MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Tak, søde Daisygirl :smile:

Og tak for træningen i dag - flotte strømper :biggrin: De kunne næste lyse op i den mørke kælder :laugh:

Åhhh, jeg vidste at du ville kunne lide dem :tongue:

Ja, så blev der trænet igen. Denne gang i selskab med Daisygirl og de andre BB'ere og VL'ere :smile: Da vi kom ned i kælderen var lyset gået ud. Det var ikke i hele idrætshuset, men hele IK99. Det var liiiidt irriterende, men der blev trænet i det spæde skær af mobiltelefoner og den smule lys, der kom ned ad trappen. Da BIG SHOOTER dukkede op spredte han lys over det hele. Han er som en lille sol :sun: eller også fandt han bare de malerlamper, der stod i hjørnet inde på kontoret :laugh: Efter et par timer kom lyset tilbage :smile:

Og da lyset endelig var kommet tilbage, virkede det bare helt forkert. Big Shooters løsning var faktisk super hyggelig. Og for min skyld må den godt blive standard dernede :bigsmile:

Hyggelig og stærk træning. Jeg blev presset lidt af Daisygirl :devil:

Same here. Og sådan skal det jo være !! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er naturligiv freshness! Men kan ikke lige komme paa, hvad du mener? Findes der andre sociale medier?

Jeg lavede i oevrigt, med direkte inspiration i denne log Spread Eagle i gaar. Fremragende oevelse!

Haha - jeg vil også gerne høre, hvad BangkokBøsse-hold (BB-hold) sagde til den :laugh:

Åhhh, jeg vidste at du ville kunne lide dem :tongue:

Og da lyset endelig var kommet tilbage, virkede det bare helt forkert. Big Shooters løsning var faktisk super hyggelig. Og for min skyld må den godt blive standard dernede :bigsmile:

Same here. Og sådan skal det jo være !! :w00t:

Jeps - god træning :smile:

Torsdag d. 20. januar 2011

Bentræning!!

Squat

10 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 60 kg

6 * 80 kg

6 * 90 kg

6 * 90 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

8 * 80 kg

Bælte på alle sæt - egentlig lidt for at blive vant til at bruge det :smile: Jeg synes ikke de 90 kg kom så godt op, så jeg gik ned i vægt igen. Teknikken failede lidt og jeg kom lidt for langt forover :cry: De 80 kg kunne jeg styre. JADANi spottede på sidste sæt. Det giver bare en sikkerhed, selv om han ikke skulle redde noget, så det kørte lidt mere sikkert :smile:

Step Ups, høj skammel, DB's pr. hånd

10 * 17.5 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg*

8 * 20 kg

8 * 20 kg

3. sæt blev kørt med alternering mellem venstre og højre fod. Resten først 8-10 reps med den ene fod og derefter samme med den anden

Stiff legged DL

10 * 60 kg

12 * 80 kg

10 * 80 kg

12 * 80 kg

12 * 80 kg

10 * 80 kg

Crunches

15 * BW

15 * BW

15 * BW

Træning i dag i lys :smile:

JADANi squattede også i dag - det er han god til!

10 * 160 kg

5 * 170 kg

5 * 180 kg

5 * 190 kg

5 * 200 kg

4 * 210 kg !!

15 * 140 kg

17 * 160 kg

Sidste to sæt var med Safety baren.

Han havde forresten også sit superman-outfit på - blå tights og rød t-shirt :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger homoholdet til at du laver den? :laugh:

Homoholdet er begejstrede uanset hvad jeg foretager mig. Isaer er de dog glade for Bergur Bagsjulder Blast og doedloeft, da jeg bukker mig forover!

Dette er et godt spørgsmål.

Ja, jeg lagde mig over i hjoernet af hensyn til min jomfruelighed.

Haha - jeg vil også gerne høre, hvad BangkokBøsse-hold (BB-hold) sagde til den :smile:

I gaar boessede de den paa skraabaenkene og jeg fik mig en laengere snak med boesse Chris, der var bekymret for, hvor Tobias var blevet af. Da jeg fortalte ham... (fortsaettes i min log)! (hoho for en teaser)

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

I gaar boessede de den paa skraabaenkene og jeg fik mig en laengere snak med boesse Chris, der var bekymret for, hvor Tobias var blevet af. Da jeg fortalte ham... (fortsaettes i min log)! (hoho for en teaser)

Yearh ... Jeg elsker dine historier, så jeg måtte jo fluks over i din log for at læse videre :laugh:

