Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

Hmm, mon dette indlæg er skrevet idag.. nej - men det kunne vist lige så godt. c070.gif

Men man skal åbenbart være efter hende Mette :tongue:

Anyways, jeg vil endnu engang prøve at komme op til din morgentime fredag, Mette... 2.gang må være lykkens gang :innocent: - og mit SATS medlemsskab stopper jo snart c065.gif

Det kunne godt være skrevet idag, men da jeg ikke er bagud med opdateringen i min egen log, så må det være fra en anden dag :innocent: :4thumbup: Godt observeret....

Uh håber ikk MH har noget imod at vi fedter hendes log lidt til. :wub: Du ved som snart 30-årige må vi dele hehe. :laugh:

Åh nej jeg må nok hellere vende tilbage til noget lidt mere seriøst..... Gider bare ikke jobbe mere idag

:smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Har fået den grumme, grumme vane at vågne før vækkeuret ringer, det være sig både halve og hele timer. Har besluttet mig for at udnytte denne nye, yderst mærkværdige vane til noget fornuftigt, nemlig at få trænet. Denne morgen blev det til en gang core træning på madrassen i stuen, og hvis jeg vågner tidligt igen i morgen, så lover jeg højt og helligt at jeg vil løbe en tur. Amar'

Lyder som en meget meget mærkelig vane.. er det noget der smitter? a055.gif

Men nok yderst fornuftig måde at udnytte det på, det må man gi' dig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er du allerede 30? Troede ikke du var rundet endnu?

s022.gif

Neeej ikke endnu men man kan mærke det allerede puste i nakken. Den 28 oktober så regner og stormer det for vildt. suk :tongue:

PSST sjovt at du lige har vips der. Hun sidder nemlig bag i min bil... I wonder why.... :4jumpy:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:innocent: Tjah jeg vågnede kl 5 imorges til fuglekvidren fra mit åbne vindue. Burde måske ha' rejst mig op og taget skoene på, men istedet lukkede jeg vinduet og sov videre. Åh nej er det sådan at blive 30 :smile:

Åh neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, det er sådan at blive 30 :cry:

Hmm, mon dette indlæg er skrevet idag.. nej - men det kunne vist lige så godt. c070.gif

Men man skal åbenbart være efter hende Mette :tongue:

Anyways, jeg vil endnu engang prøve at komme op til din morgentime fredag, Mette... 2.gang må være lykkens gang :innocent: - og mit SATS medlemsskab stopper jo snart c065.gif

Nope, arbejdsmotivationen er, også i dag, nærmest ikke-eksisterende... Så er det godt at man kan mol-overspringshandle den :laugh: (Også selvom loggen ligger lidt stille lige nu :innocent: )

- Og du er stadig velkommen en fredag morgen i Parken :smile:

Ja det er planen at komme til din time. Og jeg mener det med de 30 :laugh: Jeg fedter gerne - men ikke når det efterspørges - men jeg mener nu den smiley kan underkastes andre fortolkninger hehe

Jamen så siger jeg tak, I think :bigsmile:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Det kunne godt være skrevet idag, men da jeg ikke er bagud med opdateringen i min egen log, så må det være fra en anden dag :innocent: :4thumbup: Godt observeret....

Uh håber ikk MH har noget imod at vi fedter hendes log lidt til. :wub: Du ved som snart 30-årige må vi dele hehe. :laugh:

Åh nej jeg må nok hellere vende tilbage til noget lidt mere seriøst..... Gider bare ikke jobbe mere idag

:smile:

Det er vist for sent a050.gif

Håber vi kan tilgives!? a055.gif

Neeej ikke endnu men man kan mærke det allerede puste i nakken. Den 28 oktober så regner og stormer det for vildt. suk :tongue:

PSST sjovt at du lige har vips der. Hun sidder nemlig bag i min bil... I wonder why.... :4jumpy:

Nej, det kan man ikke mærke :tongue: (over 2 år endnu :blush: )

Og god arbejdslyst så!

