Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Hygge-sympatitræning 27/12-06:

Sune skulle træne og som den standup guy jeg er, begavede jeg ham med mit selvskab :tongue:

Træk benbøjninger:

Nogle 10'ere med stangen

5 x 6 @ 30 kg

Det er skuleren der er problemet, men med lidt let tilvænning tror jeg det kan blive meget bedre. :smile:

Lars, jeg er altså ved at indhente dig i træk benbøjninger, og skulderen er en dårlig undskyldning! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i IK99 29/12-06:

Squat:

Op til en 4'er med 150 kg. Henning og Nissen? var igang så, selv om min ryg var busted skulle jeg lige lege lidt med... :innocent:

Frivend:

Et par løft på 110 og et par mis på 115, hvor jeg var for untough til at sætte mig under vægten.

En 6'er med 100 kg fra hæng...

Stem:

Et par 8'ere på 50 og 55 kg...

Ikke så megen træning, men en masse kage og sladren med en bunke moller! :w00t:

Og så stod den på druk og male bonding resten af aftenen... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

B A N G !

-og rigtig godt, glitrende, champagneboble-perlende nytår til dig din lange bandit!

Godt at høre at I rigtig går til den i omklædningsrummene, det er jo en klassiker!

Kærligste hilsner

Sally :w00t:

Tak skal du ha' og i lige måde, dit næsten lige så lange kvindemenneske! :cool::superman:

(Du skulle have været med i IK's omklædningsrum, hehe)

Rommelkuglen

Link to comment
Share on other sites

Træning 2/1-07:

Trænede på skolen.

Frivend:

5 x 60 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

Og så var det at en lærer fra skolen gik forbi mig og sagde at jeg ikke måtte stille vægten hårdt ned på gulvet. :nonono::mad: Jeg fik en konstruktiv samltale med manden, og hørte om det mon ikke kunne anskaffe nogle gummimåtter at ligge ud på liniliumsgulvet, men det mente han slet ikke kunne komme på tale pga økonomien. Fuck, hvor er det skod at ens træning skal saboteres af sådan noget - der er fine eleikostænger OG gummiskiver, der bare tigger om at blive smidt med ellers.

Frontsquat:

5 x 87,5 kg

5 x 97,5 kg

5 x 107,5 kg

5 x 117,5 kg

3 x 127,5 kg

Var lidt pissed over frivends-gulv-tingen, så alt var light weight. Da jeg var ved at have løftet færdig var der en fyr, der sagde at han også skulle benbøje foran. Det viste sig at han var VL'er fra Esbjerg i 77,5 kg klassen. Ham fik jeg snakket en del med under resten af passet - cool at møde en non-discopumper på psk. :smile: Stærk lille fyr faktisk: over 90 kg i træk og 125 kg i stød.

Stem:

8 x 50 kg

3 x 5 @ 60 kg

Bænk:

5 x 50 kg

5 x 70 kg

5 x 80 kg

5 x 90 kg

3 x 100 kg

Chinup i barre:

5 x 5 @ mig

3 x mig

Trænede sammen med VL gutten resten efter squatten, så vi kunne gå og sludre om jern. :cool:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

sejt at bumpe ind i en vaskeægte vl'er sådan tilfældigt. hvor tit sker det lige? lige først syntes jeg, at tallene passer perfekt på en jeg kender, der hedder uffe, men han har vist trukket omkring de 100 og han er ikke den beskedne type.

får vi dig ud i thor en dag? der er nisse og allemandstræning i morgen torsdag fra ved halv-firetiden for eksempel.

Link to comment
Share on other sites

sejt at bumpe ind i en vaskeægte vl'er sådan tilfældigt. hvor tit sker det lige? lige først syntes jeg, at tallene passer perfekt på en jeg kender, der hedder uffe, men han har vist trukket omkring de 100 og han er ikke den beskedne type.

får vi dig ud i thor en dag? der er nisse og allemandstræning i morgen torsdag fra ved halv-firetiden for eksempel.

Han hed ikke Uffe...hehe

Men jeg vil gerne træne med. Så kan jeg også få noget velfortjent kritik af min rustne VL teknik. Det finder vi lige ud af! :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share