MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Det må blive Kim i Royal eller Lasse på Falkoner

Ja, jeg lever stadigvæk biggrin.gif

Så stemmer jeg for Lasse, Falconer, denne gang. Bedre styrketræningsmuligheder :smile:

Godt at have dig tilbage, nissepige hug006tm9.gif

Mandag d. 1. december 2008

Ben

Squat

8 * 40 kg

8 * BW

8 * BW

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

Stiff legged deadlift

8 * 60 kg

8 * 60 kg

8 * 60 kg

HS seated leg curl

8 * 45 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

BB Walking lunges

20 skridt * 32 kg

20 skridt * 32 kg

20 skridt * 32 kg

Weighted hyper extensions

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Mavetræningen udsat til i morgen, da jeg havde lidt travlt. Det var egentlig en lidt skuffende træning. Jeg forventede at være superfrisk og -stærk, da jeg ikke har trænet siden i onsdags, men det meste føltes egentlig bare lidt for tungt og jeg var usmidig :hmmm: Måske jeg bare skal holde mig kørende og droppe de hviledage :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 2. december 2008

Ryg og biceps

Chin up (uh)

6 * bw

6 * bw

6 * bw

5 * bw

Dødløft

8 * 40 kg

8 * 40 kg

6 * 70 kg

6 * 90 kg

6 * 90 kg

6 * 100 kg

6 * 100 kg

Jeg fik varmet godt op og lavet lidt smidighedsøvelser inden dødløften og det hjalp vist på styrken.. Yeih

DB rows

8 * 25 kg

6 * 27.5 kg

8 * 27.5 kg

6 * 27.5 kg

Face pulls

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

DB curls

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

Planken

1 min * 15 kg

1 min * 15 kg

Igen lidt for travlt, så jeg nåede kun lige éen maveøvelse. Prøver om jeg kan få lidt mere på programmet i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Armada og jeg træner i morgen, og vi har i sinde, at kaste rundt med alt indenfor rækkevidde. Det bliver et sandt helvede. Så er du advaret :smile:

:laugh:

Tak for advarslen, det lyder ellers festligt :w00t:

Jeg regner dog med at træne en gang HardCore + det løse i Fdk i aften :smile:

God træning :smile:

ps. Imponerende squat-volumen :devil:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 3. december 2008

Assisted Pull up (oh)

5 * -12.5 kg

5 * -12.5 kg

5 * -12.5 kg

5 * -12.5 kg

5 * -12.5 kg

Yeihaa. Det kørte meget bedre end sidst. Inden hver sæt fokuserede jeg lige på at holde skulderbladene lavt og så kørte det ellers bare op og ned, op og ned... 5*5 gange :smile:

Decline situp

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Decline twisted situp

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

Det hele blev supersættet inden jeg skulle til HardCore

Der var nye øvelser i dag :smile:

KB-intervallet (10 min) bestod af floor press'es og Windmills->2-hand-anyhow

Jeg startede med

  • 5 windmills til hver side
  • 20 floor press'es

Undervejs i sættet ændredes windmills til noget der minder lidt mere om en 2-hands-anyhow, men ikke helt endnu.

Intervallet blev kørt med 12 kg KB.

Mellem intervallerne øvede vi snatch... eller forøvelser til snatch. Vi nåede aldrig så langt, men næste gang arbejder vi videre på den :smile:

Sandbag-intervallet (10 min) bestod af

  • Back squat (4 sek eccentric fase og eksplosiv concentric fase)
  • Bend over row (statisk hold 10 sek, 8 sek, 6 sek, 4 sek og 2 sek)

Jeg gennemførte intervallet med 15 kg powerbag, da der ikke var flere på 20 kg. 25 kg ville vist blive for tungt alligevel :blush:

Til sidst lidt prehab-øvelser for skuldrene.

