MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Torsdag d. 6. januar 2011

Opvarmning med kosteskaft og mobilitetsøvelser for skuldre/arme :smile:

BB Bench Press

10 * 20 kg

12 * 40 kg

12 * 40 kg

10 * 50 kg

8 * 60 kg

6 * 65 kg

5 * 70 kg

4 * 75 kg

2 * 80 kg

3 * 75 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

6 * 60 kg

JADANi spottede på de 80 kg, men det var godt nok de grimmeste reps jeg har lavet længe :hmmm: Løftet røv og grindet - not good :nonono: Til gengæld var de sidste tre sæt på 60 kg supernemme og gode løft :smile:

DB incline Press

10 * 17.5 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

DB incline flyes

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

10 * 9 kg

supersættet med

Y-raise

Externe rotationer

Hygge hygge :bigsmile:

Lørdag d. 8. januar 2011

Der var noget kvinde-VL-træningslejr i IK i dag, men da de kun var på plateauerne var der ingen problemer i at være der. Pigerne fra IK99 var de sejeste :wink: Desværre ikke så mange BB'ere - Erik og JimmyP gik kort efter jeg var kommet. Fums kom lidt senere og kort inden jeg skulle gå dukkede Simon og Hung også op. JADANi var lige forbi og hugge :smile:

Pull Down, opvarmning

10 * 45 kg

10 * 50 kg

Chin Up (UH)

7 * BW

4 * 10 kg

4 * 10 kg

3 * 10 kg

3 * 10 kg

3 * 10 kg

4 * 5 kg

5 * BW

Udmærket omgang et par reps mere end sidste gang hist og her :smile:

Dødløft fra klodser (7 cm)

10 * 60 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

8 * 100 kg

6 * 110 kg

6 * 110 kg

Med mit nye flotte lille SL-bælte. I dagens anledning havde jeg taget min lyserøde top på. Det var SÅ flot :wub: Jeg blev dog fuldstændig kørt bagud af Simon, der dukkede op i pink træningtrøje og tights i pink/lyserød og lilla nuancer. Uffe Buchard ville have været misundelig :tongue: Kun Daisygirls lille pink shaker ville have kunnet gøre det outfit mere fuldendt :laugh:

Machine Rows, one arm

8 * 45 kg

8 * 45 kg

8 * 45 kg

8 * 45 kg

8 * 45 kg

supersættet med

Pull Down, straight arm

10 * 15 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Jeg kunne ikke huske hvilket håndtag vi brugte sidst, men det jeg brugte i dag vejer 5+ kg, så det var måske derfor jeg lige kunne tage 5 kg mere i øvelsen og det føltes ikke engang hårdere :smile:

Dejlig træning :smile:

Det er nu endelig faldet på plads, at jeg bliver husejer pr. 1. marts :yahoo: Det bliver meget spændende, men har også været ret turbulent det sidste stykke tid, hvor jeg ikke helt har vidst om jeg havde købt eller ej, da der har været lidt forhandlinger :smile: Det har kostet lidt på træningen, da jeg dels bor lidt rundt omkring, men også har kostet lidt nattesøvn nogle gange :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6. januar 2011

Det er nu endelig faldet på plads, at jeg bliver husejer pr. 1. marts :yahoo: Det bliver meget spændende, men har også været ret turbulent det sidste stykke tid, hvor jeg ikke helt har vidst om jeg havde købt eller ej, da der har været lidt forhandlinger :smile: Det har kostet lidt på træningen, da jeg dels bor lidt rundt omkring, men også har kostet lidt nattesøvn nogle gange :smile:

Tillykke med det. Er altid rart at have styr på hvor man skal sove, og ikke mindst have sit eget :cool:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu endelig faldet på plads, at jeg bliver husejer pr. 1. marts :yahoo: Det bliver meget spændende, men har også været ret turbulent det sidste stykke tid, hvor jeg ikke helt har vidst om jeg havde købt eller ej, da der har været lidt forhandlinger :smile: Det har kostet lidt på træningen, da jeg dels bor lidt rundt omkring, men også har kostet lidt nattesøvn nogle gange :smile:

Fedt! Tillykke!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det. Er altid rart at have styr på hvor man skal sove, og ikke mindst have sit eget :cool:

Fedt! Tillykke!

