IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
:laugh::laugh:

Kommer du snart til århus?

Ja ligeså snart din ryg er klar igen - så kigger jeg gerne forbi Århus og tæsker lidt jern sammen med dig og den gode Anders... :devil:

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 3. april 2006

Bryst og ryg

Træningen kørte faktisk super godt.

Gider ikke opdatere i dag, da vi (hele familien) var til psykolog i dag... Det var meget meget hårdt.

Frederiks gravsten kom i fredags - så pludselig er det hele så virkeligt igen. Savner ham bare så meget....

Link to comment
Share on other sites

Ja ligeså snart din ryg er klar igen - så kigger jeg gerne forbi Århus og tæsker lidt jern sammen med dig og den gode Anders... :devil:

:w00t:

Jeg begynder at træne tirdag d 11 april igen og har faktisk ferie ugen ud der. Så du da mere end velkommen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 5. april

Ben... _ ingen log føring - det kører rigtigt godt...

Stopper logføring for at hellige mig diæten, træningen og ikke mindst familien... Kommer måske senere med diæt pics og andre gode ting og sager.. Vides ikke med sikkerhed... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
God vind i diæt-sejlene Iver..! :4thumbup:

Tak i lige måde Anders - glæder mig meget til at se og hilse på dig evt. til Loaded eller DM... :wink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Glæder mig til næste update så :smile:

Kan sagtens følge dig i at logføringen ikke kan køres optimalt, når der nok at se til, og den derfor måske mere vil være en belastning i nogen tilfælde. Så er det bedre at give den gas ude idet virkelige liv :wink::superman:

Præcis præcis min kære Henrik - du forstår nøjagtigt hvad jeg mener... Jeg gi'r den gas i det virkelige liv... :devil: Glæder mig meget til at se dig hugget og grusom til DM... Børsten rules..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Stopper logføring for at hellige mig diæten, træningen og ikke mindst familien... Kommer måske senere med diæt pics og andre gode ting og sager.. Vides ikke med sikkerhed... :smile:

Sørg alligevel for få noteret din vægt nedgang ned fra dag til dag. Ikke det store arbejde men dejligt at have senere.

Glæder mig til at se resultatet til DM Det bliver dog desværre fra tilskuerpladserne. :dry:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sørg alligevel for få noteret din vægt nedgang ned fra dag til dag. Ikke det store arbejde men dejligt at have senere.

Glæder mig til at se resultatet til DM Det bliver dog desværre fra tilskuerpladserne. :dry:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Ska' nok champ - får målet fedt% og vægt hver 14 dag i centret... Det går indtil videre den rigtige vej... :4thumbup:

Ærgeligt med din skade mester... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning den 5. april

Ben... _ ingen log føring - det kører rigtigt godt...

Stopper logføring for at hellige mig diæten, træningen og ikke mindst familien... Kommer måske senere med diæt pics og andre gode ting og sager.. Vides ikke med sikkerhed... :smile:

Lyder fornuftigt - God vind med det hele - Glæder mig til pics :4thumbup:

Vi ses vel i centret.................. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:devil:

Lyder fornuftigt - God vind med det hele - Glæder mig til pics :4thumbup:

Vi ses vel i centret.................. :wink:

Ja vi ses... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Statusrapport...

Vægttabet kører planmæssigt - er startet op med lidt cardio - 2 gange i ugen... Træningen spiller - så det skal nok blive lee´.... :devil:

Træner det meste af tiden sammen med fruen - som gi'r den gazz... :smile: Ellers træner jeg alene og det spiller... :4thumbup: Er begyndt at kunne se lidt vener i arme og i bryst/skulder, så jeg tror det stødt og roligt går den rigtige vej... :wink:

Skal have målt fedt% og vægt den 1. maj så der kommer ny status.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning og diæt kører skide godt. :4thumbup: I går havde jeg fornøjelsen af besøg fra "Fætter PR" - YEAH ... 195 kg x 3 i liggende benpres... Damm folk i centret gloede... Nu er Fitness4all jo ikke et BB center men et mindre provinshyggecenter... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Men kanon dejligt at det hele spiller på den måde...

Får trænet 5 - 6 gange i ugen plus lidt cardio her og der... Har lånt pilates DVD af Jan Smedegaards frue. DVD'en har fokus på ABS... Hell yeah _ håber jeg kan få abs ala Jan inden DM... :superman: Ville være nice...

Men diæten har sat sine spor, bukserne sidder lidt løst, venerne er begyndt at blive synlige her og der. Så det skal nok lykkedes at blive klar i år. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver!

Dine visioner ser ud til at holde meget godt, du er godt nok imponerende at læse!

Jeg kan kun ønske dig held og lykke, bedre rækker mine menneskelige evner desværre ikke. Jeg vil følge din flotte udvikling og glæde mig over din jernvilje og ikke mindst meget høje selvdisciplin.

