Nu som tiogtyveårig


Mettehelena
 Share

Recommended Posts

  • Replies 756
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vil forsøge at beskrive alle detaljer om min usle træningsindsats, skulle vist være en smal sag :laugh:

Søndag:

En dejlig lang løbetur (og lidt til) om Søerne i Kbh blev det til, i alt 11 km.

Mandag

Ingen træning, vraltede rundt til stor morskab for mine kollegaer

Tirsdag

Som altid en dejlig gang morgencykling med de trofaste medlemmer i Boltens Gaard

Onsdag

Vikar for Jacob K, morgencykling i Parken

Torsdag

SATSCore programgennemgang = 25 mins div mave og rygøvelser. Dejligt når man ikke lige gider gå i gym

Fredag

Morgencykling i Parken, ca. samme skare som onsdag :4thumbup:

Lørdag

SATSCore igen

3. halveg på Train i Århus :4drunk:

Søndag

Uhauhauhauha, hangovers

Mandag

Vikar for Peter S, morgencykling i Parken

Tirsdag

Morgencykling i Boltens

Fik ikke regnbukserne med, så måtte cykle de ca. 11 km på arbejde uden, med det resultat at jeg kun kunne holde varmen under min Canadiske Gås resten af dagen.

Hey MH :superman:

Dejligt at følge din træning og læse du får givet den gas :tongue: Håber ikke du er rendt ind i sygdom som mange render rundt med i øjeblikket :wink:

Kenn

Jo, nys og snot på 3. dag :4ranting:

I morgen er jeg rask, i morgen er jeg rask, i morgen er jeg rask. Bliver vanvittig af at lave ingenting

Link to comment
Share on other sites

God bedring, småååkke!

Og tak for dine råd mht. arbejde osv. I hvert fald er det skønt at lave noget `rigtigt´ arbejde. Bare det, at der er interesse for mine færdigheder!

Nå, men jeg håber, du snart er på toppen igen. Kommer brandmanden ikke og holder dig i hånden, når du har det skidt?

De bedste hilsner fra Oksen

Link to comment
Share on other sites

Nååååå der bliver stadig trænet. Dejligt at se :w00t: Håber snart du kommer ovenpå igen :dry::smile:

Fordelen ved at være i go form; bacillerne overlever ikke længe :devil: . Er allerede meget bedre kørende

UPS :blush:

Hvordan kunne jeg dog glemme at give dig en buket blomster på valenstines dag :nonono: nu når jeg kan læse du døjer med lidt sygdom :innocent:

Men søde MH :superman: så får du bare 2 :flowers::flowers:

God bedring :wink:

Kenn

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak :blush:

God bedring, småååkke!

Og tak for dine råd mht. arbejde osv. I hvert fald er det skønt at lave noget `rigtigt´ arbejde. Bare det, at der er interesse for mine færdigheder!

Nå, men jeg håber, du snart er på toppen igen. Kommer brandmanden ikke og holder dig i hånden, når du har det skidt?

De bedste hilsner fra Oksen

Anytime :smile:

Og jo, brandmanden kommer i morgen :wub: (har i øvrigt 1 års dag på søndag, som tiden dog flyver)

Tak for de søde hilsner allesammen

Link to comment
Share on other sites

Tilbae til træning med en lettere løbende næse...

Fredag

Morgencykling i Parken. Intet kan holde mig fra den time :wub:

Den sædvanlige flok var klar, og også en del nye var med. Nice.

Ingen træning i weekenden, kun en masse trav rundt omkring i vor dejlige hovedstad. Der kom så til gengæld også ret så mange km i benene. Og en del vin og øl med Hot1tot og ledsager lørdag, pyyyyyha.

Mandag

SatsCore, ikke det store, stadig lidt mat i korpuset

Tillykke med årsdagen, MH og hr. indsatsleder brandmand!

:strat::beerchug::4pizza::4eat: :4dog: :cheer::cheer::partytime2:

Mange hilsner fra tidligere beredskabs-frivillig Oksen!

Taaaaaaaaaaaaaaaak :blush:

Havde en skøn dag med tømmermænd, burgere og bio. Og ingen træning

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Morgencykling i Boltens.

Mit puls- og stopur var løbet tør for batteri i løbet af natten, så jeg måtte hurtigt ændre på programmet så det blev hele minutter der blev kørt. Det gik dog fint, og folk synes det var et godt program. Here it is:

3 mins siddende mellemtakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

3 mins siddende enkelttakt, FS 6

2 mins stående enkelttakt, FS 6

2 mins fri, FS op til 7

Pause

3 mins siddende mellemtakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

3 mins siddende enkelttakt, FS 7

2 mins stående enkelttakt, FS 7

2 mins fri, FS op til 8

Pause

3 mins siddende mellemtakt, FS 8

2 mins stående enkelttakt, FS 8

3 mins siddende enkelttakt, FS 8

2 mins stående enkelttakt, FS 8

2 mins fri, FS op til 9-10

Enkelt og :devil:

Onsdag

Mountainbikeing i den skønne sneklædte natur.

