MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

Onsdag d. 29. oktober 2008

Arbejdede sent i dag igen. Budgetlægning i en finansiel virksomhed er en spændende udfordring i år :w00t: Jeg havde træningstøjet med, men følte ikke helt for styrketræning, så jeg valgte i stedet at tage til en times HardCore :smile:

Det var en god løsning, for så var der en instruktør til at motivere mig lidt mere end jeg sikkert selv ville have kunnet :blush: Det var en god time med en passende vekslen mellem styrke og udholdenhed. Opvarmningen er et kapitel for sig og bare af den grund burde jeg deltage noget oftere. Man får varmet hele kroppen og alle led op - jeg er godt nok stiv i nakke og øvre ryg :rolleyes:

Inden timen fik jeg lige leget med lidt broomstick dislocates og så forsøgte jeg mig også med lidt pull ups :4jumpy:

Pull up (OH) :4sport:

3 * BW

3 * BW

Jeg har forøvrigt også besluttet mig for at gå på diæt. Jeg har taget et par kilo på siden jeg stoppede med landevejscyklingen. Måske fordi jeg styrketræner så meget, men jeg har ikke noget ønske om at blive større, så hvis jeg gainer lidt muskler må der lidt fedt af :smile:

Der er så også en lille chance for, at jeg skal være strandklar i januar og så er det jo ikke fortidligt at gå i gang :bigsmile:

Metoden er simpel - jeg skal bare spise mindre, og selvfølgelig tænke på, hvad jeg spiser. I første omgang har jeg ikke tænkt mig at tælle kalorier eller registrere min mad, men hvis jeg ikke synes der sker nok, bliver det nok nødvendigt. :4mewantfood:

Målet er 5 kg inden nytår, så det burde være overkommeligt.

Link to comment
Share on other sites

Held og lykkke med vægttabet :bigsmile: Et godt råd er at stoppe med at spise inden man bliver mæt, for mæthedsfornemmelsen kommer som oftest et stykke tid efter man rent faktisk er mæt.

Tak, det ved jeg egentlig godt, men godt at blive mindet om :smile:

I dag har jeg været fristet næsten over evne af den faste fredagsmorgenmad på arbejde, der var fra Emmery's. Jeg var den sidste på kontoret, der gik og der stod stadig flere af de der super-lækre snegle med rigtig chokolade :4mewantfood: Jeg burde tabe mig ½ kg bare for at have modstået fristelsen :laugh: Ærgeligt det ikke virker sådan :rolleyes:

Fredag d. 31. oktober 2008

Ben og mave

Ja, en lang dag på arbejde igen. Jeg havde set frem til træningen, men da jeg blev klar til at tage afsted, var jeg egentlig ret træt og det var 7+ timer siden frokost, så ikke den bedste optakt til tung styrketræning :raisebrow:

Squat

10 * stang

10 * 30 kg

10 * 50 kg

10 * 70 kg

Et lidt mærkeligt sammensat sæt, men det blev bestemt undervejs, at jeg skulle køre highrep :blush:

Stiff legged dead lift

10 * 50 kg

10 * 70 kg

10 * 70 kg

Weighted hyper extensions

10 * 20 kg

10 * 20 kg

10 * 20 kg

Weighted decline situp

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

Weighted decline twisted situp

10 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

Hanging leg raise

5

5

5

Ny øvelse :smile:

Jeg var egentlig overrasket over, at jeg kunne udføre den. Jeg tror dog måske jeg holdt mine arme for smalt, for jeg synes det gjorde lidt ondt i skuldrene :unsure:

45 min tog det og så skulle jeg bare have min prot-shake :4jumpy: og hjem og have aftensmad :4jumpy: :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var den sidste på kontoret, der gik og der stod stadig flere af de der super-lækre snegle med rigtig chokolade :4mewantfood: Jeg burde tabe mig ½ kg bare for at have modstået fristelsen :laugh: Ærgeligt det ikke virker sådan :rolleyes:

Mmmm, savle.. not fair - nu får jeg også helt lyst til sådan en :laugh: Men du har helt ret - der burde være en kontant belønning for at have viljestyrken til at gå udenom den slags.