Efter timen

Ab roll

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4. december 2008

Skulder, triceps, bryst

Dips

12 * BW

12 * BW

12 * BW

12 * BW

DB lateral raise

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

DB low incline press

10 * 14 kg

10 * 14 kg

10 * 14 kg

10 * 14 kg

Lying triceps Extensions (EZ)

6 * 20 kg + stang

10 * 15 kg + stang

10 * 15 kg + stang

10 * 15 kg + stang

Military Press

10 * 20 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

8 * 25 kg

Uprigth row

10 * 20 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

Cable twisted press

8 * 12.5 kg

8 * 12.5 kg

8 * 12.5 kg

DB flies

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

var jeg færdig... Phew...

Jeg synes der er færre i centeret for øjeblikket. Måske fordi der er mange andre arrangementer i december. Det er nu helt rart, at man kan træne lige efter arbejde uden at skulle stå og vente på at komme til vægtene :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6. december 2008

Ben og mave

Front squat

8 * BW

8 * BW

8 * stang

6 * 50 kg

6 * 60 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 75 kg

Sidste sæt blev faktisk gennemført som 3+2+1 for stangen blev ved med at glide ned for mig :blush: Men det var da PR alligevel :4thumbup:

Stiff legged dead lift

6 * 70 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

6 * 80 kg

Leg curl

6 * 62.5 kg

6 * 62.5 kg

6 * 62.5 kg

6 * 62.5 kg

BB Walking lunges

24 skridt * 30 kg

24 skridt * 30 kg

24 skridt * 30 kg

24 skridt * 30 kg

Weighted hyper extensions

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Ab roll

4 (fuld ROM)

3 * 8 på knæ

Floor wipers

8 * bodybar (9 kg?)

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Totaaalt PR - første gang jeg laver øvelsen :tongue:

Udstræk :wub:

Det går for langsomt med diæten og flere har været så venlige at påpege, at jeg jo heller ikke rigtig laver noget cardio for tiden, så i dag gik jeg frem og tilbage til træning, 7.3 km :smile:

Jeg har ellers købt nye spinningsko, så jeg må jo have haft en hensigt om at komme igang med noget spinning igen :unsure: Måske i løbet af næste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Floor wipers

8 * bodybar (9 kg?)

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Totaaalt PR - første gang jeg laver øvelsen :tongue:

Tillykke med 2 x PR :bigsmile:

Hvad synes du om floor wiperne? Synes det er en ganske nifty øvelse..

Held og lykke med diæten og at komme igang med spinning igen.. overvejer selv kraftigt det samme, da der heller ikke sker det store med min diæt - damn you, December.. DAMN YOU TO HELL! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det går for langsomt med diæten og flere har været så venlige at påpege, at jeg jo heller ikke rigtig laver noget cardio for tiden, så i dag gik jeg frem og tilbage til træning, 7.3 km :smile:

Jeg har ellers købt nye spinningsko, så jeg må jo have haft en hensigt om at komme igang med noget spinning igen :unsure: Måske i løbet af næste uge :smile:

Alt for meget styrke og alt for lidt spinning/ cykling. Lidt ærgeligt, da du brugte mange timer i foråret/ sommers på at få en god cykel- form.

:(

Trænede du på Adelgade lørdag?

Edited by Dynamix
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med 2 x PR :bigsmile:

Hvad synes du om floor wiperne? Synes det er en ganske nifty øvelse..

Held og lykke med diæten og at komme igang med spinning igen.. overvejer selv kraftigt det samme, da der heller ikke sker det store med min diæt - damn you, December.. DAMN YOU TO HELL! :laugh:

Tak :smile:

Jeg tror Floor wiperne virker meget godt. Jeg synes da, jeg kan mærke at jeg har haft godt fat i core'n i dag :bigsmile:

Alt for meget styrke og alt for lidt spinning/ cykling. Lidt ærgeligt, da du brugte mange timer i foråret/ sommers på at få en god cykel- form.

:(

Trænede du på Adelgade lørdag?