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Logspam :hmmm:

Ej, det er fin fin, og en go indikator for arbejdsniveauet rundt omkring på de molbo-erske arbejdspladser :laugh:

Jamen der er vist flere, end man lige tror, som lider af molinitis, og som skal have sit daglige fix gange fire. :smile:

Og denne gang er det så din log, det går ud over MH :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jamen der er vist flere, end man lige tror, som lider af molinitis, og som skal have sit daglige fix gange fire. :smile:

Og denne gang er det så din log, det går ud over MH :4thumbup:

Nogen bestemt du tænker på?!

Altså ikke fordi jeg føler mig ramt eller noget :blush: Men når man nu hverken drikker kaffe ( :innocent: ) eller ryger ( :innocent::innocent: ), så må man spare en masse uproduktiv tid op. Og på en eller anden måde skal det jo bruges :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til en løbetur torsdag morgen. Jeg har nemlig investeret i et par ørepropper, så jeg sov sødt som en baby indtil 5 mins før vækkeuret ringede.

Fredag morgen, tid til en gang cykling i Parken.

Denne morgen med dejligt selskab af CandyG, men uden Arne???

Ja det er planen at komme til din time.
:nonono::wink:

Programmet er fint beskrevet i CG's log, så ingen nærmere detaljer der. Altid sjovt at møde en ny mol-boer IRL :smile:

Lørdag.

Først en lille slendretur ad Østerbrogade, som mundede ud i Strandvejen. Og lige en afstikker forbi Svanemølle Kasserne, hvor brandmanden skal på FUT til efteråret det er godkendt :4jumpy::wootdance::heartpump::heartpump::yahoo:

Om eftermiddagen en skøøøøøn løbetur i dejligt selskab af brandmanden. Han er virkelig ved at komme i god form, men ikke bedre end at jeg stak af fra ham i slutspurten, he he. 8.4 km, 45 mins

Søndag.

Efter at have sat brandmanden på toget til Jylland, måtte jeg lige op og få lidt positiv energi. Dejlig udmattende styrketræning, som som et lille barn om natten :sleeping:

Mandag.

Trængte til lidt pause, så i dag blev det kun til transportcykling, 26 km

Skøøøøøøøøøøønt at MOL er oppe igen, har haft de ondeste abstinenser i dag på jobbet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lyder dejligt med ham der brandmanden ...er det nyt? Eller ses i bare ikke så ofte? Eller begge dele? :tongue:

Og feeeedt at du har logget ham med til løb - men det er han jo nødt til, hvis han vil fange dig, sådan rigtigt lun.gif

Og du er ikke den eneste - jeg var jo helt produktiv idag embarassed2.gif

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Lyder dejligt med ham der brandmanden ...er det nyt? Eller ses i bare ikke så ofte? Eller begge dele? :tongue:

Og feeeedt at du har logget ham med til løb - men det er han jo nødt til, hvis han vil fange dig, sådan rigtigt lun.gif

Og du er ikke den eneste - jeg var jo helt produktiv idag embarassed2.gif

Ja, han er også skøn :wub:

Jeg har tidligere i loggen beskrevet hvordan vi mødtes, sjov historie. Vi ses desværre ikke så tit da han bor i aalborg, men det er jo snart fortid :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er også skøn :wub:

Jeg har tidligere i loggen beskrevet hvordan vi mødtes, sjov historie. Vi ses desværre ikke så tit da han bor i aalborg, men det er jo snart fortid :w00t:

Hehe - ok, var bare lige for doven til at få det læst. Det må blive i morgen på arbejde :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - ok, var bare lige for doven til at få det læst. Det må blive i morgen på arbejde :tongue:

Ha ha, ja der skal jo også være lidt fornuftigt at lave i morgen :laugh:

God 1. maj, MH (uanset, hvad du skal lave) :bigsmile:

For mig skal det i hvert fald nok blive en skøøøøn dag :4thumbup:

Også god 1. maj til dig Okse, med snaps og hele balladen.