Synes efterhånden der er kage næsten hver dag på mit job for tiden - der skal ikke den store anledning til, før der bliver købt kage.. voldsomt irriterende :laugh:

Hanging leg raise

5

5

5

Ny øvelse :smile:

Jeg var egentlig overrasket over, at jeg kunne udføre den. Jeg tror dog måske jeg holdt mine arme for smalt, for jeg synes det gjorde lidt ondt i skuldrene :unsure:

Imponerende reps, når du lige er begyndt på øvelsen :4thumbup: (du glemte dog at sætte PR-markering på :innocent:) Det er helt klart min foretrukne maveøvelse - dejligt hård og man kan mærke den ikke bare træner mavemusklerne.

Har ikke selv haft problemer med skulderne når jeg udfører den, men jeg holder også forholdsvist bredt, da jeg laver dem i chinup-stativet, hvilket giver en behagelig grebsbredde.

Held og lykke med vægttabet - skal også selv snart i gang med at smide et par kg efter en periode med godt med bulk :4mewantfood: Så må vi jo støtte hinanden lidt i at holde snitterne fra kage :wink:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende reps, når du lige er begyndt på øvelsen :4thumbup: (du glemte dog at sætte PR-markering på :innocent:) Det er helt klart min foretrukne maveøvelse - dejligt hård og man kan mærke den ikke bare træner mavemusklerne.

Har ikke selv haft problemer med skulderne når jeg udfører den, men jeg holder også forholdsvist bredt, da jeg laver dem i chinup-stativet, hvilket giver en behagelig grebsbredde.

Held og lykke med vægttabet - skal også selv snart i gang med at smide et par kg efter en periode med godt med bulk :4mewantfood: Så må vi jo støtte hinanden lidt i at holde snitterne fra kage :wink:

Sørg for at presse dig opad, når du laver dine legraises. Det værste du kan gøre for din skulder i den øvelse er at "hænge i skuldrene" og med din tidligere skulderskade i baghovedet er det ekstra vigtigt, at du presser dig opad, hvis du insisterer at lave den i stativ. Personligt laver jeg den aldrig i stativ pga. min egen skulderskade. Jeg udfører den som "Hanging leg raise" istedet. Tag fat i et chinupstativ, træk dine skuldre ind i skulderleddet, så du ikke hænger og gå så igang. Du kan jo prøve og se, hvad du synes om det :smile:

- Og jeg er klar på en Gun challenge, hvis du måler først :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Synes efterhånden der er kage næsten hver dag på mit job for tiden - der skal ikke den store anledning til, før der bliver købt kage.. voldsomt irriterende :laugh:

Samme hos mig. Enhver anledning til at give jordbærkager... moden er åbenbart skiftet fra romkugler, som var det foretrukne for et par måneder siden :unsure: Jeg synes nu det er okay, når bare jeg beslutter, at jeg slet ikke skal have noget. Det er værre, hvis jeg tillader mig et lille stykke :smile:Okay - det her skriver jeg bare for at peppe mig selv op til det :tongue:

Imponerende reps, når du lige er begyndt på øvelsen :4thumbup: (du glemte dog at sætte PR-markering på :innocent:) Det er helt klart min foretrukne maveøvelse - dejligt hård og man kan mærke den ikke bare træner mavemusklerne.

Har ikke selv haft problemer med skulderne når jeg udfører den, men jeg holder også forholdsvist bredt, da jeg laver dem i chinup-stativet, hvilket giver en behagelig grebsbredde.

Held og lykke med vægttabet - skal også selv snart i gang med at smide et par kg efter en periode med godt med bulk :4mewantfood: Så må vi jo støtte hinanden lidt i at holde snitterne fra kage :wink:

Tak :smile: Du har helt ret - det var jo en PR! :laugh:

Jeg gjorde det også i chin up-stativet, men det der den type, hvor man ligesom skal vælge om man vil holde smalt eller bredt.

Og så lige for at det ikke skal lyde alt for imponerende, så var det altså med bøjede ben. Cirka sådan som fyren i videoen går over til efter 32 sek, men godt nok sejt, at han bliver ved et minut :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sørg for at presse dig opad, når du laver dine legraises. Det værste du kan gøre for din skulder i den øvelse er at "hænge i skuldrene" og med din tidligere skulderskade i baghovedet er det ekstra vigtigt, at du presser dig opad, hvis du insisterer at lave den i stativ. Personligt laver jeg den aldrig i stativ pga. min egen skulderskade. Jeg udfører den som "Hanging leg raise" istedet. Tag fat i et chinupstativ, træk dine skuldre ind i skulderleddet, så du ikke hænger og gå så igang. Du kan jo prøve og se, hvad du synes om det :smile:

- Og jeg er klar på en Gun challenge, hvis du måler først :wink::tongue:

Tak for input :flowers:

Jeg insisterer absolut ikke på at lave øvelsen - det var bare for at prøve noget nyt. Jeg vil nok lige prøve en anden gang, om det føles bedre, hvis jeg presser mig op ad og ellers dropper jeg den bare.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med, at du udfører den som "hanging leg raise" :unsure: Det er jo netop også hvad jeg mener jeg gør... hmmm.... En typo?

