IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Anders er i super form ingen tvivl der - han bli'r lee' :devil: Godt han er i "betteklassen"....

Thanks Iver..! :4thumbup: :superman:

Vi kan jo tage os en åben klasse i backstage området..? :tongue:

Håber jeg kan ramme det rette med væske og carb-up, selvom det måske er svært at gøre optimalt første gang..! Hvordan styrer du selv det show..?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
I hygger jer rigtig i to :tongue:

Men i får hård kamp fra århus gutter. Ret sikker på de alle tre er omkring 4 i fedt% pt. Så mit bud er desværre at Top3 blir 3 stk. Danske Helsesport atleter :superman: :4thumbup:

4% fuccckkkkk det er lee' :4thumbup: Hestesport atletter mener du?? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nixen - de får tæsk.. Lader mig ikke skræmme af det... :4thumbup:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Thanks Iver..! :4thumbup: :superman:

Vi kan jo tage os en åben klasse i backstage området..? :tongue:

Håber jeg kan ramme det rette med væske og carb-up, selvom det måske er svært at gøre optimalt første gang..! Hvordan styrer du selv det show..?

Åben klasse backstage - nejj det tør jeg sgu ikke - he he... :devil: Du tæver mig bare :blink::crazy::blush::dry::sneaky2::w00t:

Følger normal diæt plan til torsdag... Ikke noget med udtømning og diverse... :smile: Kun væskeudtømning - onsdag drikker jeg normalt. Torsdag ned til 1 til 2 liter. Fredag og lørdag på et minimum. Men det er svært - et råd er at bruge tiden torsdag og fredag på at slappe godt af... :4thumbup:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Åben klasse backstage - nejj det tør jeg sgu ikke - he he... :devil: Du tæver mig bare :blink::crazy::blush::dry::sneaky2::w00t:

Følger normal diæt plan til torsdag... Ikke noget med udtømning og diverse... :smile: Kun væskeudtømning - onsdag drikker jeg normalt. Torsdag ned til 1 til 2 liter. Fredag og lørdag på et minimum. Men det er svært - et råd er at bruge tiden torsdag og fredag på at slappe godt af... :4thumbup:

:wink: - iver

Ingen Cola udtømning onsdag?

Link to comment
Share on other sites

Åben klasse backstage - nejj det tør jeg sgu ikke - he he... :devil: Du tæver mig bare :blink::crazy::blush::dry::sneaky2::w00t:

Følger normal diæt plan til torsdag... Ikke noget med udtømning og diverse... :smile: Kun væskeudtømning - onsdag drikker jeg normalt. Torsdag ned til 1 til 2 liter. Fredag og lørdag på et minimum. Men det er svært - et råd er at bruge tiden torsdag og fredag på at slappe godt af... :4thumbup:

:wink: - iver

Den køber jeg ikke Iver..! du skal ikke underspille, at du er Lee'..! :tongue::superman::w00t:

Okay, jeg gør det stort set som dig også..! Kører heller ikke med et voldsomt væskeindtag onsdag eller noget..! Og dropper cardio efter søndag i denne weekend..! :smile:

Torsdag og fredag har jeg fri! :superman: Så kan ligge på sofaen hele dagen med benene oppe! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Den køber jeg ikke Iver..! du skal ikke underspille, at du er Lee'..! :tongue::superman::w00t:

Okay, jeg gør det stort set som dig også..! Kører heller ikke med et voldsomt væskeindtag onsdag eller noget..! Og dropper cardio efter søndag i denne weekend..! :smile:

Torsdag og fredag har jeg fri! :superman: Så kan ligge på sofaen hele dagen med benene oppe! :4thumbup:

He he - jo man skal vel underspille lidt ikke :4thumbup: :devil:

Lyder stort set som mit program - kører dog cardio indtil på lørdag i næste uge... Glæder mig max til at se resultatet den 23. - du skal nok nå langt Anders - du er sgu lee' virkelig virkelig lee' :devil:

Men jeg må sige at jeg har ramt min bedste form ever - så satser alt og håber at kunne æde de århus-gutter råt i styrken... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

He he - jo man skal vel underspille lidt ikke :4thumbup: :devil:

Lyder stort set som mit program - kører dog cardio indtil på lørdag i næste uge... Glæder mig max til at se resultatet den 23. - du skal nok nå langt Anders - du er sgu lee' virkelig virkelig lee' :devil:

Men jeg må sige at jeg har ramt min bedste form ever - så satser alt og håber at kunne æde de århus-gutter råt i styrken... :crazy:

Jeg håber det..! :4thumbup:

Syntes helt klart også du har gode forbedringer i forhold til sidst, og rammer en bedre fedt% end sidst..! :superman: Alt kan ske på dagen mester! :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg håber det..! :4thumbup:

Syntes helt klart også du har gode forbedringer i forhold til sidst, og rammer en bedre fedt% end sidst..! :superman: Alt kan ske på dagen mester! :devil::w00t:

:4thumbup: Krydser fingre for dig.. :devil:

Tak - ja noget er der sgu sket... Har dælme også brugt meget tid på projektet de sidste par mdr... :devil: Og ja alt kan ske på dagen... :wink: Nogen dage er jeg virkelig væskefyldt og andre dage ser jeg "ond" og cuttet vaskulær ud... :devil: :4thumbup: :bigsmile: Sjovt som kroppen ændrer sig dag for dag... :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:4thumbup: Krydser fingre for dig.. :devil:

Tak - ja noget er der sgu sket... Har dælme også brugt meget tid på projektet de sidste par mdr... :devil: Og ja alt kan ske på dagen... :wink: Nogen dage er jeg virkelig væskefyldt og andre dage ser jeg "ond" og cuttet vaskulær ud... :devil: :4thumbup: :bigsmile: Sjovt som kroppen ændrer sig dag for dag... :wink::superman:

Bare rolig Iver :wink: de pindarme fra Århus kan ikke en skid :laugh::laugh: de skal bare smage de "gamles" form :superman::superman: Det eneste jeg har som "problem" er chins ! , det køre rent af helvede til :devil::devil: Men vi skal nok krølle de andre sammen ! tror de har fået for mange franske hotdogs :laugh::laugh::laugh::laugh:

GOD WEEKEND IVER

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Bare rolig Iver :wink: de pindarme fra Århus kan ikke en skid :laugh::laugh: de skal bare smage de "gamles" form :superman::superman: Det eneste jeg har som "problem" er chins ! , det køre rent af helvede til :devil::devil: Men vi skal nok krølle de andre sammen ! tror de har fået for mange franske hotdogs :laugh::laugh::laugh::laugh:

GOD WEEKEND IVER

:laugh::laugh::laugh: I lige måde gamle - :4thumbup:

Mit mareridt er romaskinen - de andre styrketing kører sgu fint... Men romaskinen - puha her går jeg sgu kold...

GOD WEEKEND... 14 dage to go... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig Iver :wink: de pindarme fra Århus kan ikke en skid :laugh::laugh: de skal bare smage de "gamles" form :superman::superman: Det eneste jeg har som "problem" er chins ! , det køre rent af helvede til :devil::devil: Men vi skal nok krølle de andre sammen ! tror de har fået for mange franske hotdogs :laugh::laugh::laugh::laugh:

GOD WEEKEND IVER

Lige en hilsen fra Århus-drengene -

Godt at høre i har selvtilliden iorden, boys.... :superman:

Men må nu indrømme at jeg foretrækker en saftig burger frem for en fransk...

Har også hørt fra en pålidelig kilde at toblerone skulle få nogle gode hakker frem på dagen.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lige en hilsen fra Århus-drengene -

Godt at høre i har selvtilliden iorden, boys.... :superman:

Men må nu indrømme at jeg foretrækker en saftig burger frem for en fransk...

Har også hørt fra en pålidelig kilde at toblerone skulle få nogle gode hakker frem på dagen.....

Jeg nøjes med to kilo matadormix og tre BIG MAC :laugh::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lige en hilsen fra Århus-drengene -

Godt at høre i har selvtilliden iorden, boys.... :superman:

Men må nu indrømme at jeg foretrækker en saftig burger frem for en fransk...

Har også hørt fra en pålidelig kilde at toblerone skulle få nogle gode hakker frem på dagen.....

Hej TLR - velkommen tilbage... He he - ja vi er sgu nød til at have selvtillid mester - ellers får vi bare høvl...

Den med fransk tror jeg står på Kelds regning... :laugh::laugh::laugh: Toblerone - yes sir - lyder sgu kanon...

