IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Spørgsmålet er om det er CJ der passer autisterne eller dem der passer ham eller om han rent faktisk er derude på tålt ophold så han ikke forvolder skade på sig selv i dagstimerne fordi han tåger rundt :tongue::laugh:

:laugh::laugh::laugh::laugh: NORAH!!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hun må få alt for meget at spise, så kæk som hun er :tongue:

Jaaaa - tæsk skal hun ha'.... :laugh::laugh::laugh::laugh: kan sgu heller ikke helt følge med i det tembo... :tongue: Den slags gør vi ikk på alderdomshjemmet.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Fandme hårdt at træne for tiden... Kan virkelig mærke at diæten begynder at præge mig meget... :cry:

I morgen derfor hviledag - måske sniger der sig lidt pilates ind på dagsprogrammet... :4thumbup: Har lige købt en crosstrainer til hjemmet - en Tunturi C40 - fedt.... :devil::devil::devil: Nu ryger den gamle stepper ud... :superman:

Lørdag til O'ense og hjælpe niecen og hendes fyr med flytteriet... :smile: Træning først lørdag - er sgu noget træt... :dry::dry: Min hjerne er bare så træt så træt... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:cool: Har lige booket en uge i Egypten med fruen i uge 40 - en uge efter DM... :smile: Dejligt med den gulerod.... :devil::devil::devil::cool::cool::wink:

Var på besøg ved min opvarmer Hr. Smedegaard i går - han synes formen så okay ud... Der er selvfølgelig stadig lidt væske med ellers ser det okay ud... :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Kanon - min protsponsor - det lokale gym hvor jeg træner har lige sagt ja til at betale hotellet i Herning.... :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Kanon en mindre udgift.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nice da..! :superman:

Fan'me lækkert med den slags opbakning også..! :4thumbup:

Ja er virkelig lækkert.... :devil::devil::devil:

Tror også de godt kan se jeg kæmper for det... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vægtupdate - 78 kg rent i morges.. :devil: Ja ja - det kører sgu bare nedad stille og roligt...

Fedtprocent bliver målt senere i dag - er lidt spændt på hvad den siger i dag... :devil: Er ved at være lidt træt og sover vildt meget hver aften.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Glæder mig fandme til at smide tændene i den mest ulækre BigMac... :tongue::laugh::laugh::laugh::laugh:

Efter træning i går blev der øvet posering - det sidder virkelig fint på rygraden... :4thumbup: Har rimeligt styr på det... Er dog stadig lidt nervøs for at være for blød i maven - der sidder stadig en del væske, men det ryger forhåbentligt snart... :4thumbup: :4thumbup:

Men er er jeg sgu rimeligt vaskulær at se på om morgenen specielt... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ja ja ja - fik målt fedtprocent i går aftes... 10 sagde den dumme maskine... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Men som man kan se på billederne så går det nedad - skal nok blive klar.. :superman:

post-6578-1155622813_thumb.jpg

Første billede taget for en lille uge siden - så det ser ud til at cut projektet virker... :tongue:

Billede nr 1 - 8/8-06 - Billede 2 14/8-06.... :blink::crazy:

Men dog stadig ikke tilfreds - fortsætter ud af den sti... :devil:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Ja ja ja - fik målt fedtprocent i går aftes... 10 sagde den dumme maskine... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Men som man kan se på billederne så går det nedad - skal nok blive klar.. :superman:

post-6578-1155622813_thumb.jpg

Første billede taget for en lille uge siden - så det ser ud til at cut projektet virker... :tongue:

Billede nr 1 - 8/8-06 - Billede 2 14/8-06.... :blink::crazy:

Men dog stadig ikke tilfreds - fortsætter ud af den sti... :devil:

Flot fremgang på så kort tid Iver - Hvor mange kg regner du med skal af endnu?

Du har et par stenhårde konkurrenter her i århus :superman::smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Flot fremgang på så kort tid Iver - Hvor mange kg regner du med skal af endnu?