@gun-challengen... What the hell - det er lørdag aften og jeg har ikke andet at tage mig til :laugh: 35.2 cm (spændt, men ikke pump'ed) for 10 minutter siden og det er PR

post-10703-1225570487_thumb.jpg

Jeg talte med en i centeret for nogle uger siden, og han bemærkede også at så lidt mere markeret ud på armene. Samtidig kom han med en drillende kommentar om, at jeg sikkert stod og målte dem hjemme. Det benægtede jeg naturligvis :4whistling: så jeg håber ikke han læser med her :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 1. november 2008

Ryg og biceps

Chin up (UH)

6 * bw

6 * bw

6 * bw

6 * bw

Face Pulls

10 * 18.75 kg

10 * 18.75 kg

10 * 18.75 kg

10 * 18.75 kg

DB rows

8 * 24 kg

8 * 24 kg

8 * 24 kg

Dødløft

10 * 50 kg

8 * 70 kg

8 * 70 kg

8 * 80 kg

Pull Down

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

8 * 55 kg

DB curls

8 * 14 kg

8 * 14 kg

8 * 14 kg

Der var godt nok nogle fyre, der lavede nogle underlige øvelser i dag henne i udstræk-afdelingen. Jeg overvejede at spørge den ene, om det var noget han selv havde fundet på. Han lå med ryggen på en medicinbold, i hænderne havde han 2-3 kg DB's og så førte han armene rundt i langsomme cirkler mens han åndede meget tungt på en yoga-agtig måde :w00t::laugh:

Til gengæld var jeg også assistent for en fyr, der lavede hand stand push ups, ved at løfte lidt i hans ankler på den dybe del af øvelsen. Han var sej :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3. november 2008

Bryst, triceps og skulder

Træning på Nørrebro.

Dips

12 * bw

12 * bw

12 * bw

DB lateral raise

10 * 8 kg

10 * 8 kg

10 * 8 kg

Cable press

10 * 12.75 kg

10 * 12.75 kg

10 * 12.75 kg

DB shoulder press

8 * 13 kg

8 * 13 kg

10 * 10 kg

HS lever Pull Over

10 * 60 kg

10 * 70 kg

10 * 70 kg

Sele på i sidste sæt.

Jeg troede egentlig det var en bryst øvelse, men har nu fundet ud af, at den primært træner lats :blush:

DB rear lateral raise

10 * 7 kg

10 * 7 kg

10 * 7 kg

Push ups (smal håndstilling)

10

10

10

Træning i rush hour, men egentlig ret hyggeligt alligevel - mødte en gammel friendo :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. november 2008

Ben og mave

Front squat

12 * stang

12 * 40 kg

12 * 50 kg

12 * 55 kg

12 * 50 kg

Stiff legged dead lift

12 * 40 kg

12 * 70 kg

12 * 70 kg

12 * 70 kg

BB Walking lunges

20 skridt * 32.5 kg

22 skridt * 32.5 kg

22 skridt * 32.5 kg

22 skridt * 32.5 kg

Weighted hyper extensions

12 * 20 kg

12 * 15 kg

12 * 15 kg

Underligt stativ – støtter forkert på benene

Hanging leg raise (bøjede ben)

5

5

5

Øvelsen ryger af programmet igen. Jeg forsøgte i dag at holde bredere og løfte mig lidt op i skuldrene, så jeg ikke får et træk i skulderleddet, men det virker bare for besværligt i forhold til effekten på abs. Der er mange andre maveøvelser, der passer bedre til mig.

