Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Hvad skete der lige med din bænk? Reppede du ikke med 110 for lidt siden :laugh:

Jo, 3 og 5 rep Bill Starr style (laaaaaange pauser). Nu er jeg gået over til noget mere BB agtigt (WSB BB hybrid), hvilket dikterer at der er et min pause mellem sæt på volumen dagen. Det slår mig ihjæl. Det er ikke tungt, men densiteten er simpelthen meget meget større end jeg er vant til. :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okse >> Se nu at få kørt 200 km på den cykel en af ugerne! :w00t:

Rommel

200 km er meget, Rommel. Om jeg nogen sinde når så højt op, er uvist. men der var jo også engang, hvor jeg ikke troede, at jeg skulle nå de 100. Og da de 100 var nået, var jeg sikker på, at de 150 var en uopnåelig distance. Så hvem ved.

Du skal naturligvis nok få at vide, når der forhåbentlig snart kommer nye PR´s.

God weekend fra Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på Lars.

Forstod dog ikke den der bænk-øvelse hvor man triller stangen rundt på maven.. Er det en SL-specifik øvelse for stabilitet i bunden af løftet? :blink:

:laugh::laugh:

Det er efter han er begyndt rigtig at køre BB style i hans pat træning, så gør man sådan :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 04/12-06:

Squat:

5 x 97,5 kg (et lille kiks med vægtpåsætningen...Skulle have været 87,5)

5 x 107,5 kg

5 x 127,5 kg

5 x 147,5 kg

5 x 167,5 kg PR 2,5 kg

Sådan sku. Så er der snart til 170 kg for en flad femmer. :xmas:

ME CG bænkpres:

5 x 50 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 100 kg Meget mere overbevisende end i sidste uge

2 x 110 kg Lee' nok PR af en slags

Dødløft:

5 x 107,5 kg

5 x 127,5 kg

5 x 147,5 kg

5 x 167, 5 kg

5 x 187,5 kg PR 2,5 kg

Argh, det var tungt! :inlove:

Pulldowns:

3 x 10 @ 80 kg

Fin træning med en del rekorder. :santa2:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 04/12-06:

Squat:

5 x 97,5 kg (et lille kiks med vægtpåsætningen...Skulle have været 87,5)

5 x 107,5 kg

5 x 127,5 kg

5 x 147,5 kg

5 x 167,5 kg PR 2,5 kg

Sådan sku. Så er der snart til 170 kg for en flad femmer. :xmas:

ME CG bænkpres:

5 x 50 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 100 kg Meget mere overbevisende end i sidste uge

2 x 110 kg Lee' nok PR af en slags

Dødløft:

5 x 107,5 kg

5 x 127,5 kg

5 x 147,5 kg

5 x 167, 5 kg

5 x 187,5 kg PR 2,5 kg

Argh, det var tungt! :inlove:

Pulldowns:

3 x 10 @ 80 kg

Fin træning med en del rekorder. :santa2:

Rommel

Du kan jo snart slet ikek styre det der med alle de PRs. Hvis du bruger hele din kvote nu er der måske ikke til mange år endnu :wink:

Tillykke :nissecool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Camilla, Mås og Teddy >> Jo tak... :bigsmile:

Fint med nogle PR'er :smile:

Men du skal jo løfte på lørdag, hvorfor kører du så en ME trekamp imod dig selv idag :blink: Det er da vist lige lovlig tæt på?

Hehe...Fordi at jeg ellers ville stoppe denne "cyklus" af Bill Starr før jeg kunne forbedre mine 5 RM. :blush: :inlove: Jeg kører 2 lette pas nu og så er jeg max klar til på lørdag! :cool:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hehe...Fordi at jeg ellers ville stoppe denne "cyklus" af Bill Starr før jeg kunne forbedre mine 5 RM. :blush: :inlove: Jeg kører 2 lette pas nu og så er jeg max klar til på lørdag! :cool:

Rommel

Ja jeg kender godt fornemmelsen. Jeg sluttede et gillingham af uden at lave et nyt max raw løft i bænken og JM kom i vejen for finalen på en Squat haitfield cyklus.

Men du ved vel bedst selv hvordan du restituere, volumen var jo ikke så stor endda :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er egentlig etatens officielle holdning til styrketræning? Jeg mener, der var noget med, at man ikke var så glad for at få `BB´er-typer (jeg er godt klar over, at dette udtryk er uheldigt, idet mange BB´ere hverken krådter den eller er livsfarlige), fordi der, for nogle år siden, var noget med, at et par strømere, som i øvrigt var medlem af en højre-ekstrem forening, havde solgt krådt, og selv brugt det.

Anyway: Good luck med træningen!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er egentlig etatens officielle holdning til styrketræning? Jeg mener, der var noget med, at man ikke var så glad for at få `BB´er-typer (jeg er godt klar over, at dette udtryk er uheldigt, idet mange BB´ere hverken krådter den eller er livsfarlige), fordi der, for nogle år siden, var noget med, at et par strømere, som i øvrigt var medlem af en højre-ekstrem forening, havde solgt krådt, og selv brugt det.

Anyway: Good luck med træningen!

Jeg har ikke rigtig hørt at de skulle have nogen speciel holdning til folk der knækker jern....Men der er faktisk ingen "BB" typer i de 12 klasser der lige er startet...Ikke nogen jeg har set ihf.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Har ingen idé om hvem jeg skal henvende mig til, så nu bliver det dig, da jeg ved at du træner i IK99.

Jeg skal have mig meldt ind i klubben da jeg ofte befærder mig i København omårdet så mit spørgsmål er hvem skal jeg kontakte for indmelding?

David

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er egentlig etatens officielle holdning til styrketræning? Jeg mener, der var noget med, at man ikke var så glad for at få `BB´er-typer (jeg er godt klar over, at dette udtryk er uheldigt, idet mange BB´ere hverken krådter den eller er livsfarlige), fordi der, for nogle år siden, var noget med, at et par strømere, som i øvrigt var medlem af en højre-ekstrem forening, havde solgt krådt, og selv brugt det.

Anyway: Good luck med træningen!

Puha, så får Lars heldigvis ingen problemer :nissegrin::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share