IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Iver my man! :bigsmile:

Super fedt at hilse på dig til DM..! Og vanvittigt ærgeligt at du skulle have den flotte præstation du havde, ødelagt af en dårlig kugleramme!

Jeg forstår udemærket godt du er sur og skuffet over det..

Jeg håber virkelig vi får muligheden for at kæwe den igen en dag. Om det så bli'r til DM eller ved andet arrangement, må tiden vise..! :smile:

Nyd din ferie mester! :superman:

Hej Anders Goldman.... :tongue:

Jo jo er da godt tilfreds trods alt - jeg gav den gas og baskede nogle øvetæver ud i styrke men konditionen puha... :laugh::laugh::laugh:

Nej jeg er faktisk ikke skuffet overhovedet ikke - mere sur... :4thumbup:

Du skal vel med til fitness-cup i weekenden - kan være jeg kommer og kigger - ved det ikke med sikkerhed endnu...

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Tusinde tak iver.

Jeg skal nok give lyd fra mig, det lover jeg. Nyd din ferie med familie Michael og pas på dig selv til vi ses igen.

mvh Per

Velbekomme champ.... :devil:

Lyder nice - ps. Casper har mit mobil nummer hvis det er - så kan du/I jo altid smide en sms...

:tongue: - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders Goldman.... :tongue:

Jo jo er da godt tilfreds trods alt - jeg gav den gas og baskede nogle øvetæver ud i styrke men konditionen puha... :laugh::laugh::laugh:

Nej jeg er faktisk ikke skuffet overhovedet ikke - mere sur... :4thumbup:

Du skal vel med til fitness-cup i weekenden - kan være jeg kommer og kigger - ved det ikke med sikkerhed endnu...

:wink: - iver

Nej det skal jeg dog ikke..! Fokus har ligget udelukkende på min DM deltagelse, og jeg er desuden også helt kvæstet i kroppen.. :crazy:

Så det må blive en anden gang mester..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Kent

Tak for billedet - fuck jeg ser sgu ikke for godt ud... :laugh::laugh::laugh::laugh: Men tak - det er lækkert med sådan et billede...

Har set dem alle sammen - lækre billeder... Har fået en cd med 60-80 billeder fra DM af min opvarmer Jan som har taget nogle virkeligt lækre billeder - ligger dem ud på min hjemmeside ved lejlighed... Efter ferien nok - har lige et lille projekt jeg skal have ordnet først..

Tak for opbakningen Kent - virkeligt lækkert - vi må lige kæve lidt en dag ved et eller andet BB stævne...

:w00t: - iver

HEY Iver..

Ja de er sku totalt langt ude at med deres udregninger :devil::devil: Hørte godt at Morten var røget ud !. Og da jeg jo selv ikke gik videre ! som iøvrigt var helt fortjent ! ! da jeg ikke var god nok på dagen, min væsken udtømning gik ikke efter planen ! ! ja faktisk fik jeg mere væske i kroppen af den !, så på torsdag :superman::superman: op til Fitnesscuppen køre jeg cola tricket, var tilfreds med styrkerunden ! !, kun min rotid levede ikke op til mine træningstider. :thumb_down:

Kan udemærket forstå at du har meldt dig ud af dbbf. Jeg fornyer hellere ikke når året er omme med deres doping politik. :devil::devil: sørgeligt at de tester mindre når flere og flere bliver snuppet med fingerne i kagedåsen :mad::mad::mad:

Fik ikke lige fat i dig inden jeg kørte, da jeg jo skulle have købt protan af dig :smile::smile: Men udfra fotoene tager jeg også dreamtan på på lørdag ! :superman::superman:.

Syntes at det var fedt at deltage alligevel :bigsmile: Og har bestemt mig for at tage et eller to ude konkurence ! !, da min krop skal have ro til at kunne forbedre min symetri :superman::superman: .

Men Iver jeg ønsker dig en velfortjent ferie herfra Kolding :wink: Hvis vi ikke kommer til at hilse på Hinanden I Herning ? ? :alright::alright::alright:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Tak for kampen :superman: Synd det hele skulle slutte men en regnefejl :blink::crazy::nonono:

Det må sq bare ikke ske :nonono:

Du var sq for hård i i de chins :4thumbup:

Jon

Hej Jon - tak i lige måde mester... Er sgu egentligt godt tilfreds alt taget i betragtning...

