MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Imponerende PR - congrats. Går du ligeså dybt i dine back squats som i dine fronts? Ærgerligt jeg kom for sent til at overvære det"

Tak :smile:

Hmmm... mht. dybden, så er det da min intention at dybden skal være den samme, men nu du spørger bliver jeg egentlig lidt i tvivl, om jeg mon kommer lige så langt ned. Det må jeg lige lægge mærke til næste gang :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

post-2449-1230734353.jpg

Som MaxP, essensen, RuneN og Nillepigen siger:

Kæft, en FLOT 100 kg PR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Supergodt nytår 2009 :bigsmile:

TAK søde ven :smile:

Må du have en rigtig god aften og nat :wink:

Tillykke med PR.

Og tak for gæstetræningen. Og det er godt nok noget af et spørgeskema, man skal udfylde for at blive lukket ind.

Tak :smile:

Ingen årsag med gæstetræningen. Håber du kunne få lavet det du ville.

Jeg havde glemt det med spørgeskemaet. Så vidt jeg husker er der nogle af spørgsmålene, der er ret fjollede når man er vant til at træne :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Marianne - slutter mig til heppekoret: stooort tillykke med PR'en, det er vildt sejt!

Så du lige skrev at C2'eren er taget op til overvejelse. Bare sig til hvis du skal med i roklubben og træne, ikk!

Håber du havde en god nytårsaften! :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR - lee´ afslutning på året, men det er jo lige dig :4flex:

Nu jeg er herinde vil jeg også ønske dig et godt nytår.

Mange tak. Ja, jeg syntes også det passede godt til årets sidste træning :bigsmile:

Også godt nytår til dig, selv om du måtte arbejde det meste af aftenen :smile:

Hey Marianne - slutter mig til heppekoret: stooort tillykke med PR'en, det er vildt sejt!

Så du lige skrev at C2'eren er taget op til overvejelse. Bare sig til hvis du skal med i roklubben og træne, ikk!

Håber du havde en god nytårsaften! :xmas:

Stoooort tak :smile:

Jeg vil sikkert gerne med i roklubben igen, for jeg får aldrig gennemført et egentlig ro-pas alene. Det bliver højest til opvarmning :blush: Måske vi kan finde ud af noget når du har overstået eksamen?

Jeg havde en rigtig god nytårsaften med gode venner hug006tm9.gif Jeg tror aldrig jeg har spist så meget sushi før tastytonguewh7.gif og selvfølgelig også en god del kulørte drinks :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 2. januar 2009

Ryg og biceps

Chin up (UH)

6 * BW

6 * BW

6 * BW

Dødløft

8 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Face pull

10 * 21.25 kg

10 * 23.75 kg

10 * 23.75 kg

10 * 23.75 kg

Pull down

8 * 61 kg

8 * 61 kg

8 * 61 kg

Pull over (HS)

8 * 60 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

DB biceps curl

8 * 15 kg

6 * 16 kg

6 * 16 kg

ikke så god for albuen :unhappy:

DB rows

8 * 28 kg

8 * 28 kg

8 * 28 kg

Da jeg kom til træning i dag, stod en sort fyr og squattede op til 170 kg. Det var jo meget sejt, men det passede bare ikke så godt med, at han havde en baby-lyseblå joggingdragt på og wrapz udenpå. Og selvfølgelig hætten på - ren gangsta stile :w00t: 50 cent's look-a-like var også in da house :yo:

I aften skal jeg lave nyt program til mig selv :rolleyes: Jeg trænger til der sker noget nyt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en ide' til noget cardio, hvis du mangler forandring... der findes jo heldigvis C2 i alle FDK'åååås :tongue:

Godt nakket med Squatten - fandme flot!!! For saaadan!!! For saadaaaan, hvor er det flot!!! :surprise:

:shades:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en ide' til noget cardio, hvis du mangler forandring... der findes jo heldigvis C2 i alle FDK'åååås :tongue:

Godt nakket med Squatten - fandme flot!!! For saaadan!!! For saadaaaan, hvor er det flot!!! :surprise:

:shades:

Ja, du har ret i at C2'eren er en god måde at få noget cardio-træning. Jeg har bare aldrig helt fundet fornøjelsen ved at sidde der alene i længere tid :blush: men jeg har da overvejet at forsøge mig med dit killer-C2-pas. Det vil nok blive med lidt langsommere 500m-tider :laugh:

Og tak :smile:

Søndag d. 4. januar 2009

Jeg måtte tage mig en dag på langs i går, da jeg havde ondt i halsen og feber. Det betød, at jeg stort set kun bevægede mig fra sengen til sofaen, hvor jeg sov, interwebz'ede inkl. MOL og så tv til jeg gik i seng igen :ill: Heldigvis var feberen væk i dag og nu er jeg bare hævet i halsen og sådan lidt fesen i det. Træls at bruge en weekend på :raisebrow: Jeg var dog frisk nok til en lettere træning i dag.

