Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg glæder mig til at læse om dine oplevelser på politiskolen, når du afslører at din cardiotræning består i at vende 80kg 20 gange en gang i mellem.

Jeg laver ingen træning ud over den jeg poster herinde... :innocent: Så det skal nok blive enormt grumt at gå på panskerskole. :crazy:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hygge og personlig træning 30/11-06:

Fik tøserne igennem mit fantastiske fuldbodyprogram (Bend over row og RDL er gode øvelser når man er tøs :tongue: ) og fik dem endda intruduceret til DB snatch. :smile:

Fik selv lavet en stribe 6 og 8'ere i DB snatch med 35,5 kg. De kan man godt komme til at svede af! :w00t: Mon ikke jeg skal skulle se om jeg kan få en 40-45 kg op ude i tsk.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

I er så smarte. Jespers pibe får en anden lyd i morgen i IK når jeg owner ham i alle øvelser på exrx.net og Moos bliver dwarfed af mig til TSK cup d. 9! Så kan I lære det! :devil::laugh:

Rommel

Hvad du ikke ved er at jeg aldrig tager min pibe med til træning! Ydermere ved du jo godt hvad der sker hvis du ikke opfører dig optimalt, så er det udenfor døren!

Link to comment
Share on other sites

Træning i IK 99 1/12-06:

Squat:

5 x 87,5 kg

5 x 107 ,5 kg

5 x 127, 5 kg

5 x 147,5 kg

3 x 167,5 kg PR

Let nok faktisk.

Volumen bænk:

4 x 6 @ 80 kg

1 x 5 @ 80 kg Failede for hårdt på den sidste og var nød til at rulle den den på maven, rejse mig og tyre loret langt væk i raseri.

6 x 80 kg

Dødløft:

5 x 107,5 kg

5 x 127,5 kg

5 x 147,5 kg

5 x 167,5 kg

3 x 187,5 kg

Ikke umuligt, men bestemt også ret tungt.

Volumen Stem:

6 x 6 @ 45 kg

Pullups:

2 x 7 @ mig

6 x mig

Enhånds vend med højre:

Op til en singel på 75 kg. Der er vel til 80 hvis jeg virklig presser citronen.

BB Curl:

Noget værk med 45 kg.....

DB snatch:

Op til 48,1 kg med både højre og venstre.

En enkelt med 50,1 kg med højre pote...... :devil: Jeg er ikke så ringe til det pis!

Forrygende træning i '99 med Jesper T som invitator! Tunen lavede bla frontsquats med supermandsgreb :superman: (fandt først ud af hvorfor det hed det i dag). Camilla brændte WSB/BB. Jesper T var 2 timer om én øvelse. Bogs stødte til og kold-trak 90 kg og bemærkede naturligvis mine hæslige curls som det eneste ved min træning... :tongue: Fik også hilst på Lamotta, DocH og Insaniac. :smile: En god dag, der endte med at jeg drak mig i hegnet ude på KVL sammen med et par kammerater....Skåååål!

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share