IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Heyyy Jon - har også undret mig over hvem du var - har godt set du lurede :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Nååå du træner sådan lidt rundt omkring - der må sgu være mange centre i Fredericia... :w00t:

Tak for roserne - hænger bare i som alle andre... Glæder mig til at se den samlede klasse - og kan kun give CJ ret - de er fucking lee' de gutter fra Århus - mennnn vi battler dem... :4thumbup:

Ingen problemer med de århus "drenge" :nonono føler selv jeg nok skal klare mig godt :superman: . men nu må vi se, det er jo første gang for mig.

Men en ting er sikkert , jeg giver den alt hvad den kan trække, så må vi se hvad det rækker til :4sport: :superman::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Ingen problemer med de århus "drenge" :nonono føler selv jeg nok skal klare mig godt :superman: . men nu må vi se, det er jo første gang for mig.

Men en ting er sikkert , jeg giver den alt hvad den kan trække, så må vi se hvad det rækker til :4sport: :superman::devil::devil:

Skal nok gå min ven - bare hæng i... :devil::devil:

Jeps de skal bare have klø - alt hvad den kan trække... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Holdt styrketræningsfri i dag... 60 minutter på crosstraineren og 20 minutters pilates...

Tog på den lokale cafe for at få en kop kaffe sammen med fruen.. Overfor ligger tøjeksperten - fruen blev tavs og spottede en butikstyv som var i færd med at ribbe et stativ udenfor for tøj.... Tyven forsvandt gennem en gyde lige ved siden af... FÅ FAT I HAM MICHAEL råbte hun... :laugh::laugh::laugh: Jeg rejste mig og løb efter fyren- da jeg kom gennem gyden spottede jeg fyren - greb ham i kraven og råbte i fjæset på ham - du følger lige med her... :laugh::laugh::laugh: JA sagde han og fulgte villligt med... I butikken fik vi tilladt politiet og de kom efter en halv time... :tongue:

Tyven kommentar til mig var blandt andet: Fyldt dig eller jeg klapper dig et par... Du bliver ikke byens helt af det her!!! :laugh::laugh::laugh::laugh: Kæft en klaphat... Inde i butikken fortalte han mig at han lige var kommet ud - havde lige siddet et halvt år for biltyveri og vold :nonono::nonono::nonono: .....

Ret sjov dag - :4thumbup: Varmede lidt på min diætramte krop... :superman: Har fandme grint af oplevelsen - :cool::laugh::laugh::laugh:

I morgen styrketræning i gym'et og cardio.... 1 uges cardio tilbage... 14 dage to go... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh:

Uha, Iver, det lyder som om Ringe er Danmarks Chicago :superman:

:smile:

Ja der er sgu vildt i Ringe City - men så er det godt at Iver-the streetcop er i byen.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Synes bare det var en sjov oplevelse... :devil: Manden var jo bindegal.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Judge Dred :4police:

Iver jeg har fulgt din log et stykke tid og syntes du har klaret det flot :4thumbup: Du er efterhånden blevet en meget skinny guy :tongue: Jeg når desværre ikke at battle dig iår, men håber på at du er klar næste år?

Da du har deltaget i AF+180 før kunne du måske fortælle mig hvad resultaterne i chins, dips og conceptII plejer at være?

Jeg vejer 98 kg pt. og kører ca. 16 chins 35 dips og har aldrig prøvet concept II romaskinen før end igår 1.29,7min.

Kommer selvfølgelig til Herning og lurer :cool:

Med Venlig Hilsen

og held og lykke fra

Spider

Link to comment
Share on other sites

Hej Judge Dred :4police:

Iver jeg har fulgt din log et stykke tid og syntes du har klaret det flot :4thumbup: Du er efterhånden blevet en meget skinny guy :tongue: Jeg når desværre ikke at battle dig iår, men håber på at du er klar næste år?

Da du har deltaget i AF+180 før kunne du måske fortælle mig hvad resultaterne i chins, dips og conceptII plejer at være?

