IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Ok drenge, tak for jeres svar! :smile:

For fanden da, selvfølgelig stiller I da op..!! Det er da 2 super gode oplvelser lige i træk, og formen spiller jo pisse godt på dette tidspunkt! :superman:

Kunne i hvert være sjovt at få lov at stille op mod hinanden... Ikke noget med højdeklasser og sådan noget... Og så bare tage det som en oplevelse ikke??? :smile::tongue::superman:

Overvejer det virkelig meget... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Hey Iver..

Snakkede lige med Peter idag..! Den der "workshop" der afholdes i forbindelse med fitness cuppen holdes i det center jeg træner i.. :superman:

Så hvis det bli'r til noget, foreslår jeg en fællestræning..! :4thumbup:

Hey Champ...

Lyder sgu spændende...

Det er en aftale hvis og så fremt jeg bestemmer mig for Fitness Cuppen også...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
NICE WORK IVERSEN - Men der skulle da have været et pic af din mave på istedet :wink:

Ses i centeret - Mandag kl. 06.00 ik ? :laugh:

Takker Bondi my man... Pic af min mave... mmm først når den er helt trimmet... :cry:

Mandag kl. 6 - nixen bixen - der sover gammelfar sgu... :wink::superman::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Tager i dag til Fanø på ferie..

Så den står på PowerWalk og Pilates hele ugen... :cool: :4thumbup: Tror egentligt kroppen har meget godt af en lille træningspause, da der ikke findes centre på Fanø...

:wink: GOD sommer... - iver

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

:laugh: Så er jeg tilbage i RInge City... (Har været det et par dage...) Vægten siger 80,5 kg så det er meget tilfredsstilllende - begynder at være rimeligt cut - mangler dog stadig lidt på maven - altså spæk.... :laugh::laugh::laugh:

PW hver dag på Fanø - super dejlige ture kl 7 hver morgen... MMmm :smile: Kan man godt blive afhængig af... :superman:

Trænede en gang i et meget meget dårligt center - mødte en hygsom fætter her... Aage hed han - 58 år - ond form - for dælen sådan vil jeg sgu også se ud når jeg er 58... :wink: Aage ejer et center i Tønder - Tønder Styrketræning tror jeg det hed... Hyggeligt at træne lidt sammén med ham... Tror jeg fik en fan - :laugh::laugh::laugh:

Nu er der så hvad? 8 uger to go.... Må nok skrue lidt ned på kcal for at få mavseflæsket hugget af også... Men bortset fra det - super super form... Bedre end nogensinde... :tongue::devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:laugh: Så er jeg tilbage i RInge City... (Har været det et par dage...) Vægten siger 80,5 kg så det er meget tilfredsstilllende - begynder at være rimeligt cut - mangler dog stadig lidt på maven - altså spæk.... :laugh::laugh::laugh:

PW hver dag på Fanø - super dejlige ture kl 7 hver morgen... MMmm :smile: Kan man godt blive afhængig af... :superman:

Trænede en gang i et meget meget dårligt center - mødte en hygsom fætter her... Aage hed han - 58 år - ond form - for dælen sådan vil jeg sgu også se ud når jeg er 58... :wink: Aage ejer et center i Tønder - Tønder Styrketræning tror jeg det hed... Hyggeligt at træne lidt sammén med ham... Tror jeg fik en fan - :laugh::laugh::laugh:

Nu er der så hvad? 8 uger to go.... Må nok skrue lidt ned på kcal for at få mavseflæsket hugget af også... Men bortset fra det - super super form... Bedre end nogensinde... :tongue::devil:

UPS glemte helt pilates - det er der selvfølgelig også blevet lavet... :superman: MAVE pilates :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Billeder,Billeder,Billeder,Billeder,Billeder,Billeder,Billeder,Billeder :4thumbup:

HA HA - glem det... Ingen billedeupdate før DM - vil give jer alle et chok.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HA HA - glem det... Ingen billedeupdate før DM - vil give jer alle et chok.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

post-6578-1153773099_thumb.jpg

Nu er jeg jo nem at overtale - her er et pic uden spændte muller... En uge siden på Fanø...

