IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hey Iver-drengen... :bigsmile:

Godt at høre det hele går som det skal med forberedelserne..! :4thumbup:

Men ærgeligt du ikke kommer forbi ved Loaded.. Kunne have været hygge..! :smile:

Yo Anders - :smile: Jo jo det kører - går som det skal...

Ang. Loaded - du havde jo ikk plads i dytten???? :violin::dry: He he... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yo Anders - :smile: Jo jo det kører - går som det skal...

Ang. Loaded - du havde jo ikk plads i dytten???? :violin::dry: He he... :laugh::laugh::laugh:

Hey Iver, nej desværre, bilen er vist fyldt til bristepunktet med brede mennesker..! hehe.. Ej, Skal afsted med S.Kamp, CJ8000 og Betty Boop.

Så det bli'r nok dsværre svært at have plads til flere..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver, nej desværre, bilen er vist fyldt til bristepunktet med brede mennesker..! hehe.. Ej, Skal afsted med S.Kamp, CJ8000 og Betty Boop.

Så det bli'r nok dsværre svært at have plads til flere..

Anders, S.kamp, Cj og Betty - Hmmmmm Det er da kun fire, Iver er ikke bre' men lee' - så der er vel altid plads te' fem i en dyt??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Anders, S.kamp, Cj og Betty - Hmmmmm Det er da kun fire, Iver er ikke bre' men lee' - så der er vel altid plads te' fem i en dyt??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Dytten er jo ikke vildt bree' .. Men jeg forhører mig lige, ok..?

Hvis det er, hvor skal du så med fra..?

Vi tager fra Århus kl. 08.30...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dytten er jo ikke vildt bree' .. Men jeg forhører mig lige, ok..?

Hvis det er, hvor skal du så med fra..?

Vi tager fra Århus kl. 08.30...

Nyborg - men hvis det ikke passer med dytten er det helt okay... :smile:

- iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er bare fjong Iver..!

Du kan godt køre med fra Nyborg af.. :smile:

Kanon tak for det...

Tror jeg står over - har lige tjekket billetterne og kan kun få pladser langt tilbage i salen... Så gider jeg sgu ikke... Sparer pengene og bliver hjemme - men tusind tusind tak for tilbudet mester.... :smile:

Håber I får en super tur - håber der kommer billeder og opdateringer på jeres log.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kanon tak for det...

Tror jeg står over - har lige tjekket billetterne og kan kun få pladser langt tilbage i salen... Så gider jeg sgu ikke... Sparer pengene og bliver hjemme - men tusind tusind tak for tilbudet mester.... :smile:

Håber I får en super tur - håber der kommer billeder og opdateringer på jeres log.... :wink:

Psssst. Jeg har to til salg hvis det er.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning...

PowerWalk 60 min med Rammstein i ørerne og udsigt på Ringe Sø... Flot :devil:

Billeder kommer til Lungbrush og Saabye - har set jeres PW PICTUREbattle,..... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 29. april 2006

Var et smut i O'ense og gæstetræne i OBBC - fedt sted...

Fik pumbet lidt disko arme og skuldre... :devil:

Blev modtaget af den supersøde Nina Karnil - :blush: Sød'de tøz... :smile: Hun var virkelig sød ved ham den gamle Iver :devil:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning den 29. april 2006

Var et smut i O'ense og gæstetræne i OBBC - fedt sted...

Fik pumbet lidt disko arme og skuldre... :devil:

Blev modtaget af den supersøde Nina Karnil - :blush: Sød'de tøz... :smile: Hun var virkelig sød ved ham den gamle Iver :devil:

:wink:

Det lyder sku godt.. kan man få nogle detajler :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

1 times powerwalk i regnen... Fed tur omkring Ringe Sø...

God stil der Iver - ser ud til du er ved at få godt gang i din forbrændingstræning og du nyder det selv om det regner, så er du der mentalt hvor du skal være :4thumbup: - keep up the good work :4thumbup: :4thumbup:

Vil også snart i OBBC :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
God stil der Iver - ser ud til du er ved at få godt gang i din forbrændingstræning og du nyder det selv om det regner, så er du der mentalt hvor du skal være :4thumbup: - keep up the good work :4thumbup: :4thumbup:

Vil også snart i OBBC :laugh:

Jojo mester Bondi - PW styrer også i regnvejr... :laugh::laugh::laugh: Jeg tror faktisk jeg er blevet lidt vild med det... :w00t:

OBBC?? Skal du med champ?? :innocent::devil:

Dagens træning i daw...

Bryst og ryg - lee¨ træning....

Er endnu ikke hooked på update af træning - har bare alt for mange andre ting i hovedet - bl.a. psykologen som skal klares efter sønnens død... Starter på halv tid på jobbet omkring 1. juni - bliver okay - håber jeg... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver

Lækker side du har fået sat op :4thumbup:

Dog ville jeg nok passe på med at bruge ordet "DBFF atlet" ... jeg blev forrige år bedt om at fjerne mit af DBFF fordi det skabte forvirring hos folk om det var DBFF's side eller en privat --> just so you know :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

Lækker side du har fået sat op :4thumbup:

Dog ville jeg nok passe på med at bruge ordet "DBFF atlet" ... jeg blev forrige år bedt om at fjerne mit af DBFF fordi det skabte forvirring hos folk om det var DBFF's side eller en privat --> just so you know :wink:

Okay thx for info - fjerner det en af dagene... Var iøvrigt et smut ude ved jer i Obbc og træne forleden... Havde håbet lige at kunne se lidt til dig - vil pokkers gerne takke dig for dine søde tanker og støtten til epilepsiforeningen omkring Frederiks død...

Men vi ses nok en dags tid i obbc min niece og hendes fyr træner hos jer, og jeg har lovet at gæstetræne indimellem sammen med dem...

Thx - :wink: -iver

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share