IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Han blir meeeeget lee i år :bigsmile:

Jeg skal hilse igen, træne med ham imorgen igen....

Stiller han op i AF igen??? Synes også han virker meget stuuurrrr... :devil::cool::bigsmile: :4thumbup:

Yes sir - hils... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Morgenvægt i dag 83 kg... Altså et vægttab på snart 11 kg siden Frederik blev syg i februar...

Nu skal der bare cirka 4-5 mere af så skulle det gerne spille... :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
11 kg mine damer og herre.. Det lee.. Fra lee til endnu mer lee :devil::superman:

Tak champ - håber bare snart spækket på mavsen som du kan se i min log længere oppe bli'r minimeret en del.... :4thumbup: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

11 kg mine damer og herre.. Det lee.. Fra lee til endnu mer lee :devil::superman:
Hej Iver!

Ja, - din overskrift på din log med Fee' til Lee' - den er vist passé!

Nu må du ændre den til "Lee' til endu mere Lee'" - Saabye har fat i det helt rigtige! :4thumbup:

Må din store offervilje bære en påskønnet belønning til sidst, det vil være fortjent.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Ja, - din overskrift på din log med Fee' til Lee' - den er vist passé!

Nu må du ændre den til "Lee' til endu mere Lee'" - Saabye har fat i det helt rigtige! :4thumbup:

Må din store offervilje bære en påskønnet belønning til sidst, det vil være fortjent.

Taurus.

Heyyy Taurus - takker mange gange.. Kommentarer som den gør at jeg gi'r den en ekstra skalle til de næste træningspas... :superman::w00t:

Håber virkelig også at jeg kan komme hjem med en bedre plavering i år... :4thumbup:

Thanks old mate....

P.s. Hvis du skulle komme til Herning og se DM - så prik mig lige på skulderen, så kan vi da lige kæve lidt... :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Er blevet lokket af en "mate" til at måske overveje at stille op til Performance Cup en uge efter DM - tænker stadig over det, men må indrømme at jeg er fristet... :smile: Kunne sgu være sjovt når formen alligevel spiller sådan rimeligt til den tid... :laugh::laugh::laugh:

Træningen kører planmæssigt - 1 times styrke cirka 5 gange i ugen med en 30 til 45 min cardio oveni...

PowerWalk kører ikke rigtigt - kan sgu ikke rigtigt tage mig sammen... Men nu er der 4 uger til ferien, så satser jeg mere på PW... Derudover skal jeg også i gang med lidt pilates - mavsepilates.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Er blevet lokket af en "mate" til at måske overveje at stille op til Performance Cup en uge efter DM - tænker stadig over det, men må indrømme at jeg er fristet... :smile: Kunne sgu være sjovt når formen alligevel spiller sådan rimeligt til den tid... :laugh::laugh::laugh:

Så er vi 2 min ven..! :smile:

Er også blevet lokket lidt med..! Hvis det altså er den i forbindelse med Miss Fitness..? :bigsmile: Hvilket egentlig er grund nok for mig..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så er vi 2 min ven..! :smile:

Er også blevet lokket lidt med..! Hvis det altså er den i forbindelse med Miss Fitness..? :bigsmile: Hvilket egentlig er grund nok for mig..! :wink:

Ja damer damer damer.... :laugh::laugh::laugh::laugh::innocent::innocent:

Ja det skulle være i forbindelse med det!!! :wink: Men Workout er lidt sparsom med info... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

KANON mester... :laugh::smile: Så er vi tre ind til videre.... :smile::superman:

Helt sikkert. Jo den eneste chance for at stå sammen med dig på scenen. Og mon ik formen spiller max. Dog noget lort der en uge imellem. Lidt svært med væske og sådan. Ahmed Ahmed fra sverige sku jo til EM ugen efter Loaded. Han drak ik hele ugen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Helt sikkert. Jo den eneste chance for at stå sammen med dig på scenen. Og mon ik formen spiller max. Dog noget lort der en uge imellem. Lidt svært med væske og sådan. Ahmed Ahmed fra sverige sku jo til EM ugen efter Loaded. Han drak ik hele ugen :w00t:

Skal nok gå champ - lad være at lege for meget med "udtømning" og sådan noget så går det nok... :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert. Jo den eneste chance for at stå sammen med dig på scenen. Og mon ik formen spiller max. Dog noget lort der en uge imellem. Lidt svært med væske og sådan. Ahmed Ahmed fra sverige sku jo til EM ugen efter Loaded. Han drak ik hele ugen :w00t:

Så kan det være du får mulighed for revanche efter DM..! :wink::tongue: Hehe..!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg vil ikke anklages for diæthjerne..! Den må CJ selv stå for..! :laugh:

Håber i hvert fald ikke jeg har for meget diæthjerne.. Har eksamen Torsdag og Tirsdag.. :blink:

He he - good luck.... :4thumbup: :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

KANON mester... :laugh::smile: Så er vi tre ind til videre.... :smile::superman:

Count me in mates.. Jeg har ferie ugen efter DM, så der burde være grundlag for at holde formen og måske gøre den bedre :devil:

Var lige inde på deres hjemmeside, men kunne ikke lige finde noget info derinde..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:devil:

Count me in mates.. Jeg har ferie ugen efter DM, så der burde være grundlag for at holde formen og måske gøre den bedre :devil:

Var lige inde på deres hjemmeside, men kunne ikke lige finde noget info derinde..

4 mand... kanon :devil::devil::devil:

Nej de er meget sparsomme med information... Jeg spørger lige en af mine bekendte - han er dommer ved Workout... :smile:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

:devil:

4 mand... kanon :devil::devil::devil:

Nej de er meget sparsomme med information... Jeg spørger lige en af mine bekendte - han er dommer ved Workout... :smile:

:wink: - iver

Yeah 4 times mol.. Er det sådan at man skal rende rundt og lave alt muligt som chins og shit? :innocent::laugh: Men forhør dig lige, så giv tilbagemelding.. MERCI

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share