IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Well tror jeg ligger sådan ok til begge, altså AF og CB, men pga næste års mål, blev det CB... Thx champ, håber jeg også, håber at jeg kan spise fornuftigt i afrika, ellers må jeg købe en masse beef jourkey, det ren prots jo :w00t:

Well hun er blevet indlagt med kræft.. blevet opereret og fjernet en stor svulst, dog har det bredt sig til leveren, så det ser ik godt ud, så tiden er os knap, med arbejde, pleje af damen, træning og så diæt, men det kører ok stadig..

Ja knæet er noget fuck, men må prøve med noget olie then, thx for rådet :4thumbup:

Yeah det gør vi.. Ja battle, selfølgelig mate... Selvfølgelig tør du, jeg batlede sune da han var i lvk, så tør du også imod mig!! :wink:

CB hell yeah - forstår dig godt.. Jeg gad sgu også godt rende rundt på scenen og flexe lidt... Men er sgu ALT for klein til det shit.... :tongue:

Nej nej - kræft - ååh nej det er jeg sgu ked af at høre... :mad:

Yes sir prøv det Olieshit - det er faktisk okay... :smile:

Battlede du Sune?? Okay så er tør jeg sgu godt... Posedown backstage - BIG Mike vs Iver :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

God tur til Afrika....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
:4band: Tillykke med dagen du gamle! :4band:

Hygge og håndtegn :smilerock:

Pauli

Takker mange gange Pauli.... Vi snakkes i Herning ikke champ?? :smile::devil:

:wink: Hygge :superman: - iver

Link to comment
Share on other sites

He he. De gamle må holde samme. Jeg kommer for at heppe på Iver og Per. Dernæst vi jeg sidde gnavent og kommentere de nye unge ål i AF -180.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Så kender vi ham igen :laugh::tongue:

Bare surt at gøre det, og så blive nakket året efter :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh:

He he. De gamle må holde samme. Jeg kommer for at heppe på Iver og Per. Dernæst vi jeg sidde gnavent og kommentere de nye unge ål i AF -180.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Takker Pauli - glad for at der bliver heppet på de to gamle.... :smile::laugh::laugh::laugh:

Ham CJ æder du råt næste år.... :innocent::smile::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh::laugh:

Så må vi håbe at Henning Kristensen ikke vil lege med. Er sku ikke helt old boy endnu til at slå ham.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hvis Henning K kom ville jeg trække mig - right a way... :smile::cry::crazy::blink: DAMMMMM han er lee' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vægt morgen - 80,5...

Fedt procent målt i sidste uge maskine... 10,4....

Regner med at få målt procenten igen mandag - blot for at se om det går den rigtige vej...

Alt i alt - godt tilfreds med diæt resultaterne - måske lidt for tynd vise steder... Men jeg må sgu nappe de andre i styrke og roning, hvis jeg kan... :tongue::devil:

Smider et rygbillede senere i dag - gode resultater rygmæssigt synes jeg selv... :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lige lidt leg med billeder... Ikke helt tilfreds med maven endnu - kan lige så godt sige det selv... :laugh::laugh::laugh:

Men alt i alt - bedre ryg... :wink: 7 uger endnu skal sgu nok blive mere cut... :superman:

post-6578-1154975056_thumb.jpgpost-6578-1154975080_thumb.jpgpost-6578-1154975098_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lige lidt leg med billeder... Ikke helt tilfreds med maven endnu - kan lige så godt sige det selv... :laugh::laugh::laugh:

Men alt i alt - bedre ryg... :wink: 7 uger endnu skal sgu nok blive mere cut... :superman:

post-6578-1154975056_thumb.jpgpost-6578-1154975080_thumb.jpgpost-6578-1154975098_thumb.jpg

Ser fint ud besse..( :laugh: )... :4thumbup:

Men som du selv påpeger, er maven ikke helt klar endnu, men der er jo også 7 uger endnu..! :superman: So.. All is good..! :smile:

God cut ryg da.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ser fint ud besse..( :laugh: )... :4thumbup:

Men som du selv påpeger, er maven ikke helt klar endnu, men der er jo også 7 uger endnu..! :superman: So.. All is good..! :smile:

God cut ryg da.. :devil:

takker champ.... Ja er desværre lidt for fee' endnu....

Besse??? :laugh::laugh::laugh::laugh::nonono: HOV HOV KNEID :tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vil nu ik' sige du er for fee', du kan jo sagtens nå det med den tid der er tilbage..! :superman:

Hehe, kunne ikke modstå det..! :laugh:

Tak mester... :devil:

Vidste godt du lige skulle minde mig om min lave alder... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share