Hvad jeg skal lave? Så lidt som muligt, har nemlig friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :yahoo:

Men først: Sidste afsnit af Prison Break, starring Michael Scofield, nam nammenam han er guf

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Ja, han er også skøn :wub:

Jeg har tidligere i loggen beskrevet hvordan vi mødtes, sjov historie. Vi ses desværre ikke så tit da han bor i aalborg, men det er jo snart fortid :w00t:

Jeg er for nysgerrig, så kunne ikke vente helt til i morgen :innocent:

Søøød historie, han må have haft et stort crush på dig :wub:

Hvornår skal I flytte sammen? Og herovre forhåbentlig?! a055.gif

Og hvem er det på side 4? Er det brandmanden?

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Jeg er for nysgerrig, så kunne ikke vente helt til i morgen :innocent:

Søøød historie, han må have haft et stort crush på dig :wub:

Hvornår skal I flytte sammen? Og herovre forhåbentlig?! a055.gif

Og hvem er det på side 4? Er det brandmanden?

Jaaaaa, det er en søøøø historie :smile:

Havde dog en lille krise i juni, lige da jeg havde afleveret min BA, men der var jeg generelt rundforvirret på alle leder og kanter. Men så gjorde han noget (privat) som gjorde mig helt sikker i min sag... (En rigtig MAND er han)

Tjae, i første omgang flytter han over til mig de tre måneder han er på udd. på Svanemøllen, og så ser vi hvad der sker. Selvom jeg føler mig meget hjemme i Kbh, kan han godt lokke mig med til Aa så hooked er jeg :wub:

Og en gammel kost som snart runder, kan jo ikke blive ved med at leve sit liv som en teenager, så der må snart ske et næste skridt :wink:

Btw, så er det ikke ham nederst på side 4, men en som TandFanatiker synes er nice :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaa, det er en søøøø historie :smile:

Havde dog en lille krise i juni, lige da jeg havde afleveret min BA, men der var jeg generelt rundforvirret på alle leder og kanter. Men så gjorde han noget (privat) som gjorde mig helt sikker i min sag... (En rigtig MAND er han)

Tjae, i første omgang flytter han over til mig de tre måneder han er på udd. på Svanemøllen, og så ser vi hvad der sker. Selvom jeg føler mig meget hjemme i Kbh, kan han godt lokke mig med til Aa så hooked er jeg :wub:

Og en gammel kost som snart runder, kan jo ikke blive ved med at leve sit liv som en teenager, så der må snart ske et næste skridt :wink:

Btw, så er det ikke ham nederst på side 4, men en som TandFanatiker synes er nice :laugh:

Ja ja, jeg er slet ikke misundelig :tongue:

Men meget praktisk at I kan afprøve det, mens han alligevel skal være herovre. :wink:

Aalborg er nu også en dejlig by, har også været tæt på at blive lokket derop... og har familie der. Der er så hyyyyggeligt (og spas i gaden :tongue:)

Men så vidt jeg kunne høre, stammer du fra det jyske? :tongue:

Jeg kan nu godt give TandFanatikeren ret i at han er nice :blush: Kommer han til det der spinningMaraton TandF?

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg er meget glad for at mol fungerer igen efter igår, som var ganske forfærdelig, er jeg simpelthen :sneaky2::sneaky2::sneaky2: over, at det lange indlæg jeg lige havde skrevet...forsvandt suk.

Jeg var ellers lige igang med at kommentere Candygirls supergode evne til at huske programmer og hvor irriterende det lige er IKKE at være på øen indimellem, når du de fleste mollere holder til der. :wink:

Derudover kan jeg slet ikke følge med, når der sker så meget i logsene....Jeg er håbløst bagud med jeres opdateringer...... :blink:

Ak ja den kærlighed med brandmanden der.... utroligt som det lykkedes for jer. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share