Jeg vejer 98 kg pt. og kører ca. 16 chins 35 dips og har aldrig prøvet concept II romaskinen før end igår 1.29,7min.

Kommer selvfølgelig til Herning og lurer :cool:

Med Venlig Hilsen

og held og lykke fra

Spider

Det skam flotte tal :4thumbup:

Sidste år vandt Per Fisker chins med 24 stk så regn med 25 +

Roning blev vundet i 1.24 mener jeg

Dips kan jeg ik huske - være Iver kan?! Men regn med 35+ mindst

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Var pauli ikke over 50 reps i dips?

Ang. præstation i chins og dips så kan man aldrig helt sammneligne de tal man laver til træning med dem man kan lave på selve dagen da mange faktorer kan spille ind og ikke mindst ødelægge resultatet ... nerver, dehydrering, kulhydratloading som gør en tungere over dagen osv...

Link to comment
Share on other sites

Var pauli ikke over 50 reps i dips?

Ang. præstation i chins og dips så kan man aldrig helt sammneligne de tal man laver til træning med dem man kan lave på selve dagen da mange faktorer kan spille ind og ikke mindst ødelægge resultatet ... nerver, dehydrering, kulhydratloading som gør en tungere over dagen osv...

Og hvordan der dømmes. Tit og ofte skal man lidt dybere end man er til træning :wink:

Husker ik om Pauli var på 50+. Eller om det var til Loaded Cup - der var de 40 dog ikke med godkendt dybde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og hvordan der dømmes. Tit og ofte skal man lidt dybere end man er til træning :wink:

Husker ik om Pauli var på 50+. Eller om det var til Loaded Cup - der var de 40 dog ikke med godkendt dybde :laugh:

har lige tjekket.. Pauli fik "kun" 37 til DM mens Christian Poulsen nåede 49 dips med 47 godkendte :smile:

Ang. stil... så er det jo ren barnemad herhjemme kontra dem jeg har skulle lave i Sverige og Norge :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::devil::devil:

Hej Judge Dred :4police:

Iver jeg har fulgt din log et stykke tid og syntes du har klaret det flot :4thumbup: Du er efterhånden blevet en meget skinny guy :tongue: Jeg når desværre ikke at battle dig iår, men håber på at du er klar næste år?

Da du har deltaget i AF+180 før kunne du måske fortælle mig hvad resultaterne i chins, dips og conceptII plejer at være?

Jeg vejer 98 kg pt. og kører ca. 16 chins 35 dips og har aldrig prøvet concept II romaskinen før end igår 1.29,7min.

Kommer selvfølgelig til Herning og lurer :cool:

Med Venlig Hilsen

og held og lykke fra

Spider

Hej Spider

Super flotte tal - men som Angel siger kan man aldrig regne med træningsresultater og konkurrence... Du er så flad den dag - dehydreret og osv... Så det er dagen der viser resultatet... Dommerne dømmer desværre ikke end hvert år :nonono: så hvor mange du skal satse på i hver øvelse er svært at sige..

Og nej desværre er jeg ikke med næste år - stiller kun op hvert andet år - da jeg er familiefar ved siden af... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Vink til mig og råb så flexer jeg lige lidt tilbage... :laugh::laugh::laugh:

Ses - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:1356: til :4police:-Iver!