Jeg har trænet lidt :smile:

Mandag d. 24. januar 2011

Det blev til flad DB press, da power racket (hvor jeg ville have bænket) var optaget :smile: Det er sikkert fint nok - jeg har ikke kørt øvelsen fast meget længe... if ever :smile:

DB Press

8 * 15 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 25 kg

8 * 30 kg

8 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

8 * 25 kg

8 * 25 kg

8 * 25 kg

8 * 25 kg

sikke mange sæt :laugh: Jeg fik spot på de 30 kg, men der var ikke lige nogen tilgængelige på næste sæt, så jeg satte vægten lidt ned igen. Jeg synes det er svært at få ordentlig opspænd, når man lægger sig med DB'sene. Det kræver måske lidt mere øvelse :smile: Det skal nok blive bedre næste gang :smile:

DB low incline press

5 * 20 kg :laugh: HUNGIIIiii

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

DB low incline flyes

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

supersættet med

Y-raise

Externe rotationer

Stræk for forskulder+rotator

:superman:

Tirsdag d. 25. januar 2011

Pull Down, warm up

10 * 45 kg

10 * 45 kg

Chin up

9 * BW

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

4 * 10 kg

6 * 5 kg

5½ * 5 kg

WUHUUUuuu - Flere reps end sidst på næsten alle sæt :superman: Jeg er lidt overrasket over fremgangen, men jeg havde også godt heppekor :smile:

Dødløft, 7 cm klodser

10 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 100 kg

8 * 110 kg

6 * 110 kg

7 * 110 kg

8 * 100 kg

:hmmm:

BB Bench Rows

10 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

ADD kom mens jeg var i gang med chin up for at teste VL'erne. Dem var der bare ingen af i dag. Vi var kun 6 igang med at træne - Simon, JADANi, tre fra team badeshorts og jeg. De valgte så at teste Simon, JADANi og jeg, ganske upåagtet, at team badeshorts er fucking elite!!. De spiller på - eller er prospects til - danmarks landshold i kajakpolo. Det forstod jeg intet af :blink::tongue:

Nå, men de fik deres prøver. Vi fyldte selvfølgelig alle deres bægre og pissede lystigt videre - HEHE og VL-Christina måtte også lige levere, da hun dukkede op.

Link to comment
Share on other sites

ADD kom mens jeg var i gang med chin up for at teste VL'erne. Dem var der bare ingen af i dag. Vi var kun 6 igang med at træne - Simon, JADANi, tre fra team badeshorts og jeg. De valgte så at teste Simon, JADANi og jeg, ganske upåagtet, at team badeshorts er fucking elite!!. De spiller på - eller er prospects til - danmarks landshold i kajakpolo. Det forstod jeg intet af :blink::tongue:

Burde de ikke have styr på hvornår dem de skal teste de træner?

ADD: Money well spent!!

Nå, men de fik deres prøver. Vi fyldte selvfølgelig alle deres bægre og pissede lystigt videre - HEHE og VL-Christina måtte også lige levere, da hun dukkede op.

Golden showers ad libitum.

Link to comment
Share on other sites

Burde de ikke have styr på hvornår dem de skal teste de træner?

ADD: Money well spent!!

Joh, det synes jeg også de burde, men de virkede meget overraskede over, at der ikke var VL-træning og spurgte "Er det lige lavet om, så de ikke træner om tirsdagen?" :blink: Det har de ikke gjort i de 2½ år jeg er kommet i IK...

Golden showers ad libitum.

Ja, det havde været flot :tongue: Når sandheden skal frem, så havde jeg meget svært ved at levere varen. Det er bare ikke det samme på et halv-offentligt toilet med en pige fra ADD :gal:

Link to comment
Share on other sites

Joh, det synes jeg også de burde, men de virkede meget overraskede over, at der ikke var VL-træning og spurgte "Er det lige lavet om, så de ikke træner om tirsdagen?" :blink: Det har de ikke gjort i de 2½ år jeg er kommet i IK...

Det er så latterligt at jeg næsten ikke kan klare det.