Ja de chins kørte sgu mester... :devil: LEE' :wink:

Håber vi ses igen en dags tid - du virkede som en meget sympatisk fætter...

:wink: Men bare vent det er ikke det sidste DK har set til gammelfar i konkurrence...... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HEY Iver..

Ja de er sku totalt langt ude at med deres udregninger :devil::devil: Hørte godt at Morten var røget ud !. Og da jeg jo selv ikke gik videre ! som iøvrigt var helt fortjent ! ! da jeg ikke var god nok på dagen, min væsken udtømning gik ikke efter planen ! ! ja faktisk fik jeg mere væske i kroppen af den !, så på torsdag :superman::superman: op til Fitnesscuppen køre jeg cola tricket, var tilfreds med styrkerunden ! !, kun min rotid levede ikke op til mine træningstider. :thumb_down:

Kan udemærket forstå at du har meldt dig ud af dbbf. Jeg fornyer hellere ikke når året er omme med deres doping politik. :devil::devil: sørgeligt at de tester mindre når flere og flere bliver snuppet med fingerne i kagedåsen :mad::mad::mad:

Fik ikke lige fat i dig inden jeg kørte, da jeg jo skulle have købt protan af dig :smile::smile: Men udfra fotoene tager jeg også dreamtan på på lørdag ! :superman::superman:.

Syntes at det var fedt at deltage alligevel :bigsmile: Og har bestemt mig for at tage et eller to ude konkurence ! !, da min krop skal have ro til at kunne forbedre min symetri :superman::superman: .

Men Iver jeg ønsker dig en velfortjent ferie herfra Kolding :wink: Hvis vi ikke kommer til at hilse på Hinanden I Herning ? ? :alright::alright::alright:

Hej Keld - tak for fighten... Og hyggeligt at hilse på dig... Jo vi ses i Herning dog ikke bag scenen denne gang - jeg kommer nok og hepper... :superman:

Desværre er min protan solgt til anden side - sorry glemte jeg havde lovet dig lidt... Men prøv at kontakte Loaded - de har det hjemme...

Held og lykke lørdag champ.... :wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej Jon - tak i lige måde mester... Er sgu egentligt godt tilfreds alt taget i betragtning...

Ja de chins kørte sgu mester... :devil: LEE' :wink:

Håber vi ses igen en dags tid - du virkede som en meget sympatisk fætter...

:wink: Men bare vent det er ikke det sidste DK har set til gammelfar i konkurrence...... :superman:

har også tænkt mig at prøve igen, nu ved jeg hvad der skal til :superman: Næste gang vinder jeg :4thumbup:

men tror ikke det bliver næste år, så hvem ved! det kan være vi kommer til at kæmpe mod hinanden igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
har også tænkt mig at prøve igen, nu ved jeg hvad der skal til :superman: Næste gang vinder jeg :4thumbup:

men tror ikke det bliver næste år, så hvem ved! det kan være vi kommer til at kæmpe mod hinanden igen.

Nok ikke hvis det er en DBFF konkurrence... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Men held og lykke - håber det bedste for dig mester.... :wink:

Med DBFF's nye herlig D politik og deres måde at håndtere os som atletter på så er det slut herfra - er fandme gal i skralden over behandlingen - de havde så fucking travlt med at fortælle hvem der gik videre og hvem der ikke gjorde... De sagde kl. 16 og pludselig skulle vi bare vide det kl. 15 - måske skulle de have opdateret kuglerammerne i mellemtiden i stedet??? He he :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: AMATØRER.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vreden har fortaget sig lidt og jeg er i gang med næste hemmelig projekt mere om det senere...

Er faktisk ret stolt af mig selv og må sige det her har været mit hårdeste stævne endnu - både sportligt og menneskeligt... :4thumbup:

På min hjemmeside - www.iverz.midtfyn.net kan i morgen engang se en ordentlig røvfuld billeder taget af min dejlige opvarmer Jan Smedegaard - han er lee' :devil::devil::devil:

:wink: ENJOY... :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder iver, og fed form du viste i lørdags!... Helt klart din bedste, og den var fandme go!..