Rigtig godt gået!!!

Hilsen

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Dine visioner ser ud til at holde meget godt, du er godt nok imponerende at læse!

Jeg kan kun ønske dig held og lykke, bedre rækker mine menneskelige evner desværre ikke. Jeg vil følge din flotte udvikling og glæde mig over din jernvilje og ikke mindst meget høje selvdisciplin.

Rigtig godt gået!!!

Hilsen

Taurus

Hey Taurus

Takker - ja jeg prøver i hvert fald at holdes skruen i vandet, på trods af min søns alt alt for tidlige død... Jeg vil bare det her så meget, og gør det hele for min egen skyld med tankerne på Frederik...

Endnu en gang - tusind tak for respekten... Det betyder meget - thanx bro.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning og diæt kører skide godt. :4thumbup: I går havde jeg fornøjelsen af besøg fra "Fætter PR" - YEAH ... 195 kg x 3 i liggende benpres... Damm folk i centret gloede... Nu er Fitness4all jo ikke et BB center men et mindre provinshyggecenter... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Men kanon dejligt at det hele spiller på den måde...

Får trænet 5 - 6 gange i ugen plus lidt cardio her og der... Har lånt pilates DVD af Jan Smedegaards frue. DVD'en har fokus på ABS... Hell yeah _ håber jeg kan få abs ala Jan inden DM... :superman: Ville være nice...

Men diæten har sat sine spor, bukserne sidder lidt løst, venerne er begyndt at blive synlige her og der. Så det skal nok lykkedes at blive klar i år. :bigsmile:

Fætter PR :laugh::laugh::laugh:

Nice med PR - Tillykke med det :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: - Men går maskinen ikke til 220 ???? :laugh::laugh::laugh:

Ellers ser det ud til det kører på skinner - keep up the good work..............

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fætter PR :laugh::laugh::laugh:

Nice med PR - Tillykke med det :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: - Men går maskinen ikke til 220 ???? :laugh::laugh::laugh:

Ellers ser det ud til det kører på skinner - keep up the good work..............

Jo jo maskine går til 220 kg gamle dreng - men der skal jo også være lidt til Bondi ikk???? :laugh::smile::laugh::laugh:

Jeg hænger i men bliver sku aldrig et monster som Bondi.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning og diæt kører skide godt. :4thumbup: I går havde jeg fornøjelsen af besøg fra "Fætter PR" - YEAH ... 195 kg x 3 i liggende benpres... Damm folk i centret gloede... Nu er Fitness4all jo ikke et BB center men et mindre provinshyggecenter... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Men kanon dejligt at det hele spiller på den måde...

Får trænet 5 - 6 gange i ugen plus lidt cardio her og der... Har lånt pilates DVD af Jan Smedegaards frue. DVD'en har fokus på ABS... Hell yeah _ håber jeg kan få abs ala Jan inden DM... :superman: Ville være nice...

Men diæten har sat sine spor, bukserne sidder lidt løst, venerne er begyndt at blive synlige her og der. Så det skal nok lykkedes at blive klar i år. :bigsmile:

Det lyder sku godt iver min ven!!! :superman:

Dem nede fra fitness4all tænker sikkert.. Freak.. hehe det sku egentligt meget fedt :tongue:

Pilates... det lyder næsten mer fitness agtigt end mine swissball crunches :wink:

Lyder godt, gæder mig til pic update soon!! :poking:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det lyder sku godt iver min ven!!! :superman:

Dem nede fra fitness4all tænker sikkert.. Freak.. hehe det sku egentligt meget fedt :tongue:

Pilates... det lyder næsten mer fitness agtigt end mine swissball crunches :wink:

Lyder godt, gæder mig til pic update soon!! :poking:

Pilates - ja det er lidt tøze agtigt ikke... ??? :laugh::laugh::laugh: men swissball crunches er sgu også lidt tøset... :devil::laugh::laugh::laugh:

Din form ser go' ud mester - glæder mig virkelig til at se dig ved diætens slutning i sept.... :smile:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Yo fockers... Er her stadig - træning og diæt kører som smurt i olie... Tror virkelig det bliver et super resultat i september den gamle kan vise frem... :laugh::laugh::laugh:

I løbet af ugen følgende planer:

Opstart af pilates mavelir...

Opstart af powerwalk

Træning skal bare køre som nu - fem gange i ugen...

:wink:

Kommer desværre ikke til Loaded i weekenden - bliver alt for dyrt for mig da jeg ikke kan finde nogen lift hos nogen... Skulle alene afsted da gutterne sparer pengene til DM - :laugh::laugh::laugh::laugh: Det er jeg selvfølgelig glad for, da det betyder noget mere for mig...

:w00t::superman: Iver

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share