Sikke dog en idiot, ham butikstyven :nonono::nonono:. Godt du var i nærheden :smile: . Ser ellers rigtig godt ud med formen og træningen - stort heppe-hep og held og lykke de sidste par uger på diæt! :w00t: :4thumbup:

Tak søde stine - ser vi aldrig dig tilbage på scenen??? :devil:

Ja han fik sig sgu et chok - han blev ved med at tro at jeg var civilbetjent... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Takk kæmper med det - håber virkelig bare at kunne nå finalen i år - bare det ville være en sejr for mig efter det her FUCK år... :4thumbup: Men går selvfølgelig efter medalje - klart - ellers stiller man vel ikke op?? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
har lige tjekket.. Pauli fik "kun" 37 til DM mens Christian Poulsen nåede 49 dips med 47 godkendte :smile:

Ang. stil... så er det jo ren barnemad herhjemme kontra dem jeg har skulle lave i Sverige og Norge :tongue:

Kun 37 :innocent: ??? DAMMM jeg var flad da jeg tog 37 forrige år... :devil: Ja i Sverige og Norge er de noget mere strikse ikke?? :devil: Burde de sgu også være i DK - det ville blive en mere fair konkurrence... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sidste år var det vel også meningen, at det skulle strammes op med den svenske dommer..? Men det gik da helt i vasken hvis du spørger mig... Ikke mange der kommer ned og strækker helt ud i albueleddet under chins.. :dry:

Fuldstændig enig der - i 2004 var jeg ifølge min opvarmer den eneste i min klasse som kørte korrekte dips... :nonono::wink:

Link to comment
Share on other sites

Pauli tog 58 i 2004 og 41(37 godkendte) i 2005 :wink:

Hvor mange dips man tager afhænger meget af tempo. Sidste år var der kommet nye regler der specifikt udpenslede en pause på 1 sek. i toppositionen mellem hver rep. Dommeren fokuserede vist mere på total lockout i albuerne, så jeg fik underkendt nogle stykker. Christian Poulsen der var sidste mand gav den gas med tempoet, hvilket dommeren ikke sagde noget til (ikke noget jeg kan holde imod ham, da jeg gjorde det samme i 2004).

Det samme problem gjorde sig gældende i chins, hvor reglerne også foreskrev langsomt tempo og pause i bunden. Det stativ vi lavede chins i have ikke en stang imellem håndtagene, så det var meget svært at se hvornår hagen var ”over stangen”. Dette er ikke så problematisk når der er lidt tempo på, da hastigheden er med til at få en lidt højere op, men når det skal ske langsomt, så stopper man altså når armene er trukket helt tilbage. Dette gjorde, at jeg kun fik 15 ud af 20 godkendte. :dry:

Mit råd vil derfor være, at køre både dips og chins med en god fart, da det gør at kan tage flere reps og samtidig sikrer at man nemmere kommer helt ud i yderpositionerne. Dommerne skal sku nok sige, hvis det går for hurtigt.

En ting er sikker. Jeg kører ALDRIG med et lavt tempo mere.

Link to comment
Share on other sites

Hej Spider

Super flotte tal - men som Angel siger kan man aldrig regne med træningsresultater og konkurrence... Du er så flad den dag - dehydreret og osv... Så det er dagen der viser resultatet... Dommerne dømmer desværre ikke end hvert år :nonono: så hvor mange du skal satse på i hver øvelse er svært at sige..

Ja i know... Læste tidligere i Saint Pauli´es log omkring udførelsen af de forskellige øvelser og har også tænkt mig at give den lidt tempo og lade være med at fokusere alt for meget på langsomt udførelsen, men nu er der også lang tid til :tongue:

Håber så sandelig også at jeg kommer til at tabe mig en smule mere, hvilket måske også kan give en smule flere gentagelser i chins og dips. :superman: Mht dehydrereing osv. kan jeg nemt forestille at energi niveau osv. har en vigtig del af en manglende præstationer denne dag :mad: Det mentale er efter min mening heller ikke helt uvæsentlig! Idet jeg helt klart, især i romaskinen, vil være den sidste så jeg ligesom har noget at gå efter :devil: Hvordan er reglerne her? Skal man gøre sig fortjent til at være sidste mand eller er det tilfældigt, hvem som er den heldige?

