedet ud af døren og kunne straks mærke det var lunt her til morgen 10 grader :blush: mere skulle der ikke til at få en i godt humør. nu i clubben og lige få en hurtig kop kaffe og i løbet af kort tid begyndte holdet at komme dumpende :superman: fedt at vi efterhånden er blevet et fast team der bare er sikkere hvergang fik lige at vide at der var 3 andre der gerne ville køre med inden længe så er vi 10 på morgen holdet kl.6 det ville være ret fedt at kunne nå op på det. kørte en time der varede 75 min idag og kunne se og mærke at det varede ikke længe inden der havde stået TILT i panden på mig selv måtte faktisk skjule at jeg var ved at brække mig og indeni føltes det som om mine lunger var ved at sprænges :innocent: SEJT

Ha en god week-end moler :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagen Træning kl.930

tilmeldningen er steget med 50% idag var vi 3 :laugh: det er bare så ærgeligt at hende der havde den før nåede at køre så træt at der ikke gad dukke nogle op :unhappy: jeg håber den dag jeg sikkert selv brænder ud får at vide at det ikke er så godt mere. så bør man da stoppe :wink: nå men timen blev kørt og der blev virkelig knoklet og svedt :devil: så det endte aligevel med at være en ok time til trods for det manglende fremmøde. har bedt om at få fjernet det forkerte navn fra bookingen så må vi se om der dukker nogle op ellers tror jeg at jeg vil droppe den lørdag men har besluttet mig at give det en chance på 3 måneder så må vi se :wink:

skal ud at spise om lidt :4thumbup: så herfra god lørdag aften :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

mandags morgen træning :superman:

vores morgen hold kører bare der ud af og det er vildt fedt der kommer flere og flere :smile: idag var vi 10 :blink: timen startede med at 2 af de stabile havde været til en 40 års fødselsdag i lørdags så det havde lidt ondt i knolden :cool: det tager vi selvfølgelig hensyn til så vi kørte en time på 70 min :laugh: har et queen mix der varer 21 min som køres som mellem tempo så bakke og så ind imellem hæver vi tempo i 30-40-50-og ender med 1 min. stående spurt det er noget der kan ses og er sindsygt hårdt :devil: så igen blev det en god time :superman: fik præsenteret min dansk time til på fredag der består af blandet dansk med en serie af grand prix og andet blandet dansk. bliver spændt at se hvordan det kommer til at løbe af :wink:

god aften til dig der kikker forbi :superman:

Link to comment
Share on other sites

Onsdags morgens træning

Kørte en jævn hård time der de sidste 15 minutter kom til at dreje sig om pyramiden det vil sige 1 min. stående spurt direkte ned i 1 min sidende spurt så 1 min. til at få overskud så 50 sek.-40-30-20-10-5 og så kan jeg love dig for at folk bare er kørt helt ned og slet ikke har lyst til andet end at køre hjem og komme ud i bad. det er en vildt fed serie at fyre af netop fordi den trækker det sidste ud og er der nogle der mener det var for nemt skulle de prøve at komme lidt belastning på :superman:

God aften MOLer :superman:

Ved godt jeg er sen med min log opdatering :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag Morgen

havde fået en sms fra 2 af kørene som ikke kunne komme :smile: fedt folk gider melde afbud men selvfølgelig er det heller ikke så morsomt at blive mobbet de næste 14 dage med. nå du kommer idag det var flot :tongue: havde selv en hård morgen synes jeg var træt og bare flad. og det blev ikke bedre af at jeg synes jeg havde svært ved at høre og få luft. ellers sådan en time man er glad for er overstået :wink: så mangler jeg kun lige at få kørt min time i morgen kl. 930 men den kan sikkert kun blive bedre.