Det er bare ikke det samme på et halv-offentligt toilet med en pige fra ADD :gal:

Fap fap fap fap fap fap.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 26. januar 2011

Så blev der trænet igen. Wauw - jeg er allerede oppe på tre gange træning i denne uge :w00t: Og det ser ud til det godt kunne blive mere endnu... Stay tuned :superman:

Jeg havde lavet en aftale med Daisygirl. Desuden var bl.a. Johnny Bravo, JADANi, Big Shooter, The Hung, Filosoffen, Fru Erik, Sina, JimmyP, VL'ere og lidt andre random hang arounds :smile:

DB OH Press, seated

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

BB Behind the neck Press

8 * 20 kg

8 * 20 kg

6 * 30 kg

6 * 30 kg

6 * 30 kg

6 * 34 kg

6 * 34 kg

6 * 34 kg

Længe siden sidst og jeg skulle lige vænne mig til bevægelsen igen, men det gik gik faktisk udmærket. Jeg mener da kun jeg kørte med op til 35 kg sidst :unsure: Nok med lidt flere reps end i dag.

DB lateral raise + front raise

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

12 * 7 kg + 10 * 7 kg

12 * 7 kg + 10 * 7 kg

12 * 7 kg + 10 * 7 kg

10 * 7 kg + 10 * 7 kg

10 * 7 kg + 10 * 7 kg

Uff - that burnin' feelin'

NG Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

DB Preacher Curl

10 * 12 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg + 5 negative

Så var vi DONE og jeg har faktisk en temmelig træt fornemmelse i arme/skuldre lige nu :smile: Vi har det nu hyggeligt når vi træner :smile:

Der gik lidt snak i den mellem sæt, så måske fik jeg ikke lige noteret helt rigtigt, men nogenlunde sådan gik det til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet dejligt motiveret af at laese din log netop nu! Altid dejligt at blive testet af ADD, jeg glaeder mig til jeg en dag faa lov at proeve. Jeg kom fakisk en gang for sent til en dopingkontrol i TSK, hvor de saa i stedet havde taget - ja du gaettede det: Kajak Anders! Fordoemt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet dejligt motiveret af at laese din log netop nu! Altid dejligt at blive testet af ADD, jeg glaeder mig til jeg en dag faa lov at proeve. Jeg kom fakisk en gang for sent til en dopingkontrol i TSK, hvor de saa i stedet havde taget - ja du gaettede det: Kajak Anders! Fordoemt!

Jeg håber faktisk ikke, jeg skal testes igen lige foreløbig :gal: så fedt var det altså heller ikke.

Jeg går ikke ud fra Antidoping-Thailand er så obsternasig som ADD?

Der er blevet trænet

Søndag d. 30. januar 2011

Squat

10 * 20 kg

10 * 20 kg

8 * 40 kg

8 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Step up, DB's

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

med hvert ben :wink:

Stiff legged dead lift

10 * 60 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

Ikke den vildeste omgang, kun et par roere til stede, så det foregik i halvhurtigt - men sløvt - søndagstempo :smile:

Mandag d. 31. januar 2011

DB Press, flat

10 * 15 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 25 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

6 * 30 kg

4 * 30 kg

10 * 25 kg

På sidste sæt med 30 kg mistede jeg kontrollen i bundpositionen og kunne så ikke stabilisere og presse op, så stoppede der :dry: ellers en meget god omgang - spot af FruErik, JADANi og Simon :smile: Jeg fik opspændet til at virke meget bedre end tidligere. Jeg fandt ud af, hvordan jeg starter opspændet inden jeg lægger og mig og starter vægten fra hoften :smile:

DB decline Press

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

12 * 20 kg

4 omgange af:

Y-raise

rear delts

extern rotaton

DB incline flyes

Fin omgang - lidt for mange mennesker i starten. Jeg var der inden VL'erne var færdige og der er vist kommet et par nye medlemmer + der allerede var en del BB'ere + det løse :smile:

I morges punkterede min cykel for 4. gang i år :hmmm: ARGHHHhhhh - det er så irriterende :4ranting: Da jeg også føler en forkølelse ligge på lur og måske bliver nedkæmpet eller bryder ud, valgte jeg at tage en hviledag i dag og tage hjem og slappe af, for at uppe chancerne for at nedkæmpe den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå dada - så kom loggen lige om på side 4 :w00t:

Forkølelsen blev ikke rigtig til noget, så der er blevet trænet i torsdags. Jeg havde også planlagt at træne i weekenden, men da vejret var dårligt og jeg har lidt langt til IK pt., jeg kunne ikke lige støve en træningsaftale op, og det rækkehus jeg har lånt lige nu er rigtig hyggeligt :violin: valgte jeg simpelthen at holde træningsfri i weekenden. En kort overgang havde jeg lidt dårlig samvittighed, men jeg tror egentlig det var lidt tiltrængt og jeg nød det vældig meget. Sikke meget tid man har, når man ikke bruger 2-4 timer på træning og det gav lige tid til nogle andre hyggelige aftaler :smile:

Jeg fik bl.a. set både Hævnen og Hereafter. Jeg var lidt skuffet over Hævnen. Jeg har det lidt svært med danske film og jeg synes den mindede alt for meget om Efter brylluppet i stil, stemning, billeder osv. Altså den var sådan set meget god, men det er bare set før.