Ærgeligt for hvem? :blink:

"Andre" skulle måske holde lidt igen med al den cardio og så få lidt mere masse på kroppen :wink: :wink:

Min cykelform skal nok komme igen, men lige nu synes jeg det er rart at fokusere på styrketræningen :smile:

Ja, jeg var i Adelgade i dag.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 7. december 2008

Ryg og bicpsss

Concept2

5 min @ 1.51.1min/500m

Chins

6 * BW

5 * BW

5 * BW

5 * BW

Tungt og jeg var lidt doven og havde tydelig DOMS i abs'ene :rolleyes:

Dødløft

8 * 50 kg

8 * 70 kg

8 * 90 kg

8 * 90 kg

8 * 90 kg

Kørte godt :smile: På et tidspunkt var vi tre der stod og dødløftede. Det er ikke hver dag man oplever det i Fdk :tongue:

Face Pull

10 * 18.75 kg

10 * 18.75 kg

10 * 18.75 kg

DB curls

6 * 16 kg

7 * 16 kg

8 * 16 kg

DB rows

8 * 24 kg

8 * 24 kg

8 * 24 kg

Nem!!

Pull Down

8 * 52 kg

8 * 56.5 kg

8 * 56.5 kg

8 * 56.5 kg

HS lever Pull over

8 * 50 kg

8 * 60 kg

8 * 70 kg

6 * 70 kg

Udstræk og lidt smidighedstræning. Jeg er godt nok lidt DOMS'et i dag efter underkrop og mave i dag efter træningen i går, så det var rart at blive varmet igennem :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak :smile:

Jeg tror Floor wiperne virker meget godt. Jeg synes da, jeg kan mærke at jeg har haft godt fat i core'n i dag :bigsmile:

Ærgeligt for hvem? :blink:

"Andre" skulle måske holde lidt igen med al den cardio og så få lidt mere masse på kroppen :wink: :wink:

Min cykelform skal nok komme igen, men lige nu synes jeg det er rart at fokusere på styrketræningen :smile:

Ja, jeg var i Adelgade i dag.

Og når du så begynder at cykle igen ryger massen. Enter eller.....

Du inviterer bare til fælles- træning, så melder jeg mig frivilligt til at få teknik- træning.

Link to comment
Share on other sites

Front squat

8 * BW

8 * BW

8 * stang

6 * 50 kg

6 * 60 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

6 * 75 kg

Sidste sæt blev faktisk gennemført som 3+2+1 for stangen blev ved med at glide ned for mig :blush: Men det var da PR alligevel :4thumbup:

Jeg håber ikke det var mig der psykede dig den dag da jeg sagde stangen gled for mig når jeg brugte det greb :tongue: Men rigtig flot runde - det er en meget imponerende styrke i front's med den dybde jeg så dig bruge.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Kiggede lige forbi...

Flotte kg du smider rundt med - Go motivation... Tak :wink:

Ha en go aften

- Lise

Hej Lise

Tak, fordi du kiggede forbi og den søde kommentar :smile: Det er dejligt at loggen kan give motivation til andre. Jeg kan da også se, at du er kommet godt i gang med styrketræningen selv :4thumbup:

Og når du så begynder at cykle igen ryger massen. Enter eller.....

Du inviterer bare til fælles- træning, så melder jeg mig frivilligt til at få teknik- træning.

Ja, jeg vil sikkert miste noget masse, men det var nu ikke så slemt her i sommer. Måske fordi der ikke var så vildt meget at miste :4whistling: men jeg tror da også det hjalp, at jeg kørte full body-træning 1-3 gange om ugen. Jeg har nu heller ikke noget problem med at miste noget, for det er - mindst - i lige så høj grad træningen jeg er vild med, som det er selve resultatet :smile:

Vi kan sagtens tage en fællestræning, men jeg har ikke nogen speciel baggrund for at kunne give feed back på teknik :smile:

Jeg håber ikke det var mig der psykede dig den dag da jeg sagde stangen gled for mig når jeg brugte det greb :tongue: Men rigtig flot runde - det er en meget imponerende styrke i front's med den dybde jeg så dig bruge.

Haha :laugh: Nej, det tror jeg ikke det var. Det var vist bare udtryk for, at det var ved at være tungt for mig.