God weekend herfra :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Træning

Nu er der begyndt at komme nogle kørere fra mit torsdags hold :superman: så idag var vi 8 skal have skiftet navnet på instruktøren om lørdagen så der kommer nogle flere med. kørte et program der kun var med julemusik og efter 25 min steg den første kører af hun fik presset sig selv så hårdt at hun kørte i hegnet lidt synd men vi kan jo alle have en dårlig dag køremæssigt :wink: ellers rigtig hyggelig og fed time og ikke mindst er det rart at man har tid til at drøfte de små ting i hverdagen fordi man ikke skal afsted på arbejde så det blev både til kaffe og en times :blahblah::blahblah: efter badet

Kan mærke det bliver en fed dag når der efterhånden kommer flere og flere på holdet. nu vil jeg pleje mine Doms i benene og besætte min sofa og lige tjekke resten af mol og så står den på kaffe og fjernsyn og sidst men ikke mindst hygge

Ha en dejlig Lørdag :superman:

Link to comment
Share on other sites

Også rigtig god weekend til dig, britone :smile:

Selv er jeg godt nok også ved at være DOMS´et i stængerne. Men vi må da lige se, om der ikke kan blive kørt en lille etape i dag. :4thumbup:

Hej Oksen :smile:

Hyggeligt du kikkede forbi :4thumbup: kan jo se i din log at du får givet den gas :wink: bliv ved med det :1356: :yahoo:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Spændende Log du holder dig her :cool:

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål,hvordan gik det med dit rygestop :violin:

Mvh Jane Doe :wink:

Hey JD

Med hensyn til mit rygestop gik det faktisk slet ikke :unhappy: jeg havde fået zyban af min læge men de gav mig desværre fornemelsen af at have vildt ondt i halsen :nonono: samt en hovedpine der vel måtte kunne betegnes som migræne :devil: vildt ærgeligt. Men jeg har tænkt mig efter nytår at hoppe på et kursus du kan se på. [url=www.easyway.dk. det koster 2000 kr. men der er garanti for at du stopper ellers for du pengene igen :4thumbup: håber det lykkes denne gang

Tillykke med din nye log :wink:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

mandag morgens træning.

vi var 6 her til morge og der blev givet gas :devil: vores pauser blev hurtig overstået så vi kørte næsten hele timen til nogle lange mix og ind imellem kørte vi den med Poul Dissing der er 25 min endnu de første 10 min han tæller ned får vi belastning på så hæver vi tempoet og til sidst er dine ben ved at sprænges og din puls ligeså :devil: :4thumbup: :superman: så selvom det lyder som et latterligt nummer er det vildt fedt at køre til :wink: tror jeg om nogle gange vil bruge samme nummer men der starter vi oppe på bakken med hård belastning og får mere og mere af for til sidst at sidde i en siddende spurt :wub: Tonny som er på holdet har fået lokket en 3-4 mere med så det bliver spændende at se om vi kan komme op på omkring 10 om morgen kl.6

Nå Tandlægen venter her kl.10 så må hellere se at komme hjem igen og over til den :devil::devil::devil: hader det :wink:

God dag MOLer :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hey JD

Med hensyn til mit rygestop gik det faktisk slet ikke :unhappy: jeg havde fået zyban af min læge men de gav mig desværre fornemelsen af at have vildt ondt i halsen :nonono: samt en hovedpine der vel måtte kunne betegnes som migræne :devil: vildt ærgeligt. Men jeg har tænkt mig efter nytår at hoppe på et kursus du kan se på. [url=www.easyway.dk. det koster 2000 kr. men der er garanti for at du stopper ellers for du pengene igen :4thumbup: håber det lykkes denne gang

Tillykke med din nye log :wink:

HA HA jo tak for det,det var en lidt kikset måde at få startet op på,men nu er den der da :blush: '

Hvad med nikotin tyggegummi? det virkede for mig :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

HA HA jo tak for det,det var en lidt kikset måde at få startet op på,men nu er den der da :blush: '

Hvad med nikotin tyggegummi? det virkede for mig :4winkkiss:

Har prøvet tyggegummi og plaster men er åbenbart ikke sådan lige til at få stoppet :blush::Mrs_Claus::nissecool::nissegrin::nissetunge::newyear: og så fik vi nisserne igen. godt gjort med dit rygestop hvor lang tid siden er det? :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet tyggegummi og plaster men er åbenbart ikke sådan lige til at få stoppet :blush::Mrs_Claus::nissecool::nissegrin::nissetunge::newyear: og så fik vi nisserne igen. godt gjort med dit rygestop hvor lang tid siden er det? :xmas:

Det er ca 4 år siden :cool:

Mange gnasker bare løs på det,det duer bare ikke :crazy:

man skal tygge 10 gange langsomt og så ligge det ind i kinden så kører det bare :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share