Hereafter (instrueret af Clint Eastwood) var en rigtig gribende film og flot skuespil. Jeg må indrømme, jeg fik våde øjne nogle gange og kunne høre både hulk og snøften i biografen :cry: Filmen er bygget over tre historier, der foregår i England, Frankrig og USA. Alle tre historiers hovedpersoner berøres af døden, hvor éen oplever den på egen krop, éen mister en nær pårørende og éen kan tale med de døde. De tre historier flettes sammen mod slutningen. Måske lidt søgt at få dem til at mødes, men ser man bort fra den detalje, afrundes filmen meget fint.

Nå, det var træning :smile: først torsdag :superman:

Torsdag d. 3. februar 2011

Pull down, NG (warm up)

10 * 45 kg

10 * 45 kg

Chin Up (UH)

10 * BW

5 * 10 kg

5 * 10 kg

4 * 10 kg

5 * 5 kg

5 * 5 kg

5 * BW

De 10 reps i første sæt var igen éen bedre end sidst og vist nok 1! rep fra min all time record :smile: Til gengæld var der ikke så meget at skyde med i de vægtede sæt, hvor der var lidt færre reps end sidst.

Dødløft, 7 cm klods

10 * 60 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

Chest supported DB rows, elbows in

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

supersættet med

Pull Down, Narrow Grip

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

Jeg havde haft en stivhed i nakken, der føltes som om det kunne blive til et hold i nakken, ved en forkert bevægelse. Heldigvis skete det ikke og blev egentlig også lidt bedre af at blive varmet igennem :smile:

FruErik og Lassefar og et par roere var hyggeligt selskab :smile:

Mandag d. 7. februar 2011

Nyt program - det skal jeg lige vænne mig til, men det ser spændende ud. I dag var det ben og biceps :smile:

Squat

8 * 20 kg

8 * 20 kg

6 * 50 kg

6 * 70 kg

6 * 80 kg

6 * 90 kg

6 * 90 kg

6 * 85 kg

15 * 75 kg

15 * 75 kg

15 * 75 kg

Skulle egentlig køres som safety squat, men det blev det ikke lige i dag. Det havde nok taget ~10 kg af vægtene. Det må blive næste gang :smile: Jeg kunne nok godt have øget vægten lidt i dag, men det er svært for mig, at være eksplosiv på de høje vægte og det er en del af programmet, at det skal være eksplosivt.... men først og fremmest tungt :tongue:

DB Curls

8 * 15 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Lidt cheat, langsom eccentrisk fase. skulle have været tungere - og færre reps.

DB Preacher Curls

10 * 13 kg

10 * 13 kg

10 * 13 kg

10 * 13 kg

Lidt self-spot på især venstre arm, som ikke helt kunne følge med højre. Faktisk en meget fed øvelse :wub:

Damn, det blæser udenfor nu :blink: Heldigvis ikke så slemt, da jeg skulle cykle hjem, men det var nu hårdt nok og havde jeg været på en racercykel havde jeg nok lagt mig ned i bøjlerne :hmmm:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 10. februar 2011

Så blev der trænet igen :smile: I dag var det TRICEPS-dag. Hvabehar! Hvem har lige en hel dag bare til triceps? Det har jeg!

Close grip Bench Press

6 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 50 kg

6 * 60 kg

5 * 70 kg

6 * 65 kg

6 * 65 kg

4 * 70 kg

Stadig lidt præget af, at jeg skulle spore mig ind på korrekt vægt. Programmet sagde 4 sæt á 4-6 reps. JADANi overtalte mig til at gå på 70 kg igen i sidste sæt. Næste gang prøver jeg med 67.5 kg :smile: Vi talte lidt om, at jeg næsten tager det samme i close grip BP som i konv. BP. Det tyder jo nok på, at jeg faktisk løfter langt det meste med mine triceps. Tænk hvad det kunne blive til, hvis jeg faktisk kunne aktivere mine pecs lidt bedre :unsure:

Push Down, inverted U-handle, Rest-pause

10 * 20 kg

15 * 25 kg

17 * 27.5 kg

15 * 27.5 kg

15 * 27.5 kg

Dejligt :smile:

Push Down, rope

16 * 15 kg + 14 * 12.5 kg

20 * 12.5 kg + 10 * 10 kg

30 * 10 kg U-handle

30 * 11.25 kg U-handle

Ok - det blev lidt noget rod. Målet var 30 reps, men det der føltes meget let i starten af et sæt blev uoverkommeligt undervejs upsvb9.gif Det var meningen, at alle reps skulle tage 2+2 sekunder, men det fik jeg kun gjort i de to sidste sæt :smile:

DOMS-alert!