Mange tak, begge to :smile:

Der er blevet trænet et par gange :smile:

Tirsdag d. 11. januar 2011

One arm DB Press, standing

10 * 15 kg

10 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

DB lateral raise + front raise

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

DB Preacher Curl

10 * 12.5 kg

10 * 12.5 kg

10 * 12.5 kg

10 * 12.5 kg

10 * 12.5 kg

NG Bench Press

10 * 20 kg

12 * 40 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

12 * 50 kg

Udmærket omgang - hugge med fwiends :smile:

Onsdag d. 12. januar 2011

10 * 20 kg

10 * 40 kg

6 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

De kørte fint og let :smile: Bedre end forventet - jeg var ikke superfrisk til da jeg kom til træning og de skulle køres med lidt korte pauser, da jeg ikke havde så meget tid :smile:

DB Step up

8H + 8V * 20 kg (pr hånd)

8H + 8V * 20 kg (pr hånd)

8V + 8H * 20 kg (pr hånd)

8V + 8H * 20 kg (pr hånd)

Høj skammel. Første gang jeg laver øvelsen. Den ramte vist meget godt lige i :moon:

Keystone DL

10 * 60 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

10 * 80 kg

5 * 100 kg

I dag var KIMZE til træning. Han anbefalede mig at mindske ROM lidt og tage lidt mere vægt på. Tiden var dog knap, så det blev kun lige forsøgt i sidste sæt :smile:

Lige nu er planen, at jeg også træner i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Med mit nye flotte lille SL-bælte. I dagens anledning havde jeg taget min lyserøde top på. Det var SÅ flot :wub: Jeg blev dog fuldstændig kørt bagud af Simon, der dukkede op i pink træningtrøje og tights i pink/lyserød og lilla nuancer. Uffe Buchard ville have været misundelig :tongue: Kun Daisygirls lille pink shaker ville have kunnet gøre det outfit mere fuldendt :laugh:

Jeg er ellers ikke så meget for at give den væk ... men skulle det være en anden gang, må Simon gerne få min fine shaker for at stilen kan være helt gennemført. Og du må selvfølgelig også gerne låne den en dag, når du har din flotte lyserøde top på igen :wub:

Og stort tillykke med huset! Så lykkedes det, og der er snart slut med sigøjnertilværelsen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ellers ikke så meget for at give den væk ... men skulle det være en anden gang, må Simon gerne få min fine shaker for at stilen kan være helt gennemført. Og du må selvfølgelig også gerne låne den en dag, når du har din flotte lyserøde top på igen :wub:

Og stort tillykke med huset! Så lykkedes det, og der er snart slut med sigøjnertilværelsen :w00t:

Jeg kan se, at jeg havde en lille typo i indlægget. Der skulle stå "Med mit nye flotte LILLA SL-bælte" :tongue:

Vi vil gerne have besøg af dig og din pink shaker snart igen :smile:

Ja, det bliver dejligt at bo et permanent sted igen. Jeg er dog så heldig, at jeg har nogle meget gæstfrie venner og familie, så det er faktisk helt vildt hyggeligt at bo hos dem :smile:

Prots!

BB!

Torsdag d. 13. januar 2011

Så blev der sørme trænet igen :smile:

BB Bench Press

20'ere

10 * 40 kg

10 * 50 kg

8 * 60 kg

5 * 70 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

Heavy - jeg var lidt skuffet, men det er måske egentlig okay :blush:

DB incline Press

16 * 22.5 kg*

15 * 22.5 kg

15 * 22.5 kg

12 * 22.5 kg

12 * 22.5 kg

12 * 20 kg

*Morten Svannik-tribute :smile:

Wow - så mange reps plejer jeg ikke lave, men i går kørte Morten Svannik 16'ere på 32.5 kg så det inspirerede mig :smile: JADANi spottede på et par sæt :smile:

Y-raise

Extern rotation

Bagskulder

JADANi squattede i dag! Her kommer lige de vigtigste worksets:

5 * 175 kg

5 * 185 kg

5 * 195 kg

5 * 200 kg

4 * 205 kg

10 * 175 kg

Og det er vel og mærke OL-squats med hams mod læg og text-book-technique på alle reps og der var nok til et par reps mere i banken :devil: Han er stærk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se, at jeg havde en lille typo i indlægget. Der skulle stå "Med mit nye flotte LILLA SL-bælte" :tongue:

Vi vil gerne have besøg af dig og din pink shaker snart igen :smile:

Awesome Marianne! Et lilla bælte er garanti for mange rekorder i fremtiden. :devil:

Og både min pink shaker og jeg vil meget gerne komme på besøg igen i næste uge. Ved denne lejlighed kan jeg måske også fremvise mine flotte nye knæstrømper i pink, som jeg har fået i mellemtiden.

