IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Ja bliver dejligt for dig med en god ferie med tøserne efter DM og den hårde tur i har haft..

Har sagt det før, sir det igen.. Du lee, og sej.. :superman:

Takker Iver.. Ja håber og det blir godt.. Nu må vi se hvad jeg får ud af mine 7 ugers semi kcal overskud her fra mandag af, og om jeg kan få cuttet mig helt helt i bund inden DM.. men må huske at sige til mig selv at det kun er første år, så forventninger må også være derefter!

Takker champ... :cool:

Det skal nok gå med DM - du er et skridt på vej i den rigtige retning... :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 25. maj

Skulder, biceps, triceps...

Laterial raises

3 x 10 - 10-12-16 kg

Pres bag nakke

3 x 8 - 50-55-60 kg

Front raises i cable cross

3 x 10 - 30-35-30 kg

Siddende foroverbøjet bagskulder

3 x 10 - 20-20-22 kg

Ez curl

3 x 10 - 45-50-55 kg

Siddende dumbell cul

3 x 10 - 18-20-22 kg

Curl i cable cross - enarms

3 x 15 - 30-35-40 kg

Liggende "Markus Ruhl" biceps i cable

3 x 10 - 55-60-65 kg

Push down

4 x 8 - 60-65-70-80 kg

Push down maskine

3 x 10 - 100 kg

Rope liggende pull down

3 x 10 - 50-60-60 kg

:tongue: UDSOLGT---- teamede op med fruen i dag.. Hendes form begynder at spille helt godt, hun har smidt en del kilo og bliver dag for dag mere og mere deffet af se på... MUMS.... :laugh::laugh::smile:

Ligger på 85 kg selv nu - er ret godt tilfreds med det... Er gået fra godt 94-95 kg og ned til 85 - 4-5 kilo to go inden DM - kan sagtens nåes.. :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
4-5 kg to go! WOW :superman:

Så skal du jo snart til at tag den med ro da :tongue:

Tager det også helt køligt... :devil::laugh::laugh::laugh: Har et par spisedage de næste dage... En 40 års dag og en tur til KBH... Men fedt% skal længere ned så det kan godt være de 4-5 kilo er lige lovlig lidt... :wink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver!

Det lyder sgu godt, ikke mere end 4-5 kilo fra konkurrenceform :devil::superman:

Kan du huske hvad du vejede i henholdsvis 2003 og 2004 ? Og hvordan kommer fedt% til at se ud i forhold til dengang?

Jonas.

Hey Jonas

I 2003 vejede jeg 76 kg og i 2004 78... Så håber at toppe i år på ca 78-80... men lad os nu se.. :4thumbup:

:wink: Hvad med dig selv - DM i år????

- iver

Link to comment
Share on other sites

Hey Jonas

I 2003 vejede jeg 76 kg og i 2004 78... Så håber at toppe i år på ca 78-80... men lad os nu se.. :4thumbup:

:wink: Hvad med dig selv - DM i år????

- iver

Desværre, ingen DM til mig... Døjer med en tennisalbue hvilket har gjort at jeg ikke har trænet nævneværdigt siden januar... :unhappy::cry3: Nederen, kan jeg fortælle dig :mad: Håber at komme igang hen over sommeren - lad os se... Men DM skal prøves... Før eller siden.. :smile: Så kommer jeg krybene til Iver efter gode råd :tongue::wink:

Det bliver spændende med dig i år. Kommer helt sikkert ned og gir den med klaphatten!!

GO PILATES-IVER!!

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Desværre, ingen DM til mig... Døjer med en tennisalbue hvilket har gjort at jeg ikke har trænet nævneværdigt siden januar... :unhappy::cry3: Nederen, kan jeg fortælle dig :mad: Håber at komme igang hen over sommeren - lad os se... Men DM skal prøves... Før eller siden.. :smile: Så kommer jeg krybene til Iver efter gode råd :tongue::wink:

Det bliver spændende med dig i år. Kommer helt sikkert ned og gir den med klaphatten!!

GO PILATES-IVER!!

Thx bro...

Du er velkommen hos Ivers konkurrencerådgivning... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning

Ben

Squath

4 x 8 - 40-60-80-80 kg

Liggende benpress

3 x 10 - 135-147-157 kg

Benspark

4 x 10 - 50-60-70-40 kg

Bencurl

3 x 10 - 35-40-40 kg

Inderlårmaskine

3 x 10 - 80-90-100 kg

Siddende læg

3 x 10 - 45 kg plus BW

Stående læg

3 x 10 - 60 kg

Sluttede af med cardio -

30 minutters cykling....

Var i dag igen teamet op med fruen.... :wink::tongue::superman:

I morgen ingen træning - hviledag - skal til KBH med svigermekanikken og se "The Producers" på det Ny Teater - hele dagen i KBH.... :cool: :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Ben

Squath

4 x 8 - 40-60-80-80 kg

Liggende benpress

3 x 10 - 135-147-157 kg

Benspark

4 x 10 - 50-60-70-40 kg

Bencurl

3 x 10 - 35-40-40 kg

Inderlårmaskine

3 x 10 - 80-90-100 kg

Siddende læg

3 x 10 - 45 kg plus BW

Stående læg

3 x 10 - 60 kg

Sluttede af med cardio -

30 minutters cykling....

Var i dag igen teamet op med fruen.... :wink::tongue::superman:

I morgen ingen træning - hviledag - skal til KBH med svigermekanikken og se "The Producers" på det Ny Teater - hele dagen i KBH.... :cool: :4thumbup:

Hey champ

Skruet ned for volumen i benern?

Når du alligevel er i KBH, burde du jo komme til LVK.. ærgeligt du ikke skal træne..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey champ

Skruet ned for volumen i benern?