Og nej desværre er jeg ikke med næste år - stiller kun op hvert andet år - da jeg er familiefar ved siden af... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Det var ærgeligt :sneaky2:

Edited by Spiderman25
Link to comment
Share on other sites

har lige tjekket.. Pauli fik "kun" 37 til DM mens Christian Poulsen nåede 49 dips med 47 godkendte :smile:

Ang. stil... så er det jo ren barnemad herhjemme kontra dem jeg har skulle lave i Sverige og Norge :tongue:

Hej Angel

Vedr. stil og sværhedsgrad, ved ikke om det er mig som ikke kan gennemskue din ironi, eller er der virkelig forskel :smile:

Det burde ikke være nogen forskel, da jeg har forstået at der findes nordisk mesterskaber i AF.

Jeg ville helt vildt gerne, hvis DBFF's hjemmeside, ville informere en smule mere iform at filmklip fra de gamle konkurrencer, så man kunne få et lille indblik i hvad der foregik.

Det ville formentlig desværre give en masse fnidder og fnadder i krogene ligesom diverse kendelser i fodbold- og håndboldkampe.....

VH

Spider

Edited by Spiderman25
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Håber så sandelig også at jeg kommer til at tabe mig en smule mere, hvilket måske også kan give en smule flere gentagelser i chins og dips. :superman: Mht dehydrereing osv. kan jeg nemt forestille at energi niveau osv. har en vigtig del af en manglende præstationer denne dag :mad: Det mentale er efter min mening heller ikke helt uvæsentlig! Idet jeg helt klart, især i romaskinen, vil være den sidste så jeg ligesom har noget at gå efter :devil: Hvordan er reglerne her? Skal man gøre sig fortjent til at være sidste mand eller er det tilfældigt, hvem som er den heldige?

Det var ærgeligt :sneaky2:

Ja det hjælper helt klart at smide et par kilo eller ti... Dips chins bli'r helt klart nemmere... :devil:

Rækkefølgen er tilfældigt - men dog efter det atletnummer du får tildelt fredag før DM... :devil::smile: Så man skal ikke gøre sig fortjent, men hold dig sidst i køen - så bliver du måske sidste mand i romaskinen... :w00t::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja ærgeligt ærgeligt - du må tage 2008 med - så får du lov at battle mig... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Angel

Vedr. stil og sværhedsgrad, ved ikke om det er mig som ikke kan gennemskue din ironi, eller er der virkelig forskel :smile:

Det burde ikke være nogen forskel, da jeg har forstået at der findes nordisk mesterskaber i AF.

Jeg ville helt vildt gerne, hvis DBFF's hjemmeside, ville informere en smule mere iform at filmklip fra de gamle konkurrencer, så man kunne få et lille indblik i hvad der foregik.

Det ville formentlig desværre give en masse fnidder og fnadder i krogene ligesom diverse kendelser i fodbold- og håndboldkampe.....

VH

Spider

Hej Spider

Desværre er man herhjemme ikke hårde nok i dommene... :tongue: Men de har lovet at stramme op her - men lad os nu se... :4thumbup:

Du kan ved DBFF få en vejledning til Dips og chins det mener jeg faktisk... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Spider

Desværre er man herhjemme ikke hårde nok i dommene... :tongue: Men de har lovet at stramme op her - men lad os nu se... :4thumbup:

Du kan ved DBFF få en vejledning til Dips og chins det mener jeg faktisk... :bigsmile:

Ja vi må håber at ALLE får sammen behandlig :tongue:

Nå iver har du fået tabt de sidste 12 kg i weekenden ? ? :laugh: eller er du klar til at vi sparker/fyre den totalt af i Herning ? ? :superman: jeg kan kun sige at det bliver "stort" :devil::devil: Har aldrig været i bedre form ! ! når vi snakker om styrke :w00t: men kan kun sige at jeg faktisk er tilfreds allerede :bigsmile::bigsmile: Så om jeg skulle blive numre sidst(nr 8 ) så har jeg gjort ALT hvad jeg kunne få at stille op igen :4thumbup: Og når man gør dette :tongue: så kan man jo ikke forlange mere af en person ! !. :4mewantfood:

Håber på en finale plads :superman::superman: og kan se at min symatri er blivet bedre end 2005 :wink: Så håber sku` at dommerne syntes det samme :cool: ved du du forresten hvor mange % symatri tæller i forhold til styrke(dips & chins) ? da det jo ikke kan være 50-50 ! ! !