Har jeg forøvrigt også haft (har stadig lidt) i quads og biceps efter træningen i mandags :smile:

Tirsdag var jeg til afslutning på 6-dages løbet. Det er god underholdning. Baggrunden er en smuk blanding af Ole Steen-underholdning og 80'er grand prix-musik blandet med Metallica. Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget der er aftalt spil i sådan et løb, men en hel del, tror jeg. Mine værter var sponsorer for par nr 14 (Jesper Mørkøv/Nick Stöpler) men derfor kan man jo godt heppe på par nr 7 og de vandt jo.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag var jeg til afslutning på 6-dages løbet. Det er god underholdning. Baggrunden er en smuk blanding af Ole Steen-underholdning og 80'er grand prix-musik blandet med Metallica. Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget der er aftalt spil i sådan et løb, men en hel del, tror jeg. Mine værter var sponsorer for par nr 14 (Jesper Mørkøv/Nick Stöpler) men derfor kan man jo godt heppe på par nr 7 og de vandt jo.

Det er åbenbart ikke så udbredt mere som det var tidligere, det med det aftalte spil. Men altid en sjov oplevelse at se 6 dages løb. Specielt når man så tænker tilbage på de gamle dage i Forum hvor den underlige musik og cafeteria mad var krydret med en tyk cigaret tåge.

Link to comment
Share on other sites

Det er dejligt at brænde trisper af. DOMS i trisper er dejligt.

Det er det nemlig. Det blev nu ikke helt så slemt (dejligt) som jeg havde troet :smile:

Det er åbenbart ikke så udbredt mere som det var tidligere, det med det aftalte spil. Men altid en sjov oplevelse at se 6 dages løb. Specielt når man så tænker tilbage på de gamle dage i Forum hvor den underlige musik og cafeteria mad var krydret med en tyk cigaret tåge.

Jeg er nu heller ikke i tvivl om, at par nr 7 var de stærkeste, men da de i den afsluttende spurt "forsøgte" at tage den afgørende omgang flere gange, men det først lykkedes 3-5 omgange før slut, synes jeg godt nok det lugtede lidt af "aftalt spænding" :smile:

Lørdag d. 12. februar 2011

Lidt tidlig træning, så VL'erne var stadig i gang :smile:

Programmet stod på rygtræning. Kun 8 sæt tung Snatch grip DL var program-sat og ellers god volumen og korte pauser. Jeg skulle stadig lige spore mig ind på vægtene, så temmelig mange opvarmningssæt.

Snatch grip død løft, fra 7 cm klodser

6 * 40 kg

6 * 50 kg

6 * 60 kg

5 * 70 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

5 * 75 kg

I dag (søndag) fandt jeg så ud af, at jeg selv skulle have stået på klodsen for ekstra ROM + jeg skulle have VL-sko på i stedet for de flade jeg havde på. Det havde jo nok taget 25 kg af vægten, hvis jeg havde gjort det :smile:

Chin Up (uh)

8 * BW

5 * BW

Første sæt var med overskud men andet sæt var all out, så jeg fortsatte med Pull Down i stedet

Pull Down, (uh)

8 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

Pull Down kørt med langsomme reps, 2+2 sek :smile: god kontakt til lats

Machine Rows, elbows out

15 * 50 kg

15 * 50 kg

15 * 50 kg

15 * 50 kg

15 * 50 kg

12 * 50 kg

Sidste tre sæt kørt som rest-pause

Chest supported DB rows, elbows in

6 * 15 kg

6 * 15 kg

7 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Sidste tre øvelser kørt som trisæt. Det fungerede slet ikke med chin up i den kombination og efter dødløften, men de tre andre øvelser supplerede hinanden godt

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 13. februar 2011

DB Decline Press

6 * 15 kg

6 * 15 kg

6 * 20 kg

6 * 25 kg

6 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

Det er ved at være helt godt med opspænd på decline press nu :smile:

DB flat press

13 * 22.5 kg

15 * 22.5 kg

Leg Curl (på verdens tungest leg curl - hvorfor der er 80m kg i magasinet undrer mig)

6 * 15 kg

6 * 17.5 kg

6 * 18.75 kg

6 * 18.75 kg

6 * 18.75 kg

Der er kun 5 kg spring på maskinen, så jeg måtte hænge små vægtskiver på, for at få lidt mindre spring

Leg Curl - stadig verdens tungeste...

