Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

GULE ÆRTER! Jeg kan ikke engang stå med den vægt på ryggen uden at krølle sammen som et sugerør...

SNAPS OG SILD! Selvfølgelig kunne du stå med den! :cool:

Træning 10/11-06:

Squat:

5 x 80 kg

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

3 x 162,5 kg

Hmmmm....lidt tungt.

Bænkpres:

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 100 kg

3 x 112,5 kg

Dødløft:

5 x 100 kg

5 x 120 kg

5 x 140 kg

5 x 160 kg

3 x 182,5 kg

Kom sent så de fleste var ved at gå...Men jeg fik da hvad jeg kom efter.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 14/11-06:

Squat:

5 x 82,5 kg

5 x 102,5 kg

5 x 112,5 kg

5 x 142,5 kg

5 x 162,5 kg

Hot diggedi! Jeg kørte med mit nye styrkeløfterbælte og efter de 5 på topsættet følte jeg at jeg kunne lave en 3-4 stykker mere.... :w00t: Der skal snart laves en 5'er på 170!

Bænkpres:

5 x 72,5,5 kg

5 x 82,5 kg

5 x 92,5 kg

5 x 102,5 kg

4 x 112,5 kg

Missede den sidste. Skifter bænk program til fredag. Info tilgår.

Milipress:

15 x 42,5 kg

Skulle lige ovne Rene i den øvelse. :wink: Det kunne mine ærvlige skuldre lige klare....

Dødløft:

5 x 102,5 kg

5 x 122,5 kg

5 x 142,5 kg

5 x 162,5 kg

5 x 182,5 kg

Kørte fint. :smile:

Cable row:

3 x 8 @ 105 kg

Laterals:

4 x 10 @ 10 kg skiver

Mave:

12 x 53 kg

2 x 8 @ 58 kg

Super træning. Squatten var helt vild. Hyggede også med Hoos, Kajak Anders og skød med kakaomælke-kartoner sammen med Q og en lang grøn elastik! :laugh::tongue:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Det er tid at tænke i nye baner i bænken. Jeg hader det løft, så kan ligeså godt forsøge at gøre det lidt mere spændende at træne. :cool: Det bliver efter WSB BB hybrid principperne med en ME dag på en 3-6 rep max med forskellige setups og en volumen dag med stem og bænk. Desuden ligner min overkrop noget fra en sultkatastrofe ift benene, så der skal gøres noget! :laugh:

Mandag:

ME øvelse

Onsdag:

Et eller andet med lav volumen og rimeligt lav intensitet. 3 x 5 @ noget pres af en art

Fredag:

Bænk: 6x6@70% af 6 RM med 1 min mellem sæt

Stem: 6x6@70% af 6 RM med 1 min mellem sæt

ME øvelser:

I trøjen er det klart i toppen at jeg er svag, så det er på topstyrken der skal sættes ind. Og da jeg ikke kan bestemme mig for hvad jeg skal køre her pt. bliver det store-legedag om mandagen. Måske trøje, måske noget med kæder og elastikker. Sikkert også med et backoff set med et par 8'ere. Det kommer også meget an på om der er nogen der kan hjælpe mig i klubben på det pågældende tidspunkt i den pågældende øvelse.

Sådan tror jeg det bliver....

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Squat:

5 x 82,5 kg

5 x 102,5 kg

5 x 112,5 kg

5 x 142,5 kg

5 x 162,5 kg

Hot diggedi! Jeg kørte med mit nye styrkeløfterbælte og efter de 5 på topsættet følte jeg at jeg kunne lave en 3-4 stykker mere.... :w00t: Der skal snart laves en 5'er på 170!

Rommel

:blink: Vild squat

Du ender helt sikker med at opnå dit mål om ikke at kunne passe nogen bukser i hele verden :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Det er fordi, det er det eneste som fortjener ros!

Stram op, og bring din bænk op på samme niveau, så kan du - måske - få yderligere ros.

Indtil da: Vær glad for den ros du får

Okay, ja...du har ret. Vender tilbage i år 3040 når jeg laver en 5'er på 160 i bænk.... :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/11-06:

Squat:

5 x 85 kg

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

3 x 165 kg

Var alene i TSK og har/havde pådraget mig noget hals-katar...Alt var tungt. Skod.

Volumen bænk:

5 x 6 @ 80 kg

4 x 80 kg

1 min pause mellem sæt. Fuck en afskyelig måde at træne på.

Volumen stem:

6 x 6 @ 45 kg

1 min pause mellem sæt.

Dødløft:

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

5 x 165 kg

3 x 185 kg

Kunne lige SLÆÆÆÆÆÆWE 185 op for en 3'er....hmmm

Og så hjem og pleje min krop.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Light træning og tøse instruktion 22/11-06: :innocent:

Havde lovet en veninde og dennes veninde, at give lidt instruktion ud i jernknækning, så stillede i det pågældende kollegiecenter ved en 17 tiden. Ikke noget at råbe højt hurra for og den tunge Bill Starr dag blev hurtigt skippet pga manglende rack, manglende OL stænger og manglen på nok vægtskiver til de pågældende stænger.... :laugh:

Nåh, de blev guidet igennem:

DB lunges 3 x 8

DB bænkpres 3 x 8

Rumænsk dødløft 3 x 8

DB skulderpres 3 x 8

Bendover BB rows 3 x 8

Mave 3 x 8

Gik faktisk fint nok alt taget i betragtning, men jeg faldt lidt uden for med mine VL sko og knækogere. Der blev ihf gloet meget da jeg vendte stangen med ca 90 kg (og var ved at miste den forover pga manglende lejer i stangen) og frontsquattede lidt... :smile: Desuden lavede jeg lidt RDL, Skulderpress med DB's og DB bænkpres. Tror jeg napper den tunge dag i morgen i TSK.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Hatten eksisterer stadig. Jeg skal vist endda drikke mig i hegnet i morgen netop dér... :superman:

Rommel

Det lyder sgu som en ok event :4drunk: Dengang jeg boede der var der en evighedsstudent

der boede der. Han var ikke kommet videre og havde boet der i 17 år. De kaldte ham baronen.

Tjek lige mit billede. Nasty Niko

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share