IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Ja det er ikke monsterfedt - men en mulighed.. Jeg har Mp3'eren på fordi vi i Fitness4All ikke lige høre det fedeste musik - jeg er ikke god til at pumpe til Radio3 eller Energy eller hvad vi nu hører.... :blink::blink::blink:

Kursus Lyngby??? Nej desværre - KBH til november dog... :tongue::smile:

ja det rigtigt.. Radio sux.. Ikke fedt lige inden et vigtigt sæt og der så kommer en britney sang el noet Jon.. no good...November.. Kunne ellers være fedt at træne sammen inden DM, når formen spiller!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
ja det rigtigt.. Radio sux.. Ikke fedt lige inden et vigtigt sæt og der så kommer en britney sang el noet Jon.. no good...November.. Kunne ellers være fedt at træne sammen inden DM, når formen spiller!! :devil:

Lad os se - lad os se... :devil::cool: kan være famillien og jeg skal til KBH i sommer... Måske kan jeg vride et par timer ud af ferien...'' :tongue:

Men du er velkommen på Fyns Land også champ.... :tongue::cool:

Link to comment
Share on other sites

Hvaaaa, du Iver - Er du ik blevet lidt mager - får du ingen maaaaaaaaa :laugh::laugh::laugh::tongue:

Ser rigtigt godt ud med din cardio træning - og resultatet taler jo for sig selv (FOLK ER BARE SKIII MISUNDELIGE) - så bare hæng i du. Glæder mig til, snart at se lidt pose, vener and blods LIVE :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvaaaa, du Iver - Er du ik blevet lidt mager - får du ingen maaaaaaaaa :laugh::laugh::laugh::tongue:

Ser rigtigt godt ud med din cardio træning - og resultatet taler jo for sig selv (FOLK ER BARE SKIII MISUNDELIGE) - så bare hæng i du. Glæder mig til, snart at se lidt pose, vener and blods LIVE :wink:

Hooov hooovvvvv! Så er det godt!!!!! :dry::dry::laugh::laugh::laugh::laugh:

Bare kom og se poses gamle dreng... Men kom efter formiddagen - jeg er sgu ikke til det morgenpump... :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Nice kommentar i går til træning: HVA' Iver er du ikk blevet lidt mager...??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Elsker bare de små kommentarer når man cutter... :superman:

Hey mester iver :bigsmile:

Fee comment ! Og der er godt nok blevet høvlet noget hvalpefedt af siden jeg så dig sidst , in person :4thumbup:

Keep up the good work

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey mester iver :bigsmile:

Fee comment ! Og der er godt nok blevet høvlet noget hvalpefedt af siden jeg så dig sidst , in person :4thumbup:

Keep up the good work

Tak doktor Steen.... :devil::devil:

Hvalpefedtet ryger af i lede strømme... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Glæder mig til at hilse på doktoren til DM... Du er vel stadig opvarmer for den gode Børste??? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning i går...

Bryst og ryg... Kørte super..

Derefter cardio på cykel - kan mærke jeg er lidt hudløs og diætpræget... En gut kom og spurgte om jeg hørte det der kørte på fjernsynet - MTV - ... :dry:

Han sagde det meget meget surt, og jeg må sgu indrømme jeg var ved at stige af cyklen og rive "klaphatten" rundt på gulvet.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Derfor har jeg bestemt mig for at nyde lidt candy i aften - skulle nødigt blive alt for diætpræget allerede...

Men bortset fra det - så spiller det... De skrå mavse muller er blevet synlige - herre nice..... :4thumbup: :4thumbup: :w00t::superman::tongue:

P.s. Gider ikke update træning for tiden - kommer måske igen om en måneds tid - altså update - ellers følger jeg med og kaster små updates i ny og næ i min log....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:devil:

:laugh::laugh::laugh: He, he - Havde været grineren hvis du havde rykket ham rundt. (Hvem sagde HARDCORE CENTER) :laugh: Sæt lige en seddel op i døren når du træner - så vi andre ikke løber ind i håndmadder :laugh:

Nyd din Candy - du har fortjent det :wink:

:laugh::laugh::laugh::laugh: håndmadder .... :laugh::laugh::innocent: Skal nok smide en seddel op.... :cry::crazy::blink::blush:

Mmmm ja - den candy kommer til at ligge godt i gammelfars mavse... :laugh::laugh:

P.s. Har lige booket Hotel i Herning - 50 mtr fra kongresscentret - alt for lækkert.... :devil::devil::devil:

:wink: Nu begynder jeg godt nok at glæde mig lidt... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jepsen :4thumbup: Og samtidig vil jeg nappe prisen for mest trimmede opvarmer :4flex: :laugh:

Den titel tror jeg du har vundet... helt sikkert... :devil:

Meeeennnn Jan er dog heller ikke i dårligste form.... Så watch out Doctor Stone.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning...

Hjælpe en kammi med at hente 75 græshalmballer på hans mark - 45 kg stykket... Godt tungt - men fed og anderledes træning i dag... Skal love for at det brændte godt i gammelfars skuldre, biceps og triceps efter sådan en omgang...

:devil: Min kammi's kommentar var: "Man kan godt se du ikke bor på landet Iver???" :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

PowerWalk 10 kilometer med fruen..... :w00t::w00t::crazy::cry: 1 time og en halv tog det... Godt udbrændt er jeg nu... :smile: men super dejlig tur... :tongue:

I morgen centertræning - ben og cardio... Bliver nice... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jepsen :4thumbup: Og samtidig vil jeg nappe prisen for mest trimmede opvarmer :4flex: :laugh:

Nej nej nej.... det bliver sgu da mig :wink::superman::devil:

Ikke rå rippet men rippet og helt sikkert med vener på ABS og i bedre form end nogle af de BF tøzer der kommer på scenen den dag :4flex:

:innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:superman: Jan er altid i god form , han bliver mit nemesis :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja - watch out... :4thumbup: :bigsmile::blink::laugh::laugh::laugh::laugh:

Han er lee' - ikke så lee' som sidste år men næsten.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej nej nej.... det bliver sgu da mig :wink::superman::devil:

Ikke rå rippet men rippet og helt sikkert med vener på ABS og i bedre form end nogle af de BF tøzer der kommer på scenen den dag :4flex:

:innocent:

Uha - der fik den gode Doktor sgu en alvorlig konkurrent... :devil: Tror sgu ikke på at du ikke møder i lee' form No... :wink: Du er og bli'r lee'.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Havde off dag i går... Var ude og fejre den største datters 17 års dag.... :smile::wink::superman:

Spiste på restaurant - fik masser af ovnkartofler og to stk hvidvins marineret Kyllingebryst... :cool::bigsmile: :4thumbup: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: mmmmm alt for lækkert under diæten... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Okay, hva fa'en er det..? Det er jo næsten det samme som Athletic Fitness, bare med en anden styrkerunde.. Eller hedder Athletic Fitness nu Fitness Cup...?

Er der nogle herinde fra MOL der stiller op til dette..?

Edited by Svedbaronen
Link to comment
Share on other sites

Okay, hva fa'en er det..? Det er jo næsten det samme som Athletic Fitness, bare med en anden styrkerunde.. Eller hedder Athletic Fitness nu Fitness Cup...?

Er der nogle herinde fra MOL der stiller op til dette..?

Det er et nyt tiltag i forbindelse med Mr/Miss Fitness konkurrencerne ... Og ikke en erstatning for Athletic Fitness..! Det er heller ikke samme forbund..

Jeg ved Iver, CJ, Saabye og jeg selv leger med tanken om at stille op.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Okay, hva fa'en er det..? Det er jo næsten det samme som Athletic Fitness, bare med en anden styrkerunde.. Eller hedder Athletic Fitness nu Fitness Cup...?

Er der nogle herinde fra MOL der stiller op til dette..?

Det er Workouts sidestykke til AF... Fitness Cup bliver holdt samme dag som Miss Fitness.... :4thumbup: :blush::tongue:

Ja jeg tror muligvis jeg stiller op til det... Anders, CJ og Big Mike er muligvis også med... :smile:

Og AF hedder stadig det samme og er weekenden før til DM... :smile:

OKAY ANDERS VAR HURTIGERE .... :laugh::laugh::laugh: gammelfar er ikke så hurtig på tasterne...

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share