IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
ÅÅååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååålllllllllllllllllllll :laugh:

Billeder :smile:

Måske?? :laugh::laugh::laugh::blush::innocent: Kigger på det i løbet af ugen...

ÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL selv.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Er der åbent i centret i morgen - Går ud fra der er åbningdtider som det var søndag oder was ??? Kommer du ????

Hej Jesper - jo jo - der er åbent i morgen - og jeg kommer... Over middag engang... :devil::cool:

Billeder skal der nok komme mester bare vent... :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Stødte ind i den massive MR. BONDI i dag i centret... :4thumbup: :cool::smile: DAMMMM en stuur fætter - dumbell biceps curl med 34 kg - så har jeg set det med.... :devil::devil::devil:

Ikke noget for ålen Iver... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Stødte ind i den massive MR. BONDI i dag i centret... :4thumbup: :cool::smile: DAMMMM en stuur fætter - dumbell biceps curl med 34 kg - så har jeg set det med.... :devil::devil::devil:

Ikke noget for ålen Iver... :laugh::laugh::laugh:

He, he - vil sku gerne bytte lidt styrke og masse for din talje ven. Og fuck den 34 var tung, den blev vist kørt lidt gyngende :laugh: he, he

Fitness Iver'en har fået talje som en knappe nål - Whaaaaaaw. Han talje er sku så smal nu, at han skal til at bore nye huller i hans bælte for at kunne stramme det :bigsmile: Ser rigtigt flot ud mester ! Og nice at se du stadigvæk giver den gazz selv om Kcal er små nu. Og PS. den motionscykel klær dig godt :laugh:

Vi ses !

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
He, he - vil sku gerne bytte lidt styrke og masse for din talje ven. Og fuck den 34 var tung, den blev vist kørt lidt gyngende :laugh: he, he

Fitness Iver'en har fået talje som en knappe nål - Whaaaaaaw. Han talje er sku så smal nu, at han skal til at bore nye huller i hans bælte for at kunne stramme det :bigsmile: Ser rigtigt flot ud mester ! Og nice at se du stadigvæk giver den gazz selv om Kcal er små nu. Og PS. den motionscykel klær dig godt :laugh:

Vi ses !

Tak Meister Bondi - rart at få roser fra en stuuuurrr monster bardibuilder som dig... :cry::cry::devil::laugh::laugh::laugh:

Motionscykel - ja ikke??? :smile::tongue::superman: Im crazy about that bike... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-6578-1149779762_thumb.jpg

Statuspic - 84 kg - fedtprocent 13... Stadig lidt for meget maveflæsk men det går nedad og ser bedre ud, dag for dag... De skrå abs er begyndt at blive synlige og venerne titter frem hist og ist... :superman:

:devil::cool: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

post-6578-1149779762_thumb.jpg

Statuspic - 84 kg - fedtprocent 13... Stadig lidt for meget maveflæsk men det går nedad og ser bedre ud, dag for dag... De skrå abs er begyndt at blive synlige og venerne titter frem hist og ist... :superman:

:devil::cool: :4thumbup:

Sådan vene-mand...! :superman::tongue:

Hvad med hjulene.. følger de med..?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er nogle evil veins og patter, du løber rundt med, Iver-drengen! :4thumbup: Top $! Hvornår ser vi dig i KBH igen? Du nåede jo aldrig at komme forbi CF. Det er sgu ved at være længe siden vi sås. :smile:

Tak mester Toby... :cool: Jeg kommer til KBH efter DM - skal på kursus igen - måske kunne jeg godt lokkes til lidt fællespump i CF...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

AL FOR FEDT FOTO OG FORM - Viste der skjulte sig lækkerier bag trøjen :laugh: :4thumbup: Så skal nok lade være med at drille dig nu :laugh:

Sådan vil jeg også se ud -

Du er sku god inspiration for min diæt ! ( er sku kommet ned på 118 kg igen)

Overall ser det super ud og syntes man kan se markant fremgang siden sidste år, hvis du formår at holde nogenlunde på massen - Især skulderne & breden ser markant bedre ud. Flot Iver - men du knokler sku også for det.

Hvad er dit mål placeringsmæsssigt i år ?

Keep up the good work

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
AL FOR FEDT FOTO OG FORM - Viste der skjulte sig lækkerier bag trøjen :laugh: :4thumbup: Så skal nok lade være med at drille dig nu :laugh:

Sådan vil jeg også se ud -

Du er sku god inspiration for min diæt ! ( er sku kommet ned på 118 kg igen)

Overall ser det super ud og syntes man kan se markant fremgang siden sidste år, hvis du formår at holde nogenlunde på massen - Især skulderne & breden ser markant bedre ud. Flot Iver - men du knokler sku også for det.

Hvad er dit mål placeringsmæsssigt i år ?

Keep up the good work

Tak mester - du må gerne drille alt det du vil... :bigsmile:

Flot med dit nye vægttab... :4thumbup: Fee' dyr :laugh::laugh::laugh::laugh: Nej seriøst du er sgu en lee' BB.... :superman:

Ja skulder og bredde ser meget bedre ud... Bare jeg så bli'r lidt skåret at se på også, så skal det nok komme til at spille...

Placeringsmæssigt??? Jeg ved sgu ikke - en finaleplads ville jeg være godt tilfreds med - men satser da på toppen.... :innocent::innocent::blush: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
leeed´t mister iver.. I like :devil: Og så du veskulær.. Ikke dumt.. du lee.. dit svin :superman::devil::w00t:

Thx mate - glæder mig til at battle med Big Mike the man... :devil::cool::bigsmile: :4thumbup:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Batle og batle, nu må vi se hvad kategori det bliver, men ihvertfald backstage til lidt flex battle :superman::tongue:

Bare i orden mester... Håber du vælger det du selv føler bedst for... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis ham BIG MIKE ikke vil batle, :surrender: håber jeg du kan bruge mig istedet.

Jep stiller også op i AF, den høje klasse. :superman:

DEAL champ - hvem hvad hvor er du??? :laugh::laugh::laugh:

Respekt - god diæt.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja hvem er jeg! En der har haft lyst til at stille op mange gange, men har først taget mig sammen i år.

Trænet i 14år efterhånden, Ja, jeg er sq heller ikke helt ung mere :4crutches:er dog ikke ældst :laugh::laugh:

Men nu skal det være.

Fedt nok mester - glæder mi til at møde en anden gamle rotte... :laugh::laugh::laugh:

RESPEKT for dit valg - jeg havde det på samme måde inden jeg tog skridtet... :4thumbup: Det er fedt - glæd dig... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-6578-1150047153_thumb.jpgpost-6578-1150047173_thumb.jpg

:superman: Sommerformen er begyndt at spille en smule - men lidt for meget fedt endnu - men lad os nu se over sommeren hvad der sker med gammelfar Iver.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey iver

Ser fint ud. Glæder mig til at se dig på dagen, hvis ik inden :wink:

Trænede med Per forleden og sku hilse. Han er satme vild i år, måske endda for stor. Men nu må vi se. Han er ik startede diæt endnu.

Per er sgu et vildt dyr - han er for lee' den gamle mand... Hils igen mester... :devil:

Og tak for roserne - ja jeg synes sgu selv det ser godt ud for gamle mig... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share