Når du alligevel er i KBH, burde du jo komme til LVK.. ærgeligt du ikke skal træne..

Hey Mike my Man... Nej har ikke skruet ned for volumen - men jeg har stadig lidt efterveer efter rygskaden sidste år... :tongue: Går forsigtigt til værk og tager lightweightbaby dage ind i mellem... :laugh::laugh::laugh:

Desværre ingen LVK træning denne gang - men jeg kommer igen kneid - jeg lover det... :4thumbup: På spejderære... :laugh::laugh::laugh::w00t::wink:

iver

Link to comment
Share on other sites

Hey Mike my Man... Nej har ikke skruet ned for volumen - men jeg har stadig lidt efterveer efter rygskaden sidste år... :tongue: Går forsigtigt til værk og tager lightweightbaby dage ind i mellem... :laugh::laugh::laugh:

Desværre ingen LVK træning denne gang - men jeg kommer igen kneid - jeg lover det... :4thumbup: På spejderære... :laugh::laugh::laugh::w00t::wink:

iver

Okay det forklare jo en del.. Kan bare huske de tunge squats før i tiden :tongue:

Jeg tager dig på ordet.. Ellers må vi mødes i OBCC, hvis angel for taget sig sammen ti at arrangere noget igen :tongue::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Okay det forklare jo en del.. Kan bare huske de tunge squats før i tiden :tongue:

Jeg tager dig på ordet.. Ellers må vi mødes i OBCC, hvis angel for taget sig sammen ti at arrangere noget igen :tongue::w00t:

Done deal mester.. :devil:

Ellers arrangerer vi sgu bare noget på midtfyn.... :laugh::laugh::laugh::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning

Ryg og bryst

Træk til nakke

2 x 8 - 85-85 kg

2 x 6 - 90-95 kg

Smalt træk til bryst

3 x 10 - 80-90-95 kg

Reverse grip pulldown

4 x 8 - 80-80-85-90 kg

One arm row

3 x 10 - 28-30-34 kg

Hyberextension

3 x 15

Skrå bænkpress

2 x 8 - 50-60 kg

2 x 6 - 70-80 kg

Skrå dumbell press

4 x 8 - 28-28-30-34 kg

Flies i armstrong

3 x 10 - 70 kg

Pec deck

3 x 10 - 70 kg

Cable cross over

3 x 10 - 25-30-35 kg

Sluttede af med cykling i 30 minutter... Svedte som en gal - weekenden har sat sine spor på konditallet... Alt alt for meget anderledes mad og spiritus... :devil::blush::crazy::dry::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning

Skulder, biceps og triceps

Laterial raises

4 x 8 - 10-12-14-16 kg

Zane raises

3 x 10 - 18-20-22 kg

Siddende foroverbøjet bagskulder

3 x 10 - 20 kg

Schrugs

3 x 10 - 40 kg

Dumbell curl stående

3 x 8 - 20-22-24 kg

Siddende hammer curl

3 x 10 - 18-18-20 kg

Preacher curl dumbell

3 x 10 - 20 kg

Ez curl

3 x 10 - 40-45-45 kg

Push down

3 x 10 - 70-80-90 kg

One arm push down

3 x 8 - 25 kg

Dips

2 x 17 - BW

2 x 8 - BW

1 x 10 - BW

Kickbacks

3 x 8 - 20 kg

Mave

Bold lir og andet herligt.... :tongue::superman::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Iver :yo:

Så kom jeg lige forbi din log igen :4thumbup: jeg skal tage mig sammen og gøre det noget oftere :4slap:

Rart at se du giver den gas :dumbbell_lift:

LVK flugten er en lang historie som jeg gemmer til DM...........Eller hvis vi ses inden :smile:

Er selv gået på diæt for at teste det lidt af , kontrolvejning imorgen , det ligger lige under 6 kilo der er røget siden d. 1-5 !

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver :yo:

Så kom jeg lige forbi din log igen :4thumbup: jeg skal tage mig sammen og gøre det noget oftere :4slap:

Rart at se du giver den gas :dumbbell_lift:

LVK flugten er en lang historie som jeg gemmer til DM...........Eller hvis vi ses inden :smile:

Er selv gået på diæt for at teste det lidt af , kontrolvejning imorgen , det ligger lige under 6 kilo der er røget siden d. 1-5 !

Hey Steen

Lyder herre nice med diæten - held og lykke... 6 kg? Godt gået gamle dreng!!!! :smile: :4thumbup:

Glæder mig til historien om LVK flugten... :laugh::laugh::laugh:

Vi ses til DM - jeg når nok ikke til djævleøen inden da... :smile::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Steen

Lyder herre nice med diæten - held og lykke... 6 kg? Godt gået gamle dreng!!!! :smile: :4thumbup:

Takker :smile: Det er slet ikke så stygt som jeg havde frygtet :4thumbup:

Selvom jeg godt nok er nødt til sige nej tak til forskellige arrangementer , men jeg gider ikke ødelægge det med druk og chips

når det nu går så godt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Steen - :bigsmile: :4thumbup: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Dagens træning

Havearbejde fra kl. 11 - 16... :devil::cool::superman:

Cykeltur med fruen - 40 min :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Næste logføring først efter DM - vil hellige mig diæt, familie og mit arbejde...

:devil: :4thumbup: :wink:

Kommer måske små pics af formen om ikke så længe... :tongue::superman:

See you... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Vi ses Iver og god sommer :4thumbup:

Tak i lige måde mester... Glæder mig vildt til at møde alle jer hygsomme fra det nordsjællandske igen... :4thumbup: :bigsmile::superman:

- jeg kigger forbi en gang imellem - altså på MOL... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share