20 * 10 kg

16 * 11.25 kg

Leg Curl - ja, det var stadig...

25 * 7.5 kg

19 * 7.5 kg + 11 * 5 kg

Målet var 30 reps, 2+2 sek. Fuck - det syrede i hams og faktisk også i tibialis, da jeg kom til at flexe i anklen :w00t:

Jeg passer hund for øjeblikket, så der er også gået en del ture siden fredag, 2-3 gange om dagen 30-60 min :smile: Godt nok med mange stop undervejs. Der er jo meget spændende, der skal lugtes til :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, villavejene giver mange nye indtryk når man ikke er vant til andet end at bodybuilde sin numse. :smile:

:tongue:

Tirsdag d. 15. februar 2011

Så skulle benene trænes igen :smile:

Safety Squat

6 * 36 kg

6 * 36 kg

6 * 56 kg

6 * 56 kg

6 * 76 kg

6 * 86 kg - self spotting

6 * 96 kg - do.

6 * 106 kg - do.

4 * 116 kg - do.

5 * 116 kg - do.

6 * 106 kg - do.

I dag fik jeg fat på safety baren og fik placeret mig foran en ribbe, så jeg kunne assiste lidt med hænderne på de tunge sæt. Fordelen ved safety baren er bl.a. at den kan ligge stabilt på nakken uden brug af hænder og hænderne kan derfor være fri til at tage fra.

Jeg skulle igen spore mig ind på korrekt vægt til de 4 tunge, eksplosive workset, ligesom jeg skulle vænne mig til at squatte uden hænder.

Safety bar squat

10 * 76 kg

15 * 71 kg

13 * 71 kg

Nu med hænder på håndtagene :smile: Da jeg tog mine opvarmningssæt måtte jeg lige spørge, hvad baren vejede, fordi det føltes så let, men på de sidste high rep-sæt var der godt nok ikke så meget power tilbage, og det føltes vældig tungt ::blush:

DB Curls, alternating

6 * 17.5 kg

5 * 23.5 kg

6 * 23.5 kg

6 * 23.5 kg

DB Preacher Curls

10 * 13.5 kg

8 * 13.5 kg

10 * 12.5 kg

10 * 12.5 kg

Mikro-progression med 0.5 kg skiver tapet fast på en 12.5 kg håndvægt :smile:

Ganske fin træning :smile: Roere og BB'ere i hulen.

Mens vi var i gang begyndt der at løbe vand ned ad væggen og inde på kontoret fossede vandet ud af nogle nye rør, der lige er sat op :gal: Vi fik hentet vicevært/opsynsmand og han fik lukket for vandet og fik fat på nogle, der kunne suge vand op. Tænk, hvad der ville være sket, hvis vi ikke havde været der, eller hvis ikke der var en til stede, med nøgle til kontoret? Vandskade og ødelagt gulv og lukket i flere måneder, vil jeg tro :freaked: Scary shit ...

Link to comment
Share on other sites

NU skal det være!!

Ja, jeg ved ikke lige hvad, men jeg har bare set, at andre skriver det :smile:

Torsdag d. 17. februar 2011

Tricepsdag... Nice :smile:

NG Bench Press

8 * 20 kg

8 * 20 kg

6 * 40 kg

6 * 40 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

Bedre end sidst. Jeg fik spot på sidste sæt og nok også lidt hjælp, da sidste rep i foregående sæt var noget af en grinder :blush:

Push Down, inverted U-greb

10 * 20 kg

20 * 27.5 kg

20 * 27.5 kg

20 * 27.5 kg

18 * 30 kg

Også bedre end sidst :smile: Lidt R/P - burde måske være lidt tungere og lidt mere R/P

Push Down, rope

30 * 12.5 kg

30 * 11.25 kg

30 * 11.25 kg

30 * 11.25 kg 2-2

Først på sidste sæt kom jeg i tanke om, at de 30 reps skulle være langsomme på 2+2 sek :4slap:

3-4 omgange af

Y-raise

Externe rotation

Wave-øvelse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share