IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Som Anders siger, så er ryggen godt cut. Den ser ud til at være blevet bedre siden sidst. Desuden er der da nogle lee' vener på patværk. Maven skal nok blive klar, der er jo små 7 uger til Dm :superman:

:smile:

Ja helt klart bedre ryg end sidst... Har også fokuseret meget på ryg, ben og mave... :4thumbup:

7 uger - ja spækket skal sgu nok nå og ryge... Viljen er der i hvert fald... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt ud Iver. Som du siger, så er ryggen bedre end sidst, og der ser ikke ud til at være meget spæk tilbage på den. Tingene ser også ud til at passe proportionelt sammen. Der ser ud til at der stadig er en del spæk tilbage at hente på maven, men ikke noget der ikke kan nås på den tid du har tilbage. Desuden kommer resten også til at synes større når den bliver trimmet ned. :cool:

Jeg syntes at dine arme ser større ud på billede 3, så være lige opmærksom på dette når du øver poseringer.

Vi ses i Herning! :4flex:

Pauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja vi kan jo ikke have du føler dig gammel eller nowet..! :smile::tongue:

Men ser fan'me frem til en masse kæwen til DM..! :4thumbup:

Føler mig sgu ikke gammel... :laugh::laugh::laugh::laugh: Slet ikke.... :innocent:

Kæve - YES SIR... :tongue::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er godt ud Iver. Som du siger, så er ryggen bedre end sidst, og der ser ikke ud til at være meget spæk tilbage på den. Tingene ser også ud til at passe proportionelt sammen. Der ser ud til at der stadig er en del spæk tilbage at hente på maven, men ikke noget der ikke kan nås på den tid du har tilbage. Desuden kommer resten også til at synes større når den bliver trimmet ned. :cool:

Jeg syntes at dine arme ser større ud på billede 3, så være lige opmærksom på dette når du øver poseringer.

Vi ses i Herning! :4flex:

Pauli

Hej Pauli - champ.... :devil: Tak for dine comments - du har helt ret... Synes også proportionelt at det er blevet bedre... Spækket på maven skal sgu nok ryge af, bare vent... Skruer en smule op for cardiotræningen de sidste uger... :4thumbup:

Mener du mine arme ser for store ud??? :laugh::laugh::laugh: Ved det godt - de er helt klart min force, skal ikke pumpe ret meget arme uden at de bliver vilde.... :smile::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Billeder i loggen! :w00t::w00t::w00t:

Det ser godt ud!! :4thumbup: Vejen fra Små Fee' til mega lee' er ikke lang nu! Wauw! :yahoo:

S.

HEYY Stine... Tak skal du have - ja det går i den rigtige retning... Ja håber bare maven bliver bedre - det er sgu virkelig min akilleshæl... :blink::dry::sneaky2::unhappy: TRÆLS.... :tongue: Men jeg hænger i - den skal bare afspækkes.... :laugh::laugh::laugh:

:devil: Længe siden i øvrigt - kommer sgu snart et smut forbi OBBC...

Skal muligvis ud og fællestræne med mine niece og hendes fyr, som desværre forlder OBBC (det er de meget kede af)... De flytter ned til os i Ringe da det er tættere på.... Så skal vi lige brænde OBBC vægtene lidt inden de siger endeligt farveller... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vægt morgen - 80,5 kg...

Fedt procent målt i 28/7-06 maskine... 10,4...

Vægt morgen 8/8-06 - 79 kg....

Fedt procent målt maskine - 9....

YES SIR - det går stille og roligt nedad :devil: Skal sgu nok nå det... :superman:

Nederst på mavsen kigger et par små vener efterhånden frem... lee'

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
1½ kilo på 1½ uge... Det er godkendt..! :4thumbup:

Men pas nu på du ikke forsvinder helt mester..! :tongue:

Thanks champ... Ja det kører sgu meget godt... Men føler mig godt nok som en ÅL - men fruen siger "MY LIKE".... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Forsvinder ikke helt - bliver AF klassen JAY CUTLER... :innocent::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Thanks champ... Ja det kører sgu meget godt... Men føler mig godt nok som en ÅL - men fruen siger "MY LIKE".... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Forsvinder ikke helt - bliver AF klassen JAY CUTLER... :innocent::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Så er det jo også godt for noget..! :laugh::wink:

Jeg gruer stadig at komme under 80, men der er vist ingen vej udenom.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er det jo også godt for noget..! :laugh::wink:

Jeg gruer stadig at komme under 80, men der er vist ingen vej udenom.. :tongue:

Ja det gi'r masser af xxx.... :laugh::laugh::laugh: nej spøg til side - det er sgu da lækkert at få positiv respons fra alle sider... :smile:

Men er sgu lidt træt af folk i centret som spørger hele tiden : HVORNÅR ER DET??? JEG KOMMER HELT SIKKERT OG SER DET! - YEAH RIGHT... :nonono::nonono::nonono:

Under 80?? Så skal du sgu da smide noget endnu... Vejer du ikke 84-85??? :crazy::blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det gi'r masser af xxx.... :laugh::laugh::laugh: nej spøg til side - det er sgu da lækkert at få positiv respons fra alle sider... :smile:

Men er sgu lidt træt af folk i centret som spørger hele tiden : HVORNÅR ER DET??? JEG KOMMER HELT SIKKERT OG SER DET! - YEAH RIGHT... :nonono::nonono::nonono:

Under 80?? Så skal du sgu da smide noget endnu... Vejer du ikke 84-85??? :crazy::blink:

Hej Iver

Ser godt ud med formen ... bliver godt at se dig give de unge knægte kamp til stregen :4flex:

Kender sgu alt for godt det du beskriver der især med alle dem som udviser interesse men så skal de altid lige et eller andet den weekend konkurrencen er og dukker aldrig op :nonono:

Og så lige alle dem som EVIG OG ALTID skal kommenteres ens form som om de var eksperter... vurdere hvor meget man vejer, hvad ens fedt% er, hvem der er bedre end en og :blahblah:

Har det lidt sådan for tiden ... FUCK DEM!! De snakker kun for at fordrive tiden i centret og har dybest set ingen interesse for det når det kommer til stykket og på den forkerte dag kan de virkelig spolere ens humør... så pt. gider jeg slet ikke bevæge mig ind på det område med folk som jeg ikke kender godt nok til at vide at deres interesse er oprigtig!!

/No

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Ser godt ud med formen ... bliver godt at se dig give de unge knægte kamp til stregen :4flex:

Kender sgu alt for godt det du beskriver der især med alle dem som udviser interesse men så skal de altid lige et eller andet den weekend konkurrencen er og dukker aldrig op :nonono:

Og så lige alle dem som EVIG OG ALTID skal kommenteres ens form som om de var eksperter... vurdere hvor meget man vejer, hvad ens fedt% er, hvem der er bedre end en og :blahblah:

Har det lidt sådan for tiden ... FUCK DEM!! De snakker kun for at fordrive tiden i centret og har dybest set ingen interesse for det når det kommer til stykket og på den forkerte dag kan de virkelig spolere ens humør... så pt. gider jeg slet ikke bevæge mig ind på det område med folk som jeg ikke kender godt nok til at vide at deres interesse er oprigtig!!

/No

Hey No... Længe siden... :superman:

Takker for roserne - ja formen er i hvert fald bedre i år.. :devil: De får kamp til stregen kneiderne - helt sikkert...

Det du beskriver er lige mine ord... Men det vigtigste for mig er at Heidi min bedre halvdel kommer og hepper... :4thumbup: Men jeg ved dog at lidt familie også dukker op i år, sjovt nok er de pludselig begyndt at interessere sig for fitness sporten.. :tongue:

Ja folk er fandme kloge - jeg gider sgu heller ikke rigtigt høre på dem... :innocent: Og når man så siger fra så påstår de man har diæthjerne... :wink: Arrrgghhhh.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Vi ses backstage - du er opvarmer så jeg.. :4thumbup: Bare kig efter de to gamle med gangstativer der vælter rundt (Jan og jeg)..... :devil::laugh::laugh::laugh:

Ses - :wink: iver

Link to comment
Share on other sites

Ja det gi'r masser af xxx.... :laugh::laugh::laugh: nej spøg til side - det er sgu da lækkert at få positiv respons fra alle sider... :smile:

Men er sgu lidt træt af folk i centret som spørger hele tiden : HVORNÅR ER DET??? JEG KOMMER HELT SIKKERT OG SER DET! - YEAH RIGHT... :nonono::nonono::nonono:

Under 80?? Så skal du sgu da smide noget endnu... Vejer du ikke 84-85??? :crazy::blink:

Kan kun nikke genkendende til det. Ufattelig mange har proklameret at de helt sikkert kommer og hepper, men lad os nu se hvad klokken slår d. 23. sep.

Som Norah også skriver, så oplever jeg også for tiden, at mange finder ud af at jeg skal stille op. Og jeg har da heller ikke noget imod at de viser interesse for det. Men efterhånden kan man godt blive lidt træt af at svare på de samme spørgsmål. Især når konkurrencen kommer tættere og tættere på, og energi niveauet bliver lavere og lavere.. :dry:

Ja jeg kommer under 80, regner jeg da med.. Formen er egentlig ret god lige nu, så jeg taber mig heller ikke særlig meget pr. uge mere. Men lige pt. siger vægten 81½ kg.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kan kun nikke genkendende til det. Ufattelig mange har proklameret at de helt sikkert kommer og hepper, men lad os nu se hvad klokken slår d. 23. sep.