Bryst, skulder og triceps

Dips

12 * BW

12 * BW

12 * BW

BB incline bench press

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 30 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 40 kg

Det er faktisk første gang jeg laver denne øvelse

BB Military Press

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 30 kg

5 * 25 kg

Phew - den blev alligevel lidt tung

Cable push down

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

DB flyes

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

DB rear lateral raise (seated)

10 * 6 kg

10 * 6 kg

10 * 6 kg

Nu skal jeg vist bare have endnu en aften på sofaen og i morgen arbejde igen post-10703-1231091575.gif

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 4. januar 2009

Jeg måtte tage mig en dag på langs i går, da jeg havde ondt i halsen og feber. Det betød, at jeg stort set kun bevægede mig fra sengen til sofaen, hvor jeg sov, interwebz'ede inkl. MOL og så tv til jeg gik i seng igen :ill: Heldigvis var feberen væk i dag og nu er jeg bare hævet i halsen og sådan lidt fesen i det. Træls at bruge en weekend på :raisebrow: Jeg var dog frisk nok til en lettere træning i dag.

Nu skal jeg vist bare have endnu en aften på sofaen og i morgen arbejde igen post-10703-1231091575.gif

Hvor træls - har selv været igennem sådan en dag i dag, og håber meget på at det bliver bedre i morgen. Dårlig måde at starte året på, med en sygedag. :crazy:

God bedring - og god arbejdslyst :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Søndag d. 4. januar 2009

Jeg måtte tage mig en dag på langs i går, da jeg havde ondt i halsen og feber. Det betød, at jeg stort set kun bevægede mig fra sengen til sofaen, hvor jeg sov, interwebz'ede inkl. MOL og så tv til jeg gik i seng igen :ill: Heldigvis var feberen væk i dag og nu er jeg bare hævet i halsen og sådan lidt fesen i det. Træls at bruge en weekend på :raisebrow: Jeg var dog frisk nok til en lettere træning i dag.

Bryst, skulder og triceps

Nu skal jeg vist bare have endnu en aften på sofaen og i morgen arbejde igen post-10703-1231091575.gif

Lyder megatræls. Håber du er på benene igen tirsdag! :flowers:

post-2449-1231100947.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvor træls - har selv været igennem sådan en dag i dag, og håber meget på at det bliver bedre i morgen. Dårlig måde at starte året på, med en sygedag. :crazy:

God bedring - og god arbejdslyst :bigsmile:

Tak :flowers: Du må også have god bedring :smile:

Lyder megatræls. Håber du er på benene igen tirsdag! :flowers:

post-2449-1231100947.gif

Tak ven :smile:

Jeg er vist "desværre" allerede på benene i morgen :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Femina
Tak :flowers: Du må også have god bedring :smile:

Tak ven :smile:

Jeg er vist "desværre" allerede på benene i morgen :laugh::tongue:

That's even better! :shades:

Håber du er kommet fantastisk ind i det nye år :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du har ret i at C2'eren er en god måde at få noget cardio-træning. Jeg har bare aldrig helt fundet fornøjelsen ved at sidde der alene i længere tid :blush: men jeg har da overvejet at forsøge mig med dit killer-C2-pas. Det vil nok blive med lidt langsommere 500m-tider :laugh:

Du kan da bare slå bagdelen i sædet og ro intervallerne med mig. Med det blik du har i øjnene, når du ser en romaskine, fristes jeg til at tro, at du lige har set et spøgelse.

(eller var det bare mig.......).

:)

7*1000 meter med 1 minuts pause.

Link to comment
Share on other sites

Du kan da bare slå bagdelen i sædet og ro intervallerne med mig. Med det blik du har i øjnene, når du ser en romaskine, fristes jeg til at tro, at du lige har set et spøgelse.

(eller var det bare mig.......).

:)

7*1000 meter med 1 minuts pause.

:laugh:

Det må have været dig, for jeg mindes ikke at have set på en romaskine længe :tongue:

Nej, næste gang du ser mig, bliver du nødt til at hive fat i mig og sige noget i retning af "Hej, jeg er Dynamix fra MOL..."! Jeg genkender dig åbenbart ikke :blush: Pinligt, men det er jeg ikke så skrap til.... åbenbart :4whistling:

edit: spottede da ellers en anden MOL'er på gæstevisit i dag :wink:

7 * 1000 m lyder nu temmelig hårdt. Hvad er tempoet?

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 5. januar 2009

Ben og mave

Der var afsindig mange mennesker i centeret i dag. What are the odds? mandag, rush hour, januar :4slap: Jeg skal vist prøve om jeg kan ligge min træning lidt senere, for ved 19-tiden var der god plads.