Så er der fest og farver i IK :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Awesome Marianne! Et lilla bælte er garanti for mange rekorder i fremtiden. :devil:

Og både min pink shaker og jeg vil meget gerne komme på besøg igen i næste uge. Ved denne lejlighed kan jeg måske også fremvise mine flotte nye knæstrømper i pink, som jeg har fået i mellemtiden.

Så er der fest og farver i IK :w00t:

Jeg glæder mig til at se dine knæstrømper :laugh: Har du også rottehaler :tongue:

Mandag d. 17. januar 2011

Endelig træning igen - WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeEEEEEEEEEeeeeeeeeeee :4jumpy:

Pull Down, warm up

10 * 45 kg

10 * 50 kg

Chin Up (uh)

7 * BW

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

5 * 5 kg

4 * 5 kg

Yearh - flere reps end sidst. Faktisk kunne man kalde det ny volumen-top, hvis man gik op i sådan noget og brugte lidt VL-lingo :tongue:

Dødløft (D' ÆK DØJLØFT! nej, korrekt, det er nemlig fra 7 cm klodser)

10 * 60 kg

8 * 90 kg

8 * 110 kg

8 * 110 kg

8 * 110 kg

8 * 110 kg

8 * 90 kg

Med nyt LILLA bælte. Det kørte godt og lige nu kan det tydeligt mærkes i hams og glutes tastytonguewh7.gifHmmm - det er da en rygøvelse også....

Machine Rows, one arm

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

10 * 45 kg

supersættet med

Pull Down, straight arm

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

det er sådan lidt en hygge-øvelse den her. Synes ikke jeg rigtig kan mærke den i lats eller andre steder :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Spread eagle? Hvordan laver du/I den, så hip flexerne udelukkes?

Nogenlunde som nedenstående billede. Jeg har nogle gange klemt benene sammen om en ribbe i stedet. Christian Spøer spreder vist bare benene (*hihi*)

Jeg tror pointen er, at benene holdes i gulvet, så man ikke bøjer over hofteleddet, samt at man ikke cruncher overkroppen helt op i opret stilling :smile:

1108-mma-eagle-situp-1.jpg

edit: Jeg søgte lige efter et billede og jeg kan konstatere, at de billeder, der kommer frem ved en google-søgning her på mit arbejde er betydelig mere liberale end dem jeg fik hjemme :crazy: Måske noget med IE her og Firefox hjemme :unsure:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Nogenlunde som nedenstående billede. Jeg har nogle gange klemt benene sammen om en ribbe i stedet. Christian Spøer spreder vist bare benene (*hihi*)

Jeg tror pointen er, at benene holdes i gulvet, så man ikke bøjer over hofteleddet, samt at man ikke cruncher overkroppen helt op i opret stilling :smile:

Hihihi Marianabol, du er vittig :wub:

Jeg løfter aldrig lænden fri af gulvet og koncentrerer mig om kun at aktivere maven - men så også at få det hele med fra top til bund, så jeg krummer sammen.

edit: Jeg søgte lige efter et billede og jeg kan konstatere, at de billeder, der kommer frem ved en google-søgning her på mit arbejde er betydelig mere liberale end dem jeg fik hjemme :crazy: Måske noget med IE her og Firefox hjemme :unsure:

Hohoho... Hvis det er google du bruger er der sådan et "voksenfilter" lige oppe til højre for søgefeltet, som du kan justere på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig til at se dine knæstrømper :laugh: Har du også rottehaler :tongue:

Wait and see :tongue:

Pull Down, warm up

10 * 45 kg

10 * 50 kg

Chin Up (uh)