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Så er jeg tilbage i RInge City... (Har været det et par dage...) Vægten siger 80,5 kg så det er meget tilfredsstilllende - begynder at være rimeligt cut - mangler dog stadig lidt på maven - altså spæk.... :laugh::laugh::laugh:

PW hver dag på Fanø - super dejlige ture kl 7 hver morgen... MMmm :smile: Kan man godt blive afhængig af... :superman:

Trænede en gang i et meget meget dårligt center - mødte en hygsom fætter her... Aage hed han - 58 år - ond form - for dælen sådan vil jeg sgu også se ud når jeg er 58... :wink: Aage ejer et center i Tønder - Tønder Styrketræning tror jeg det hed... Hyggeligt at træne lidt sammén med ham... Tror jeg fik en fan - :laugh::laugh::laugh:

Nu er der så hvad? 8 uger to go.... Må nok skrue lidt ned på kcal for at få mavseflæsket hugget af også... Men bortset fra det - super super form... Bedre end nogensinde... :tongue::devil:

Haha Iver - så har du fandme trænet med min centerleder :laugh: Men vil du ikke love mig at have lidt større ben end ham som 58 årig ? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Haha Iver - så har du fandme trænet med min centerleder :laugh: Men vil du ikke love mig at have lidt større ben end ham som 58 årig ? :tongue:

Jo for sa'en da - de er jo tynde som pindebrænde hans bener.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Han fortalte at I udvider centret?? Lyder top nice.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jo for sa'en da - de er jo tynde som pindebrænde hans bener.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Han fortalte at I udvider centret?? Lyder top nice.... :devil:

Pindebrænde er større :laugh:

Ja, vi udvider...ellers, det har han sagt i et stykke tid efterhånden - så jeg vil ikke sige det er 100% endnu :tongue:

Du kan forresten se lidt billeder af centeret her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du får kamp til stregen af Århus gutterne i år.

Per er giftig (stor og hakket satan), Uffe er hammer hakket allerede og Tommy er altid go jo :bigsmile:

Ja jeg ved sgu godt at de Århus gutter er lee' - håber jeg snupper dem på styrke kondition så... :4thumbup:

Per er måske for stor??? :tongue: Sune blev jo dømt ned i 2004 pga det... :smile:

Men bare vent jeg hiver det midtfynske grå guld op op lommen.... :tongue::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Pindebrænde er større :laugh:

Ja, vi udvider...ellers, det har han sagt i et stykke tid efterhånden - så jeg vil ikke sige det er 100% endnu :tongue:

Du kan forresten se lidt billeder af centeret her :smile:

Pindebrænde - :laugh::laugh::laugh: Ja okay de var måske tyndere...

Kunne forstå I har en atlet i Tønder også - altså en der stiller op til DM.... :4thumbup:

Spændende hvornår I udvider så... Ligner et rigtigt herligt old school center.... :smile: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Pindebrænde - :laugh::laugh::laugh: Ja okay de var måske tyndere...

Kunne forstå I har en atlet i Tønder også - altså en der stiller op til DM.... :4thumbup:

Spændende hvornår I udvider så... Ligner et rigtigt herligt old school center.... :smile: :4thumbup:

Nævnte han noget navn på deltageren ? For kan kun komme i tanke om en i tønder som havde formen til noget som helst, men han rejste til australien sidste år :smile:

Men ja, centeret er lækkert old school. Og pris/åbningstider kan man vist heller ikke klage over :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nævnte han noget navn på deltageren ? For kan kun komme i tanke om en i tønder som havde formen til noget som helst, men han rejste til australien sidste år :smile:

Men ja, centeret er lækkert old school. Og pris/åbningstider kan man vist heller ikke klage over :bigsmile:

Ja tror nok han hed Jon eller noget i den stil...

Ja det er sgu billigt....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share