Weighted decline situp

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

12 * 10 kg

Sikke mange reps og på relativ kort tid. Jeg skulle skynde mig, fordi jeg (troede, at jeg) skulle til post-10703-1225836252.jpg valgaften på Hotel Mariott. Da vi ankom var der laaaaaang kø og det vidste sig, at vores reserverede billetter var blevet solgt. STOR skuffelse. Gad ikke lige finde en anden bar, at se det på, så DR må nu være min nyhedskilde i aften :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. november 2008

Sikke mange reps og på relativ kort tid. Jeg skulle skynde mig, fordi jeg (troede, at jeg) skulle til post-10703-1225836252.jpg valgaften på Hotel Mariott. Da vi ankom var der laaaaaang kø og det vidste sig, at vores reserverede billetter var blevet solgt. STOR skuffelse. Gad ikke lige finde en anden bar, at se det på, så DR må nu være min nyhedskilde i aften :smile:

Aj hvor ærgerligt, når I nu havde reserveret!!!!!! :-(

Endnu bedre: Du kunne have brugt din tid på at sidde og lave ingenting-aktiviteter-i-sneglefart med mig!!

Edited by Femina
Link to comment
Share on other sites

Aj hvor ærgerligt, når I nu havde reserveret!!!!!! :-(

Endnu bedre: Du kunne have brugt din tid på at sidde og lave ingenting-aktiviteter-i-sneglefart med mig!!

Hehe - ja, at dømme ud fra de øvelser, jeg kan se du har lavet efter jeg gik + mit kendskab til længden af dine pauser, så må du jo næsten lige være kommet hjem :laugh:

Du har dog ret - ærgeligt at gå glip af arrangementet og at troede, jeg havde så travlt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7. november 2008

Ryg og bizepzzz

Chin up (uh)

6 * BW

6 * BW

6 * BW

6 * BW

5 * BW

Rimeligt overskud på de 4 første sæt, så jeg vovede lige et 5., men kunne ikke presse sidste rep ud. Det er vel en slags PR alligevel :smile:

Face Pulls

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

10 * 17.5 kg

DB biceps curls

8 * 13 kg

8 * 13 kg

8 * 13 kg

Dødløft

8 * 50 kg

8 * 70 kg

8 * 80 kg

8 * 80 kg

Pull down

8 * 55 kg

8 * 57.5 kg

8 * 57.5 kg

8 * 57.5 kg

BB BOR

8 * 30 kg

8 * 40 kg

8 * 50 kg

8 * 50 kg

Udstræk :smile:

I onsdags da jeg kom ned til min cykel på arbejde kunne jeg ikke låse den op. Det betød, at jeg ikke kunne nå den spinningtime jeg var tilmeldt :hmmm: I går prøvede jeg at tage noget olie med, for at se om det kunne hjælpe, men det var uhjælpeligt rustet :dry: I dag fik jeg en af "de grå mænd" til at hjælpe mig - han brugte lige en halv time på at prøve at låse den op, inden han erkendte at han måtte skære den op. Sikke en hjælpsomhed :wub: Jeg var bare glad for at være lidt mere mobil igen, selv om jeg har fået mig et par ekstra powerwalks de sidste par dag på den bekostning :smile:

Det går forøvrigt stille og roligt med vægttabet. Min vægt herhjemme er sådan en gammeldags en, så jeg kan ikke lige aflæse decimaler, men på de 1½ uge jeg har været i gang har jeg tabt 1-1½ kg, så det er udmærket.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8. november 2008

Bryst, triceps og skulder

Bench Press

12 * 20 kg

7 * 40 kg

6 * 50 kg

1 * 60 kg PR

0 * 65 kg min spotter tog stangen fra mig, men jeg var nok heller ikke så hurtig igen :4whistling: Jeg var dog ret sikker på, at jeg kunne løfte den, så jeg prøvede lige en gang mere

1 * 65 kg PR :alright:

6 * 50 kg

6 * 50 kg

Yierh! Knap så slap mere

BB Military Press

10 * 20 kg

10 * 25 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

8 * 30 kg

Også en slags PR. Jeg har ikke kørt øvelsen med 30 kg før :smile:

Dips

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

10 * BW

DB lateral raise

10 * 7 kg

8 * 8 kg

8 * 8 kg

8 * 8 kg

8 * 8 kg

Lying triceps extensions (EZ)

10 * 25 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

10 * 30 kg

DB incline Press

7 * 15 kg

7 * 15 kg

8 * 15 kg

8 * 15 kg

underligt at de to sidste sæt gik bedst - det må være noget med pause-længden :hehe:

Push up, smal håndstilling - fødder på bænk

7

7

6 FAIL

5 FAIL FAIL

:laugh:ikke flere kræfter i trisserne. Det var ellers motivation i sig selv, at jeg ikke ville ned på det beskidte gulv

Hyggelig træning i godt selskab og god stemning. Dejligt med god tid til snak og tough træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bench Press

12 * 20 kg

7 * 40 kg

6 * 50 kg

1 * 60 kg PR

1 * 65 kg PR :alright:

Damn Girl, dig og Femina er skimsme da stærke :4thumbup:

Det kan jeg da ikke ha hængende på mig, at jeg ikke kan benchpress 65 kg, the challenge is on :tongue: Jeg presser mig desværre ikke altid nok, da jeg næsten altid træner allene..