Og TAK :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8. december 2008

Rastløshed fik mig ud i mørket, men faktisk en ret skøn tur med god musik i ørerne :music: Jeg havde fået aaaalt for meget tøj på, så jeg var våd af sved, da jeg kom hjem :rolleyes:

Power walk - 7.2 km

Tirsdag d. 9. december 2008

Bryst, triceps og skulder

Bench Press

10 * stang

10 * stang

10 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

Military Press

10 * 20 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

DB Pullover

8 * 22.5 kg

8 * 22.5 kg

8 * 22.5 kg

Dips

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

DB lateral raise

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Lying triceps Extensions (EZ)

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

10 * 27 kg

DB flies

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Ikke noget specielt at bemærke ved træningen. Mange mennesker og hyggeligt selskab i IK :smile:

Diæten spiller igen, efter den var gået lidt i stå :smile: Jeg måtte lige tage mig selv i nakken og huske på, at det ikke bare kommer af sig selv :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10. december 2008

Assisted Pull Up (OH)

5 * - 10 kg

5 * - 10 kg

5 * - 10 kg

5 * - 10 kg

5 * - 10 kg

Weii - jeg havde ikke troet kunne gennemføre dem. Sidste reps i de sidste par sæt var godt nok kun lige snuden over stangen, men det betyder i hvert fald, at jeg går ned på 7.5 kg næste gang :superman:

HardCore :smile:

Nogenlunde samme drill som sidst. Styrken var god og jeg fik fat i den eneste 20 kg sandsæk i dag.

Jeg bliver godt nok træt i lænden sidst på timen. Jeg tror det er fordi jeg glemmer at spænde godt op i starten :unsure: Det må der arbejdes på :wink:

Power Walk

Til og fra træning, i alt 6.2 km

Jeg havde stadig fået for meget tøj på...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. december 2008

Ben og mave

Squat

8 * BW

8 * stang

8 * stang

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

5 * 70 kg

Good mornings

8 * 30 kg

8 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

første gang i lang tid jeg laver øvelsen, så jeg skulle lige spore mig ind på vægten

Stiff legged dead lift

8 * 50 kg

5 * 70 kg

5 * 80 kg

5 * 80 kg

5 * 80 kg

5 * 80 kg

Leg Curl

6 * 62.5 kg

6 * 62.5 kg

6 * 62.5 kg

Weighted hyper extensions

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Ab Coaster, centreret og twisted

10 * 15 kg

10 * 15 kg

10 * 15 kg

Floor Wipers

20 * 25 kg (10 til hver side)

20 * 25 kg

20 * 25 kg

Hele træningen gennemført på knap en time, så pauserne blev holdt korte undervejs. Det passede fint, når vægtene ikke var så tunge og jeg havde lidt travlt. Jeg kunne nu også mærke, både under good mornings og maveøvelserne, at jeg var lidt træt i skroget :rolleyes:

Bagefter var jeg til forpremiere på RocknRolla :4jumpy: Instruktøren er Guy Ritchie, som bl.a. har lavet Snatch og Lock, Stock and Two Smoking Barrels

RocknRolla var i samme stil som de to andre - fed britisk film, skæve vinkler, klip og hurtige replikker :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13. december 2008

Bryst, skulder og triceps

Nu havde jeg jo sådan lidt kommet til at udfordre Nillepige25, så der skulle køres tung bænkpres i dag. Heldigvis var Femina og cwr med på idéen :4flex:

Bench Press

10 * stang

8 * 40 kg

6 * 50 kg

1 * 60 kg

1 * 65 kg - tangering af PR

0 * 70 kg - løftede den kun få cm

0 * 70 kg - løftede den lidt mere, måske 10 cm

0 * 67.5 kg - løftede den lidt mere, måske 15 cm

6 * 50 kg

ARGHHHH... &%¤$£@&%... Øv - jeg var sikker på, at jeg kunne løfte de 70 kg inden træningen i dag, men de 65 kg var godt nok også tungere end jeg huskede dem fra sidste gang, så det var ikke dagen for ny PR. Jeg er dog sikker på, at de 70 kg kommer op i en ikke så fjern fremtid :wink:

Military Press

10 * 20 kg

10 * 25 kg

10 * 25 kg

DB lateral raise

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Dips

8 * BW

8 * BW

8 * BW

8 * BW

Pyha - der var jeg godt nok slap i dag :hmmm: Sikkert pga. den tunge bænk

Lying triceps Extensions (EZ)

8 * 27 kg

8 * 27 kg

8 * 27 kg

Low incline DB flies

8 * 9 kg

8 * 9 kg

8 * 9 kg

Power Walk til og fra træning 12.6 km

Hyggeligt træning, flere af de deltagende var præget af mere eller mindre grader af tømmermænd :rolleyes: men der blev nu kæmpet godt med vægtene alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 13. december 2008

Bryst, skulder og triceps

Nu havde jeg jo sådan lidt kommet til at udfordre Nillepige25, så der skulle køres tung bænkpres i dag. Heldigvis var Femina og cwr med på idéen :4flex:

Bench Press

10 * stang

8 * 40 kg

6 * 50 kg

1 * 60 kg

1 * 65 kg - tangering af PR

0 * 70 kg - løftede den kun få cm

0 * 70 kg - løftede den lidt mere, måske 10 cm

0 * 67.5 kg - løftede den lidt mere, måske 15 cm

6 * 50 kg

ARGHHHH... &%¤$£@&%... Øv - jeg var sikker på, at jeg kunne løfte de 70 kg inden træningen i dag, men de 65 kg var godt nok også tungere end jeg huskede dem fra sidste gang, så det var ikke dagen for ny PR. Jeg er dog sikker på, at de 70 kg kommer op i en ikke så fjern fremtid :wink:

Power Walk til og fra træning 12.6 km

Hyggeligt træning, flere af de deltagende var præget af mere eller mindre grader af tømmermænd :rolleyes: men der blev nu kæmpet godt med vægtene alligevel :smile:

Tak for sej træning i dag, MariB (og CWR!) :devil:

Måske powerwalken samt det lavere energiindtag bærer skylden for styrkeniveauet lige i dag....

Du har før nuppet de 65 kg uden problemer. De 70 kilo har du med sikkerhed næste gang, I'm sure :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for sej træning i dag, MariB (og CWR!) :devil:

Måske powerwalken samt det lavere energiindtag bærer skylden for styrkeniveauet lige i dag....

Du har før nuppet de 65 kg uden problemer. De 70 kilo har du med sikkerhed næste gang, I'm sure :4thumbup:

Selv tak :smile:

Joh... jah... det kan da godt være, men jeg havde nu prøvet på at spise en god omgang morgenmad :4mewantfood:

og tak for din confidence i mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Synes altså at du kan være ret så stolt over dine 6 x 75 kg i front squat :crazy: Det er altså ikke så lidt, og med god dybde kan jeg forstå! Og dit bænkpres er også rigtig flot - det er nu de færreste hunkøn der kan præstere at løfte 65 kg. :smile:

Du kører 3-split nu ik', eller er det helt forkert forstået? I så fald, hvad synes du så om splittræning, i forhold til de tidligere styrketræningsmetoder du har kørt efter?

Synes lige at jeg vil smide en kommentar, nu hvor jeg jo læser lidt med på sidelinien :bigsmile:

Hilsen

Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Marianne,

Synes altså at du kan være ret så stolt over dine 6 x 75 kg i front squat :crazy: Det er altså ikke så lidt, og med god dybde kan jeg forstå! Og dit bænkpres er også rigtig flot - det er nu de færreste hunkøn der kan præstere at løfte 65 kg. :smile:

Du kører 3-split nu ik', eller er det helt forkert forstået? I så fald, hvad synes du så om splittræning, i forhold til de tidligere styrketræningsmetoder du har kørt efter?