Ses til DM - :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:4thumbup:

Hej Iver! Lige en hilsen fra fredericia også . Ser frem til at battle dig , og alle de andre.

formen er også ved at være på plads :superman: :4flex: , så nu skal tiden frem mod den 23 Sep,

bare overståes . Jon Wiese

Hej Jon... Kanon at du kiggede forbi :4thumbup: ... Glæder mig til at hilse på dig i Herning... :devil:

Hvor træner du henne i Fredericia - har trænet et par gange i Forever på Prangevej når jeg var på besøg ved svigermor...

Ja tiden føles lang - glæder mig godt nok til at køre noget andet mad i skabet igen.... :innocent:

Ses - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej TLR - velkommen tilbage... He he - ja vi er sgu nød til at have selvtillid mester - ellers får vi bare høvl...

Den med fransk tror jeg står på Kelds regning... :laugh::laugh::laugh: Toblerone - yes sir - lyder sgu kanon...

Ses til DM - :w00t:

Nu har jeg jo godt nok røbet et af de absolut bedste kort jeg havde på hånden, men du skal huske at spise et lige antal toblerone-trekanter, ellers går det ud over symetrien. Bare et fif fra en atlet til en anden. :4mewantfood:

Får du ellers fyret nogle dips og chins af?

Din form ser også ret skarp ud i år..... flot arbejde! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu har jeg jo godt nok røbet et af de absolut bedste kort jeg havde på hånden, men du skal huske at spise et lige antal toblerone-trekanter, ellers går det ud over symetrien. Bare et fif fra en atlet til en anden. :4mewantfood:

Får du ellers fyret nogle dips og chins af?

Din form ser også ret skarp ud i år..... flot arbejde! :4thumbup:

:laugh::laugh::laugh: Et lige antal - nøjjjj et lækkert tip :laugh::laugh::laugh::laugh:

Jo jo dipper og chiner næsten hver dag i garagen og i gym'et :4thumbup:

Tak mester - ja bare jeg bliver ligeså skrap som du var i 04 - fuuccckkkkk :devil: Du var sgu lee' :superman:

Ja formen er okay i år - nu er det dagen der afgør det hele... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Hej Jon... Kanon at du kiggede forbi :4thumbup: ... Glæder mig til at hilse på dig i Herning... :devil:

Hvor træner du henne i Fredericia - har trænet et par gange i Forever på Prangevej når jeg var på besøg ved svigermor...

Ja tiden føles lang - glæder mig godt nok til at køre noget andet mad i skabet igen.... :innocent:

Ses - iver

Hej Iver !

Ja det bliver sjovt at møde dig, har jo kigget lidt med i din log gennem et stykke tid, man må sige det er kommet til at se godt ud :superman:

Forever er faktisk det eneste sted jeg ikke har trænet i fredericia.

Ja det bliver sq dejligt at tage alle de kilo man har tabt på igen :icecream: :4mewantfood:

vi ses

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Iver du for leee.. Har sagt det før, og siger det igen.. Du en sej far og så fedt at se du stadig er in the game.. Glæder mig til lidt kæwe og fleexxx.. og måske en candy bar :tongue: :4mewantfood:

Hej Mike my man... Tarrrkkk rødmer helt - :laugh::laugh::laugh: Hænger bare i - selvom livet ikke har været fair ved mig... :devil:

Jaaa vi ses sgu backstage mester - det var jo super hyggeligt sidst i Allerød - i jeres fede lille LVK center... :4thumbup:

Candy thats my game - mums.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver !

Ja det bliver sjovt at møde dig, har jo kigget lidt med i din log gennem et stykke tid, man må sige det er kommet til at se godt ud :superman:

Forever er faktisk det eneste sted jeg ikke har trænet i fredericia.

Ja det bliver sq dejligt at tage alle de kilo man har tabt på igen :icecream: :4mewantfood:

vi ses

Heyyy Jon - har også undret mig over hvem du var - har godt set du lurede :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Nååå du træner sådan lidt rundt omkring - der må sgu være mange centre i Fredericia... :w00t:

Tak for roserne - hænger bare i som alle andre... Glæder mig til at se den samlede klasse - og kan kun give CJ ret - de er fucking lee' de gutter fra Århus - mennnn vi battler dem... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share