Hvor træner i henne i Kbh i en klub eller center?

Link to comment
Share on other sites

Damn Girl, dig og Femina er skimsme da stærke :4thumbup:

Det kan jeg da ikke ha hængende på mig, at jeg ikke kan benchpress 65 kg, the challenge is on :tongue: Jeg presser mig desværre ikke altid nok, da jeg næsten altid træner allene..

Hvor træner i henne i Kbh i en klub eller center?

Tak :flowers:

Fedt med Challenge :superman: Hvad er din PR i dag? Jeg har da i hvert fald set, at du tit repper med 51 kg. Jeg vil ikke udelukke, at jeg/vi kan løfte mere end de 65 kg :4jumpy:

Når Femina og jeg træner sammen er det i IK99, men ellers træner jeg også i Fdk :smile:

Det hjælper helt bestemt når man er to, der presser hinanden. Faktisk gider jeg sjældent bench press'e når jeg træner alene i Fdk, for jeg kan ikke løfte det samme, synes jeg :laugh:

edit: vrøvl rettet :smile:

Edited by MarianneB
Link to comment
Share on other sites

Tak for input :flowers:

Jeg insisterer absolut ikke på at lave øvelsen - det var bare for at prøve noget nyt. Jeg vil nok lige prøve en anden gang, om det føles bedre, hvis jeg presser mig op ad og ellers dropper jeg den bare.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med, at du udfører den som "hanging leg raise" :unsure: Det er jo netop også hvad jeg mener jeg gør... hmmm.... En typo?

@gun-challengen... What the hell - det er lørdag aften og jeg har ikke andet at tage mig til :laugh: 35.2 cm (spændt, men ikke pump'ed) for 10 minutter siden og det er PR

post-10703-1225570487_thumb.jpg

Jeg talte med en i centeret for nogle uger siden, og han bemærkede også at så lidt mere markeret ud på armene. Samtidig kom han med en drillende kommentar om, at jeg sikkert stod og målte dem hjemme. Det benægtede jeg naturligvis :4whistling: så jeg håber ikke han læser med her :laugh:

Damm for en arm, den er større end min :4thumbup: er du ved at gøre klar til at stille op til fitness?

Link to comment
Share on other sites

Damm for en arm, den er større end min :4thumbup: er du ved at gøre klar til at stille op til fitness?

Så må du da til at træne de arme lidt mere, for det er da noget rod :wink::tongue:

Og NEJ, jeg er stadig ikke ved at gøre klar til at stille op til konkurrence :smile: Jeg lover, at hvis jeg en dag gør det, så er I de første til at få det at vide. It aint gonna happen

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 9. november 2008

Ben og mave

Dejlig søndag :smile: Jeg skulle i haven i eftermiddag for at orden det sidste inden vinteren, men da det begyndte at regne lidt efter 12 nåede jeg lige at tænke "Hmmm... hvad skal jeg så lave i dag?". Super dejligt at have den slags luksusproblem for en gangs skyld. Det klarede dog op hen på eftermiddagen, så jeg nåede alligevel i haven inden træning :smile:

Front Squat

8 * 20 kg

6 * 50 kg

6 * 50 kg

6 * 60 kg

6 * 70 kg

6 * 70 kg

Yeihaa :alright:

Jeg kom godt nok lidt op på tæerne ved de sidste par reps, men de var der :smile:

Stiff legged dead lift

8 * 50 kg

6 * 70 kg

6 * 80 kg

6 * 90 kg

6 * 90 kg

6 * 90 kg

Lying leg curl

6 * 30 kg

4 * 40 kg

6 * 35 kg

træls maskine :hmmm:

BB Walking Lunges

20 skridt * 41.5 kg

20 skridt * 41.5 kg

20 skridt * 41.5 kg

20 skridt * 41.5 kg

Phew en iltgæld

Weighted hyper extensions

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

8 * 20 kg

Weighted decline sit up

10 * 10 kg

10 * 10 kg

10 * 10 kg

supersættet med

Weighted decline twisted sit up

5 * 10 kg

5 * 10 kg

5 * 10 kg

Planken

1 min * BW

45 sek * BW + 15 kg

Da jeg kommer ud fra træning og går hen mod min bil hører jeg et lille "klonk". Da jeg kommer helt hen til bilen (som er parallelparkeret) ser jeg, at den foran-parkerede bil holder helt op ad min bil, så hans trækkrog rører nummerpladen på min. Han sidder stadig i bilen, men motoren er slukket, så jeg banker lige på ruden og spørger

Marianne: "Er du lige kørt ind i min bil?"

Klaphat: "Det håber jeg sørme ikke"

Marianne: "Jamen kunne du ikke høre det - jeg kunne da høre det mens jeg kom gående hen ad gaden"

Klaphat: "Jamen jeg har et lille barn på bagsædet"

Marianne tænker :crazy: "so f*cking what?"

Klaphat stiger ud og besigtiger... Han er meget undskyldende og begynder straks at remse sit telefonnummer op.

Han er så undskyldende og bange for at der er sket noget, at jeg næsten ikke kan holde den kølige stil. Det er garanteret en firmabil - ny fort mondeo, stationcar - og han er totalt nervøs for, at han har lavet en skade på min bil. Til sammenligning er min bil en gammel spand og jeg er ligeglad med, hvis den har fået en skramme på nummerpladen.

Jeg kan bare ikke rigtig klare den stil, hvor han først bliver siddende i bilen og håber at ingen opdager, hvad han har lavet :4ranting: så det måtte han lige ryste lidt i bukserne for :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg kommer ud fra træning og går hen mod min bil hører jeg et lille "klonk". Da jeg kommer helt hen til bilen (som er parallelparkeret) ser jeg, at den foran-parkerede bil holder helt op ad min bil, så hans trækkrog rører nummerpladen på min. Han sidder stadig i bilen, men motoren er slukket, så jeg banker lige på ruden og spørger

Marianne: "Er du lige kørt ind i min bil?"

Klaphat: "Det håber jeg sørme ikke"

Marianne: "Jamen kunne du ikke høre det - jeg kunne da høre det mens jeg kom gående hen ad gaden"

Klaphat: "Jamen jeg har et lille barn på bagsædet"

Marianne tænker :crazy: "so f*cking what?"

Klaphat stiger ud og besigtiger... Han er meget undskyldende og begynder straks at remse sit telefonnummer op.

Han er så undskyldende og bange for at der er sket noget, at jeg næsten ikke kan holde den kølige stil. Det er garanteret en firmabil - ny fort mondeo, stationcar - og han er totalt nervøs for, at han har lavet en skade på min bil. Til sammenligning er min bil en gammel spand og jeg er ligeglad med, hvis den har fået en skramme på nummerpladen.

Jeg kan bare ikke rigtig klare den stil, hvor han først bliver siddende i bilen og håber at ingen opdager, hvad han har lavet :4ranting: så det måtte han lige ryste lidt i bukserne for :tongue:

:laugh: godt gået, du er bare for ond :bigsmile:

Jeg har snart så mange små bulere i min bil at jeg er ligeglad, den er 5 år gammel, jeg tor at jeg har 10 buler i mine døre og der er aldrig nogle der har lagt en seddel :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan bare ikke rigtig klare den stil, hvor han først bliver siddende i bilen og håber at ingen opdager, hvad han har lavet :4ranting: så det måtte han lige ryste lidt i bukserne for :tongue:

Den indstilling fatter jeg godt nok heller ikke - har oplevet noget lignende for et par år siden, hvor jeg ventede på en kammerat i min bil, da en kvinde parkerede til venstre for mig. Hun daffer så om til passagersiden for at åbne døren for sit barn og smækker så selv døren direkte ind i siden af min bil. Hun virker helt upåvirket og ligeglad indtil hun opdager, at jeg sidder i bilen og har set det.. så kører hun ellers den gode finte - udbryder "NAAARJ, Mathias.. jeg har altså fortalt dig mange gange, at du ikke skal åbne døren så hårdt".

God stil lige at skyde skylden på ungen :nonono:

PS: Havde set, at du nævnte at det "også var en slags PR" - men det er jo ikke nær tydeligt nok :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share