Synes lige at jeg vil smide en kommentar, nu hvor jeg jo læser lidt med på sidelinien :bigsmile:

Hilsen

Casper

Tak for kommentarerne :smile:

På den ene side er jeg sådan set også tilfreds med mine resultater, men på den anden side så finder jeg jo også altid nogen som er lidt stærkere at sammenligne mig med. Det giver mig motivation til at blive bedre og presse mig selv :smile: Nu kiggede jeg lige i MOL's uofficielle styrkeliste og der kan jeg se flere piger, der har løftet +70 kg, så motivationen er stadig intakt :laugh:

Jeg er rigtig glad for 3-splittræningen. Det passer fint med, at jeg gerne vil træne ofte og ikke have alt for lange træningspas. Jeg prøver at få 4 styrketræningspas ind om ugen og det synes jeg fungerer fint - både mht. progression, hypertrofi og restitution. Jeg har ikke besluttet om jeg fortsætter med dette split, når der skal lidt mere cardio på programmet efter nytår, men jeg tror stadig ikke det bliver full body-træning.

Link to comment
Share on other sites

Tak for kommentarerne :smile:

På den ene side er jeg sådan set også tilfreds med mine resultater, men på den anden side så finder jeg jo også altid nogen som er lidt stærkere at sammenligne mig med. Det giver mig motivation til at blive bedre og presse mig selv :smile: Nu kiggede jeg lige i MOL's uofficielle styrkeliste og der kan jeg se flere piger, der har løftet +70 kg, så motivationen er stadig intakt :laugh:

Jeg er rigtig glad for 3-splittræningen. Det passer fint med, at jeg gerne vil træne ofte og ikke have alt for lange træningspas. Jeg prøver at få 4 styrketræningspas ind om ugen og det synes jeg fungerer fint - både mht. progression, hypertrofi og restitution. Jeg har ikke besluttet om jeg fortsætter med dette split, når der skal lidt mere cardio på programmet efter nytår, men jeg tror stadig ikke det bliver full body-træning.

Sådan er det vel, når man er i league med de bedste :smilerock: De 70 kilo i bænk er jo heller ikke småting, og så er det vel godt at du har god motivation, som kan hjælpe løftet lidt på vej.

Det var nu heller ikke mit indtryk, at du havde negativt at sige om 3-splittet :bigsmile: Jeg synes dog at der er stor forskel på et 3 split og et fullbody program, så var lidt nysgerrig omkring din oplevelse af split træning. Selv kører jeg 2-split i øjeblikket, som jeg igen oplever er noget helt tredje. Men en af fordelene ved 3-splittet er vel, at man kan planlægge de dage, hvor man har DOMS i ben, ryg, bryst osv. :bigsmile:

Det er en ond omgang træning du fyrer af i hvert tilfælde.

//Casper

Link to comment
Share on other sites

Sådan er det vel, når man er i league med de bedste :smilerock: De 70 kilo i bænk er jo heller ikke småting, og så er det vel godt at du har god motivation, som kan hjælpe løftet lidt på vej.

Det var nu heller ikke mit indtryk, at du havde negativt at sige om 3-splittet :bigsmile: Jeg synes dog at der er stor forskel på et 3 split og et fullbody program, så var lidt nysgerrig omkring din oplevelse af split træning. Selv kører jeg 2-split i øjeblikket, som jeg igen oplever er noget helt tredje. Men en af fordelene ved 3-splittet er vel, at man kan planlægge de dage, hvor man har DOMS i ben, ryg, bryst osv. :bigsmile:

Det er en ond omgang træning du fyrer af i hvert tilfælde.

//Casper

Tak for komplimenter, men i league med de bedste er vist en overdrivelse :laugh:

Det er helt sikkert en anderledes måde at træne, når man træner 3-split i forhold til Full body. Jeg synes ofte full body-træninger bliver for lange for mig, da der er så mange øvelser jeg gerne vil lave. Desuden passer det ikke særlig godt, hvis jeg vil træne to dage i træk. Jeg har vist også kørt 2-split på et tidspunkt, hvor jeg delte programmet i over-/underkrop. Jeg har overvejet om jeg skal prøve et split opdelt i push-/pull-øvelser, bare for at prøve noget anderledes :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share