7 * BW

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

4 * 10 kg

5 * 5 kg

4 * 5 kg

Yearh - flere reps end sidst. Faktisk kunne man kalde det ny volumen-top, hvis man gik op i sådan noget og brugte lidt VL-lingo :tongue:

Sådan Marianne! Du er så sej :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nogenlunde som nedenstående billede. Jeg har nogle gange klemt benene sammen om en ribbe i stedet. Christian Spøer spreder vist bare benene (*hihi*)

Jeg tror pointen er, at benene holdes i gulvet, så man ikke bøjer over hofteleddet, samt at man ikke cruncher overkroppen helt op i opret stilling :smile:

Tak :smile:

Hihihi Marianabol, du er vittig :wub:

Jeg løfter aldrig lænden fri af gulvet og koncentrerer mig om kun at aktivere maven - men så også at få det hele med fra top til bund, så jeg krummer sammen.

Og tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Kabum!" er en lyd, der ofte hoeres i Thailand. Faktisk er det et ord - en hoeflighedsfrase, der betyder noget i stil med "Vaersgo'!"

Der skal laegges tryk paa foerste stavelse, og udtalen maa gerne vaere lidt nasal. Jeg vil anbefale dig, kaere Mary Jane BB, at proeve netop denne vending; i din lokale SuperBest eller maaske hos fiskehandleren.

Link to comment
Share on other sites

Told you!!

ja :blush: jeg trækker mine beskyldninger om, at du er en pervert tilbage.... Eller... nah, ved sq ik' :tongue:

Wait and see :tongue:

Sådan Marianne! Du er så sej :devil:

Tak, søde Daisygirl :smile:

Og tak for træningen i dag - flotte strømper :biggrin: De kunne næste lyse op i den mørke kælder :laugh:

Tak :smile:

Og tak :smile:

Selv tak :smile:

"Kabum!" er en lyd, der ofte hoeres i Thailand. Faktisk er det et ord - en hoeflighedsfrase, der betyder noget i stil med "Vaersgo'!"å

Der skal laegges tryk paa foerste stavelse, og udtalen maa gerne vaere lidt nasal. Jeg vil anbefale dig, kaere Mary Jane BB, at proeve netop denne vending; i din lokale SuperBest eller maaske hos fiskehandleren.

Det må prøves :w00t: Måske jeg skal forsøge mig i en thai-biks først, så jeg ikke kommer til at sige KAPOUW! eller noget andet fjollet :unsure:

Kære IRL-, FB- og MOL-ven. Jeg har overvejet om ikke vores relation kan bære endnu et socialt medie vi skal være venner over. Hvad siger du?

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19. januar 2011

Ja, så blev der trænet igen. Denne gang i selskab med Daisygirl og de andre BB'ere og VL'ere :smile: Da vi kom ned i kælderen var lyset gået ud. Det var ikke i hele idrætshuset, men hele IK99. Det var liiiidt irriterende, men der blev trænet i det spæde skær af mobiltelefoner og den smule lys, der kom ned ad trappen. Da BIG SHOOTER dukkede op spredte han lys over det hele. Han er som en lille sol :sun: eller også fandt han bare de malerlamper, der stod i hjørnet inde på kontoret :laugh: Efter et par timer kom lyset tilbage :smile:

Programmet stod på skuldre, biceps og triceps :smile:

DB shoulder Press

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

tog vi så mange sæt? :unsure:

DB lateral raise + DB Front raise

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 8 kg + 10 * 8 kg

10 * 7 kg + 10 * 7 kg

10 * 7 kg + 10 * 7 kg

10 * 7 kg + 10 * 7 kg

Narrow grip Bench Press

10 * 20 kg

10 * 40 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

10 * 50 kg

DB Preacher Curls

10 * 7 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg

10 * 12 kg

Lige et par reps, der måtte have lidt hjælp for at komme op

Hyggelig og stærk træning. Jeg blev presset lidt af Daisygirl :devil:

Link to comment
Share on other sites

Kære IRL-, FB- og MOL-ven. Jeg har overvejet om ikke vores relation kan bære endnu et socialt medie vi skal være venner over. Hvad siger du?

Jeg er naturligiv freshness! Men kan ikke lige komme paa, hvad du mener? Findes der andre sociale medier?

Jeg lavede i oevrigt, med direkte inspiration i denne log Spread Eagle i gaar. Fremragende oevelse!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share