IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Okay thx for info - fjerner det en af dagene... Var iøvrigt et smut ude ved jer i Obbc og træne forleden... Havde håbet lige at kunne se lidt til dig - vil pokkers gerne takke dig for dine søde tanker og støtten til epilepsiforeningen omkring Frederiks død...

Men vi ses nok en dags tid i obbc min niece og hendes fyr træner hos jer, og jeg har lovet at gæstetræne indimellem sammen med dem...

Thx - :wink: -iver

Apropos DBFF - hvem blev den nye formand??

Og hvordan gik esklusionssagerne med de to medlemmer ----??

Send mig en PM hvis nogen ved noget :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos DBFF - hvem blev den nye formand??

Og hvordan gik esklusionssagerne med de to medlemmer ----??

Send mig en PM hvis nogen ved noget :superman:

Jep....osse mig....venter spændt og checker dagligt! :w00t::shades:(og undskyld spam, Iver - iøvrigt superflot side du har lavet - så er der endnu én jeg skal huske at checke :wink::smile: ).

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Generelt var der lynch stemning. :blink: Cristian blev smidt ud. Norah vandt en kneben afstemning og fik lov til at blive.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Lort... :devil: Øv øv... Synd for Christian - :blink:

Tak for info Pauli - rart at vide... :wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jep....osse mig....venter spændt og checker dagligt! :w00t::shades:(og undskyld spam, Iver - iøvrigt superflot side du har lavet - så er der endnu én jeg skal huske at checke :wink::smile: ).

Du er ligesom mig.. jeg tjekker også flere gange dagligt...

Tak for roserne for min hjemmeside... :devil::wink:

- iver

Link to comment
Share on other sites

Jojo mester Bondi - PW styrer også i regnvejr... :laugh::laugh::laugh: Jeg tror faktisk jeg er blevet lidt vild med det... :w00t:

OBBC?? Skal du med champ?? :innocent::devil:

Dagens træning i daw...

Bryst og ryg - lee¨ træning....

Er endnu ikke hooked på update af træning - har bare alt for mange andre ting i hovedet - bl.a. psykologen som skal klares efter sønnens død... Starter på halv tid på jobbet omkring 1. juni - bliver okay - håber jeg... :blush:

Sådan :4thumbup: ; og så er PW skide godt for hovedet og du får sat gang i der dejlige endofiner hvis du er heldig. Keep it going - Du P.W. vel snart ned forbi Bondi der er vel ikke mere end 15 km :superman:

Vil gerne med i OBBC en dag, det passer ind i systemet. Træner Full-Body 1 day on - 2 off. Har endvidere aftalt med Nille25 - at vi skulle mødes derinde - tror det var d. 4 juni - men chekker lige op på datoen........

Endvidere rigtigt godt at se du går til Psykolog efter sådan en skrap omgang. Tror du bliver glad for du tager tiden til dette i længden. Går selv til Psykolog da jeg gik ned med en Stress relaterede depression sidste år - Det har hjulpet mig meget- godt at få rense lidt ud i hovedet, eller risikere man blot at for meget hober sig op og man trække for meget skidt med sig...............Mange i dit tilfælde ville sikert ende i dyb depression - Syntes du takler det rigtigt flot - Keep Fighting :superman:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Hey Iver , gamle dreng :4thumbup:

Rart at se du stadig giver den gas :showoff: og jeg kan godt forstå at du ikke gider side at føre log når tankerne er alle andre steder !

Jeg er iøvrigt ikke LVKer længere :unhappy: Jeg røg ud i et ufrivilligt klubskifte , så jeg har heller ikke været så MOL aktiv i en

periode.....

Glæder mig til at sig dig til DM , hvis ikke før :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver , gamle dreng :4thumbup:

Rart at se du stadig giver den gas :showoff: og jeg kan godt forstå at du ikke gider side at føre log når tankerne er alle andre steder !

Jeg er iøvrigt ikke LVKer længere :unhappy: Jeg røg ud i et ufrivilligt klubskifte , så jeg har heller ikke været så MOL aktiv i en

periode.....

Glæder mig til at sig dig til DM , hvis ikke før :bigsmile:

Hey Steen din gamle røver - rart at se dig i loggen... :4thumbup:

LVK slut - end of game - :sneaky2: Åh nej - hvad skete der??? Får vel historien til DM?? :dry::smile:

Nej logføring gider jeg sgu ikke rigtigt i diæt perioden... :tongue::superman:

Nu følger 3 dages konfirmationsfest og en 18 års føds'da - bulke bulke i weekenden...

Mandag - håååårrrrdddd diæt igen...

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver!

Var det ikke muligt at tigge om en lille opdatering. Med din dedikation, så er du uundværlig for os andre. :hands:

Håber du slap rimeligt gennem din "bulimiopgave". Bestod du eller måtte du opgive?

Med ønske om rigtig god fremgang til både dig, men ikke mindst også til din øvrige familie.

Taurus.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver!

Var det ikke muligt at tigge om en lille opdatering. Med din dedikation, så er du uundværlig for os andre. :hands:

Håber du slap rimeligt gennem din "bulimiopgave". Bestod du eller måtte du opgive?

Med ønske om rigtig god fremgang til både dig, men ikke mindst også til din øvrige familie.

Taurus.