Du har et par stenhårde konkurrenter her i århus :superman::smile:

Tak CJ - helst ikke for mange kg - hellere fedt% - men det hænger nok ikke helt sammen... Måske et til to kg endnu... :superman: Er sgu bare så f..... træt - det begynder godt nok at være hårdt... Men hænger i.... :devil: :4thumbup:

Ja er sgu godt klar over at de er hårde de århus kneider... :cry::blush: Men jeg håber at kunne æde dem råt i styrke.... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak CJ - helst ikke for mange kg - hellere fedt% - men det hænger nok ikke helt sammen... Måske et til to kg endnu... :superman: Er sgu bare så f..... træt - det begynder godt nok at være hårdt... Men hænger i.... :devil: :4thumbup:

Ja er sgu godt klar over at de er hårde de århus kneider... :cry::blush: Men jeg håber at kunne æde dem råt i styrke.... :laugh::laugh::laugh:

Okay, så du jo i god tid! Tror nu der skal mere end 1-2 kg af hvis du skal stå helt skarpt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Okay, så du jo i god tid! Tror nu der skal mere end 1-2 kg af hvis du skal stå helt skarpt :smile:

ja desværre har du nok ret... ØV... :laugh::laugh::laugh::laugh: Men grundformen tegner da rimeligt og bedre denne gang, synes jeg nu selv... :tongue::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja 3-4 kg er nok meget realistisk??? :cry::crazy::blink::dry::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Imponerende cut på en uge. Gode arme :smile: , men som du selv siger, så skal du lige smide et par kg eller fire mere, men der er også 7 uger til Dm, så der er tid til at blive endnu mere cut :superman:

:smile:

Heyy Razz ... Takker - ja jeg hænger i - alt hvad jeg kan... Ja det begynder at ligne noget, og er overbevist om at jeg når det.. maven er i hvert fald blevet mere cut... :4thumbup: Armene??? Ja de har sgu alt bare skulle se skyggen af et træningscenter og de voksede... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

7 uger ??? Nej du mester der er sgu kun 6... :nonono::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver

Som CJ skriver ... flot fremgang på så kort tid! :4thumbup:

Ang. det med maven så kender jeg det alt for godt!!

Noget som jeg har fundet der har hjulpet mig er kosttilskud med milde cortisolblokkere! Jeg har selv en tendens til at stresse let og dette giver væskeretention på specielt maven og hvad jeg selv føler en hæmmet fedtforbrænding på netop dette område!

Har haft gode resultater med BLAZE fra San nutrition samt Lose It... tjek evt. disse produkter eller send en PM hvis du ikke selv kan google dig frem til dem :smile:

CJ > DIÆTHJERNE :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Hej Iver

Som CJ skriver ... flot fremgang på så kort tid! :4thumbup:

Ang. det med maven så kender jeg det alt for godt!!

Noget som jeg har fundet der har hjulpet mig er kosttilskud med milde cortisolblokkere! Jeg har selv en tendens til at stresse let og dette giver væskeretention på specielt maven og hvad jeg selv føler en hæmmet fedtforbrænding på netop dette område!

Har haft gode resultater med BLAZE fra San nutrition samt Lose It... tjek evt. disse produkter eller send en PM hvis du ikke selv kan google dig frem til dem :smile:

CJ > DIÆTHJERNE :tongue:

Cj har ikke diæthjerne mere, for han har fået masser carbs i sin nye diæt :laugh::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver..! Flot fremgang, cuttet er helt sikkert ved at komme til sin ret! :4thumbup:

Tror ikke du skal være bange for ikke at nå det, der er trods alt 5 uger tilbage at tære på fedtet i! :devil:

Men syntes det ser godt ud! :superman:

Tak champ - diæthjernen er nok begyndt at spille ind.. Er sgu bare så træt og udkørt... :blush::crazy: Men jeg tror også på det - når det helt sikkert... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Som CJ skriver ... flot fremgang på så kort tid! :4thumbup:

Ang. det med maven så kender jeg det alt for godt!!

Noget som jeg har fundet der har hjulpet mig er kosttilskud med milde cortisolblokkere! Jeg har selv en tendens til at stresse let og dette giver væskeretention på specielt maven og hvad jeg selv føler en hæmmet fedtforbrænding på netop dette område!

Har haft gode resultater med BLAZE fra San nutrition samt Lose It... tjek evt. disse produkter eller send en PM hvis du ikke selv kan google dig frem til dem :smile:

CJ > DIÆTHJERNE :tongue:

hej NO

Prøver at tjekke de produkter du nævner - det lyder sgu skide godt... Ja jeg stresser også meget let - men de resultat at jeg hober væske op - rigtigt meget... :cry::blush::blink:

Tak for rådene - prøve at google mig frem til dem...

:wink::superman: Iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hej NO

Prøver at tjekke de produkter du nævner - det lyder sgu skide godt... Ja jeg stresser også meget let - men de resultat at jeg hober væske op - rigtigt meget... :cry::blush::blink:

Tak for rådene - prøve at google mig frem til dem...

:wink::superman: Iver

Har lige bestilt BLAZE - prøver det sgu bare... TAK NO...

:superman: Du er en skat.. :wink: iver

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share