Synes det for vildt, du stilled op og var så fucking leee i styrkenrunden! Du måtte gerne være min far... Altså på den gode måde :cool:

Som jeg kunne forstå på dig, så havde de igen lavet en regne fejl.. Typisk.. Hvor svært kan det være at lægge 4 tal sammen.. ? Må indrømme at jeg ikke synes de kørte det specielt smooth, men nu har jeg jo ikke været med før, så måske er det bare sådan det kører..

Under alle omstændigheder, synes jeg helt klart du skal gøre comeback næste år, endnu mer lee og vild!

Ellers skal du nyde ferien med familien, og nyde en velfortjent afslapper!

Vi ses når du skal til kursus engang igen i fremtiden :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fede billeder iver, og fed form du viste i lørdags!... Helt klart din bedste, og den var fandme go!..

Synes det for vildt, du stilled op og var så fucking leee i styrkenrunden! Du måtte gerne være min far... Altså på den gode måde :cool:

Som jeg kunne forstå på dig, så havde de igen lavet en regne fejl.. Typisk.. Hvor svært kan det være at lægge 4 tal sammen.. ? Må indrømme at jeg ikke synes de kørte det specielt smooth, men nu har jeg jo ikke været med før, så måske er det bare sådan det kører..

Under alle omstændigheder, synes jeg helt klart du skal gøre comeback næste år, endnu mer lee og vild!

Ellers skal du nyde ferien med familien, og nyde en velfortjent afslapper!

Vi ses når du skal til kursus engang igen i fremtiden :cool:

Tak mester - ja formen var lee' - er også godt tilfreds med diæt - træning o.s.v. Ja styrkerunden er absolut også min favorit... :4thumbup: Men den romaskine skulle godt nok sprænges i luften... :laugh::laugh::laugh::laugh: Konditionstræning er ikke noget for en old school BB... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Ja 4 tal - det kan sgu ikke være svært eller??? :innocent:

Kommer ikke næste år - andre planer desværre - mere om det på et andet tidspunkt... :devil:

Jeg skal til KBH i november to gange regner med at træne i CF et par gange.. :smile: kan være vi ses eller???? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tak mester - ja formen var lee' - er også godt tilfreds med diæt - træning o.s.v. Ja styrkerunden er absolut også min favorit... :4thumbup: Men den romaskine skulle godt nok sprænges i luften... :laugh::laugh::laugh::laugh: Konditionstræning er ikke noget for en old school BB... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Ja 4 tal - det kan sgu ikke være svært eller??? :innocent:

Kommer ikke næste år - andre planer desværre - mere om det på et andet tidspunkt... :devil:

Jeg skal til KBH i november to gange regner med at træne i CF et par gange.. :smile: kan være vi ses eller???? :w00t:

Nåh, men glæder mig til at hører om dine planer, men er sikker på at selvom du venter et par år, vil du stadig være endnu mer leee than ever! :devil:

Vi hoocker bare op i CF then, jeg flytter til byen her om 3 ugers tid, og skal bo lige ved kongens nytorv, så CF er lige om hjørnet.. Kunne være hygge!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver.

Endnu engang tillykke med at have nået dit mål, sejt! Ærgeligt mht. regnefejl og finale, vi havde regnet med at se dig, men så fik Pauli smsén... :dry:

Forresten, hvor blev pilates-move af? Vi ventede og ventede og ventede :mad::tongue:

Glæder mig til at høre om dine planer for fremtiden :smile:

Hygge.

Jonas.

He he - hey Jonas... Ja det var sgu lort med den regnefejl... Virkelig lort...

Pilates move?? Hørte godt du råbte da jeg sad i den latterlige romaskine... :nonono: Pilates viser man ikke offentligt frem - det er kun for de inviede... Backstage kunne de se mig lave adskillige moves a la pilates... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja - I skal nok få noget at vide.... Helt klart... :wink:

Det bliver nok lidt en suprice for nogen... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nåh, men glæder mig til at hører om dine planer, men er sikker på at selvom du venter et par år, vil du stadig være endnu mer leee than ever! :devil:

Vi hoocker bare op i CF then, jeg flytter til byen her om 3 ugers tid, og skal bo lige ved kongens nytorv, så CF er lige om hjørnet.. Kunne være hygge!