He he :laugh::laugh::laugh: Uundværlig??? Hmmm - okay måske kan der komme lidt opdateringer i loggen de kommende måneder...

Jo min lille "bulimi"-opgave ggik fint - kun et kilo er røget på efter konfirmation fredag, 18 års fød'da hos Nevøen lørdag og vores egen tøz konfirmation søndag... :innocent: Mmmmm al det dejlige gode mad... Rørt is med frugt, buffet med salat og kød i lange baner og en masse andet er røget ned i gammel fars dunk de sidste på dage... :cry::laugh::laugh::laugh:

Lover at jeg opdaterer lidt de næste par måneder... Fra i dag af kører diæten også mere i stilling - :smile:

:wink: -iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 15. maj 2006

Var oppe i centret og dyrke lidt cardio - skulle bare have forbrændt lidt af weekendens mange fester af... :laugh::laugh::laugh:

30 minutter højt tempo på cykel

10 min PW på løbebånd

10 min på crosstrainer...

:superman:

Dejligt igen at være på diæten.... :tongue::devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning den 15. maj 2006

Var oppe i centret og dyrke lidt cardio - skulle bare have forbrændt lidt af weekendens mange fester af... :laugh::laugh::laugh:

30 minutter højt tempo på cykel

10 min PW på løbebånd

10 min på crosstrainer...

:superman:

Dejligt igen at være på diæten.... :tongue::devil:

Godt med updates gamle dreng! Nu gælder det snart billeder! Hvor mange kg er der røget?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Godt med updates gamle dreng! Nu gælder det snart billeder! Hvor mange kg er der røget?

Hey Cj - :4thumbup:

5 kg er der røget.... cirka... :wink: Men der smuttede lige et enkelt på efter alle festerne i weekenden... :wink:

Men nu kører jeg hårdt på igen... :superman:

Har et sølvbryllup, en 30 års føds'da, en 40 års plus en havefest - hvor jeg må sidde og nyde min medbragte mad.... :laugh::laugh::devil: Skønt... :laugh::laugh::laugh:

Hvad med dig champ - kører det??? :cool:

Billeder - :nonono::nonono::nonono: Vent lidt.... :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hva' dælen Iver..1 Er du ved at blive en tynd ål som os andre..? :laugh:

Lyder godt det hele flyder som det skal..! :4thumbup:

Yes sir - jeg er ved at blive en ål... Men der sidder stadig lidt for meget spæk på gammelfars mavse... :laugh::smile:

Skal nok pic update når jeg engang lige får lokket fruen til at knipse et lille pic...

Dagens træning...

Ben

Boxsquath

4 x 10 - 70-100-120-160 kg

Benspark

4 x 10 - 50-60-70-40 kg (de 40 kg kørt super langsomt og koncentreret....)

Bencurl

3 x 10 - 40-45-50 kg

Gluteus maskine

3 x 10 - 40-50-60 kg

Siddende læg

3 x 10 - bw plus 40 kg

Stående etbenslæg

3 x 10 - BW

:wink: Udemærket træning var dog godt træt oven på weekenden..... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Styrketræning i daw.... :4thumbup:

Bryst og ryg

Bænkpress

4 x 6 - 70-80-90-100 kg

Skrå dumbell press

3 x 10 - 28-34-40 kg

Flies i armstrong

3 x 10 - 70-80-90 kg

Pec deck

3 x 8 - 60-65-70 kg

Cable cross over

3 x 10 - 30-35-40 kg

Træk til nakken

3 x 10 - 80-90-100 kg

Siddende rowing

3 x 10 - 80-90-100 kg

Træk til bryst bredt greb

3 x 6 - 110-100-90 kg

Hyberextension

3 x 15 - BW

One arm

3 x 10 - 34 kg

Sluttede af med lidt mavelir sammen med fruen... :wink: Abs er begyndt så småt at kigge lidt frem - og der er ved at komme lidt striber på patværket... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det lyder dælme godt Iver! Glæder mig til at se pics af fremgangen :smile: og godt at se nogen træningsupdates - ligger der nogen nordsjællandske udflugter og lurer i fremtiden - en fællesbrænder er jo aldrig skidt :4flex: :wink:

Der skal nok komme pics mester... Hvad med dig? Kører det? :4thumbup:

Hmmm desværre nok ingen nordsjællandske udflugter inden DM - men lad os nu se hvad arbejdet byder her til sommer når jeg starter på job igen.... Er sgu altid klar til en fællesbrænder i jeres fede oldstyle center.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Styrketræning i daw... :4thumbup:

Skulder, biceps og triceps - formiddag....

Pres bag nakke

4 x 8 - 50-50-60-60 kg

Laterial raises

3 x 10 - 12-12-14 kg

Front zane raises

3 x 10 - 20 kg

Schrugs

3 x 10 - 34 kg

Bagskulderøvelse siddende

3 x 10 - 20-20-22 kg

Ez curl

3 x 8 - 45-50-55 kg

Push down

3 x 10 - 60-70-80 kg

Siddende dumbell curl

3 x 10 - 16 kg

Push down maskine siddende

3 x 10 - 100-100-120 kg

Spidercurl

3 x 10 - 40 kg

French press

3 x 10 - 45 kg

Smal curl

3 x 10 - 40 kg

Rope push down

3 x 10 - 60 kg

Concentration curl

4 x 6 - 24 kg

Aftentræning - steppe hjemme 45 min... :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share