Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Det var ham der har "lært" mig de olympiske løft i Svendborg. Han træner stadig og er til dato stærkere end de fleste 20 årige knægte nogensinde bliver, i en alder af 60 år... :bigsmile:

Rommel

Ja der kan man jo se hvad der kommer ud af at lave olbenbøj. Man ka sgu :pumpin:

noget uden udstyr. :ilovemuscle: not suits.

Mange af de programmer jeg har, er lavet hjemme på køkkenbordet men 10,6,3 er ikke mit eget.

Det er grundtræningsprog for et videre træningsprog der glider over i squat lige til stævne

med udstyr.Hele programmet løber i ca 5 måneder.

Edited by holsting
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja der kan man jo se hvad der kommer ud af at lave olbenbøj. Man ka sgu :pumpin:

noget uden udstyr. :ilovemuscle: not suits.

Mange af de programmer jeg har, er lavet hjemme på køkkenbordet men 10,6,3 er ikke mit eget.

Det er grundtræningsprog for et videre træningsprog der glider over i squat lige til stævne

med udstyr.

Sig mig, gamle mand, er det ikke snart ved at være over din sengetid? :laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning 27/11-06:

Squat:

5 x 85 kg

5 x 105 kg

5 x 125 kg (bælte på)

5 x 145 kg

5 x 165 kg

Tangering af PR...Stod lidt bredere end ellers. Tungt men ellers fint nok.

ME CG bænkpres:

5 x 50 kg

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

5 x 90 kg (skulle have været 100, men fordi jeg var i ophedet diskussion med en ryger, fuckede jeg vægten op)

5 x 100 kg Lettet røv på den sidste

Dødløft:

5 x 105 kg

5 x 125 kg

5 x 145 kg

5 x 165 kg

5 x 185 kg

Tungt.

Hyggelig træning med Ulrik Q, Hoos og de andre originaler.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Troede du kørte RAW :tongue:

Jeg har jo skaffet mig et bælte i min størrelse, som jeg prøver at køre lidt ind. Det fungerer udmærket så længe det ikke sidder for stramt. Når det gør det synes jeg nærmest at jeg mister mere stabilitet end jeg får. Og bælte er RAW, det ved alle. :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Jeg har jo skaffet mig et bælte i min størrelse, som jeg prøver at køre lidt ind. Det fungerer udmærket så længe det ikke sidder for stramt. Når det gør det synes jeg nærmest at jeg mister mere stabilitet end jeg får. Og bælte er RAW, det ved alle. :tongue:

Rommel

og grunden til du ikk har brugt bælte før var fordi det tog så lang tid at finde et i din størrelse?? :blink::blink::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/11-06:

Trøjebænk:

3 x 1 @ 130 kg

Teknikken spiller stadig ikke. Jeg holder albuerne for meget ind til kroppen, som når jeg bænker raw. Det første løft var det bedste.

Frontsquat:

3 x 5 @ 120 kg

Det gik tilgængæld rigtig godt.

Frivend:

20 x 80 kg

Havde i kådhed sagt at jeg ville vende 80 for en 20'er, hvis Camilla lavede en 2'er på den i rackpulls. Jeg fortrød efter ca. 9 rep. Fuck, hvor var det hårdt. :crazy:

Incline bænkpres:

2 x 8 @ 60 kg

Incline DB bænkpres:

2 x 8 @ 30 kg

5 x 30 kg

Ulrik var igang så jeg var naturligvis med. :innocent:

DB snatch:

8 x 25 kg

8 x 30 kg

8 x 32,5 kg

Sej øvelse. Tror jeg kan blive okay til det.

Yates rows:

10 x 85 kg

Francis Rows:

10 x 85 kg

En hånds frivend:

2 x 1 @ 60 kg

Med højre hånd.