Det er bare en deal - smider en PM eller en sms når jeg ved nærmere vedr. dato opg så videre... Kunne være cool at træne og kæve og så smide lidt i madkassen sammen... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvem der bare havde været backstage :laugh::laugh:

Det må du jo så komme næste gang - regner med at skal være opvarmer for en grum BB i 2008.... Såååå kan jeg måske presse til lidt pilates.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver..

Det er mig en gåde at du røg ud inden finalen..

Din front var rigtig skarp, og du klarede dig super godt i styrkerunden :devil:

Men ligesom sidste år, hvor det gik ud over mig, så skulle det så ramme dig. Synes også det er for dårligt, ja det er sgu under al kritik, at DBFF ikke kan finde ud af de tal. Og sjovt nok er det altid i AF!

Dine chins er godt nok utrolige, det må jeg sige..

Men hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, så vil jeg mene at din ryg og dine baglår, ikke var helt skarpe, men stadig ikke nok til at smide dig ud af finalen, det fatter jeg sgu ikke :unhappy:

Anyway, håber fandme du stiller op igen, du har virkelig vist folk, at man kan rejse sig op, selvom man har været langt nede, og det har du satme! Det er fucking impressive!!!! :devil:

RESPEKT herfra - Og nyd nu Koh Chang :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver..

Det er mig en gåde at du røg ud inden finalen..

Din front var rigtig skarp, og du klarede dig super godt i styrkerunden :devil:

Men ligesom sidste år, hvor det gik ud over mig, så skulle det så ramme dig. Synes også det er for dårligt, ja det er sgu under al kritik, at DBFF ikke kan finde ud af de tal. Og sjovt nok er det altid i AF!

Dine chins er godt nok utrolige, det må jeg sige..

Men hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, så vil jeg mene at din ryg og dine baglår, ikke var helt skarpe, men stadig ikke nok til at smide dig ud af finalen, det fatter jeg sgu ikke :unhappy:

Anyway, håber fandme du stiller op igen, du har virkelig vist folk, at man kan rejse sig op, selvom man har været langt nede, og det har du satme! Det er fucking impressive!!!! :devil:

RESPEKT herfra - Og nyd nu Koh Chang :cool:

Hej Morten

Tak tak - ja synes sgu også fronten bryst, arme og forlår var blevet rimeligt skarpe at se på - enig i at ryg og baglår var noget flade... :nonono:

Ja det var sgu en gåde - fatter det egentligt heller ikke - skal nok passe når jeg får kigget tallene igennem at jeg fik en helt anden placering alligevel... DBFF og kuglerammer det spiller ikke :laugh::laugh::laugh:

Ja selvfølgelig stiller jeg op igen - men der går år - er familiefar og snart en gammel dreng, men det har været fedt og herresjovt at være en lille del af den danske fitnessscene.... :superman:

Tak for respekten - nupper lige Egypten i næste uge inden Koh Chang... :tongue::smile:

Vi ses - iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Fik lige den dejligste melding i går... :bigsmile::cool:

"Mine døtre synes jeg er verdens sejeste far - du er en vinder uanset din placering i lørdags... Og du gav dem kamp til stregen.. Vi synes du er rå... " :devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::smile:

Dejligt med de små daglige guldkorn... :4thumbup:

Sidste træning i dag inden turen til Egypten - holder så pause i 14 dage, da jeg kan mærke kroppen trænger til det.. :devil:

I weekenden tager jeg nok sammen med min opvarmer Jan et smut til Feelgood fitness messen i Herning og hepper lidt på drengene til Fitness Cuppen og kigger mig lidt omkring...

:superman: Er så stolt og glad for at jeg valgte at kæmpe mig vejen frem til DM igen i år...

:w00t: NÅ JA og så skal jeg være far til maj igen... :wink:

Ha' en super dag - :4thumbup: :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share