Og så vidt jeg kan læse er det kun de fem i finalen der skal ro de 500meter på tid :superman::superman:

Så vi ses i finalen :laugh::laugh::laugh:

Nå jeg må hellere komme tilbage til skolen :tongue::tongue: iøvrigt holdte vi jo intro fest i fredag :smile: Og måtte jo sidde og få en dåse tun klokken halv et :4mewantfood: da man jo er seriøs med sin sport :superman::superman: Ved ikke hvad andre folk tænkte ? men det kan jeg jo egentlig hellere ikke bruge til meget :tongue: Men lige NU betyder den 23/9 2006 "ALT"

m.h.v Keld

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja vi må håber at ALLE får sammen behandlig :tongue:

Nå iver har du fået tabt de sidste 12 kg i weekenden ? ? :laugh: eller er du klar til at vi sparker/fyre den totalt af i Herning ? ? jeg kan kun sige at det bliver "stort" :devil::devil: Har aldrig været i bedre form ! ! når vi snakker om styrke men kan kun sige at jeg faktisk er tilfreds allerede :bigsmile::bigsmile: Så om jeg skulle blive numre sidst(nr 8 ) så har jeg gjort ALT hvad jeg kunne få at stille op igen Og når man gør dette :tongue: så kan man jo ikke forlange mere af en person ! !.

Håber på en finale plads og kan se at min symatri er blivet bedre end 2005 :wink: Så håber sku` at dommerne syntes det samme :cool: ved du du forresten hvor mange % symatri tæller i forhold til styrke(dips & chins) ? da det jo ikke kan være 50-50 ! ! !

Og så vidt jeg kan læse er det kun de fem i finalen der skal ro de 500meter på tid

Så vi ses i finalen :laugh::laugh::laugh:

Nå jeg må hellere komme tilbage til skolen :tongue::tongue: iøvrigt holdte vi jo intro fest i fredag :smile: Og måtte jo sidde og få en dåse tun klokken halv et da man jo er seriøs med sin sport Ved ikke hvad andre folk tænkte ? men det kan jeg jo egentlig hellere ikke bruge til meget Men lige NU betyder den 23/9 2006 "ALT"

m.h.v Keld

He he - hej Keld - trofaste log skibent...

Jeps de tolv kg er røget i weekenden... :laugh::laugh::laugh: Vægten siger lige nu 76,5 kg og jeg er kanon tilfreds... Det er det samme her - formen er bedre end nogensinde - håber at peake den 23... :devil: Skal have taget ny fedt% på lørdag - søndag sidste cardio dag - glæder mig - det hænger mig lidt ud af halsen det cardioSHIT :blush::crazy:

Det er det samme her - bare en finaleplads og gerne længere - satser alt hvad remmer og tøj kan holde :wink: ....

Symetri tæller så vidt jeg ved 50 % og dips/chins 25% og romaskine 25%... Tror jeg - er ikke sikker - :superman:

Så ja vi ses forhåbentligt i finalen champ.... :4thumbup:

Kender godt de underlige blikke når man sidder med sin underlige mad.. :innocent: Men er sgu efterhånden vant til det og tænker ikke så meget over det... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Ivar

Håber du har tid til at besvare et par spørgsmål.

Findes BF klassen ikke mere for mænd? Er det "kun" AF nu?

Hvordan inddeles AF? Er det efter vægt eller højde?

Hvor høj er du selv og hvad forventer du at veje på kamp dagen?

Hvilke ting "dystes" der i, til AF? Ud over dips og chins? Jeg mener hvordan dømmes der, eller hvad dømmes der efter?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share