Blev et lidt mærkeligt sammensurium af øvelser fordi jeg begyndte at efterabe Ulriks øvelser. (samme vægt samme sæt/rep) :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 29/11-06:

Frivend:

20 x 80 kg

Havde i kådhed sagt at jeg ville vende 80 for en 20'er, hvis Camilla lavede en 2'er på den i rackpulls. Jeg fortrød efter ca. 9 rep. Fuck, hvor var det hårdt. :crazy:

Rommel

Det var da fornuftigt sagt :laugh: Jeg er da glad for at du stod ved det, når du nu havde lovet det... Næste gang er det 85kg :devil:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Trøjebænk:

3 x 1 @ 130 kg

Teknikken spiller stadig ikke. Jeg holder albuerne for meget ind til kroppen, som når jeg bænker raw. Det første løft var det bedste.

Hvilken trøje løfter du i?

Jeg bænker også selv med albuerne forholdsvis inde og i starten bænkede jeg i en Fury og der skulle jeg have armene ud og det fungerede ikke for mig. Så prøvede jeg en F6'er og der kunne jeg bænke som jeg gjorde raw altså med albuerne inde og det fik jeg noget mere ud af.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken trøje løfter du i?

Jeg bænker også selv med albuerne forholdsvis inde og i starten bænkede jeg i en Fury og der skulle jeg have armene ud og det fungerede ikke for mig. Så prøvede jeg en F6'er og der kunne jeg bænke som jeg gjorde raw altså med albuerne inde og det fik jeg noget mere ud af.

Jeg bænker i en Fury...str 46 mener jeg (ret stor :innocent: )...Men jeg er da åben over for alt der kan gøre det lettere. Faktisk hader jeg alt der har med udstyrsbænk at gøre lige pt... :laugh:

Før var jeg ofte træt og deprimeret, men ssåååå prøv't jeg F6, og nu har jeg det maaajjet bææ''eer :laugh:

Jeg holder min general prøve på f6 trøjen til CC, så skal jeg fortælle dig om det er en bedre trøje :bigsmile:

Lyder godt..Vi ses ihf i TSK d. 9, Troels! :devil:

Hvis du ikke kan få nok ud af trøjen ved at bæke med armene inde, skal du køre noget mere ryg :innocent:

Og btw, kæft, hvor er du sej med de powercleans :superman::devil:

Det er vel knap muligt at træne mere ryg... :tongue: Og ja, cleans er feee'. Specielt at reppe i...not

Nå ja foresten hvis du ikke får noget ud af en F6'er heller, så skal du op og køre OL benbøj 3 gange i ugen :tongue:

:tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Kom nu ind i kampen Rommel.

Jeg synes ofte din log bærer bræg af yng, undskyldninger og mere ynk.

Eller nej...

Det er faktisk ret godt at se, at der trods alt er nogen som flytter noget jern på god gammeldaws manér.

(Når jeg repper med dit max, smider jeg lige en PM!)

Link to comment
Share on other sites

fedt at du holder marathon power clean ånden i live... Næste stop 100 for en 20'er....

hahaha...det kommer ikke til at ske inden for det næst års tid tror jeg. Det er jo helt umenneskeligt tungt for en 20'er!

Kom nu ind i kampen Rommel.

Jeg synes ofte din log bærer bræg af yng, undskyldninger og mere ynk.

Eller nej...

Det er faktisk ret godt at se, at der trods alt er nogen som flytter noget jern på god gammeldaws manér.

(Når jeg repper med dit max, smider jeg lige en PM!)

Og jeg sender en PM når jeg løber en 10 km på under 40 min. Mit gæt er at vi ikke kommer til at sende mange PM's... :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Okse >> Jammen uden druk og junkfood kan min krop ikke eksistere! :4mewantfood: :tongue: Se nu at få kørt 200 km på den cykel en af ugerne! :w00t:

Heffe >> At reppe 20 x i vend kræver selvfølgelig en hvis styrke, men det er HELT klart kredsløbet der kommer til kort...Jeg venter i spænding på at du laver 20 med 82. Husk at have fundet et godt sted at kaste op før du starter. :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share