Havde et hjemmebesøg i Lyngby sidst på dagen, de 12 km jeg havde hjem var i et noget kuperet terræn, med sneen fygende om ørerne. Så føler man sig i live :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du kører nogle lækre enkle program, hvor man ikke skal tænke over 10 sek her og 15 sek der. Det er altså virkelig dejligt, og noget som jeg ville ønske, jeg kunne køre med på som medpassager...... Det er nemlig liiiige mig..Flow. :bike:

Ellers også et tillykke med årsdagen (lidt forsinket men jeg huskede det da) :tongue:

Korrekt. Al den sne får os til at føle os i live.. MEN DEN MÅ GERNE SNART FORSVINDE :hmmm::unhappy::4whip:

Rigtig god weekend til dig M... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kører nogle lækre enkle program, hvor man ikke skal tænke over 10 sek her og 15 sek der. Det er altså virkelig dejligt, og noget som jeg ville ønske, jeg kunne køre med på som medpassager...... Det er nemlig liiiige mig..Flow. :bike:

Thanx, det program er bare lige i skabet, og der er ingen copyright på det :wink:

Ellers også et tillykke med årsdagen (lidt forsinket men jeg huskede det da) :tongue:

Takker

Korrekt. Al den sne får os til at føle os i live.. MEN DEN MÅ GERNE SNART FORSVINDE :hmmm::unhappy::4whip:

Jep, gider heller ikke mere, se hvorfor i træningsopdateringen i dag :sneaky2:

Rigtig god weekend til dig M... :smile:

I lige måde du :bigsmile:

Lørdagens træning foregik i Sats Parken, hvor jeg lige ville mærke lidt på vægtene. Sjovt nok vejede vægtene mere end de plejer :dry: . Må nok bare konstatere, at når man kun får styrketrænet ca. en gang hver 3. uge, så bliver man altså ikke stor og stærk :laugh:

Efter at have tilbragt hele lørdag aften, nat og en del af søndag morgen i byen med eks-roomie M, var lysten til en løbetur søndag ikke lige så fristende. Men da jeg var blevet ædru i løbet af eftermiddagen, kom jeg i løbetøjet og tog en 8 km tur om Søerne. Dog blev det en forsigtig tur, da 1. der var MØGGLAT pga det ¤))&¤) sne som ikke var blevet ryddet alle steder, og 2. jeg var vist ikke heeeelt ædru alligevel :innocent:

Så selvom dagen i dag er sovet væk (og løbet lidt), så er minderne om den sjoveste bytur i mands minde nu det værd. Eks-roomie M, som jeg boede med et halvt års tid da min eks og jeg flyttede fra hinanden, er homo, og en sjov en af slagsen :wink: . Vi havde et rigtigt Will og Grace forhold, og en del sjove byture. Vi blev enige om at det bare var for længe siden at vi havde været i byen, så det måtte vi lave om på. På Pan dansede vi op ad stripperstangen :laugh: , og jeg bildte alle fyrene ind, at M var min kæreste. De gloede på mig som om jeg var dum og naiv, for M har været på et par stykker i den del af byen...

Vi sluttede af på den næst-skummeleste homobar af alle (Amigo vinder vist 1. pladsen), Cosy Bar. Det er det rene kødmarked, og jeg var glad for at jeg udstråler at jeg er er hetero. Men sjovt var det, og vi gik pænt godt til den med :beerchug::blahblah: :4flex: :4drunk: :slut::bottom: og ikke mindst :boobs:

Nu står den på :4pizza::cola: og :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

På Pan dansede vi op ad stripperstangen :laugh: , og jeg bildte alle fyrene ind, at M var min kæreste. De gloede på mig som om jeg var dum og naiv, for M har været på et par stykker i den del af byen...

Så var jeg milimeter fra at rende ind i dig.

Vi forsøgte at komme derind men kunne ikke få fat på en f*cking taxa på Vesterbrogade.

Forsøgte længe.. uden held.

Nu er jeg TOTALT ked af at have misset dette skue :laugh:

Vi sluttede af på den næst-skummeleste homobar af alle (Amigo vinder vist 1. pladsen), Cosy Bar.

Så har du vist ikke været på Boys?? :innocent: :innocent:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Så var jeg milimeter fra at rende ind i dig.

Vi forsøgte at komme derind men kunne ikke få fat på en f*cking taxa på Vesterbrogade.