Derfor måtte jeg også starte med:

BB Walking Lunges

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

20 skridt * 30 kg

Squat

10 * 30 kg

10 * 70 kg

15 * 70 kg

20 * 60 kg

Hiiiiigh reppin' :superman: det' hårdt

Stiff legged dead lift

10 * 60 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Leg Curl

8 * 57.5 kg

10 * 55 kg

12 * 52.5 kg

15 * 50 kg

:gal: Jeg tror jeg gik underligt bagefter :blush:

Weighted hyper Extensions

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Ab roll

10

15

15

Weighted crunches

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

thumbmc9.gif

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Det må have været dig, for jeg mindes ikke at have set på en romaskine længe :tongue:

Nej, næste gang du ser mig, bliver du nødt til at hive fat i mig og sige noget i retning af "Hej, jeg er Dynamix fra MOL..."! Jeg genkender dig åbenbart ikke :blush: Pinligt, men det er jeg ikke så skrap til.... åbenbart :4whistling:

edit: spottede da ellers en anden MOL'er på gæstevisit i dag :wink:

7 * 1000 m lyder nu temmelig hårdt. Hvad er tempoet?

Ja da, jeg stopper op under mit interval for at sige hej til dig. Sad med den hvide trøje. Tempo ligger mellem 1.43 - 1.49 pr. 500 meter. Ikke tempoet der er hårdt, men de korte pauser.

At du ikke kan kende mig forstår jeg ikke. Og så alligevel, du har primært set mig bagfra på en cykel....(eller hørt på dårlige tømmermænds- undskyldninger).

;)

Link to comment
Share on other sites

Ja da, jeg stopper op under mit interval for at sige hej til dig. Sad med den hvide trøje. Tempo ligger mellem 1.43 - 1.49 pr. 500 meter. Ikke tempoet der er hårdt, men de korte pauser.

At du ikke kan kende mig forstår jeg ikke. Og så alligevel, du har primært set mig bagfra på en cykel....(eller hørt på dårlige tømmermænds- undskyldninger).

;)

Sorry - det så jeg ikke :smile:

Det tempo der.... tror jeg ikke jeg kan. Som tidligere omtalt i loggen er min kondition/udholdenhed ikke så stor for tiden upsvb9.gif

Link to comment
Share on other sites

Sorry - det så jeg ikke :smile:

Det tempo der.... tror jeg ikke jeg kan. Som tidligere omtalt i loggen er min kondition/udholdenhed ikke så stor for tiden upsvb9.gif

Og hvad kan man mon gøre ved det... a015.gif

Altså nogen ville måske mene, at 15 * 70 kg + 20 * 60 kg squat var cardio... men det går ikke her a045.gif (det er dog ret sejt alligevel :cool: )

At du ikke kan kende mig forstår jeg ikke. Og så alligevel, du har primært set mig bagfra på en cykel....(eller hørt på dårlige tømmermænds- undskyldninger).

;)

Dét kan nemlig være lidt svært. Og så har de fleste jo også sådan noget smart tøj på, hjelm og solbriller - ikke særlig camuflerende :rudolph:

Ville i hvert fald også have haft svært ved at genkende Kermit, på det billede han for nyligt postede i sin log (eller måske var det i Gregers log, det var i hvert fald fra deres klubmesterskaberne)

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Og hvad kan man mon gøre ved det... a015.gif

Altså nogen ville måske mene, at 15 * 70 kg + 20 * 60 kg squat var cardio... men det går ikke her a045.gif (det er dog ret sejt alligevel :cool: )

Der arbejdes skam på sagen... Tomorrow :bike:

Hehe - jeg overvejede faktisk at kalde de der squats for cardio, for jeg blev riiiimelig forpustet af det :tongue:

Dét kan nemlig være lidt svært. Og så har de fleste jo også sådan noget smart tøj på, hjelm og solbriller - ikke særlig camuflerende :rudolph:

Jeg har da vist heller ikke cyklet med den unge Hr. Dynamix, har jeg? Bare hilst ude ved Fdk, Gentofte, og en anden gang på Amager, mener jeg :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har da vist heller ikke cyklet med den unge Hr. Dynamix, har jeg? Bare hilst ude ved Fdk, Gentofte, og en anden gang på Amager, mener jeg :unsure:

Nååårh, så det er bare hukommelsen det kniber med :poking:

(Eller hvis jeg skal være ærlig, har jeg heller ikke styr på om/hvor du har mødt den blå kanin)

Link to comment
Share on other sites

Dét kan nemlig være lidt svært. Og så har de fleste jo også sådan noget smart tøj på, hjelm og solbriller - ikke særlig camuflerende :rudolph:

Ville i hvert fald også have haft svært ved at genkende Kermit, på det billede han for nyligt postede i sin log (eller måske var det i Gregers log, det var i hvert fald fra deres klubmesterskaberne)

Vi fyre har nok helt andre måder at genkende piger på..... - den er sikker hver gang. Genkender vi ikke det første har vi altid en mulighed mere.

Link to comment
Share on other sites

Sorry - det så jeg ikke :smile:

Det tempo der.... tror jeg ikke jeg kan. Som tidligere omtalt i loggen er min kondition/udholdenhed ikke så stor for tiden upsvb9.gif

Øhhh.... og hvis ikke du kan, gider du ikke!

Det er vel et spørgsmål om sætte pace efter ens egen formåen og ikke andres. Synes da det er fedt at træne med personer, der er bedre end jeg selv. Så er der mulighed for at sætte nye mål og presse sig selv lidt mere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share