Som Norah også skriver, så oplever jeg også for tiden, at mange finder ud af at jeg skal stille op. Og jeg har da heller ikke noget imod at de viser interesse for det. Men efterhånden kan man godt blive lidt træt af at svare på de samme spørgsmål. Især når konkurrencen kommer tættere og tættere på, og energi niveauet bliver lavere og lavere.. :dry:

Ja jeg kommer under 80, regner jeg da med.. Formen er egentlig ret god lige nu, så jeg taber mig heller ikke særlig meget pr. uge mere. Men lige pt. siger vægten 81½ kg.. :smile:

For sørensen da - 81 - dammmm :devil: Det er sgu flot med den form du pisker rundt med... :4thumbup:

Ja måske er man lidt irritabel - eller?? :laugh::laugh::laugh: Men det er sgu rigtigt - træls med alle de spørgsmål ind i mellem... :devil: Et lille trick - jeg tager min Mp3 på til træning og virker totalt indelukket og sur... :laugh::laugh::laugh: Så holder folk sig væk.... :rocketwhore::violin::laugh::laugh::laugh:

Klokken slår nok ikke så mange den 23. sep - tror mange pludselig finder undskyldninger... Min frisør sagde faktisk i går at han skulle igennem Herning og så kunne han lige smutte forbi... Der er jo også meget at se på sagde han... :laugh::laugh::laugh: Min kone og han har en fælles interesse... :tongue:

NEMLIG MÆND!!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

For sørensen da - 81 - dammmm :devil: Det er sgu flot med den form du pisker rundt med... :4thumbup:

Jo tak :bigsmile: Jeg er også ovenud tilfreds med forløbet indtil videre.. :superman: Men jeg kommer nok ned omkring de 78-79 på scenen..! :smile:

Ja måske er man lidt irritabel - eller?? :laugh::laugh::laugh: Men det er sgu rigtigt - træls med alle de spørgsmål ind i mellem... :devil: Et lille trick - jeg tager min Mp3 på til træning og virker totalt indelukket og sur... :laugh::laugh::laugh: Så holder folk sig væk.... :rocketwhore::violin::laugh::laugh::laugh:
Hehe.. ja det trick virker fint.. Men nu arbejder jeg også i centret, så jeg kan desværre ikke bare virke sur og tvær hver gang jeg er dernede.! :tongue:
Klokken slår nok ikke så mange den 23. sep - tror mange pludselig finder undskyldninger... Min frisør sagde faktisk i går at han skulle igennem Herning og så kunne han lige smutte forbi... Der er jo også meget at se på sagde han... :laugh::laugh::laugh: Min kone og han har en fælles interesse... :tongue:

NEMLIG MÆND!!! :wink:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo tak :bigsmile: Jeg er også ovenud tilfreds med forløbet indtil videre.. :superman: Men jeg kommer nok ned omkring de 78-79 på scenen..! :smile:
Det kan du fandme også være stolt af... MEGET MEGET flot vægt med din højde... Jeg er jo bare en bette en i forhold til.... :laugh::laugh::laugh:
Hehe.. ja det trick virker fint.. Men nu arbejder jeg også i centret, så jeg kan desværre ikke bare virke sur og tvær hver gang jeg er dernede.! :tongue:

Så sig dog op!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh: nej jeg render heller ikke rundt hele tiden og virker sur... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja men lige med dig så er det jo helt rigtigt!!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: DIÆTBRAIN = CJ :devil:

Spørgsmålet er om det er CJ der passer autisterne eller dem der passer ham eller om han rent faktisk er derude på tålt ophold så han ikke forvolder skade på sig selv i dagstimerne fordi han tåger rundt :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du fandme også være stolt af... MEGET MEGET flot vægt med din højde... Jeg er jo bare en bette en i forhold til.... :laugh::laugh::laugh:

Mange tak Iver champ..! :4thumbup: Men bette er du ikke..! :superman:

Så sig dog op!!!!! :laugh::laugh::laugh::laugh: nej jeg render heller ikke rundt hele tiden og virker sur... :superman:

Haha.. Det er nu lækkert med sådan en tjans når jeg læser, så slipper jeg for den udgift..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Mange tak Iver champ..! :4thumbup: Men bette er du ikke..! :superman:
Næææ i hvert fald ikke i højden... :laugh::laugh:
Haha.. Det er nu lækkert med sådan en tjans når jeg læser, så slipper jeg for den udgift..! :smile:

Ja gjorde det samme for ti år siden - da jeg jobbede i det lokale gym... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share