Forsøgte længe.. uden held.

Nu er jeg TOTALT ked af at have misset dette skue :laugh:

Så har du vist ikke været på Boys?? :innocent: :innocent:

Boys? Det lyder dælme skummelt... Tror vist vi skal have en gaybarcrawl engang :laugh:

Og poledansen, ja der gik du glip af noget :wink:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Hey MH :4thumbup:

Hvad så du er du kommet af med din snot og forkølelse :nonono: eller har du fået redet dig en omgang som så mangre andre der ikke er til at slippe af med :devil:

Keep Spinning Champ :superman:

Kenn

Jep, den er all gone :4thumbup:

Mandag var energien ikke helt i top (den der sang fra de varme lande med at man ikke er 17 mere :laugh: ), så 0 træning. Stadig doms fra styrketræningen lørdag og løb søndag, niiiiiice.

Tirsdag

Morgencykling i Boltens

Stadig ikke på toppen, så timen blev kørt lidt på rutinen :innocent:

Onsdag

0...

Det skal dog lige siges, at jeg udover det nævnte her, kører ca. 100 km transportcykling om ugen, og det er ikke i bedstemortempo :devil:

Link to comment
Share on other sites

Heller ingen træning torsdag.

Det står lidt sløjt til med energien for tiden...

Fredag

Mit :wub: morgenhold i Parken.

Der var ikke så mange med i dag, de tør nok ikke komme ud pga. det #%=/#=% 69-hus

Nu: En dejlig weekend i Brandmandens selskab :wub:

Rigtig god weekend til alle som kigger forbi

Link to comment
Share on other sites

Lørdag.

Dejlig lang løbetur.

1. del i selskab med brandmanden, ca. 4½ km.

Da han så ikke kunne mere, fortsatte jeg til Søerne og tog min sædvanlige tur på 8 km, så små 15 km blev det til :devil: . Må altså se at få den mand i form :innocent:

Søndag.

Den planlagte styrketræning blev anulleret pga. manglende motivation fra den ene af træningsdeltagerne (ja, ikke MH)... Det blev i stedet til en runde i HOE (Hell on Earth) aka Fields :nonono:

Nu starter en ny og frisk uge, som forhåbentligt slutter af med en skiweekend :hands::yahoo:

Edited by Mettehelena
Link to comment
Share on other sites

Lørdag.

Dejlig lang løbetur.

1. del i selskab med brandmanden, ca. 4½ km.

Da han så ikke kunne mere, fortsatte jeg til Søerne og tog min sædvanlige tur på 8 km, så små 15 km blev det til :devil: . Må altså se at få den mand i form :innocent:

Søndag.

Den planlagte styrketræning blev anulleret pga. manglende motivation fra den ene af træningsdeltagerne (ja, ikke MH)... Det blev i stedet til en runde i HOE (Hell on Earth) aka Fields :nonono:

Nu starter en ny og frisk uge, som forhåbentligt slutter af med en skiweekend :hands::yahoo:

Pas nu på, at du ikke brækker dine flotte, lange stænger :wub: , hvis/når du skal på skitur, MH. Det ville være en stoooor skam. Hvor vil du i øvrigt gerne hen og stå på ski?

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på, at du ikke brækker dine flotte, lange stænger :wub: , hvis/når du skal på skitur, MH. Det ville være en stoooor skam. Hvor vil du i øvrigt gerne hen og stå på ski?

Skal skam nok passe på stængerne :wink:

Bliver weekenden til noget, bliver det et sted i Sverige. En af Hot1tots venner er sat på sagen...

Ellers er Val D bare :wub::wub::wub: , men lige nu vil jeg være tilfreds med Valby Bakke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag.

Det sædvanlige morgenhold. Nu er det ved at være lyst ved afgang fra hjemmet :4thumbup:

Onsdag.

Overarbejde... Så ingen energi til træning...

Var på besøg på en aflastningsinstitution i Frederikssund som trak ud. Ungerne var ret så søde, men også temmelig energikrævende :smile:

Torsdag.

Kæbetræning med Hot1tot :blahblah:

Fredag.

Morgencykling i Parken. Var lidt brugt ovenpå en hård og lang uge, så på trods af at jeg pøsede modstand på og cyklen føltes nok så tung, røg pulsen først over 170 de sidste par minutter af timen.

Ingen sne i 700 km omkreds = ingen weekendski :mad:

Har dog aftalt med Hot1totten at uge 1 i 2008 er helliget en skiferie.

Lørdag.

Nu er det forår :4jumpy::sun::banana:

Der blev tilbagelagt 10.5 km om Søerne i rask løb og Firestarter i ørerne. Nice

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share