IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Må tilslutte mig koret af biceps-beundrere :w00t: Damn en gun :devil:

Kommer du snart til OBBC, så vi kan se den i levende live? :smile:

Heyyy - thx - ja det er da ikke utænkeligt at jeg snart ligger vejen forbi OBBC... :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg ender sgu nok med at blive den lille i vægt sammenhængen også.. :tongue:

Men jeg har jo også 'kun' ½ cm op til den høje klasse.. :laugh:

he he - en halv centimeter??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

HOBIT:..... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeps, min hobit højde strækker sig til 179½ cm..! :laugh: Så pas på jeg ikke lige stiller mig på tæer ved indmålingen og kommer efter dig..! :tongue:

Husk indlæg i skoene... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nej seriøst vil sgu nødigt møde dig i min klasse - du er lee' :smile::wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gårsdagens træning...

45 min stepper hjemme - :superman: svedte godt.. De fee' må sve' :laugh::laugh:

Derefter 20 minutters PILATES med fokus på mavsen.... :cry: Tro det eller ej - har bare de vildeste MAVSEDOMS i dag... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Træning i dag senere sammen med fruen - plus cardio i centret... :devil: Hun er sgu en sej makker min frue - følger mit program (selvfølgelig med anderledes vægt - klart)... :wink::superman: men fandme godt gået...

Overvejer at smide et par træningsupdates og måske vægt update... 3 uger til sommerferie... Så skal den have gas på Fanø med PW på den smukkeste strand... :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så så Anders og CJ. Igen grund til at skændes. Hvis en af jer vinder, så kommer jeg alligevel og tager det fra jer næste år... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Godt at se den danske mester på banen... :laugh::laugh::laugh::laugh: GOD kommentar Pauli.... :4thumbup: Så kan de lære det!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Så så Anders og CJ. Igen grund til at skændes. Hvis en af jer vinder, så kommer jeg alligevel og tager det fra jer næste år... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

CJ Startede..! :tongue::laugh:

Jokes aside..! Sgu en skam du ikke er med i år champ..! Men så må det jo bare blive næste gang... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
CJ Startede..! :tongue::laugh:

Jokes aside..! Sgu en skam du ikke er med i år champ..! Men så må det jo bare blive næste gang... :superman:

La la la-.... Kindergarten... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning i går..

Skulder, biceps og triceps...

Mange sæt - få reps.... Svedte godt da jernhulen var fyldt godt og temperaturen var høj.... :devil::cool::smile:

Trænede i en time... Gider ikke lige update i dag - har lidt travlt på jobbet...

Aftencardio

PowerWalk i 45 min - fed tur på en helt ny rute... 5,1 kilometer... :wink::w00t::superman:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:wink: Nice kommentar i går til træning: HVA' Iver er du ikk blevet lidt mager...??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Elsker bare de små kommentarer når man cutter... :superman:

Link to comment
Share on other sites

:wink: Nice kommentar i går til træning: HVA' Iver er du ikk blevet lidt mager...??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Elsker bare de små kommentarer når man cutter... :superman:

Hehe.. dog kan vi vidst bedst lide den med om man ikke er blevet stuuuur her på det sidste :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hehe.. dog kan vi vidst bedst lide den med om man ikke er blevet stuuuur her på det sidste :wink:

He he - kender godt den kommentar.... :laugh::laugh::laugh::laugh::tongue:

Man er lidt pirlig måske når man er på diæt - så jeg har valgt at træne med Mp3'eren på, så jeg slipper for dum-smarte kommentarer.... :smile::blush::mad:

Link to comment
Share on other sites

He he - kender godt den kommentar.... :laugh::laugh::laugh::laugh::tongue:

Man er lidt pirlig måske når man er på diæt - så jeg har valgt at træne med Mp3'eren på, så jeg slipper for dum-smarte kommentarer.... :smile::blush::mad:

Ja det var jo self os en mulighed.. Dog synes jeg det lidt irreterende ikke at kunne høre hvad der sker omkring en.. Men vi har alligevel så høj musik i LVK at det ligesom at have bøffer på ørene :tongue:

Ska du snart på kursus i lyngby igen? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja det var jo self os en mulighed.. Dog synes jeg det lidt irreterende ikke at kunne høre hvad der sker omkring en.. Men vi har alligevel så høj musik i LVK at det ligesom at have bøffer på ørene :tongue:

Ska du snart på kursus i lyngby igen? :bigsmile:

Ja det er ikke monsterfedt - men en mulighed.. Jeg har Mp3'eren på fordi vi i Fitness4All ikke lige høre det fedeste musik - jeg er ikke god til at pumpe til Radio3 eller Energy eller hvad vi nu hører.... :blink::blink::blink:

Kursus Lyngby??? Nej desværre - KBH til november dog... :tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share